• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)

Завершена

3 134 325.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 671.63 UAH
Період уточнення: 04.03.2025 18:00 - 29.03.2025 00:00
Відповідь надана

внесення змін в ТД

Номер: 6f7493522dff436e88d47e8b347563da
Дата опублікування: 07.03.2025 15:48
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.11. Розділу 3 Інші вимоги Додатку №1 Тендерної документації зі змінами внесеними 07.03.2025 (далі - ТД) вимагається надання в складі пропозиції сертифікатів (оригінали або завірені учасником копії) ISO 22000, 9001 та 14001, що видані виробнику миючих, дезінфікуючих засобів, в т.ч. засобу з ензимними складовими або його представництву, незалежним, компетентним національним або міжнародним органом з сертифікації систем менеджменту. Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат ISO 22000 – це міжнародний стандарт, який визначає вимоги до систем управління безпечністю харчових продуктів. Цей стандарт спрямований на забезпечення безпеки харчових продуктів на всіх етапах харчового ланцюга. Сертифікація за стандартом ISO 22000 підходить для різних типів організацій, які займаються виробництвом, обробкою, розподілом, зберіганням чи обслуговуванням харчових продуктів. Основна мета цього стандарту – забезпечити безпеку харчових продуктів на всіх етапах харчового ланцюга. Ось перелік організацій, для яких сертифікація за ISO 22000 може бути корисною: виробники харчових продуктів; виробники кормів призначених для тварин; виробники харчових та кормових добавок, вітамінів, мінералів, біокультур, приправ, ферментів та технологічних добавок; виробники пакувального матеріалу для харчових продуктів. Предмет даної закупівлі - ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни). Отже, отримання Сертифікації за стандартом ISO 22000 жодним чином не стосується предмету даної закупівлі, послуг що надаються згідно неї, та виробництва миючих, дезінфікуючих засобів, в т.ч. засобів з ензимними складовими для забезпечення послуг прання білизни. Нагадуємо, що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За таких умов, вимоги ТД щодо надання у складі Пропозиції сертифікату ISO 22000 суперечать положенням та принципам чинного законодавства, що не дає можливості ВСІМ учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Враховуючи вище викладене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію та видалити дану вимогу щодо надання сертифікату ISO 22000, що виданий виробнику миючих засобів.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Надання сертифікату ISO 22000 для миючих, дезінфікуючих засобів, в т.ч. засобів з ензимними складовими викликане тим, що впровадження стандартів дозволяє виявляти можливі ризики нанесення шкоди життю та здоров’ю людей і своєчасно їх усунути. Харчовий ланцюг охоплює різноманітні організації, від виробників кормів та первинної продукції до виробників харчових продуктів, операторів з транспортування та зберігання і субпідрядників, і далі до підприємств роздрібної торгівлі та закладів громадського харчування разом із суміжними організаціями, такими як виробники мийних засобів. Такий ланцюг охоплює також організації з надання послуг. Відповідно до сфери застосування (Наказ від 21.12.2020 № 477 Про прийняття національних стандартів ( ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосування всіма організаціями в харчовому ланцюзі незалежно від їх розміру та складності. До організацій, які беруть участь безпосередньо чи опосередковано, віднесено, не обмежуючись наведеним, також організації, що надають продовольчі послуги, послуги громадського харчування, послуги з прибирання та санітарії, зберігання та дистриб'юції, постачальників усталювання, мийних та дезінфекційних засобів, та інших матеріалів, що контактують із харчовими продуктами. З повагою!
Дата відповіді: 10.03.2025 13:42
Відповідь надана

Внесення змін в ТД

Номер: 4989f6852dd34cd79f2f3fa23d5dacff
Дата опублікування: 07.03.2025 14:19
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.4. Додатку №2 Тендерної документації (далі - ТД) вимагається надання гарантійного листа поданого виробником мішків про можливість їх постачання Виконавцю в необхідній кількості та згідно Вимог до предмету закупівлі Додатку №2 Тендерної документації вимагається надання гарантійного листа від товаровиробника мішків типу Біоблок (або еквівалент) або його представництва про поставку учаснику розчинних мішків для прання у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Встановлення даних неоднозначних вимог, а саме надати гарантійний лист лише від товаровиробника мішків (як це зазначено в п.4. Додатку №2 ТД) – є дискримінаційною вимогою та порушує право на ведення вільної підприємницької діяльності, та має бути усунена та виправлена в тендерній документації Замовника, як це зазначено у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7011-р/пк-пз від 29.11.2022. Вважаємо для Замовника має бути прийнятним весь перелік суб’єктів господарювання, що бажають прийняти участь в закупівлі і можуть забезпечити надійний, вчасний та якісний процес надання послуг, без обмежень по гарантійних листах від виробника, дилера, дистриб'ютора або іншого представника виробника. Адже зазначення лише товаровиробника буде суперечити нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наведеній практиці Антимонопольного комітету України. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути наведені вище невідповідності у вимогах ТД шляхом внесення відповідних змін до ТД та викладення аналогічних вимог в однаковій редакції, тобто - надання гарантійного листа від товаровиробника мішків типу Біоблок (або еквівалент) або його представництва / дилера / дистриб'ютора про поставку учаснику розчинних мішків для прання у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до останніх змін Тендерної документації, вимога п.4 п.4. Додатку №2 передбачає, що Учасник зобов’язаний підтвердити технологічну можливість прання білизни в розчинних мішках, шляхом надання відповідного листа серед документів його Тендерної пропозиції, а також надати скановану копію гарантійного листа з зазначенням ідентифікатора закупівлі, поданого виробником мішків про можливість їх постачання Виконавцю в необхідній кількості, відповідно до умов тендерної документації. Відповідно до цих змін вимагається надання гарантійного листа поданого виробником мішків та листа про технологічну можливість прання білизни в розчинних мішках. Зокрема, вимога про надання гарантійного листа від виробника товару (товарів) встановлена з метою запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару. Виробник таким чином гарантує, що Учасник має можливість поставки товару, який є предметом Закупівлі, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. З повагою!
Дата відповіді: 10.03.2025 13:42
Відповідь надана

