-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи щодо: «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95»
Завершена
113 581 714.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 567 908.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 567 908.57 UAH
Номер:
10793d7a61a241388d3ee593b43e8585
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 10:32 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2025-02-28-005850-a 28.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо:
усунення порушення шляхом приведення Договору у відповідність до абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ в частині гарантійних строків;
не допускати виявлені порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД» (далі – ТОВ «ВІННИЦЯБУД»), вимога про усунення невідповідностей до 03.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 № 185, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025; договір від 18.04.2025 № VI.6.1.W (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, надані 15.04.2025 та 24.04.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Замовник 18.04.2025 уклав з ТОВ «ВІННИЦЯБУД» Договір, предметом якого є роботи: «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95», який 21.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель.
Водночас до Додаток 6.2 Інформація про ціни на матеріальні ресурси до Договору Замовник оприлюднив (24.04.2025) на 4-й робочий день з дня укладання Договору (18.04.2025), чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 14.2 Договору визначено «Гарантійний строк становить 7 (сім) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.».
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 були затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва).
Проте, Замовником не враховано вимоги абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668, відповідно - у договорі відсутні вимоги до гарантійних строків якості закінчених робіт.
Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років.
Надане Замовником 24.04.2025 на запит Держаудитслужби пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки положення пункту 14.2 Договору суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.
Отже, Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ «ВІННИЦЯБУД», був укладений з порушенням вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень:
01.05.2025 12:27 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 12:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — № UA-2025-02-28-005850-a, до Договору № VI_6_1_W від 18.04.2025 року укладеного між Вінницьким національним технічним університетом та ТОВ «ВІННИЦЯБУД» внесено наступні зміни:
1. Абзац четвертий пункту 1.3. Договору викласти у такій редакції:
«Підрядник гарантує якість виконаних Робіт протягом гарантійного строку 10 (десяти) років з моменту приймання-передачі закінчених Робіт та отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації».
2. Абзац третій пункту 4.4.22. Договору викласти у такій редакції:
« у розмірі 1,25% (однієї цілої двадцяти п’яти сотих відсотка) від вартості Договору у вигляді договору страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт протягом гарантійного періоду, що становить 10 (десять) років з дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації і з якого цей договір страхування набуває чинності.»
3. Абзац перший пункту 14.2 Договору викласти у такій редакції:
«Гарантійний строк становить 10 (десять) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.»
4. Абзац третій пункту 16-1.1. Договору викласти у такій редакції:
«2. Підрядник до моменту приймання-передачі закінчених робіт надає страхову гарантію у розмірі 1,25% (однієї цілої двадцяти п'яти сотих відсотка) від вартості Договору у вигляді договору страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт на протязі гарантійного періоду, що становить 10 (десять) років з моменту приймання-передачі закінчених Робіт. Умови щодо договору страхування зазначені у пункті 16-1.3 цього Договору».
5. Абзац перший пункту 16-1.3. Договору викласти у такій редакції:
«16-1.3. Договір страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт має бути укладений на страхову суму у розмірі 1.25% (однієї цілої двадцяти п'яти сотих відсотка) від вартості Договору, набувати чинності з дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації та бути дійсним протягом гарантійного періоду, що становить 10 (десять) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.»
Додаткова угода №1 від 05.05.2025 року додається.».
Також, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.»
Дата публікації звіту:
06.05.2025 14:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
шляхом приведення договору у відповідність
Дата публікації:
28.05.2025 08:57
Запити/Пояснення
Номер:
0a7689a232594f7089dea428b96ab40a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера «Ж») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-005850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bfed97564bb846958d44df991010add4
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2025 16:56
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. «У відповідь на запит Держаудитслужби України від 14.04.2025 13:51 по закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95», код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із застосування відкритих торгів з Особливостями (№ закупівлі UA-2025-02-28-005850-a) на суму 113 581 714,00 грн. з ПДВ
Відповідно до питань запиту:
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" відповідно до договору № VI_6_1_D від 26.10.2023, UA-2023-09-07-013661-a-b1.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення https://vntu.edu.ua/purchaselist2025
3. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.
Номер:
646e0474908e41d5b771b1a0078437c4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера «Ж») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-005850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Підстави оприлюднення договору про закупівлю, додатків до нього та додаткової угоди до договору у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Яким чином у договорі від 18.04.2025 № VI.6.1W забезпечено виконання вимог пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статті 884 Цивільного кодексу України, в частині гарантійних строків якості закінчених робіт, що є предметом цієї закупівлі.
3. Яким чином переможцем ТОВ «ВІННИЦЯБУД» підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах умов визначених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей (юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом))?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d4e3e6776ec4996946df8638b1b6cad
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 17:02
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. «У відповідь на запит Держаудитслужби України від 22.04.2025 11:55 по закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95», код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із застосування відкритих торгів з Особливостями (№ закупівлі UA-2025-02-28-005850-a) на суму 113 581 714,00 грн. з ПДВ
Відповідно до питань запиту:
1. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, згідно з «п. 15. Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF».
З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», Замовником прийнято рішення (Протокол УО №218 від 24.04.2025) опублікувати додатки 6.1, 6.2 додатково в машиночитному форматі, шляхом внесення змін до говору VI_6_1_W від 18.04.2025.
2. У договорі від 18.04.2025 № VI_6_1_W забезпечено виконання вимог пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статті 884 Цивільного кодексу України, в частині гарантійних строків якості закінчених робіт, що є предметом цієї закупівлі наступним чином.
У п. 4.4.22.Договору вказано на обов’язок Підрядника надати Замовнику забезпечення виконання Договору у розмірі 1,25% (однієї цілої двадцяти п’яти сотих відсотка) від вартості Договору у вигляді договору страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт протягом гарантійного періоду, що становить 7 років з дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації і з якого цей договір страхування набуває чинності.
