• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи щодо: «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95»

Завершена

113 581 714.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 567 908.57 UAH
Номер: 10793d7a61a241388d3ee593b43e8585
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-10-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2025 10:32 - 02.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2025 № 107 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2025-02-28-005850-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення шляхом приведення Договору у відповідність до абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ в частині гарантійних строків; не допускати виявлені порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД» (далі – ТОВ «ВІННИЦЯБУД»), вимога про усунення невідповідностей до 03.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 № 185, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025; договір від 18.04.2025 № VI.6.1.W (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, надані 15.04.2025 та 24.04.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Замовник 18.04.2025 уклав з ТОВ «ВІННИЦЯБУД» Договір, предметом якого є роботи: «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95», який 21.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель. Водночас до Додаток 6.2 Інформація про ціни на матеріальні ресурси до Договору Замовник оприлюднив (24.04.2025) на 4-й робочий день з дня укладання Договору (18.04.2025), чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 14.2 Договору визначено «Гарантійний строк становить 7 (сім) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.». Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 були затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва). Проте, Замовником не враховано вимоги абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668, відповідно - у договорі відсутні вимоги до гарантійних строків якості закінчених робіт. Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Надане Замовником 24.04.2025 на запит Держаудитслужби пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки положення пункту 14.2 Договору суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ «ВІННИЦЯБУД», був укладений з порушенням вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень: 01.05.2025 12:27 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2025 12:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — № UA-2025-02-28-005850-a, до Договору № VI_6_1_W від 18.04.2025 року укладеного між Вінницьким національним технічним університетом та ТОВ «ВІННИЦЯБУД» внесено наступні зміни: 1. Абзац четвертий пункту 1.3. Договору викласти у такій редакції: «Підрядник гарантує якість виконаних Робіт протягом гарантійного строку 10 (десяти) років з моменту приймання-передачі закінчених Робіт та отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації». 2. Абзац третій пункту 4.4.22. Договору викласти у такій редакції: « у розмірі 1,25% (однієї цілої двадцяти п’яти сотих відсотка) від вартості Договору у вигляді договору страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт протягом гарантійного періоду, що становить 10 (десять) років з дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації і з якого цей договір страхування набуває чинності.» 3. Абзац перший пункту 14.2 Договору викласти у такій редакції: «Гарантійний строк становить 10 (десять) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.» 4. Абзац третій пункту 16-1.1. Договору викласти у такій редакції: «2. Підрядник до моменту приймання-передачі закінчених робіт надає страхову гарантію у розмірі 1,25% (однієї цілої двадцяти п'яти сотих відсотка) від вартості Договору у вигляді договору страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт на протязі гарантійного періоду, що становить 10 (десять) років з моменту приймання-передачі закінчених Робіт. Умови щодо договору страхування зазначені у пункті 16-1.3 цього Договору». 5. Абзац перший пункту 16-1.3. Договору викласти у такій редакції: «16-1.3. Договір страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт має бути укладений на страхову суму у розмірі 1.25% (однієї цілої двадцяти п'яти сотих відсотка) від вартості Договору, набувати чинності з дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації та бути дійсним протягом гарантійного періоду, що становить 10 (десять) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.» Додаткова угода №1 від 05.05.2025 року додається.». Також, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.»
Дата публікації звіту: 06.05.2025 14:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: шляхом приведення договору у відповідність
Дата публікації: 28.05.2025 08:57

Запити/Пояснення