• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху головного лікувального корпусу КНП ФМР " Фастівський міський Центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" по вул. Київська,57 в м. Фастів Київської області

Торги не відбулися

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2025 12:00 - 15.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне рішення про визначення переможцем

Номер: 615eec4362a440db9ab758568881ebb5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-004100-a.a3
Назва: Неправомірне рішення про визначення переможцем
Скарга:
Неправомірне рішення про визначення переможцем
Дата розгляду скарги: 29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2025 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.06.2025 16:19
Дата виконання рішення Замовником: 04.06.2025 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29 травня 2025року №8592-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ "БАУГРАД" переможцем процедури закупівлі: UA-2025-03-03-004100-a скасоване.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД", ДМИТРО ПОВОРОЗНЮК 380967472111 Arhimed-BK@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7828026bc8924b28a2061e9f53ac4a20
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення про визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 27 Додатку 1 до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності послуг, робіт вимогам тендерної документації зокрема додатку №3 до тендерної документації, що включає в себе:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису.
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- локальні кошториси;
- інформацію про ціни на матеріальні ресурси;
Інформація про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/ співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Якщо пропозиція учасника містить неповний перелік та неповні об’єми робіт згідно з Технічним завданням та відсутні локальні кошториси та розрахунки, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі, та відхиляється замовником.


Відповідно до п.4 Додатку 3 до тендерної документації В складі договірної ціни Учасник надає Замовнику наступну документацію:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису.
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- локальні кошториси;
- інформацію про ціни на матеріальні ресурси;
Інформація про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/ співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного за-мовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси мають бути надані додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) .
Кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.6.0, або в іншому програмному комплексі рекомендованому Держбудом України та погодженому Мінрегіонбудом України від 20.01.2015 р. у порядку та за формами, встановленими КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»


У складі пропозиції ТОВ «БАУГРАД» надано кошторисні документи (файл «Додаток 3. Кошторисна документація.pdf»).

У пояснювальній записці Переможцем не вірно застосовано норму щодо середньомісячної тривалість робочого часу.

Враховуючи вимоги Кодексу законів про працю України, у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 15 квітня 2025 року № №235/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 171,75 люд.год (2061:12), проте у Переможця - 169,58 люд.год середньомісячна тривалість робочого часу.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою.

Таким чином, застосування учасником у розрахунках показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам пункту 4 додатку 3 та п. 27 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3eae6600c43849439fb5a7f71ab92030
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення про визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до умов п.4 додатку 3 до тендерної документації вимагається надання: Інформації про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.

ТОВ «БАУГРАД» надав Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, проте не вказав характеристики багатьох позицій, а тільки їх найменування.

Не зазначена чітка характеристика багатьох найменувань, вказані матеріал, кількість і ціни. Незрозуміло які характеристики підрозетника, унітазу, умивальнику, піддону душового, змішувача для умивальника, характеристики металевих конструкцій, сталі круглої, тощо.
Таким чином, переможець не надав найменування матеріального ресурсу (з характеристиками) щодо всіх найменувань матеріальних ресурсів.

Таким чином, кошторисна документація переможця, не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, передбачених Додатком 3 до тендерної документації.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «БАУГРАД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 833accf8beb54315a443ec6ef0979892
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення про визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації передбачається надання: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо обладнання не підлягає державній реєстрації, то Учасник має надати інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
копія (-ї) договору (-ів), в якому (-их) зазначається найменування та марка (-и) транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, тощо, які мають відповідати найменуванню (-ям) та марці (-кам) свідоцтв про реєстрацію відповідної техніки/ іншим документам, що посвідчують право власності (обліку) обладнання (у разі якщо найменування та марка передбачені підтверджуючими документами)

Переможець у складі тендерної пропозиції надає документ «Додаток 1. 1. МТБ.pdf», в якому міститься довідка з найменуванням власної техніки:

Проте, Переможець не надав підтвердження право власності на позиції 6, 10 вказаної довідки.

Так, Переможець вказав фарборозпилювач ручний, не надав нього підтверджуючі документи, натомість надав видаткову накладну №107380 від 18.03.2024 на інший вид – фарбопульт пневматичний.

Крім того, переможець вказав апарат для зварювання поліпропіленових труб, не надав на нього підтверджуючі документи, натомість надав видаткову накладну №РН-0000011 від 23.10.2024 на паяльник пластикових труб.

Таким чином, Переможець не надав документи, передбачені розділом 2 додатку 1 до тендерної документації.

Відповідно до п. 43 Особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Замовник надавав Переможцю строк для виправлення невідповідностей з 12.05.2025 10:48 до 13.05.2025 10:48, проте дані зауваження не були враховані Замовником.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «БАУГРАД» є невідповідності, які не встановив Замовник.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення замовника

Номер: 0102ece5b2164a53b1c7bae675683524
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-004100-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне рішення замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2025 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2025 14:21
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2025 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01 травня 2025року №6981-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ Альянс Строй Качество переможцем процедури закупівлі: UA-2025-03-03-004100-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД", ДМИТРО ПОВОРОЗНЮК 380967472111 Arhimed-BK@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6226843014d34bbb95bd09873497db3f
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 27 Додатку 1 до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності послуг, робіт вимогам тендерної документації зокрема додатку №3 до тендерної документації, що включає в себе:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису.
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- локальні кошториси;
- інформацію про ціни на матеріальні ресурси;
Інформація про ціни на матеріальні ресурси, де обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції
- лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/ співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Якщо пропозиція учасника містить неповний перелік та неповні об’єми робіт згідно з Технічним завданням та відсутні локальні кошториси та розрахунки, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі, та відхиляється замовником.

Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги) передбачена позиція 42 Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону цементно-вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм.
У складі пропозиції ТОВ Альянс Строй Качество надано локальний кошторис (файл «10_ДЦ_ЛК1_02-01-01»), згідно якого за № 83 зазначено Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону цементно-вапняним розчином, площа до 20 м2, товщина шару 20 мм.
Таким чином, вид робіт, передбачений локальним кошторисом учасника, не відповідає Технічним вимогам, не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, передбачених Додатком 3 до тендерної документації.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ Альянс Строй Качество не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: b492bed71b004673b4dd507b28d44315
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник на підтвердження даного кваліфікаційного критерію повинен надати щонайменше два аналогічних договори. Учасник надає копію листа-відгуку відповідно до наданих аналогічних договорів та містить інформацію про договір: предмет договору, його номер та дату укладання, а також інформацію про відсутність з боку замовника претензій (зауважень тощо) щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.

ТОВ Альянс Строй Качество надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного*(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та надав листи-відгуки про виконання аналогічних договорів.
Водночас, надані відгуки не містять інформацію про відсутність з боку замовника претензій (зауважень тощо) щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.

Таким чином, у складі пропозиції ТОВ Альянс Строй Качество є невідповідності, які не встановив Замовник.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 07a6077e030147d896894fbc4324266e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-004100-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2025 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2025 17:06
Дата виконання рішення Замовником: 11.04.2025 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07 квітня 2025 № 5407-р/пк-пз КНП ФМР « ФМЦПМСД» з метою усунення порушень скасовано рішення від 26 березня 2025 року № 101, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Альянс Строй Качество" учасника процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-03-004100-a ».
Автор: ТОВ Альянс Строй Качество, Козак Вадим Павлович +380673294948 askkiev@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3f72ac42280e422d8d2b93fefe7be926
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, позбавлення його законних прав на виправлення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції умовам тендерної документації конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)