• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (налив))

Завершена

11 232 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 112 320.00 UAH
Період уточнення: 27.02.2025 16:57 - 08.03.2025 00:00
Відповідь надана

Надання роз'яснення щодо вимоги, визначеної пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації

Номер: 8aff46e9531042dcba3b585b248e8885
Дата опублікування: 07.03.2025 22:37
Опис: Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що з метою підтвердження походження товару та його відповідності встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасники мають надати у складі тендерної пропозиції: на дизельне паливо -чинний сертифікат якості, що виданий уповноваженим органом, про підтвердження такого пального, що виданий не раніше 01.11.2024. Прошу Замовника роз’яснити підстави визначення такої вимоги. Чому сертифікат якості, що виданий уповноваженим органом раніше 01.11.2024 та є чинним на момент подачі учасником своєї пропозиції не може вважатись таким, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі?
Відповідь: Сертифікат відповідності на пальне (наприклад, бензин, дизель, газ) в Україні має строк дії, який залежить від типу сертифіката та умов його видачі. Є два основних типи сертифікатів: 1. Сертифікат відповідності партії (на партію товару): • Видається на конкретну партію пального. • Строк дії обмежений обсягом і часом реалізації цієї партії. • Після реалізації сертифікат втрачає чинність. 2. Сертифікат відповідності серійного виробництва (для виробників/імпортерів): • Видається виробнику або офіційному імпортеру. • Строк дії — до 1 року, але може бути коротшим, залежно від умов сертифікації та законодавчих змін. Хто видає: • Органи з оцінки відповідності, акредитовані НААУ (Національним агентством з акредитації України). • На основі вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільного пального. Додатково: • Сертифікат може втратити чинність достроково, якщо: • змінено нормативні вимоги, • виявлено порушення чи невідповідність продукції.
Дата відповіді: 10.03.2025 13:26
Відповідь надана

Усунення невідповідностей

Номер: c7f14cdff72d438396e75f3f305580d2
Дата опублікування: 07.03.2025 22:21
Опис: Пунктом 11.7 Проекту Договору про закупівлю Товару (який викладений Замовником в додатку 4 до тендерної документації) визначено, що Товар (партія Товару) передається уповноваженим особам Замовника на АЗС лише на підставі пред’явленої оператору АЗС паливних талонів/карток на пальне. Пунктами 11.5, 11.6, 11.7 Проекту Договору регламентовано порядок здійснення поставки Товару на АЗС на підставі відповідних паливних талонів/карток на пальне. Однак, в назві предмета закупівлі Замовником зазначено інший спосіб поставки дизельного палива, а саме - налив. Прошу Замовника усунути зазначені вище невідповідності.
Відповідь: при підписані договору в проект будуть внесені зміни
Дата відповіді: 10.03.2025 13:22
Відповідь надана

Шановний Замовнику

Номер: 5012c26d2cda4b659ae84c447754177f
Дата опублікування: 06.03.2025 16:24
Опис: Шановний Замовнику Ми ознайомилися з вашою відповіддю від 06 березня 2025 року (12:21) на наше попереднє звернення щодо пункту 4.10 Додатку 3. У відповіді зазначено, що встановлені вимоги відповідають Особливостям здійснення публічних закупівель, а також підкреслено, що учасники не можуть пропонувати товари, вироблені в Російській Федерації, Республіці Білорусь чи Ісламській Республіці Іран. Ми повністю підтримуємо цю позицію та не заперечуємо проти вимоги щодо заборони товарів із зазначених країн. Водночас просимо роз’яснити та переглянути окремі аспекти тендерної документації, які можуть ускладнити участь у закупівлі без порушення принципів відкритості та недискримінації, передбачених пунктом 3 Особливостей. Ми не відмовляємося надавати зазначений документ і готові виконати цю вимогу. Проте звертаємо увагу, що в реаліях ланцюга постачання сертифікат походження чи переміщення товару часто видається на ім’я партнерів учасника, які мають договірні відносини з учасником. Обмеження кола осіб, на чиє ім’я може бути виданий сертифікат (лише учасник, виробник або іноземний постачальник), може створити штучні бар’єри для участі в закупівлі. У зв’язку з цим просимо розглянути можливість розширення переліку осіб, на чиє ім’я може бути виданий сертифікат, додавши до нього партнерів учасника за умови надання документів, що підтверджують договірні відносини між ними (наприклад, договорів поставки, агентських угод тощо). Це дозволить уникнути непотрібних обмежень і забезпечити рівні умови для всіх потенційних учасників. Прохання На підставі викладеного просимо: 1. Доповнити пункт 4.10 Додатку 3 можливістю надання сертифіката походження чи переміщення товару, виданого на ім’я партнера учасника, за умови підтвердження договірних відносин між ними. 2. Надати письмову відповідь із обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Відповідь: В замовника відсутні правові підстави щодо внесення змін до тд в цій частині
Дата відповіді: 10.03.2025 13:27
Відповідь надана

