-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи щодо: «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95»
Завершена
113 581 714.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 567 908.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 567 908.57 UAH
Період уточнення:
28.02.2025 13:18 - 29.03.2025 00:00
Відповідь надана
щодо Посібника
Номер:
5f68264835634c2b8d4af624e538071c
Дата опублікування:
06.03.2025 16:53
Опис:
шановний Замовнику! надайте посилання на електронний варіант Посібника або завантажте Посібник до ТД на закупівлю щоб усі зацікавлені могли пересвідчитись у правомірності встановлених вами кваліфікаційних вимог.
Відповідь:
Шановний Учаснику, посилання на посібник зазначено в Тендерній документації, а саме сторінка 2, Розділ І "Загальні положення", п1. "Терміни, які вживаються в тендерній документації":У тендерній документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей,також відображені певні особливості та додаткові обов’язкові умови (наприклад, щодо кваліфікаційних критеріїв та додатків 7 і 8), що передбачені Фінансовою і Грантовими Угодами , та що описані у Посібнику із закупівель Проєкту ВОУ https://vntu.edu.ua/uk/page/posibnyky-2209.html, що відповідає Керівництву ЄІБ з питань закупівель.
Дата відповіді:
06.03.2025 17:11
Відповідь надана
щодо Посібника
Номер:
48c2383ea920450cb9a43719db729c48
Дата опублікування:
06.03.2025 11:48
Опис:
Шановний Замовник! Просимо перевірити достовірність інформації, що вказана у ТД: "У тендерній документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей,також відображені певні особливості та додаткові обов’язкові умови (наприклад, щодо кваліфікаційних критеріїв та додатків 7 і 8), що передбачені Фінансовою і Грантовими Угодами , та що описані у Посібнику із закупівель Проєкту ВОУ https://vntu.edu.ua/uk/page/posibnyky-2209.html, що відповідає Керівництву ЄІБ з питань закупівель. ", а саме щодо чинності редакції Посібника, на який Замовник надав посилання. Маємо підстави вважати, що Замовник посилається на Посібник згідно Листа від 31 травня 2023 р, редакція якого нечинна враховуючи те, що є нова редакція, про що вказано у Листі від 03 травня 2024 року (03 May 2024 PJ/UTD/REGDEV/2024- 06271/PN/nvr). Посилання на Лист і Посібник надаємо нижче: https://urphelpdesk.com/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%96%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C/. Враховуючи викладене вище просимо підтвердити чинність документа, на який посилається Замовник при встановленні кваліфікаційних критеріїв, що визначені Посібником.
Відповідь:
Шановний Учаснику, посилання на Посібник із закупівель, на який Ви посилаєтесь не має відношення до проекту «Вища освіти України» в рамках виконання якого проводиться закупівля.
Натомість за наданим Вами посиланням : https://urphelpdesk.com/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%96%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C/ розміщено Посібник, який, судячи з назви та змісту, застосовується для закупівель в рамках завершення Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII і Замовнику невідомо, які редакції цього посібника є чинними/нечинними станом на момент звернення із питанням.
Дата відповіді:
06.03.2025 14:20
Відповідь надана
щодо аналогічного договору не менше 50% від вартості закупівлі
Номер:
4cb382165926414c9be25824597fa802
Дата опублікування:
06.03.2025 11:27
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до Посібника національні процедури закупівель (для субпроектів всіх пулів ПВУ та НКПВУ) визначено наступне: "Для тендерів у межах ПВУ та НКПВУ слід застосовувати наступні кваліфікаційні критерії
ЄІБ у тендерній документації:
1. Загальний досвід роботи: не менше 4 років.
2. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас
наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. ". Зауважуємо, що у Посібнику не встановлено умови щодо вартості аналогічних договорів. Просимо внести зміни у ТД, вилучивши незаконну умову щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вартістю не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі або надати документ, яким керувався Замовник під час встановлення такої умови у ТД. Надаємо посилання на Посібник https://urphelpdesk.com/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%96%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C/
Відповідь:
Шановний Учаснику, посилання на Посібник із закупівель, на який Ви посилаєтесь не має відношення до проекту «Вища освіти України» в рамках виконання якого проводиться закупівля. Вказаний Вами Посібник застосовується для закупівель в рамках завершення Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII
Дата відповіді:
06.03.2025 14:19
Відповідь надана
дискримінаційна умова щодо аналогічного договору вартістю 56 790 857,00 грн
Номер:
718cfdf5603a41168c888770540577a8
Дата опублікування:
04.03.2025 14:46
Опис:
Умова щодо надання не менше 1 виконаного повністю аналогічного договору протягом періоду з 2018 року до дати кінцевого строку подачі тендерної пропозиції із вартістю кожного договору не менше: 56790857,00 грн (П’ятдесят шість мільйонів сімсот дев’яносто тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень) є дискримінаційною для учасників, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають аналогічний договір вартістю не менше 56 790 857,00 грн. Встановивши цю умову, Замовник порушив п .4 Статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Основним джерелом фінансування закупівлі є кошти надані Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Пунктом 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що: «Цю Тендерну документацію розроблено згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон) зі змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» далі - Особливості), Фінансовою Угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським Інвестиційним Банком (ЄІБ) щодо реалізації Проєкту «Вища освіта України» (далі – проєкт ВОУ), яка була ратифікована Верховною Радою України Законом 2186-VIII від 08.11.2017) , Посібника закупівель Проєкту ВОУ, примірної тендерної документації та примірного на закупівлю робіт (Додаток 1 до Посібника закупівель Проєкту «Вища освіта України»).
