• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради по вул. Червоного Хреста, 3 в м. Житомирі (коригування)

Завершена

24 910 830.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 554.15 UAH
Номер: 881b839d8df949c0a623ed58fb8e92f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 02.04.2025 21:07 - 24.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.04.2025 № 38-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2025 № 38-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-02-24-005786-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Клівітенко Володимир Вікторович установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 26.03.2025 № 319, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Клівітенка Володимира Вікторовича (далі - ФОП Клівітенко Володимир Вікторович), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 19.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.03.2025, договір підряду від 26.03.2025 № 319, додаткова угода від 31.03.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.04.2025 та від 04.04.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 08.04.2025, 11.04.2025, 15.04.2025 та 18.04.2025. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, технічна специфікація (опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються) Замовника (пункти 57, 60, 65, 78, 79, 161, 257, 258 Технічного завдання Додатку № 6 до тендерної документації) містить посилання на виробника та торгову марку (Ceresit, Uzin) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Клівітенко Володимир Вікторович встановлено наступне. Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та укладеного договору підряду від 26.03.2025 № 319 Замовника передбачено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова). Водночас, відповідно до пункту 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Згідно з пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389. На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 – 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 14.01.2025 № 26/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.01.2025 № 4220-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 8 лютого 2025 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складає 169,58 люд.год. Проте, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович (файл «20 Кошторис 1»), та, як наслідок, до укладеного договору підряду від 26.03.2025 № 319, застосовано середньомісячну норму тривалості робочого часу 174,67 люд. год, що є порушенням пункту 5.3 розділу V Настанови, а відтак не відповідає нормам пункту 3.2 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та укладеного договору підряду від 26.03.2025 № 319 та впливає на ціну тендерної пропозиції ФОП Клівітенко Володимир Вікторович. Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. Відповідно до абзацу 1 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено, що тимчасово, до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір. Підпунктом 3 підпункту 1.1 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено, що платниками збору є, зокрема, платники єдиного податку третьої групи, крім електронних резидентів (е-резидентів). Абзацом п'ятим підпункту 1.1 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України визначено, що військовий збір для платників збору, зазначених у підпунктах 2 та 3 цього підпункту, встановлюється з 1 січня 2025 року по 31 грудня року, у якому буде припинено або скасовано воєнний стан, введений Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX. Підпунктом 3 підпункту 1.2 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено, що об’єктом оподаткування збором є, зокрема, для платників, зазначених у підпункті 3 підпункту 1.1 цього пункту, - доходи, визначені статтею 292 цього Кодексу (обсяг коштів, зарахованих на рахунок такого платника податків у банку). Відповідно до абзацу п'ятого підпункту 1.3 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України ставка збору становить для платників, зазначених у підпункті 3 підпункту 1.1 цього пункту, - 1 відсоток від доходу, визначеного згідно із статтею 292 цього Кодексу. Слід відмітити, що відповідно до Витягу з реєстру платників єдиного податку учасник ФОП Клівітенко Володимир Вікторович з 01.04.2017 є платником єдиного податку третьої групи. Однак, аналізом встановлено, що учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович при розрахунку договірної ціни не включено витрати на сплату військового збору, який є обов’язковим до сплати відповідно до положень пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, що не відповідає нормам пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації та впливає на ціну тендерної пропозиції ФОП Клівітенко Володимир Вікторович. Відповідно до пункту 1 розділу «Загальні вимоги» Додатку № 6 до тендерної документації, встановлено імперативну умову, що учасник в складі пропозиції, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, повинен надати документи, а саме: пояснювальну записку; договірну ціну; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; підсумкову відомість ресурсів (із зазначенням країни походження товару); локальні кошториси; розрахунок загальновиробничих витрат; календарний графік з поетапним виконанням робіт. При цьому, пунктом 3.2 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та укладеного договору підряду від 26.03.2025 № 319 Замовника передбачено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови. Слід відмітити, що відповідно до пункту 2.1 розділу II Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі - КНУ РЕКН). Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович надано, зокрема, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до них (файли «21 Кошторис 2», «22 Кошторис 3», «23 Кошторис 4», «24 Кошторис 5» та «25 Кошторис 6»). Також, моніторингом встановлено, що учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович, на виконання вимог пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.03.2025 № 20/1 (із виправленими невідповідностями, далі – Довідка № 20/1) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання даної закупівлі, а саме: - автогрейдера ДЗ-180, агрегата зварювального пересувного з бензиновим двигуном (генератор зварювальний) Senci SC200BS, - апарата для стикового зварювання поліетиленових труб Wezer PM-3, - бульдозера Т-170, - вишки будівельної на базі автомобіля вантажного бортового-С ЗИЛ 130, - екскаватора CATERPILLAR 428C, - екскаватора-навантажувача CATERPILLAR 428C, - екскаватора-навантажувача FERMEC 860, - зварювального інвертора Grand MMA-350 Professional, - котка дорожнього BOMAG BW 120 AD-3, - спеціального вантажного автокрана на базі МАЗ КС-55713-3К-3, - штукатурної станції Mixxmann S8 230/400V Reinforced, - акумуляторного дриль-шурупокрута Grand DA-20/2 BL Pro, - апарата для газового зварювання і різання (зварювальний напівавтомат) Tesla Weld MIG/MAG/FCAW/MMA 327, - бадді Скіф 2, - вібратора глибинного Enersol ECV-2000W, - вібротрамбівки Masalta EMR 70H, - дрилі Vitals Master Et 21200GNadk, - перфоратора Vitals SDS-Plus Master Ra 3085 HBm magnalium, - перфоратора Vitals SDS-Plus Master Ra 3215 DS, - пилки дискової Vitals Master Rg 1914 DWpv, - станка для різання керамічної плитки Shijing 9231, - фарборозпилювача з верхнім бачком Apro LVMP, - шуруповерта мережевого Vitals Master Us 1032 MG Dual Speed Pro+. Вказані будівельні машини та механізми учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович передбачені в підсумковій відомості ресурсів та їх вартість включено до договірної ціни (використання інших будівельних машин та механізмів, ніж ті, що вказані в Довідці № 20/1, учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович не передбачено). Слід відмітити, що технічне завдання, викладене в Додатку № 6 до тендерної документації, складене Замовником на підставі робочого проекту по об’єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради по вул. Червоного Хреста, 3 в м. Житомирі (коригування))». Моніторингом встановлено, що згідно проектно-кошторисної документації, на підставі якої Замовником визначено технічне завдання (Додаток № 6 до тендерної документації), а також КНУ РЕКН, затверджених наказами Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 та від 31.12.2021 № 374, передбачено, що для виконання робіт по об’єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради по вул. Червоного Хреста, 3 в м. Житомирі (коригування))» необхідне застосування наступних машин і механізмів, які не вказані учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович в Довідці № 20/1 та не передбачені в підсумковій відомості ресурсів: - верстата трубозгинального гідравлічного; - верстатів трубозгинальних для труб діаметром до 1000 мм; - верстатів трубонарізних; - електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С; - компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згорання, тиском до 686 кПа, продуктивностями 2,2 м3/хв. та 5 м3/хв.; - компресорів пересувних з електродвигуном, тиском до 600 кПа, продуктивністю 0,5 м3/хв.; - котків дорожніх причіпних кулачкових, масою 8 т; - котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т; - котків дорожніх самохідних грунтових, масою 19 т; - котків дорожніх самохідних на пневмоколісному ходу, масою 16 т; - машин поливально-мийних, місткістю 6000 л; - машин свердлильних електричних; - машин бурильно-кранових на автомобілі, глибиною буріння 3,5 м; - машин свердлильних електричних; - молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій; - насосних станцій електричних стаціонарних, подачею 50 куб. м/год, напір 50 м; - насосу вакуумного; - прес-ножиців комбінованих; - тельферів електричних, вантажопідйомністю 0,5т; - скреперів причіпних (з гусеничним трактором), місткістю ковша 3,0 куб.м; - установок для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2); - шинотрубозгина з моторним приводом. Таким чином, моніторингом встановлено, що учасником ФОП Клівітенко Володимир Вікторович будуть виконуватися роботи, передбачені Додатком № 6 до тендерної документації, без застосування вищевказаних машин і механізмів, використання яких передбачено робочим проектом та КНУ РЕКН, чим, в свою чергу, не дотримано вимоги Додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Клівітенко Володимир Вікторович, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Аналізом встановлено, що відповідно до пункту 20.1 розділу 20 проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та укладеного договору підряду від 26.03.2025 № 319 зазначено, що невід’ємною частиною вказаного договору є, зокрема, Додаток № 1 «Договірна ціна з розрахунками». Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Разом з тим, у додатку 30 Настанови передбачено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків № 1-14 її вартості, що кореспондується з нормами пункту 5.1 Настанови. Однак, моніторингом встановлено, що Додаток № 1 «Договірна ціна з розрахунками» до договору підряду від 26.03.2025 № 319 оприлюднено 27.03.2025 без вищевказаних розрахунків. При цьому, вказані розрахунки до договірної ціни (розрахунки прямих, загальновиробничих та адміністративних витрат, прибутку тощо) Замовником оприлюднено 01.04.2025 (файл «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва»), тобто на 4 робочий день, а не протягом трьох робочих днів з дня укладення договору підряду від 26.03.2025 № 319, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. Крім того, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 27.03.2025 опубліковано договір підряду від 26.03.2025 № 319, який не містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, Замовником 31.03.2025 укладено додаткову угоду № 1 до договору підряду від 26.03.2025 № 319, якою, зокрема, додано додатки, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (файл «Підсумкова відомість ресурсів (1)») та які оприлюднені в електронній системі закупівель 01.04.2025 у форматі PDF. Таким чином, в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір підряду від 26.03.2025 № 319 та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 22.04.2025 14:08 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2025 14:08

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду
Дата публікації: 06.05.2025 15:34
Дата відкриття провадження: 13.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 240/12731/25/13251/25

Запити/Пояснення