-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дріт сталевий низьковуглецевий загального призначення, термічно оброблений, без покриття (філія «Поліський лісовий офіс»)
Торги не відбулися
797 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 989.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 989.10 UAH
Період уточнення:
25.02.2025 10:50 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана
Договір
Номер:
772546719807497dabb6bd02be6be75b
Дата опублікування:
27.02.2025 15:08
Опис:
Вітаю! ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ ДО ДОГОВОРУ
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» (Замовник)
З зауваженнями:
В редакції Замовника В редакції Постачальника
2.3. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при вантажно-розвантажувальних роботах. Пакування повинно бути з маркуванням відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати продукцію за назвою товару, логотипом фірми-виробника, країною виробника та містити дату виробництва партії продукції та термін придатності для безпечного використання. 2.3. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при вантажно-розвантажувальних роботах. Пакування повинно бути з маркуванням відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати продукцію за назвою товару, логотипом фірми-виробника, країною виробника та містити дату виробництва партії продукції.
3.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником впродовж 10 (десяти) робочих днів, наступних за днем отримання письмової заявки від Замовника, шляхом доставки за рахунок Постачальника на адресу Замовника визначену в Додатку 2 до Договору «Перелік отримувачів та адреси доставки».
Заявка Замовника:
- оформляється у письмовій формі і повинна містити відомості про найменування, асортимент, кількість Товару, дату замовлення, підпис особи, уповноваженої направляти письмові заявки від імені Замовника;
- може вручатись Постачальнику особисто під розпис, або направлятись поштою / електронною поштою. 3.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником впродовж ___ (______) робочих днів, наступних за днем отримання та погодження письмової заявки Замовника, шляхом доставки за рахунок Постачальника на адресу Замовника визначену в Додатку 2 до Договору «Перелік отримувачів та адреси доставки».
Заявка Замовника:
- оформляється у письмовій формі і повинна містити відомості про найменування, асортимент, кількість Товару, дату замовлення, підпис особи, уповноваженої направляти письмові заявки від імені Замовника;
- може вручатись Постачальнику особисто під розпис, або направлятись поштою / електронною поштою.
3.7. У випадках, передбачених п. 3.5 Договору, Постачальник зобов’язаний привести Товар у відповідність до Специфікації, Технічних вимог до Товару протягом 5 робочих днів з дати повідомлення Замовника Постачальнику про виявлену невідповідність Товару, якщо Сторонами не буде узгоджено письмово інший строк. 3.7. У випадках, передбачених п. 3.6 Договору, Постачальник зобов’язаний привести Товар у відповідність до Специфікації, Технічних вимог до Товару протягом 20 робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту, якщо Сторонами не буде узгоджено письмово інший строк.
3.8. У випадку виявлення Замовником прихованих недоліків (дефектів) поставленого Товару Сторонами складається акт виявлених недоліків (дефектів), в якому перераховуються такі виявлені недоліки (дефекти).
Прихованими визнаються такі недоліки (дефекти), що не могли бути виявлені при звичайній для цього Товару перевірці і виявлені лише в процесі використання Товару. Претензії Замовника стосовно виявлених Замовником прихованих недоліків (дефектів) поставленого йому Товару приймаються Постачальником не пізніше 90 (дев’яносто) днів з дати поставки партії Товару. Вищевказані недоліки (дефекти) усуваються Постачальником за власний рахунок у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів з дати пред’явлення претензії Замовником шляхом заміни неякісного Товару на Товар належної якості. 3.8. У випадку виявлення Замовником недоліків поставленого Товару (в т.ч. прихованих недоліків (дефектів) або протягом гарантійного строку) виклик представників Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов'язковим. Сторонами складається акт виявлених недоліків (дефектів), в якому перераховуються такі виявлені недоліки (дефекти).
Прихованими визнаються такі недоліки (дефекти), що не могли бути виявлені при звичайній для цього Товару перевірці і виявлені лише в процесі використання Товару. Претензії Замовника стосовно виявлених Замовником прихованих недоліків (дефектів) поставленого йому Товару приймаються Постачальником не пізніше 90 (дев’яносто) днів з дати поставки партії Товару. Вищевказані недоліки (дефекти) усуваються Постачальником за власний рахунок у строк, що не перевищує 20 (двадцять) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту шляхом заміни неякісного Товару на Товар належної якості.
