-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт антикорозійного покриття напірних трубопроводів
Торги відмінено
7 266 666.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 333.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 333.33 UAH
Період уточнення:
26.02.2025 10:07 - 28.03.2025 00:00
Відповідь надана
що до усунення дискремінаційних умов
Номер:
94b26e07edfd48c3ba05ab0e64af61f0
Дата опублікування:
27.02.2025 15:54
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 9 розділу 3 ви прописали вимоги перевірки
учасника щодо поширення/непоширення на нього заборон встановлених, нормативно-
правовими актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом
воєнного стану , а саме:
На учасника не повинні поширюватися заборони, встановлені нормативно-правовими
актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом воєнного
стану.
Крім того, учасник торгів, його кінцевий бенефіціарний власник/засновник у період дії
правового режиму воєнного стану в Україні не повинен мати зв’язків з Російською
Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, а саме:
– кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить
господарську діяльність; не є бенефіціарним власником/засновником/директором
юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці
Білорусь/Ісламській Республіці Іран; не має представництва в Російській
Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських
зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської
Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
– учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар до Російської
Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не має представництва в
Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран.
У разі поширення на учасника вищезазначених заборон, або встановлення
замовником зв’язку учасника/його бенефіціарного власника/засновника з Російською
Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, тендерна пропозиція
учасника буде визнана такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній
документації відповідно до абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону, та буде відхилена
замовником відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 або абзацу п'ятого підпункту 2
п. 44 Особливостей.
Хочемо зазначити, що відповідно до п. 1 розділу 1 тендерної документації
встановлено, що Тендерна документація розроблена відповідно до норм і положень
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів
України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про
публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значеннях,
наведених у Законі та Особливостях.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з
урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 8 п. 44 Особливостей зазначено, що Замовник відхиляє
пропозицію Учасника у зв'язку з тим, що:
учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки
Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на
законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до
законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства
України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що
має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська
Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської
Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на
території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та
зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки
Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому
законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній
пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської
Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки
Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання
чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про
затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
Виходячи з наведеного, у разі якщо громадянин України, який є кінцевим
бенефіціарним власником/засновником потенційно можливого учасника та на момент
24.02.2022 року ще був бенефіціарним власником/засновником/директором
юридичної особи, яка зареєстрована в російській федерації/республіці
білорусь/ісламській республіці іран, проте після повномасштабного вторгнення
ліквідував таке підприємство або вийшов зі складу засновників такого підприємства, не
може взяти участь у закупівлі. Звертаємо увагу на те, що встановлення такої вимоги не
має жодного відношення до чинного законодавства України, та є дискримінаційним по
відношенню тих учасників кінцеві бенефіціарні власники/засновники, якіх є
громадянами України, та закрили свої підприємства в російській федерації/республіці
білорусь/ісламській республіці іран саме після повномасштабного вторгнення
24.02.2022 року, а не до нього!
Виходячи з наведеного просимо прибрати відповідну вимогу! У разі незадоволення
нашої вимоги до 02.03.2025 включно, нами буде подана скарга до Антимонопольного
комітету України, оскільки ви не маєте жодного права забороняти брати участь у
закупівлі тим учасникам чиї засновники розірвали всі відносини з російською
федерацією/республікою білорусь/ісламською республікою іран після 24.02.2022 року!
Відповідь:
АТ «НАЕК «Енергоатом» є оператором об’єктів критичної інфраструктури, що включені до Переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
У зв’язку з військовою агресією росії проти України прийнято низку нормативно-правових актів, які регулюють відносини з особами, пов’язаними з країною-агресором, зокрема:
– постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»;
– постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
– постанову Правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану».
Також спрямований на захист прав та законних інтересів громадян, суспільства і держави, забезпечення національної безпеки шляхом визначення правового механізму запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення є Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Крім того, до низки осіб застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), передбачені Законом України «Про санкції» та рішеннями РНБО України.