У п. 16.2.3. Договору вказано: у випадку неякісного виконання Робіт по Договору Підрядник протягом гарантійного строку, передбаченого чинним законодавством України та п. 14.2 цього Договору, за власний рахунок усуває недоліки, що були спричинені неякісно виконаними Роботами.
У п. 16. 3. Договору вказано: Оплата пені та штрафу не звільняє Підрядника від його обов’язків щодо виконання цього Договору.
У п. 16.4. Договору вказано: У разі настання випадків, які передбачені пунктом 16.2 цього Договору, та у разі невиконання чи неналежного виконання зобов’язань Підрядником передбачених підпунктом 4.4. цього Договору, Замовник має право застосувати до Підрядника такі адміністративно-господарські санкції:
У п. 16-1.1. Договору вказано: Забезпечення виконання зобов’язань за цим Договором здійснюється таким чином:
Підрядник до укладення цього Договору має надати забезпечення виконання Договору у вигляді електронної банківської гарантії (далі - гарантія) у розмірі 5 % (п’ять відсотків) у гривні вiд цiни Договору, а саме 5 614843,85 грн., на весь строк виконання Робіт. Умови гарантії зазначені у пункті 16-1.2 цього Договору.
Підрядник до моменту приймання-передачі закінчених робіт надає страхову гарантію у розмірі 1,25% (однієї цілої двадцяти п'яти сотих відсотка) від вартості Договору у вигляді договору страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт на протязі гарантійного періоду, що становить 7 (сім) років з моменту приймання-передачі закінчених Робіт. Умови щодо договору страхування зазначені у пункті 16-1.3 цього Договору.
У п. 16-1.3. Договору вказано: Договір страхування відповідальності Підрядника за якість виконаних Робіт має бути укладений на страхову суму у розмірі 1.25% (однієї цілої двадцяти п'яти сотих відсотка) від вартості Договору, набувати чинності з дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації та бути дійсним протягом гарантійного періоду, що становить 7 (сім) років від дати отримання сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації.
Договір страхування повинен бути укладеним з страховою компанією (страховиком), яка має чинну ліцензію, включена до Державного реєстру фінансових установ та щодо якої було проведено інспекційну перевірку протягом періоду 2020-2024 років.
Договір страхування повинен передбачати його припинення у разі настання таких випадків:
-- після завершення гарантійного періоду згідно цього Договору,
-- у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсним,
-- у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі».
3. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВІННИЦЯБУД», Замовником було розглянуто документи надані Учасником, а саме «31 березня 2025 15:04 15. Аналог. договір.PDF». Відповідно до цього документу Договір укладено між ТОВ «ВІННИЦЯБУД» та «Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради», договір №0612/19 від 06.12.2019 на суму 132 399 999,99 (тобто більше ніж 20 000 000 грн.), відповідно, дослідивши відкриті джерела, Договір №0612/19 від 06.12.2019 укладено за результатами закупівлі за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2019-10-25-001486-c, в переліку документів, які були завантажені Учасником ТОВ «ВІННИЦЯБУД» є документ «22 листопада 2019 16:51 Антикоруп_прогр+додатки.pdf.pdf», що дає можливість підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах умов визначених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, також наявність у ТОВ «ВІННИЦЯБУД» антикорупційної програми підтверджується документами цього Учасника в інших закупівлях, до закупівлі № UA-2025-03-13-013779-a – Учасником ТОВ «ВІННИЦЯБУД» завантажено документ «11 квітня 2025 11:53 Антикорупційна програма.pdf.».
Номер:
9db7ed9c2c8e4593a7b3bd6e2ef1d275
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера «Ж») Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-28-005850-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІННИЦЯБУД» (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) вимогам підпункту 1.1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», в частині надання витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2bc578dad1f04eb49ff7ce0d71585aee
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 17:10
Опис:
«У відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.04.2025 15:17 по закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного навчального корпусу (літера “Ж”) Вінницького національного технічного університету за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95», код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із застосування відкритих торгів з Особливостями (№ закупівлі UA-2025-02-28-005850-a) на суму 113 581 714,00 грн. з ПДВ
Відповідно до питання запиту:
Надаємо наступні пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯБУД» вимогам підпункту 1.1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
Щодо надання витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку:
ТОВ «ВІННИЦЯБУД» у складі тендерної пропозиції не надало витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку. Проте, відповідно до пункту 183.11 статті 183 Податкового кодексу України, витяг з реєстру платників ПДВ надається контролюючим органом за запитом платника податку. Таким чином, отримання такого витягу є правом, а не обов’язком платника податку. Крім того, інформація про реєстрацію платника ПДВ є відкритою та доступною на офіційному вебпорталі Державної податкової служби України. Це підтверджується роз’ясненнями ДПС, згідно з якими контролюючі органи не мають підстав вимагати витяги з реєстру платників ПДВ у платників, оскільки така інформація є публічною та оновлюється щоденно.
Щодо правомірності ненадання витягу з реєстру платників ПДВ:
Відповідно до пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178, відсутність документів або інформації, які не передбачені додатками до тендерної документації, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Це означає, що замовник повинен чітко визначити перелік необхідних документів у відповідних додатках до тендерної документації. У тендерній документації у Додатку 10 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовником не передбачено вимоги щодо обов’язкового надання «витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС)». Відповідно, ненадання такого документа не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ВІННИЦЯБУД» відповідає вимогам тендерної документації в частині надання витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку. Ненадання такого документа є правомірним та не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Додатково зазначаємо, що інформація про реєстрацію ТОВ «ВІННИЦЯБУД» як платника ПДВ доступна на офіційному вебпорталі ДПС України.