• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дріт сталевий низьковуглецевий загального призначення, термічно оброблений, без покриття (філія «Поліський лісовий офіс»)

Торги не відбулися

797 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 989.10 UAH
Період оскарження: 25.02.2025 10:50 - 02.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 0c18eb493da94cfaaff750ae88807a29
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-25-003233-a.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний, Замовнику. Відповідно до п.43 Постанови від 12 жовтня 2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У складі пропозиції був наданий технічний паспорт не завірений виробником. Отже, Уповноважена особа зобов’язана надати 24-ри години на виправлення, оскільки виправлення (завірення виробником) не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2. У складі пропозиції учасник надав конкретні параметри предмета закупівлі , а саме: діаметр дроту 6 мм, марка сталі SAE 1006, межа міцності 300 Н/мм2, відповідає ДСТУ EN 10218-2-2001 та пакування в бухтах 600кг (мотки в середині бухт до 100кг +/- 10кг). Мотки в бухті є відносною величиною і не можуть розглядатись, як причина відхилення. Якщо ви переглянете пропозиції інших учасників чи запитували комерційну пропозицію, то всюди вказується мотки в середині бухти з відхиленням +/- 10 кг, адже неможливо відрізати всередині бухти під конкретну вагу, рахується лише загальний тонаж (учасник вказав його). Вважаємо цю причину надуманою та такою, яка ставить під сумнів упередженість щодо закупівлі Замовника. Просимо переглянути рішення замовника (протокол №107 від 10.03.2025р.) та вчинити згідно Особливсотей. Також залишаємо за собою право звернутись з скаргою у АМКУ та повідомити про закупівлю ДАСУ. Принагідно нагадуємо, що безпідставне відхилення тендерної пропозиції тягне за собою штраф на уповноважену особу від 25 500,00 грн.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне. Закупівлі через відкриті торги здійснюються з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Неодноразові рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України вказують на те, що до документів щодо технічних та/чи якісних параметрів предмета закупівлі та документів підтвердження таких параметрів не можливо застосовувати пункт 43 Особливостей та надавати 24 години на виправлення невідповідностей Учасникам, так як це є документи технічної специфікації. Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділом «Порядок оскарження відкритих торгів» Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» регулюється порядок оскарження відкритих торгів. Учасник процедури закупівлі має законом гарантоване право звертатися до Органу оскарження в разі порушення його прав під час здійснення процедури відкритих торгів.
Статус вимоги: Відхилено