Просимо надати розясння

Номер: ee9dd4261c1d4406a78b2e90fbb9942d
Дата опублікування: 06.03.2025 16:16
Опис: У розясненні щодо звернення Замовником було зазначено : встановлені технічні характеристики відповідають нормам Звертаємо вашу увагу на розділ «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, де встановлено такі показники якості для дизельного палива: 1. Цетанове число — не менше 50. 2. Цетановий індекс — не менше 49. 3. Зольність — не більше 0,001 %. 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас. 5. Гранична температура фільтрованості — не вище -21°C. 6. Концентрація марганцю — не більше 0,5 мг/л. 7. Густина за температури 15°C — не більше 840 кг/м³. 8. Вміст сірки — не більше 8 мг/кг. Просимо надати розяснення : Чинним стандартом для дизельного палива є ДСТУ 7688:2015, який установлює: у п. 9 таблиці 1 : Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200), у тендерній документації замовника визначено: 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас. Учасник у якого Масова частка води, % (мг/кг) : 0,0025 (25) буде дикваліфікова? . Згідно з пунктом 3 Особливостей, закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації та відкритості. Надмірно жорсткі вимоги до вмісту води обмежують участь Учасників, які постачають паливо, що відповідає ДСТУ 7688:2015. ПРОСИМО: 1. Притримватися Замовника вимог ДСТУ 7688:2015, зокрема:o Вміст води — не більше 0,02 % мас. замість 0,002 %. 2. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей
Відповідь: Просимо надати розяснення : Чинним стандартом для дизельного палива є ДСТУ 7688:2015, який установлює: у п. 9 таблиці 1 : Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200), у тендерній документації замовника визначено: 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас. Учасник у якого Масова частка води, % (мг/кг) : 0,0025 (25) буде дикваліфікова? така пропозиція не буде дискваліфікована
Дата відповіді: 10.03.2025 13:22
Відповідь надана

Звернення

Номер: 94131bc1fd5a4f84a679dfe02e9cc8b2
Дата опублікування: 04.03.2025 12:40
Опис: Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме: Звертаємо вашу увагу на вимогу у Додатку 2 до тендерної документації щодо: надання Учасником сертифіката відповідності ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» як умови підтвердження кваліфікації чи відповідності предмету закупівлі. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить "Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості), з таких причин: 1. Відповідно до абзацу другого пункту 29 Особливостей, у разі закупівлі дизельного пального замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Для дизельного палива (налив), що є предметом цієї закупівлі, чинним національним стандартом є ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». ДСТУ ISO 28000:2008 стосується системи управління безпекою ланцюга постачання і не є національним стандартом для дизельного палива, а також не регулює його якість чи технічні характеристики. Таким чином, вимога наявності цього сертифіката прямо суперечить пункту 29 Особливостей. 2. Згідно з пунктом 3 Особливостей, закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації та відкритості. Вимога сертифіката ДСТУ ISO 28000:2008 обмежує участь Учасників, які не мають цього добровільного сертифіката, але можуть забезпечити постачання дизельного палива, що відповідає ДСТУ 7688:2015. Це звужує конкуренцію, що суперечить принципу відкритості. 3. Вказана вимога ускладнює доступ до тендеру для Учасників, які не сертифіковані за ISO 28000, але здатні гарантувати якісну поставку, чим порушує принципи здійснення закупівлі. На підставі викладеного- ПРОСИМО: 1. Виключити з тендерної документації до закупівлі UA-2025-02-27-012664-a вимогу щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» як умови підтвердження кваліфікації чи відповідності Учасника, оскільки вона не передбачена національним стандартом ДСТУ 7688:2015 для дизельного палива та суперечить пункту 29 Особливостей. 2. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Відповідь: зміни внесено
Дата відповіді: 06.03.2025 12:21
Відповідь надана