Також у разі здійснення учасником господарської діяльності з державою агресором під час повномасштабного вторгнення та запровадження правового режиму воєнного стану така діяльність може бути розцінена правоохоронними органами як злочин, передбачений ст.111-2 «Пособництво державі-агресору» Кримінального кодексу України.
Таким чином вказані вимоги обумовлені прийнятим у зв’язку з військовою агресією рф законодавством України, яке направлене на захист інтересів України та АТ «НАЕК «Енергоатом».
Також необхідно розрізняти, що окремі вимоги стосуються саме здійснення господарської діяльності та/або постачання товарів, робіт та послуг до держави агресора з 24.02.2024, а інші втимоги (не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран; не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран) перевіряються на дату подання учасником відповідної пропозиції, яка має включати необхідні підтверджуючі документи.
Зважаючи на викладене, учасник, який прийняв рішення про участь у процедурі закупівлі товарів, робіт і послуг, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», має можливість ознайомитися з оприлюдненою інформацією про закупівлю та може подати замовнику через електронну систему закупівель тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, а рішення про визнання переможцем торгів, укладення договору без застосування електронної системи закупівель або виконання діючих договорів прийматимуться з урахуванням законодавства України та висновків щодо його пов’язаності з країною-агресором.
Дата відповіді:
28.02.2025 15:10
Відповідь надана
щодо роз'яснення вимог закупівлі
Номер:
e2f9ba0ca42341ebacace5acf250a522
Дата опублікування:
27.02.2025 15:46
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 9 розділу 3 ви прописали вимоги перевірки
учасника щодо поширення/непоширення на нього заборон встановлених, нормативно-
правовими актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом
воєнного стану , а саме:
На учасника не повинні поширюватися заборони, встановлені нормативно-правовими
актами, прийнятими у зв’язку з військовою агресією/правовим режимом воєнного
стану.
Крім того, учасник торгів, його кінцевий бенефіціарний власник/засновник у період дії
правового режиму воєнного стану в Україні не повинен мати зв’язків з Російською
Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, а саме:
– кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить
господарську діяльність; не є бенефіціарним власником/засновником/директором
юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці
Білорусь/Ісламській Республіці Іран; не має представництва в Російській
Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських
зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської
Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
– учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар до Російської
Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не має представництва в
Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран.
У разі поширення на учасника вищезазначених заборон, або встановлення
замовником зв’язку учасника/його бенефіціарного власника/засновника з Російською
Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, тендерна пропозиція
учасника буде визнана такою, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній
документації відповідно до абзацу першого ч. 3 ст. 22 Закону, та буде відхилена
замовником відповідно до абзацу восьмого підпункту 1 або абзацу п'ятого підпункту 2
п. 44 Особливостей.
Уточніть будь ласка, на які саме нормативно-правові акти щодо заборон на учасника ви
посилаєтесь встановлюючи наведену вище вимогу?
Відповідь:
АТ «НАЕК «Енергоатом» є оператором об’єктів критичної інфраструктури, що включені до Переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
Під час організації та проведення процедур закупівель, особливо в умовах дії режиму воєнного стану, коли об’єкти критичної інфраструктури потерпають від нападу російської агресії, АТ «НАЕК «Енергоатом» чітко і безумовно дотримується вимог чинного законодавства.
У зв’язку з військовою агресією росії проти України прийнято низку нормативно-правових актів, які регулюють відносини з особами, пов’язаними з країною-агресором, зокрема:¬
– постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»;
– постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
– постанову Правління Національного банку України від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану».
Крім того, до низки осіб застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), передбачені Законом України «Про санкції» та рішеннями РНБО України.
Також спрямований на захист прав та законних інтересів громадян, суспільства і держави, забезпечення національної безпеки шляхом визначення правового механізму запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення є Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Враховуючи прийняте у зв’язку з військовою агресією рф законодавство України, направлене на захист інтересів України, у АТ «НАЕК «Енергоатом» затверджено порядок проведення перевірки учасників закупівель/контрагентів на предмет їх належності до країни-агресора рф або рб.
Дата відповіді:
28.02.2025 15:06