-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
3 589 498.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 947.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 947.49 UAH
Період оскарження:
03.03.2025 14:10 - 13.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями: Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a
Номер:
c5a717281d45429881cf260b45c046d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-03-006965-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями: Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14.05.2025 21:41
- Протокол про скасування рішення про відміну закупівлі (протокол №10 від 21квітня 2025 року 14.05.2025 21:30
- Трудова угода Бадічко Ю.В. 06.05.2025 19:50
- Протокол про скасування рішення про відміну закупівлі (протокол №10 від 21 квітня 2025 року) 19.05.2025 15:46
- Пояснення Замовника на запит АМКУ 06.05.2025 19:50
- Пояснення Замовника на запит АМКУ 06.05.2025 19:50
- Додаткова угода до трудової угоди Бадічко Ю.В. 06.05.2025 19:50
- Наказ на призначення уповноваженої особи 06.05.2025 19:50
- Протокол про відміну закупівлі 06.05.2025 19:50
- Протокол про розгляд тендерної пропозиці 06.05.2025 19:50
- Протокол про розгляд тендерної пропозиції 06.05.2025 19:50
- Тендерна документація 06.05.2025 19:50
- Тендерна документація 06.05.2025 19:50
- рішення від 09.05.2025 № 7485.pdf 14.05.2025 11:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7485.pdf 12.05.2025 16:27
- рішення від 02.05.2025 № 7031.pdf 02.05.2025 15:51
- Протокол про розгляд_02.04.25_001.pdf 30.04.2025 20:45
- Наказ_упоноважена_кольоровий скан.pdf 30.04.2025 20:45
- Супровідний лист до договору_.pdf 02.05.2025 14:01
- протокол 10 про відміну.pdf 30.04.2025 20:45
- Документи що набули розголосу_4.pdf 30.04.2025 20:45
- Документи що набули розголосу_3.pdf 30.04.2025 20:45
- Трудовий договір кольоровий скан.pdf 30.04.2025 20:45
- sign.p7s 30.04.2025 20:49
- ТД _послуги харчування_11.03.2025_нова редакція.pdf 30.04.2025 20:45
- Скарга на відміну закупівлі_30.04.25.docx 30.04.2025 20:45
- Документи що набули розголосу_1.pdf 30.04.2025 20:45
- Скарга на відміну закупівлі_30.04.25.pdf 30.04.2025 20:45
- Документи що набули розголосу_2.pdf 30.04.2025 20:45
- Документи що набули розголосу_6.pdf 30.04.2025 20:45
- Документи що набули розголосу_5.pdf 30.04.2025 20:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 21:10
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2025 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2025 11:34
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2025 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2025 № 7485-р/пк-пз, в якому зобов’язано скасувати рішення уповноваженої особи №2 – протокольне рішення (протокол №10) від 21 квітня 2025 року про відміну закупівлі: «Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b6cafbc0419e43ceb233a53b3eeb8fc0
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна закупівлі, для ухилення від підписання договору з Переможцем даної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Уповноважена особа, що проводила закупівлю була прийнята на підставі трудової угоди на дистанційну роботу та наказом директора була призначена уповноваженою особою. Відповідно мала законне право проводити закупівлю. Після визначення переможця даної закупівлі, директор, який повернувся на посаду за рішенням суду - Романюк І.В. вирішила ухилитися від укладання договору про закупівлю з переможцем даної закупівлі, обравши підставу для відміни закупівлі, що особа не працівником Замовника та не мала права проводити дану закупівлю і відповідно у директора не має права укласти договір з Переможцем даної закупівлі. Призначивши свою посадову особу - головного бухгалтера та поклавши обов'язки уповноваженої особи на Чумак Галину Володимирівну (протокольним рішенням (протокол) №10 уповноваженої особи від 21 квітня 2025 оприлюднили рішення про відміну даної закупівлі, що є незаконним.
×
-
Назва доказу:
Рішення про відміну закупівлі
-
Повʼязаний документ:
протокол 10 про відміну.pdf
-
-
Назва доказу:
Трудова угода
-
Повʼязаний документ:
Трудовий договір кольоровий скан.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ на уповноважену особу
-
Повʼязаний документ:
Наказ_упоноважена_кольоровий скан.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати незаконно прийняте рішення про відміну даної закупівлі та закінчити проведення закупівлі у відповідності до норм діючого законодавства шляхом укладання договору з переможцем даної закупівлі.