звернення

Номер: 5250d95a9dcf4d5aaee68dad0e690fa1
Дата опублікування: 04.03.2025 12:39
Опис: Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме: 2. Звертаємо вашу увагу на пункт 4.10 Додатку 2 до тендерної документації, який вимагає від Учасника надання: 4.10 Учаснику необхідно надати сертифікат походження та/або сертифікат переміщення товару на запропоноване до поставки дизельне пальне, виданий уповноваженим органом не раніше 2024р. на ім’я Учасника та/або виробника та/або іноземного постачальника, який підтверджує, що товар не вироблений ні в Російській Федерації, ні в Республіці Білорусь, ні в Ісламської Республіці Іран. (сертифікат має бути складений або переведений на мову передбачену вимогами тендерної документації та завірено нотаріально). Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною для Учасників, які здійснюють постачання палива на підставі партнерських договорів, коли сертифікати походження чи переміщення видані на ім’я партнерів, а не на ім’я Учасника, виробника чи іноземного постачальника. У нашій діяльності ми співпрацюємо з партнерами, які мають такі сертифікати походження, що підтверджують відповідність палива вимогам походження, але вони оформлені на їхнє ім’я. Даною вимогою Замовник обмежує коло потенційних учасників які здійснюють постачання на підставі партнерських договорів, та не зобов’язані отримувати сертифікати відповідності саме на своє ім’я. ПРОСИМО: Внести зміни до пункту 4.10 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2025-02-27-012664-a, дозволивши Учасникам надавати сертифікати походження та/або переміщення товару, видані на ім’я їхніх партнерів, за умови надання документів, що підтверджують договірні відносини між Учасником і партнером (наприклад, договір поставки), які засвідчують, що паливо не походить із Російської Федерації, Республіки Білорусь чи Ісламської Республіки Іран. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Відповідь: зазначене вимога відповідає вимогам Особливостей, та учасники не можуть пропонувати товари вироблені в росії, білорусії чи ірані
Дата відповіді: 06.03.2025 12:21
Відповідь надана

Просимо замовника переглянути мінімально можливий об’єм разового постачання (наливом)

Номер: 7698b36e5de34d0da6fe90bf91a8f0a8
Дата опублікування: 04.03.2025 12:38
Опис: 1. Звертаємо вашу увагу на розділ «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації , де вказано: Мінімально можливий об’єм разового постачання (наливом) – від 100 л. до 2000л. (по потребі Замовника). Кожна партія товарів має бути поставлена згідно заявки Замовника в обсягах та в зазначені терміни, які зазначені у заявці замовника. Поставка товару здійснюється за рахунок Учасника за адресою Замовника. ( 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Тернопільська, 15/2) Строк поставки: до 30.06.2025р., Товар повинен бути поставлений не пізніше 24 годин з моменту надсилання заявки щодо поставки партії товару (вказаними партіями) в будь-який день. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на зберігання та доставку документів. З огляду на умови договору та специфіку поставки товару наливом, повідомляємо, що поточні граничні обсяги разового постачання, визначені в межах від 100 літрів до 2000 літрів (за потребою Замовника), потребують перегляду. Зокрема, враховуючи характер поставки наливом та логістичні особливості, мінімальний обсяг у 100 літрів і максимальний у 2000 літрів є економічно невигідними для Замовника при формуванні конкурентоспроможної ціни. Такі обсяги не дозволяють оптимізувати витрати на транспортування та зберігання, що може вплинути на загальну ефективність співпраці. Просимо розглянути можливість збільшення мінімального обсягу разового постачання до 2000л та максимального обсягу до наприклад 10 000 л або за потребою, що дозволить забезпечити більш раціональне використання ресурсів та знизити витрати. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Відповідь: Об'єм встановлений замовником в межах наявної можливості прийняття партії
Дата відповіді: 06.03.2025 12:19
Відповідь надана

Звернення

Номер: f846deb7d2d048a1b04cbfafa9eae076
Дата опублікування: 04.03.2025 12:37
Опис: Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме: Звертаємо вашу увагу на розділ «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, де встановлено такі показники якості для дизельного палива: 1. Цетанове число — не менше 50. 2. Цетановий індекс — не менше 49. 3. Зольність — не більше 0,001 %. 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас. 5. Гранична температура фільтрованості — не вище -21°C. 6. Концентрація марганцю — не більше 0,5 мг/л. 7. Густина за температури 15°C — не більше 840 кг/м³. 8. Вміст сірки — не більше 8 мг/кг. Вважаємо, що окремі з цих вимог є надмірними та такими, що можуть обмежувати участь Учасників, суперечачи "Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості). Обґрунтування: Відповідно до абзацу другого пункту 29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені національним стандартом. Чинним стандартом для дизельного палива є ДСТУ 7688:2015, який установлює: o Вміст води — max 0,02 % (200 мг/кг), тоді як вимога 0,002 % (20 мг/кг) у 10 разів суворіша. Цей показник виходять за межі національного стандарту без обґрунтування, що суперечить пункту 29 Особливостей. Згідно з пунктом 3 Особливостей, закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації та відкритості. Надмірно жорсткі вимоги до вмісту води обмежують участь Учасників, які постачають паливо, що відповідає ДСТУ 7688:2015. ПРОСИМО: 1. Внести зміни до розділу «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації закупівлі UA-2025-02-27-012664-a, привівши показники якості дизельного палива у відповідність до ДСТУ 7688:2015, зокрема: o Вміст води — не більше 0,02 % мас. замість 0,002 %. 2. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Відповідь: встановлені технічні характеристики відповідають нормам
Дата відповіді: 06.03.2025 12:18