У тендерній документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей, також відображені певні особливості та додаткові обов’язкові умови (наприклад, щодо кваліфікаційних критеріїв та додатків 7 і 8), що передбачені Фінансовою Угодою та що описані у Посібнику із закупівель Проєкту ВОУ, що відповідає Керівництву ЄІБ з питань закупівель.».
Пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» » тендерної документації передбачено, що: «Зміст встановлених у цій тендерній документації кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка встановлює пріоритет правил і політики закупівель міжнародних фінансових організацій (зокрема, ЄІБ) над національним законодавством у разі ратифікації парламентом відповідної Угоди щодо певного проєкту/програми фінансування. Зокрема, у випадку Проєкту ВОУ, Фінансова Угода (що була ратифікована Верховною Радою України) посилається на правила закупівель ЄІБ (Керівництва з питань закупівель ЄІБ), але, при цьому, цими ж правилами дозволено, що для контрактів з низькою/середньою вартістю (див. Розділ 3) можуть застосовуватися національні правила закупівель, які, у свою чергу, повинні відповідати принципам і правилам Банку.
Таким чином, згідно положень Фінансової Угоди, до закупівель проєкту ВОУ встановлена первісна вимога застосування правил Банку. При цьому, правила Банку також передбачають можливість здійснення закупівель через національну систему закупівель в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО відповідно до національного законодавства України, проте з обов’язковим урахуванням додаткових вимог і умов, зазначених у цьому Посібнику, що схвалений Банком.
Такий же підхід чітко закріплено в абзаці 10 п.3 Особливостей.».
Серед іншого, Посібник закупівель Проєкту ВОУ містить наступні вимоги: «Для тендерів на виконання будівельних робіт Замовники повинні застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації:
1) У якості критерію щодо виконання аналогічних робіт:
Відповідний досвід роботи:
не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 із вартістю кожного договору не менше:
-- 30% від очікуваної вартості закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 млн. ГРН;
-- 50% від очікуваної вартості закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 млн. ГРН;».
Водночас, положеннями примірної тендерної документації на закупівлю робіт (додаток 1 до посібника) передбачено, що під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи реконструкції (термосанації) та/або капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель з застосуванням заходів підвищення енергоефективності.
Відповідно Відповідно до пункту 7.1.3 Угоди про передачу коштів позики, - кінцевий бенефіціар (університет) зобов’язаний належним чином реалізовувати Субпроект, використовувати Частину коштів Позики згідно зі встановленими строками та відповідно до всіх вимог цієї Угоди, Фінансової угоди, правил та процедур ЄІБ, зокрема таких, які викладені у Посібнику ЄІБ з питань закупівель та Посібнику щодо екологічних та соціальних питань.
Додатково повідомляємо, що від Міністерства освіти і науки України (надалі - МОН), як Ініціатора проекту «Вища освіта України» (надалі - ВОУ), надійшло звернення до Банку за консультаціями та коментарями
щодо однієї з вимог розділу 6.3.3. Посібника із Закупівель Проекту ВОУ
(«Особливості проведення закупівель для компонентів Проєкту та примірна
документація»), зокрема щодо прохання до Банку надати свій
висновок «без додаткових коментарів» щодо запропонованих змін положень розділу
6.3.3 Посібника із Закупівель Проекту ВОУ, для заміни чинних мінімальних вимог наступним чином:- 1 аналогічний договір (замість 2-х). Банком надано висновок «без додаткових коментарів» щодо запропонованих змін положень.
Тобто НА ПРОХАННЯ МОН ЄІБ УЖЕ І ТАК ПОМ'ЯКШЕНО КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ, ЗОКРЕМА, ДОЗВОЛЕНО ВИМАГАТИ 1 АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР ЗАМІСТЬ 2-Х. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не є суб'єктом, який в даному випадку має право на власний розсуд змінювати кваліфікаційні критерії.
Крім того, Відповідно до пункту 11.8. Угоди про передачу коштів позики, - у разі невиконання Кінцевим бенефіціаром будь-якого зобов'язання, покладеного на нього в обмін на надання йому будь-якої частки Частини коштів Позики, Мінфін, у співпраці з МОН, може застосувати до Кінцевого бенефіціара наступні заходи: а) перерозподілити кошти відповідної Частини коштів Позики на інший Субпроект іншого кінцевого бенефіціара за попереднього погодження з ЄІБ; b) призупинити фінансування Субпроекту;
c) скасувати фінансування Субпроекту; d) вимагати повернення наданої йому Частини коштів Позики, визначеної відповідно до пункту 4.5 цієї Угоди, та сплати відсотків, комісійних та Інших нарахувань ЄІБ, сплачених Мінфіном відповідно до Фінансової угоди.
З урахуванням викладеного вище, у Замовника відсутня можливість для внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, оскільки порушення вимог ЄІБ може призвести до втрати фінансування проєкту.
Дата відповіді:
05.03.2025 10:03