-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Підіймач 2-х стійковий 6т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л
Завершена
240 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період уточнення:
27.02.2025 11:18 - 05.03.2025 12:00
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ щодо можливого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також з інших питань
Номер:
2bf5d836822449a88316e6c6db6e2f58
Дата опублікування:
04.03.2025 20:55
Опис:
УТОЧНЕННЯ
щодо можливого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також з інших питань
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 має намір стати учасником тендеру з пропозицією закупівлі парко-гаражного обладнання, номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua - UA-2025-02-27-004315-a, але окремі вимоги Документації заважають подати Пропозицію останньому, оскільки є дискримінаційні вимоги замовника, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право Товариства брати участь у даних торгах.
Зокрема, згідно тендерної документації взяти участь у вказаному тендері може лише продукція одного конкретного виробника обладнання, а саме «LAUNCH» , що суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Організатор торгів (Військова частина А3814 Національної гвардії України) в оголошенні закупівлі вказує наступне: постачання аналогічного та/або еквівалентного товару не передбачається.
ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» вважає, що Документація Замовника в цій частині є дискримінаційною, оскільки Товариство має намір взяти участь в тендері з пропозицією aвтoмoбільного підйомника Well Kraft 3440, що за своїми технічними характеристиками відповідають тим, які зазначені в технічні документації Замовника.
Крім того, існує велика кількість інших автомобільних підйомників, які мають схожі технічні характеристики, гарантійні строки і нічим не відрізняють від тих, які фактично відповідно до тендерної документації, що закуповуються Військовою частиною А3814 Національної гвардії України.
Зокрема, для детальнішого підтвердження схожості обладнання, яке пропонує ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» із обладнанням, що вказане в ТД, наводимо відповідні порівняльні таблиці.
№ з/п Назва параметру Технічні характеристики, які вимагаються замовником Технічні характеристики, які пропонуються учасником
1 Обладнання Підіймач 2-х стійковий 6т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л Підйомник двостоїчний 6т Well Kraft 3460 в комплекті з гідравлічною рідиною 10л
Вантажопідйомність 6т 6т
Тип приводу електрогідравлічний електрогідравлічний
Потужність двигуна 3 кВт 3 кВт
Висота підйому 1920 мм 1920 мм
Розміри 4110х850х4810 мм 4110х850х4810 мм
Висота підхвату 110 мм 110 мм
Напруга живлення 380В 380В
Розблокування стопорів електромагнітна електромагнітна
Час підйому 65 с 65 с
Час опускання 20 с 20 с
Відстань між стійками 3350 мм 3350 мм
Ширина проїзду 3050 мм 3050 мм
Довжина передніх лап 950-1800 мм 950-1900 мм
Довжина задніх лап 950-1800 мм 950-1900 мм
Гарантійний термін 60 місяців 60 місяців
Кількість гідравлічної рідини в комплекті 10л 10л
Вважаємо вказану інформацію не обґрунтованою, не законною, такою, що лише спрямована на подальше вчинення антиконкурентних дій, а й можливо прикриття інших більш тяжчих протиправних дій і негативних наслідків, з огляду на наступне.
По перше, Замовником жодним чином не зазначено і не проаналізовано, чого не відповідає вимогам та потребам Замовника обладнання інших марок, зокрема Well Kraft , що за своїми якісними та технічними характеристиками є аналогічними обладнанню LAUNCH. Тобто, не зазначено чому вибір замовника зупиняється на закупівлі лише обладнанню торгової марки LAUNCH і категорично відкидається і не розглядається обладнання інших марок. Постає вагоме риторичне запитання, для чого тоді існує інститут тендерних закупівель, інститут конкуренції, якщо той чи інший державний орган (установа) лобіює конкретного виробника товару, або підприємство, яке його постачає. Для чого тоді оголошувати закупівлю, якщо можна безпосередньо державній установі звернутися до конкретного постачальника, який може в країні лише бути єдиним постачальником імпортного товару такої марки і одразу оголошувати його переможцем, сплачувати йому бюджетні кошти. Такі дії замовника не знаходять логічного пояснення.
По друге, якщо у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, замовник констатує, що він користується своїм правом.
Однак, для замовника лише ця частина статті є основною, натомість він не приділив свою увагу наступній частині цієї ж статті, яке є ключовою, зокрема про те, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таке оголошення є прямою необґрунтованою дискримінацією до інших виробників та імпортерів обладнання з такими ж характеристиками. Таке оголошення суттєво обмежує конкуренцію, оскільки коли лише оголошується закупівля одного виробника товару, то мова про конкуренцію взагалі не може йти. При цьому, ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово вже під час дії воєнного стану поставляло продукцію державним органам і установам, виграючи справедливо проведені тендерні торги, тому автомобільні підіймачі та інше обладнання, які ним поставляються користуються широким попитом та є якісними.
