-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху головного лікувального корпусу КНП ФМР " Фастівський міський Центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" по вул. Київська,57 в м. Фастів Київської області
Торги не відбулися
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період уточнення:
03.03.2025 12:00 - 15.03.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
3f45e2536f294c96b938bafc197f661d
Дата опублікування:
06.03.2025 20:19
Опис:
Шановний Замовник, статею 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Як ви вказали, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Що до аналогічного договору, це можуть бути копії договорів, актів виконаних робіт до них, видаткових накладних тощо. ДЛя працівників: накази, договори ЦПХ і т.д.
Але аж ніяк, не встановлювати, що вартість аналогічного договору повинна бути не менше 100% вартості закупівлі, чи як деякі буває пишуть: аналогічний договір капітального ремонту закладів міністерства охорони здоров'я. Але ж ремонт в закладі охорони здоров'я, від ремонту в закладі освіти нічим не відрізняється, бо ремонтні роботи, вони і в африці ремонтні роботи, і вимоги за ДСТУ і ДБН до них однакові.
Так само виконання договору на 2.9млн, не відрізняється нічим від договору на 1.5 млн тощо. Це пряма свідома дискримінація з вашого боку, і такі вимоги скасовують задоволенням скарги в АМКУ.
Єдине що виможете вимагати, це підпункт 4, щоб вінансова звітність за звітний період, тула не меншою ніж вартість закупівлі.
Вимагаємо скасувати дану вимогу, інакше будемо звертатись зі скаргою до АМКУ, що 100% задовольнить скаргу, ви в будь якому випадку приберете дану вимогу, і тільки затягнете закупівлю.
Відповідь:
На Ваше звернення щодо вимог Тендерної документації про аналогічний договір повідомляємо, що нами, Замовником буде переглянута вимога про наявність виконаних договорів на певну суму, не меншу очікуваної вартості закупівлі та внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
07.03.2025 12:26
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
70590de9a20b4646a4329ca00bc744f6
Дата опублікування:
06.03.2025 00:32
Опис:
Шановний Замовник, прохання прибрати вимогу, що аналогічний договір повине бути не менше 100% від вартості даної закупівлі. Ви ж чудово розумієте, що це свідома дискримінація.
Додайте краще фінансову спроможність, що підтверджується звітністю відповідно до закону.
Відповідь:
Шановний учасник, стосовно Вашого звернення щодо положень Додатку 1 до тендерної документації по закупівлі № UA-2025-03-03-004100-a роз’яснюємо, що відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів № 1178 від 12.10.2022 року у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, нами, як Замовником в тендерній документації самостійно встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону і така вимога в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не може вважатися дискримінаційною.
Дата відповіді:
06.03.2025 14:46
Відповідь надана
Специфікація
Номер:
01fa58d690c64f67b055680f637dd92b
Дата опублікування:
06.03.2025 00:28
Опис:
Шановний Замовик, чи можливо, щоб ви завантажили підсумкову відомість ресурсів?
Відповідь:
Щодо завантаження підсумкової відомості ресурсів роз’яснюємо, що відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Відповідно до пункту 28 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно зі статтею 22 Закону «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Дата відповіді:
06.03.2025 14:43