внесення змін в тендерну документацію

Номер: 94084fb10e17432fae548b8725929c82
Дата опублікування: 07.03.2025 12:13
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.5. Додатку №2 Тендерної документації вимагається застосовування професійних рідких миючих, вибілюючих та дезінфікуючих засобів, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам та на підтвердження цьому надати чинні висновки, що містять конкретні вузькі показники та норми (далі - вузькі вимоги): «……а саме при застосуванні засобів при максимальних концентраціях робочого розчину згідно інструкції з використання залишкові ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0,15 мкг/см2, залишкові кількості катіонних, аніонних та неіоногенних ПАР (мкг/см2) на тканинах 5; в змивах на тканинах 0,15; СПАР 20; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей, індекс на стан шкіри людини 0 бал; контроль змиваємості за величиною у відповідності з МВ 4548-87, СанПін 6026 б-91; ….. за параметрами гострої токсичності не повинен перевищувати 4 класу небезпеки при нанесенні на шкіру, не повинен володіти місцево-подразнюючою дією, ГДК п.р.з. пенталдіалю/глютаралу 5 мг/м3, етанолу 1000 мг/м3; ….. згідно СанПіН 6026 Б-91, Регламенту ЄС№648/2004 Європейського парламенту та Ради «Про миючі засоби», додатковий контроль змиваємості за величиною рН відповідає МВ №4548-87 сферою застосування яких є заклад охорони здоров’я». Ці вимоги у документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, а саме не відповідає положенню Закону України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-ІХ від 06.09.2022 (Закону № 2573), а також викликає припущення, що дані умови були прописані під конкретні миючі засоби конкретного учасника з огляду на наступне. Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. З 1 жовтня 2023 вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-ІХ від 06.09.2022 (Закону № 2573), відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 4004-XII від 24.02.1994 (далі – Закон №4004) втратив чинність, а отже скасовується необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Тому чинним законодавством не передбачено поняття - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а відтак вимагати їх в обов’язковому порядку є порушенням законодавства. В той же час, відповідність мийних засобів Технічним регламентам можуть бути підтверджені учасниками в інший спосіб, зокрема сертифікатом якості, декларацією відповідності/сертифікатом відповідності тощо. Нагадуємо, що згідно з частиною четвертою статті 22 Закону “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За таких умов, вимоги ТД щодо надання у складі Пропозиції висновків (з конкретними вузькими показниками та нормами) суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості ВСІМ учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Враховуючи вище викладене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання таких висновків.
Відповідь: Вітаємо, дякуємо за звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.5 технічної специфікації, яка наведена в Додатку №2 Замовником встановлено, що вироби побутової хімії, що будуть застосовуватись повинні пройти санітарно-епідеміологічну експертизу, відповідати встановленим медичним критеріям і показникам безпеки, підтверджується чинним висновком у складі тендерної пропозиції. Уже загальновідомо, що з 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», що регулював отримання висновків СЕС для продукції. Однак, незважаючи на ці законодавчі зміни, самі санітарно-епідеміологічні висновки не були скасовані та залишаються важливим інструментом для підтвердженням відповідності продукції санітарно-епідеміологічним нормам та правилам. До того ж, відповідно до Технічного регламенту для мийних засобів, затверджених Постановою КМУ від 20 серпня 2008 р. № 717 можливість для виробника або його уповноваженого представника обов’язково підтверджується відповідність мийного засобу вимогам Технічного регламенту документом про відповідність, зокрема, висновком також. З повагою!
Дата відповіді: 10.03.2025 13:41
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: f7168e026b494237aedb530c3725b5b8
Дата опублікування: 06.03.2025 11:50
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до вимог Додатку №1 передбачено надання наступного документу: Копія документа виданого спеціалізованою установою (акт/висновок) про санітарно-епідеміологічне обстеження приміщення пральні з метою встановлення відповідності приміщення для надання послуг прання білизни медичних /лікувальних установ вимогам санітарних норм. Повідомляємо, Наказ Міністерства Охорони Здоровʼя України, який визначає форму Акту скасовано, та відсутні чинні норми/накази інше ДІЮЧЕ законодавтсво, яке передбачає наявність Висновкі про обстеження приміщень пральні. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити наступну вимогу: "Копія документа виданого спеціалізованою установою (акт/висновок) про санітарно-епідеміологічне обстеження приміщення пральні з метою встановлення відповідності приміщення для надання послуг прання білизни медичних /лікувальних установ вимогам санітарних норм."
Відповідь: Вітаємо, дякуємо за звернення. Повідомляємо про те, що Замовником буде внесено відповідні зміни в даній частині Додатку №1.
Дата відповіді: 07.03.2025 09:28