4.8. У разі, якщо Постачальник є платником ПДВ, він зобов’язаний:
1) зареєструвати з дотриманням строків та вимог, визначених законодавством України (зокрема, з застосуванням відображеного в установленому порядку цифрового підпису уповноваженої Постачальником особи та спеціалізованого програмного забезпечення, що використовується для реєстрації податкових накладних), в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної на всю суму податкових зобов’язань з ПДВ, що виникли у Постачальника; розрахунку коригування до податкової накладної на всю суму збільшення компенсації вартості товару (робіт, послуг) або виправлення помилок за Договором;
2) протягом 7 календарних днів з моменту зменшення суми компенсації вартості товару (робіт, послуг) за Договором скласти та надіслати Замовнику розрахунок коригування до податкової накладної на всю суму зазначеного зменшення компенсації вартості;
3) під час оформлення первинних документів, пов’язаних з виконанням Договору, відображати в них коди Державного класифікатора продукції та послуг (для послуг) та коди згідно УКТ ЗЕД (для товарів) згідно з Договором, визначені з дотриманням вимог законодавства;
4) у разі зупинки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених Постачальником, Замовником призупиняється сплата зобов’язань по Договору у частині суми ПДВ по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування до моменту їх розблокування;
5) у разі, якщо внаслідок порушення Постачальником встановлених законодавством вимог до форми, порядку заповнення, подання та/або реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до податкової накладної, термінів для розблокування податкової накладної, або розрахунку коригування до податкової накладної, або первинних документів, пов’язаних з виконанням Договору, Замовник втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в податковій накладній, або розрахунку коригування до податкової накладної, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Замовнику збитки, завдані таким порушенням, протягом 10-ти календарних днів з моменту направлення Замовником вимоги про відшкодування збитків;
6) у разі, якщо на підставі документів, оформлених за результатами перевірки, проведеної уповноваженими державними органами (далі - Документи за результатами перевірки), будуть виявлені порушення Постачальником встановлених законодавством вимог, що підлягають виконанню платниками податків, у зв’язку з якими для Замовника настануть негативні фінансові наслідки, виражені у втраті права на включення до податкового кредиту певних сум податку на додану вартість, у штрафних санкціях, що підлягають застосуванню до Замовника, або в іншій формі, умови виконання грошових зобов’язань Замовника перед Постачальником, визначені Договором, вважатимуться зміненими з дати оформлення Документів за результатами перевірки в такий спосіб:
- грошові зобов’язання в сумі, що відповідає величині негативних фінансових наслідків, які настали для Замовника, підлягають виконанню протягом 20 календарних днів з моменту закінчення оскарження Документів за результатами перевірки (далі – Момент закінчення оскарження), якщо інший строк виконання грошових зобов’язань не визначений Договором;
- на період з моменту настання негативних обставин і до Моменту закінчення оскарження Замовником останній не несе відповідальності у вигляді неустойки, а також інших санкцій/компенсацій, пов’язаних з порушенням строків виконання грошових зобов’язань, у сумі, яка відповідає величині негативних фінансових наслідків, що настали для Замовника. Моментом закінчення оскарження є дата отримання Замовником:
- рішення про скасування в повному обсязі Документів за результатами перевірки, прийнятого державним органом, яким було оформлено Документи за результатами перевірки, або іншим уповноваженим державним органом; або
- судового рішення, що набрало законної сили, про скасування Документів за результатами перевірки, за умови, що це судове рішення не скасоване судом відповідної інстанції та/або не оскаржується сторонами спору, в межах якого було винесено судове рішення (у разі оскарження судового рішення про скасування Документів за результатами перевірки Момент закінчення оскарження вважається таким, що не настав, до одержання Замовника судового рішення, яке набрало законної сили, про скасування Документів за результатами перевірки за результатами оскарження).