Крім того, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На вказані норми закону Замовник також не посилається, однак вони кардинально не відповідають його позиції.
Виходячи з вищевикладеного, Замовнику доцільно усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Враховуючи викладене, -
ПРОСИМО УТОЧНИТИ:
1. Чи будуть Військовою частиною А3814 Національної гвардії України як замовником вноситися зміни до тендерної документації на закупівлю – парко-гаражного обладнання, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-27-004315-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього звернення ?
Також, відповідно до ч. 1 ст. 364 КК України передбачено відповідальність за зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
Враховуючи викладене, відповідно до ч. 1 ст. 364 КК України, на основі ст., ст. 45, 46, 55, 56, 58, 214 КПК України,-
ПРОСИМО змінити умови тендеру та додати умову, що розглядаються аналоги.
Директор ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» ЧУБКО ІРИНА
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Хочемо зазначити, що закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості). Відповідно до п. 8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) з урахуванням положень визначеними Особливостями. Разом з тим, інформація щодо приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників є правом, а не обов’язком Замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасника. Таким чином, беручі до уваги задачі які виконуються військовою частиною та враховуючи вимоги до умов у яких будуть використовуватись дані засоби у Замовника є потреба у закупівлі саме вказаного предмету закупівлі: Підіймач 2-х стійковий 6т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л , а не його аналогу та/або еквіваленту. Таким чином, військова частина А3814 нічим не дискваліфікує учасників закупівлі, не визначає хто саме з продавців даного товару може і має стати учасником процедури закупівлі, а лише конкретизує товар (предмет закупівлі), який необхідний для виконання поставлених завдань.
Дата відповіді:
05.03.2025 11:12
Відповідь надана
Уточнення технічної інформації
Номер:
a7187d89b000412c9d6f34713198e152
Дата опублікування:
28.02.2025 16:43
Опис:
Просимо уточнити яке розблокування потрібне.
Посилаючись на офіційний ресурс виробника Лаунч Україна, а саме: https://launch.ua/tlt260at/ або https://grandinstrument.ua/ua/tlt260at/?srsltid=AfmBOooXPIDHNiF6myTj9oSRHyvj3OIZPOWZb1J8YY6uf4vrPTqMd3Cu
в описі та в інструкції є інформація, що: розблокування стопорів - механічне.
Згідно технічних вимог замовника:
Розблокування стопорів: електромагнітна;
Прохання, уточнити, яку модель підйомника взято за предмет закупівлі?
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник!
В ході повторного моніторингу ринку даного товару, а саме підіймача 2-х стійкового 6т електрогідравлічного з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л, з'ясовано, що назва предмету закупівлі відповідає технічним характеристикам. Модель підіймача TLT260AT LAUNCH з електромагнітним розблокуванням стопорів взято за предмет закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
01.03.2025 09:17
Відповідь надана
Уточнення технічних вимог
Номер:
1626ee72311a4e79b4b87e95ae8b8a50
Дата опублікування:
28.02.2025 13:58
Опис:
Доброго дня! Просимо уточнити технічні вимоги, а саме:
Підіймач 2-х стійковий 6т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л
Згідно опису товару на сайті виробника - модель має розблокування стопорів - ручне
Згідно опису технічних та якісних вимог в оголошенні - розблокування електромагнітне.
Відповідно, сума тендеру також відповідає моделі з ручним розблокуванням.
Просимо Вас надати коректні технічні вимоги
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник!
В ході повторного моніторингу ринку даного товару, а саме підіймача 2-х стійкового 6т електрогідравлічного з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л, з'ясовано, що назва предмету закупівлі відповідає технічним характеристикам. Підіймач TLT260AT LAUNCH має розблокування стопорів - електромагнітне.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
28.02.2025 15:08
Відповідь надана
Інформація про еквівалент або аналог
Номер:
1351bb5cf3f6459bb864d855859aa56e
Дата опублікування:
27.02.2025 13:51
Опис:
Доброго дня! Просимо додати інформацію, що розглядаєте аналог або еквівалент, дотримуючись принципів публічних закупівель.
Маємо можливість запропонувати товар, що за своїми технічними, якісними характеристиками не поступатиметься вимогам в оголошенні.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Хочемо зазначити, що закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості). Відповідно до п. 8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) з урахуванням положень визначеними Особливостями. Разом з тим, інформація щодо приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників є правом, а не обов’язком Замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасника. Таким чином, беручі до уваги задачі які виконуються військовою частиною та враховуючи вимоги до умов у яких будуть використовуватись дані засоби у Замовника є потреба у закупівлі саме вказаного предмету закупівлі: Підіймач 2-х стійковий 6т електрогідравлічний з верхньою синхронізацією TLT260AT LAUNCH в комплекті з гідравлічною рідиною 10л , а не його аналогу та/або еквіваленту.
Дата відповіді:
27.02.2025 16:15