-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_040_ВО: Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Торги не відбулися
38 010 117.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190 050.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 190 050.59 UAH
Період уточнення:
26.02.2025 18:01 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана
Звернення щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
680d55e31a524c92aa1982a43bfd4b95
Дата опублікування:
06.03.2025 12:23
Опис:
В електронній системі закупівель філією "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" було розміщене оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару: Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-26-012769-a, закупівля №27146677.
Згідно з п. 1, 4, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Втім, ознайомившись з Тендерною документацією, та маючи намір підготувати тендерну пропозицію, ТОВ «ПТРЗ» було виявлено, що Замовником прийняте рішення про закупівлю з порушенням вище наведених норм закону, зокрема, Замовником сформовано Технічну специфікацію Додаток 1 до Тендерної документації, таким чином, що навпаки створює антиконкурентні (дискримінаційні) умови для ТОВ «ПТРЗ», як потенційного учасника торгів які полягають в наступному:
До закупівлі передбачається 21 найменування продукції (3 678,0 одиниць) на загальну суму 38 010 117,90 грн. без ПДВ, зокрема:
1. Еспандер (5Д49.22.2спч4) - 141,0 шт.
2. Ущільнення (4ВЦ50-12-030) - 14,0 шт.
3. Ущільнення (4ВЦ50-12-010) - 12,0 шт.
4. Поршень (5Д49.22.1спч) - 79,0 шт.
5. Кільце поршневе маслоз’ємне (40Д.22.08) - 430,0 шт.
6. Клапан випускний (11Д40.84.1сб-4) - 782,0 шт.
7. Втулка направляюча (11Д40.78.7сб.03) - 115,0 шт.
8. Кільце поршневе компресійне (14Д40.22.12) - 250,0 шт.
9. Втулка (2-5Д49.159.6СБ) - 92,0 шт.
10. Кільце маслоз'ємне (1-5Д49.22.05) - 219,0 шт.
11. Кільце поршневе ущільнююче (14Д40.22.3сб) - 640,0 шт.
12. Форсунка (Д49.85спч) - 88,0 шт.
13. Насос паливний (Д49.107спч-2) - 9,0 шт.
14. Кільце поршневе маслозгінне (Д100.04.017-2) - 232,0 шт.
15. Кільце поршневе маслозгінне (Д100.04.016-2) - 216,0 шт.
16. Втулка зубчаста (1-5Д49.69.10-1) - 16,0 шт.
17. Вал приводний (4ВЦ5012.020СБ) - 1,0 шт.
18. Кришка до циліндра (5Д49.78СБ) - 255,0 шт.
19. Втулка циліндра (14Д.40.36.01-1) - 19,0 шт.
20. Розпилювач (Д49.85.1СБ-1) - 60,0 шт.
21. Траверса (30Д.91.03.8) - 8,0 шт.
Отже, Замовником під час підготовки до проведення зазначених торгів та тендерної документації було навмисно розширено предмет закупівлі. Як вже зазначалося вище, до закупівлі заявлена продукція за 21 позицією та в кількості 3 678,0 одиниць.
Володіючи інформацією про стан і розвиток ринку України в даній сфері та спроможності виробників щодо кожної окремої, конкретної позиції, заявленої в тендерній документації, можемо стверджувати, що лише декілька підприємств здійснюють виробництво лише чітко визначеної, конкретної одиниці продукції. Проте за інформацією, викладеною на офіційних сайтах виробників,- немає жодного виробника, що виготовляв би увесь спектр заявленої продукції.
Таким чином, для здійснення постачання «повного комплекту» предмету закупівлі, учасник змушений набувати безпосередні контакти з іншими виробниками, що призведе до збільшення ціни продукції.
Слід заначити, що Замовник при визначенні предмету закупівлі, не скористався можливістю, передбаченою Законом щодо поділу предмету закупівлі на окремі частини (лоти), що в подальшому, унеможливлює подачу пропозиції з боку ТОВ «ПТРЗ».
