-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (офісні стільці, крісла)
Торги відмінено
289 574.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 447.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 447.87 UAH
Період уточнення:
26.02.2025 14:32 - 04.03.2025 09:00
Відповідь надана
Проект договору п. 7.3.
Номер:
620c9ca02e8a48f1a174dc5624c0badf
Дата опублікування:
27.02.2025 15:22
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.3. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «У разі поставки товару, якість та/або характеристики якого не відповідають вимогам п.1.2., п.1.4., п.1.5. Договору, Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20 % від ціни неякісного товару». Запропоновані зміни обґрунтовані тим, що положення пункту 7.3. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Тому, зазначений штраф у 20% за поставку неякісного товару має вираховуватись з вартості неякісного товару, а не від ціни договору. Штраф у 20% від ціни договору є занадто завищеним та таким, що не відповідає звичая ділового обороту. Таким чином, пункт 7.3. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.3. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, на поточну дату це типова форма договору поставки, яка влаштовує нас як «Покупця», тому зміни вносяться не будуть.
Дякую.
Дата відповіді:
27.02.2025 15:52
Відповідь надана
Проект договору п. 7.5.
Номер:
596517c1fbc14b0c8c66bafbc4cb735e
Дата опублікування:
27.02.2025 15:21
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни в пункт 7.5. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «При порушенні Постачальником термінів реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до По-станови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю збитки, понесені останнім у зв’язку з порушенням Постачальником своїх зобов’язань (у тому числі штрафні санкції згідно з податковим законодавством та компенсувати суму ПДВ (за умови, що Постачальник є платником ПДВ), сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого Постачальника)». Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується. На думку потенційного постачальника застосовувати штраф за не реєстрацію податкової накладної у розмірі 20% є недоречним, бо компенсація суми втраченого податкового кредиту вже є достатнім інструментом для захисту прав та інтересів Замовника. Фактично штраф за не реєстрацію податкової накладної є саме неустойкою в розумінні цивільного та господарського кодексу України, а тому не має застосовуватись до цих правовідносин. Таким чином, компенсація суми втраченого податкового кредиту через бездіяльність Постачальника у розмірі такого втраченого кредиту є достатнім для відновлення правового становища Замовника, а тому в пункт 7.5. проекту Договору мають бути внесені відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, на поточну дату це типова форма договору поставки, яка влаштовує нас як «Покупця», тому зміни вносяться не будуть.
Дякую.
Дата відповіді:
27.02.2025 15:52
Відповідь надана
Поставка товару
Номер:
c028c5609fe143c191ec0f4456d9cbb4
Дата опублікування:
27.02.2025 12:47
Опис:
Шановний Замовник!
Для коректного формування ціни товару з урахуванням витрат на доставку, учаснику закупівлі необхідно розуміти на скільки партій буде розбито постачання товару. В Додатку № 2 до Договору – «Графік поставок» вказан період поставки до 30.06.2025. Просимо надати інформацію щодо кількості партій поставки товару та внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник, отримання товару буде однією партією, в найближчій час після підписання договору. Дякую.
Дата відповіді:
27.02.2025 15:08
Відповідь надана
Стілець Ізо
Номер:
097327b6655a4b91b5c44967372e6393
Дата опублікування:
26.02.2025 16:20
Опис:
Шановний Замовник! Стілець офісний, за параметрами та описом всіма відомий стілець ІЗО (ИСО, ISO), відноситься до категорії найбільш відомих стільців для відвідувачів, розміри якого є стандартними та сталими у різних виробників, які не змінюються протягом багатьох років. Найбільшими виробниками цього стільця на території України є ТОВ «АМФ УКРАЇНА» (Торгова марка AMF), торгові марки Новий Стиль та Прімтекс Плюс, які у публічній плоскості декларують розміри своїх виробів. Слід зазначити, що всі виробники пропонують стільці для відвідувачів Ізо з висотою в межах від 81см (Новий Стиль) до 82см (Прімтекс), що підтверджується інформацією із офіційних сайтів виробників. Стільці Ізо з висотою 86см в Україні не виготовляються, оскільки зазначений параметр не підходить для стільця цієї моделі, оскільки може негативно вплинути на стійкість моделі до перевертання, міцність конструктиву на прогинання спинки. Так само інші параметри стільця Ізо: ширина сидіння вагається в межах 47-48 см. , глибина сидіння вагається в межах 40-43см, висота від підлоги вагається в межах 45-50см.
Посилання на офіційні сайти виробників, зазначених вище:
https://amf.ua/stul_izo_chernyjj_a01/p011007/
https://nowystyl.ua/ru/stul-iso-17-black
https://primteks.ua/ua/product/iso-black
Прохання внести зміни до тендерної документації та вказати можливість допустимих розмірів щодо виробників.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний учасник в Додаток 3 «Технічні та якісні характеристики товару» будуть внесені зміни. Дякую.
Дата відповіді:
27.02.2025 15:04