• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція Ірпінської гімназії "Освіта" Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Ірпінь, вул. Привокзальна площа, буд. 5, яка постраждала внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування)

Торги відмінено

215 464 558.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 077 322.79 UAH
Період уточнення: 26.02.2025 16:44 - 23.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: f0aebd548d0c40c49b8eb10a98774a71
Дата опублікування: 20.03.2025 13:04
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 5.3.3. ТД встановлено вимоги щодо аналогічних договорів, зокрема аналогічні договори повинні бути заключені, повністю виконані та введенні в експлуатацію в період з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2024 року. Учасник вважає, що вимога щодо аналогічних договорів, які повинні бути введені в експлуатацію та про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на те, що жоден з договорів не покладає на Учасника прийняття участі в оформленні документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, так само як і не покладає обов’язків на замовників по аналогічним договорам про прийняття цих об’єктів в експлуатацію та надання Учаснику відповідних документів. Варто наголосити на тому, що прийняття в експлуатацію об’єкту завжди залежить від діяльності самого замовника, а не від підрядника, який повністю виконав роботи (Постанова КМУ від 13 квітня 2011 № 461). Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, можна стверджувати прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від підрядника, а залежить від волі третіх сторін, а саме замовника, так само як і надання замовником цих документів Учаснику. Підрядники жодним чином не можуть впливати на замовника в частині вчиненні замовником конкретних дій щодо прийняття об’єкта в експлуатації. А отже, виконання вищенаведеної дискримінаційної вимоги Замовника про надання учасниками підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, залежить напряму від волі третіх сторін на дії та вчинки яких потенційні учасники процедури закупівлі не вправі вплинути. Про належне виконання умов договору може свідчити листи-відгуки від Замовників, що є цілком достатньо для того, щоб Замовник мав можливість переконатися, що аналогічні роботи виконувалися якісно, ефективно та в належні терміни. Також, на підтвердження наявні акти КБ-2в та КБ-3, в яких міститься перелік робіт, які виконувалися за аналогічними договорами. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що у своїх Рішеннях №20283-р/пк-пз від 19.12.2024 року, № 2218-р/пк-пз від 13.02.2025 Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу на аналогічну вимогу про надання Учасником документів про введення обʼєктів в експлуатацію, зазначила, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. У звʼязку з чим просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякую за запитання. Внесення змін є неможливим, так як проект даної тендерної документації погоджено Міністерством розвитку громад та територій України
Дата відповіді: 20.03.2025 16:24
Відповідь надана

щодо працівників

Номер: 1fe281404dbc4fbca493e4954abb6b05
Дата опублікування: 12.03.2025 15:06
Опис: шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення щодо залучення працівників за сумісництвом або суміщенням посад, а саме чи буде відповідати умовам ТД, якщо учасник надасть підтвердження наявності виконроба (основна посада) та інженера-будівельника (за сумісництвом), якщо це одна і та ж особа. Або надасть інформацію та документи щодо наявності мулярів (3 особи) і залучить цих самих працівників на посаду бетоняр (3 особи). Чи не буде відхилено пропозицію учасника, якщо кількість працівників Учасника буде менша, але кількість спеціальностей (посад) буде відповідати умовам ТД.
Відповідь: вітаю, на жаль буде відхилено
Дата відповіді: 13.03.2025 08:37
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 62dfeeece5f0411db4a194f5f01e85cd
Дата опублікування: 05.03.2025 17:09
Опис: Шановний замовник, у пункті 5.2.1 "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", вказано що необхідно надати Довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Також в даному пункті наданий Мінімальний перелік необхідних сеціальностей інженерно-технічних працівників : Головний інженер (не менше 1) Начальник дільниці (не менше 1) Виконавець робіт (не менше 2) Майстер будівельних та монтажних робіт (не менше 3) Механік (не менше 1) Інженер з проектно-кошторисної роботи (не менше 1) Інженер охорони праці (не менше 1) Інженер будівельник (не менше 1) Бухгалтер (не менше 1). Монтажник будівельний (не менше 8) Муляри (не менше 3) Бетоняр (не менше 3) Маляри (не менше 3) Теслярі та столяри (не менше 2) Покрівельник будівельний (не менше 4 ) Штукатури (не менше 3) Електрогазозварник (не менше 3) Тактелажник на монтажі (не менше 2) Слюсар-сантехнік (не менше 4) Лицювальник-плиточник (не менше 5) Електромонтажник будівельний (не менше 2) Прошу пояснити що мається на увазі так як наприклад Головний інженер,Начальник дільниці, Виконавець робіт, це посада, а не спеціальність, в тойже час Інженер будівельник це спеціальність, а не посада (згідно Класифікатор професій).
Відповідь: дякую за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 06.03.2025 13:05
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників

Номер: 399f5bafe0c54a769ea4e631d9195276
Дата опублікування: 04.03.2025 12:14
Опис: Доброго дня. У пункті 5.2.1. "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" вказано, що на підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. В той же час в Додатоку 6 до тендерної документації вказано, що На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Тобто перелік документів різнится, а саме в першому випадку немає згадки про "копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом" у другому випадку не має згадки про "копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками". Поясніть будь ласка який перелік документів вірно відображає вимогу замовника
Відповідь: дякую за запитання. Будуть внесені зміни
Дата відповіді: 04.03.2025 15:02