В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Втім у тендерній документації Замовника (Додаток № 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) весь асортимент товару є об’єднаним в один лот, що звичайно призводить до звуження кола учасників по даному тендеру, виключає можливість участі виробників продукції, оскільки жоден з них не виробляє увесь спектр заявленої продукції та унеможливлює участь більш дрібних постачальників, що в свою чергу є порушенням вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою здійснення добросовісної конкуренції серед учасників, ТОВ «ПТРЗ» керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає усунути порушення закону, шляхом внести змін до тендерної документації, визначивши окремі частини закупівлі із врахуванням номенклатури та особливостей їх виготовлення різними виробниками та виділити в окремий лот такі позиції:
4. Поршень (5Д49.22.1спч) - 79,0 шт.
7. Втулка направляюча (11Д40.78.7сб.03) - 115,0 шт.
18. Кришка до циліндра (5Д49.78СБ) - 255,0 шт.
19. Втулка циліндра (14Д.40.36.01-1) - 19,0 шт.
Відповідь:
Шановний учаснику.
Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то замовник не може здійснити поділ на лоти.
Додатково повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованих електронних майданчиках. Окремо зауважимо, що на адресу ТОВ «ПТРЗ» було неодноразово надіслано комерційний запит з повідомленням про початок процедури закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116,2М62,2ТЕ10, з метою здійснення їх поставки у 2025 році в умовах воєнного стану. Комерційні запити з переліком запасних частин та технічних вимог до продукції було надіслано засобами електронного зв’язку та Укрпоштою в паперовому вигляді . Відповіді від ТОВ «ПТРЗ» на комерційні запити не отримано.
Щодо зауваження стосовно суперечливої концепції, яка використана при складанні обсягів і наповнення лоту, повідомляємо, що наповнення лоту зроблено виключно за наявними комерційними пропозиціями.
Дата відповіді:
07.03.2025 10:22
Відповідь надана
винесення продукції окремим лотом
Номер:
c1e51564017a41d0b0aff4fa84aa3303
Дата опублікування:
27.02.2025 21:48
Опис:
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі та хоче запропонувати до постачання продукцію вітчизняного виробника. З метою покращення конкурентоспроможного середовища, переконливо просимо Вас винести окремим лотом наступну продукцію
4
1010686 Поршень (5Д49.22.1спч) ГОСТ 4784-97, ДСТУ 7806:2015, ДСТУ 8429:2015, ДСТУ 3833-98 (ГОСТ 1435-99), ДСТУ 7809:2015 та форма Додатку А шт
79,0
20
1010926 Розпилювач (Д49.85.1СБ-1) Форма Додатку А шт
60,0
Відповідь:
Відповідно до п. 2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
Відповідно до ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Враховуючи, що після оголошення закупівлі у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану, а саме зазначити найменування кожного лоту та код за Єдиним закупівельним словником, то замовник не може здійснити поділ на лоти.
Дата відповіді:
28.02.2025 16:25
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
883244ab0fc142ba9a503b30a217b86e
Дата опублікування:
27.02.2025 10:53
Опис:
Воєнний стан, введений 24.02.2022 р., став новим тяжким випробуванням для всіх господарчих підприємств. Він сильно вплинув на господарську діяльність, в зв’язку з цим постало питання, як врегулювати договірні відносини у цей непростий період, тому просимо Вас внести корективи по оплаті за продукцію, а саме: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. У філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо внесення корективи по оплаті за продукцію.
Дата відповіді:
28.02.2025 10:24
Відповідь надана
Строк постачання продукції
Номер:
dc6e2969ef3c4efe884c9080e026af79
Дата опублікування:
27.02.2025 10:52
Опис:
Продукція, що вказана у торгах має певний технологічний цикл виробництва, який складає понад 30 робочих днів. З метою отримання продукції 2025 року виготовлення, просимо Вас внести зміни в пункт 1.4.4 тендерної документації та збільшити строк поставки до 45 (сорок п'ять) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2025 р.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
28.02.2025 10:23
Відповідь надана
Збільшення очікуваної вартості закупівлі
Номер:
cbe84685953a40bf877b7e013ec1b713
Дата опублікування:
27.02.2025 10:52
Опис:
Дійсним повідомляємо про те, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі не відповідає актуальній ринковій вартості на вказану продукцію. Просимо Вас розглянути наше звернення щодо перегляду очікуваної вартості закупівлі у бік збільшення. Сподіваємось на Ваше позитивне рішення!
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. У філії «ЦЗВ» відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Дата відповіді:
28.02.2025 10:22