-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
3 589 498.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 947.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 947.49 UAH
Період уточнення:
03.03.2025 14:10 - 13.03.2025 00:00
Відповідь надана
відповідь
Номер:
f36b55ce960d449c9f322c1e57145726
Дата опублікування:
11.03.2025 10:42
Опис:
Шановний Замовнику, ну таку поему написали замість того аби всього лиш додати ТД у ворд. Думаєте, не побачили ваші дискримінаційні вимоги під свого учасника Комунальне підприємство Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» ? - розкажете про формат пдф і те, що він підходить для закупівель це для Державної аудиторської служби, яку запросимо завітати). І читайте уважно законодавство, виділяючи капсом не лише вигідні для вас умови: Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника З ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ (далі - звернення).
А ще навчальний заклад. Гарний приклад для діток подаєте. Мабуть, з такими як відкритими та прозором замовником як ви - точно "переможемо".
Відповідь:
Добрий день учаснику!
Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Тому, у відповідь на звернення до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне, що ознайомившись з надісланим повідомленням зацікавленим учасником від 11 березня 2025 року в частині надання відповіді до встановлених вимог в Тендерній документації по даній закупівлі, до якої на Вашу думку встановлені дискримінаційні вимоги, повідомляємо наступне.
В даному запиті Вами не зазначено, що на Вашу думку є дискримінаційним по відношенню до Вас, як зацікавленого учасника в участі в даній закупівлі. В тому числі, не подано вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, у разі наявності на Вашу думку порушення та/або не подано скарги на встановлені умови в тендерній документації. Протягом 2024 року та на початку 2025 року послугу з гарячого харчування надавало Замовнику - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ", інформація про дані послуги оприлюднена в електронній системі з публічних закупівель.
Частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
Частиною 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Оскільки, при оприлюдненні відповідей на запити, виділити іншим коліром, технічного неможливо, в даному випадку використовували клавішу «Caps Lock», щоб зрозуміліше було про що йде мова та виділяти ключові моменти.
Ліцей є закладом загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття профільної середньої освіти. Більше інформації щодо навчання учнів в даному закладі можна отримати на офіційні сторінці Закладу в мережі інтернет.
Згідно пункту 3 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а не Замовник відкритий та прозорий.
Щодо формату PDF та формату Word. - Відповідь Вам було надано в попередньому запиті. Додатково надаємо посилання на роз’яснення, не лише Замовником даної закупівлі, а й інформацію розміщену на Освітній платформі закупівельників за наступним посиланням - https://tndr.com.ua/news/v-yakomu-formati-zamovnik-povinen-zavantazhuvati-tendernu-dokumentacziyu-v-elektronnu-sistemu-zakupivel/. Витяг наданого роз’яснення:
«
• 20.03.2024
В якому форматі замовник повинен завантажувати тендерну документацію в електронну систему закупівель?
Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.24 Особливостей).
Тендерну документацію слід формувати відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому, проект договору є однією із обов'язкових відомостей, які повинна містити тендерна документація.
При цьому, Закон та Особливості не містять вимог щодо формату файлів тендерної документації (в тому числі проекту договору), тому замовники можуть обирати на власний розсуд як завантажувати необхідні документи — у форматі “PDF” чи “Word”.
Разом з тим, просимо звернути увагу, що відповідно до пункту 54 Особливостей зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
А відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
»
Щодо того, що Замовник розглядає запити зацікавлених учасників в межах запитів до встановлених вимог Тендерної документації, надаємо додатково посилання на роз'яснення Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель – Мінекономіки.
https://me.gov.ua/inforez/Print/f5c91512-276a-4c66-a929-068114d63b2f?tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
https://me.gov.ua/inforez/Print/7335ead3-6de9-4bf1-927b-1165f5d84748?tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA
Додатково, рекомендуємо, дотримуватись ділового стилю спілкування/ ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між представниками державних органів, місцевого самоврядування, замовниками та учасниками та іншими суб’єктами господарювання, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів, звернення за роз’ясненням по закупівлі, норми листування та правами наділеними Законом України «Про публічні закупівлі». У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи на підставі звернення учасника чи після встановлення факту про допущене порушення.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
13.03.2025 22:45
Відповідь надана
1
Номер:
83b98a3ffe724e66b9b3e44e5427eaae
Дата опублікування:
07.03.2025 12:40
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML або pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитним форматом, також немашиночитники є jpg, jpeg, png, які замовники часто використовують.
Таким чином, на виконання вимог законодавства просимо опублікувати тендерну документацію з додатками у машинозчитувальному форматі - ВОРД, якщо ваша мета провести відкриту закупівлю. В інакшому випадку про факти зловживань буде повідомлено ДАСУ!
Відповідь:
Добрий день учаснику!
Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне, що Замовник МАЄ ПРАВО НЕ РОЗГЛЯДАТИ надіслане звернення зацікавленим учасником від 07 березня 2025 року в частині пропозиції оприлюднення тендерної документації в іншому форматі, ЯКЕ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕНЬ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року учасникам надано право на звернення ЩОДО РОЗ’ЯСНЕННЯ встановлених норм Тендерної документації.
Додатково розглянувши Ваші пропозиції повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мало б оприлюднюватися тендерна документація Замовником, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Всі суб’єкти господарювання повинні користуватись ліцензованими програмними продуктами (офісними програмами для роботи з офісними документами), які надають можливість відкривати/зберігати документи в зручний спосіб будь-якому учаснику.
Частиною 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 встановлено, що набір даних - це сукупність однорідних значень (записів) даних і метаданих, що їх описують.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація - це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно, Тендерна документація не наором даних.
Пунтом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, вимоги до формату оприлюднення до підписаного договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення, дані зміни вступили в силу 23 жовтня 2024 року.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та додатки до неї, Уповноваженою особою було розміщено оголошення у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного програмного забезпечення з формату «.pdf.» у формат «Word». Слід також зазнати, що технічно не передбачено дооприлюднювати Тендерну документацію в іншому форматі.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
10.03.2025 13:22