Замовник зобов’язується письмово повідомити Постачальника про настання Моменту закінчення оскарження протягом 10 календарних днів з моменту отримання документів, з якими пов’язане його настання;
7) відшкодувати Замовнику збитки, завдані у разі втрати права на включення до податкового кредиту певних сум податку на додану вартість за результатами перевірки, проведеної уповноваженими державними органами, протягом 10-ти календарних днів з моменту направлення Замовником вимоги щодо відшкодування збитків;
8) для реєстрації податкових накладних використовувати числовий номер філії (154), зазначений в Договорі. У графі «Отримувач (покупець)» спочатку зазначати найменування ДП «Ліси України», а через кому повне найменування філії : «ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ», ФІЛІЯ «ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ». У рядку «Номер філії2» зазначати числовий номер філії 154, у рядках «Індивідуальний податковий номер» та «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» зазначати дані ДП «Ліси України». 4.8. У разі, якщо Постачальник є платником ПДВ, він зобов’язаний:
1) зареєструвати з дотриманням строків та вимог, визначених законодавством України (зокрема, з застосуванням відображеного в установленому порядку цифрового підпису уповноваженої Постачальником особи та спеціалізованого програмного забезпечення, що використовується для реєстрації податкових накладних), в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної на всю суму податкових зобов’язань з ПДВ, що виникли у Постачальника; розрахунку коригування до податкової накладної на всю суму збільшення компенсації вартості товару (робіт, послуг) або виправлення помилок за Договором;
2) протягом 7 календарних днів з моменту зменшення суми компенсації вартості товару (робіт, послуг) за Договором скласти та надіслати Замовнику розрахунок коригування до податкової накладної на всю суму зазначеного зменшення компенсації вартості;
3) під час оформлення первинних документів, пов’язаних з виконанням Договору, відображати в них коди Державного класифікатора продукції та послуг (для послуг) та коди згідно УКТ ЗЕД (для товарів) згідно з Договором, визначені з дотриманням вимог законодавства;
4) у разі, якщо внаслідок порушення Постачальником встановлених законодавством вимог до форми, порядку заповнення, подання та/або реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до податкової накладної, термінів для розблокування податкової накладної, або розрахунку коригування до податкової накладної, або первинних документів, пов’язаних з виконанням Договору, Замовник остаточно втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в податковій накладній, або розрахунку коригування до податкової накладної, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Замовнику збитки, завдані таким порушенням, протягом 10-ти календарних днів з моменту направлення Замовником вимоги про відшкодування збитків;
5) для реєстрації податкових накладних використовувати числовий номер філії (154), зазначений в Договорі. У графі «Отримувач (покупець)» спочатку зазначати найменування ДП «Ліси України», а через кому повне найменування філії : «ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ», ФІЛІЯ «ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ». У рядку «Номер філії2» зазначати числовий номер філії 154, у рядках «Індивідуальний податковий номер» та «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» зазначати дані ДП «Ліси України».
5.2.5. Достроково розірвати Договір в односторонньому порядку у разі невиконання чи неналежного виконання зобов’язань Постачальником з поставки Товару, або у разі істотної зміни обставин, якими керувався Замовник, укладаючи Договір, повідомивши про це Постачальника письмово не пізніше ніж за 7 робочих до дати розірвання Договору. В такому разі Договір вважається розірваним після спливу 7 робочих днів з моменту направлення повідомлення про розірвання Договору, за умови проведення розрахунку за належним чином поставлений та прийнятий Товар. 5.2.5. Достроково розірвати Договір в односторонньому порядку у разі невиконання чи неналежного виконання зобов’язань Постачальником з поставки Товару, повідомивши про це Постачальника письмово не пізніше ніж за 7 робочих до дати розірвання Договору. В такому разі Договір вважається розірваним після спливу 7 робочих днів з моменту направлення повідомлення про розірвання Договору, за умови проведення розрахунку за належним чином поставлений та прийнятий Товар.
6.5. Постачальник протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення від Замовника, передбаченого п. 6.4 Договору, зобов’язаний усунути виявлені недоліки або провести заміну Товару за власний рахунок. 6.5. Постачальник протягом 20 робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту зобов’язаний усунути виявлені недоліки або провести заміну Товару за власний рахунок.
7.3. За порушення зобов’язання щодо якості та/або комплектності Товару та/або гарантійних зобов’язань Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% від вартості Товару, щодо якого вчинено порушення. 7.3. За порушення зобов’язання щодо якості та/або комплектності Товару та/або гарантійних зобов’язань Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% від вартості Товару, щодо якого вчинено порушення. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
Відповідь:
Доброго дня! Дякую за увагу до наших закупівель. Інформуємо, що проект договору є шаблонним для нашої організації, тому викладені Вами зауваження не можливо врахувати в повному обсязі
Дата відповіді:
27.02.2025 16:24
Відповідь надана
Додаток 1 до тендерної документації
Номер:
411d08c902d94d6b84ab6d8b487c0037
Дата опублікування:
27.02.2025 15:04
Опис:
Доброго дня! Підтвердить постачання дроту, (відразу18т ) щоб однією машиною розвести по трьом підрозділам: 45031, Волинська обл., Ковельський район, с. Дубове, провулок Калиновий, 7
35001, Рівненська обл., Рівненський район, м. Костопіль, вул. Дубки, 2
34500, Рівненська обл., Сарненський р-н, м. Сарни, вул. Гоголя, 34
Відповідь:
Доброго дня! Дякую за увагу до наших закупівель. Згідно проекту договору, постачання товару здійснюватиметься за отриманими заявками Замовника згідно адрес зазначених в технічній специфікації
Дата відповіді:
27.02.2025 16:24