• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради по вул. Червоного Хреста, 3 в м. Житомирі (коригування)

Завершена

24 910 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 554.15 UAH
Період уточнення: 24.02.2025 12:21 - 08.03.2025 00:00
Відповідь надана

щодо платежів після завершення воєнного стану в Україні + 6 місяців

Номер: 3cc9636c485c4881a47fd39db112dcd2
Дата опублікування: 05.03.2025 00:20
Опис: Шановний Замовник ! надайте обгрунтоване пояснення щодо умови ТД "2. Розрахунки за виконані роботи проводяться з Підрядником в національній валюті України. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника протягом 180 календарних днів з дня підписання Сторонами Актів виконаних робіт з можливістю відстрочки платежу за формулою «після завершення воєнного стану в Україні + 6 місяців».". Просимо надати документи, відповідно до яких Замовником встановлена умова щодо розрахунків за виконані роботи,а саме "можливість відстрочки платежу за формулою «після завершення воєнного стану в Україні + 6 місяців». Оскільки наразі невідомо коли буде завершено воєнний стан в Україні, просимо пояснити з наданням відповідних документів, кошторисом на який рік Замовником передбачені видатки на цю закупівлю з урахуванням + 6 місяців ?
Відповідь: Шановний Учаснику Цією вимогою Замовник передбачив усі можливі реалії сучасного становища країни, і, зокрема, умови пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, коли існує необхідність продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника.
Дата відповіді: 08.03.2025 21:47
Відповідь надана

щодо незаконної умови

Номер: 1bde11e5c67049fab1702bafa8d8f711
Дата опублікування: 05.03.2025 00:12
Опис: шановний замовник! умова ТД "У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку у довільній формі на підтвердження відсутності судових справ або кримінальних проваджень щодо компанії або її керівників." Є НЕЗАКОННОЮ, оскільки в України діє презумпція невинуватості - правовий принцип, за яким щодо особи, яка підозрюється у вчиненні злочину, припускається невинність до того часу, поки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому законодавством, і встановлено вироком суду, який набрав законної сили. Таким чином наявність судових справ або кримінальних проваджень щодо компанії або її керівників не є причиною для неможливості подання пропозиції таким учасником та не може бути підставою для відхилення такого учасника. Вимагаємо внести зміни у ТД вилучивши незаконну умову. У разі нереагування ми змушені будемо звернутись в орган оскарження для захисту наших законних прав та інтересів.
Відповідь: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. П. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). П. 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно п. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимога встановлена замовником у п.5 Додатку 6 тендерної документації не обмежує конкуренцію та є такою, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 08.03.2025 21:46
Відповідь надана

щодо незаконної умови щодо огляду об'єкту

Номер: d03c4e0663854641b11b1ee39352248b
Дата опублікування: 05.03.2025 00:05
Опис: Шановний Замовник! умова ТД "З метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо виконання робіт Учасник має відвідати та оглянути об’єкт, на якому передбачається виконання робіт відповідно до тендерної документації. Витрати, які пов’язані з відвідуванням об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Огляд проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника щодня з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., крім суботи та неділі. За результатами огляду складається акт огляду об’єкта за підписом представників Замовника (головний інженер та головний енергетик) з відтиском печатки Замовника та за підписом представника Учасника з відтиском печатки Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт." Є НЕЗАКОННОЮ, що неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ з ідентичного питання. Підписання замовником такого акту не залежить від учасника та ставить в нерівне становище учасників закупівлі. Вимагаємо вилучити незаконну умову з ТД.
Відповідь: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. П. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). П. 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно п. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи вищенаведене, Замовником була встановлена вимога у п.3 Загальних вимог Додатку 6 до тендерної документації про те, що Учасник повинен оглянути об'єкт в період подання тендерної пропозиції, де передбачається виконання робіт та ознайомитись з інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції і скласти акт обстеження об’єкту. Крім того, потрібно врахувати, що виконання робіт має проводитися в постійно діючому медичному закладі, який здійснює цілодобове обслуговування пацієнтів, Учаснику в обов’язковому порядку необхідно врахувати: - віддаленість від місця виконання робіт будівель, споруд та інших об’єктів, інженерних комунікацій (в т.ч. мереж зовнішнього освітлення, мереж електропостачання, інших комунікацій), зелених насаджень, місць паркування транспортних засобів, тротуарів, проїзних шляхів, пішохідних доріжок, інших елементів благоустрою; - особливості місцевого ландшафту та щільність забудови, ширину заїзду для великогабаритної спеціальної техніки або перешкод для проїзду спецтехніки. Відвідування об’єкту реконструкції та ознайомлення із зазначеними факторами надає можливість учаснику визначити спосіб виконання робіт та завезення матеріалів (за допомогою спецтехніки або без її використання, виключно із залученням робочої сили), іншу матеріально-технічну базу для виконання робіт у таких умовах, підібрати та визначити необхідний склад і кількість кваліфікованого персоналу, оцінити можливість виконання робіт у встановлені замовником строки, розробити заходи щодо недопущення пошкодження майна третіх осіб під час виконання робіт. І, як наслідок, дасть можливість не допустити в подальшому безпідставного коригування проекту, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності.
Дата відповіді: 08.03.2025 21:45
Відповідь надана

неправомірна умова ТД, що суперечить принципам закупівель

Номер: 194a8ef7aaac4010897e906e8d1f821d
Дата опублікування: 05.03.2025 00:02
Опис: шановний замовник! умова ТД "Учасник на підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником надає гарантії у формі довідки за підписом Замовника та відтиску печатки Замовника торгів про відсутність негативного досвіду співпраці з Учасником за 2021-2025 роки" є незаконною та такою, що суперечить принципам статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки отримання такої довідки за підписом замовника не залежить від учасника. У разі якщо замовник не надасть такої довідки це поставить учасника в нерівне положення з учасниками, яким замовник надасть таку довідку. Вимагаємо вилучити з ТД незаконну умову.
Відповідь: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. П. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). П. 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно п. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, відповідно до пп.2 п.45 Особливостей, Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Відповідно вимога, щодо надання учасником підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником цих торгів встановлена на підставі до п.3 ст.22 Закону з метою підтвердження учасником відсутності встановленої пп.2 п.45 Особливостей підстави для відхилення. Враховуючи вищенаведе, та положення пп.2 п.45 Особливостей Замовником була встановлена вимога у п.4 загальних вимог Додатку 6 тендерної документації про те, що Учасник на підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з Замовником надає гарантії у формі довідки за підписом Замовника та відтиску печатки Замовника торгів про відсутність негативного досвіду співпраці з Учасником за 2021-2025 роки. Замовник безумовно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, забезпечує рівні умови Учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у процедурах закупівель. Замовник не чинить жодних перешкод в отриманні учасниками довідки про наявність/відсутність негативного досвіду. Будь-хто із учасників може у встановленому порядку звернутися до Замовника та отримати довідку про наявність/відсутність негативного досвіду співпраці. Враховуючи вищезазначене вимога про надання довідки від Замовника про відсутність негативного досвіду співпраці жодним чином не обмежує конкуренцію та є такою, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 08.03.2025 21:45