-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробити проєкти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади (крім населених пунктів, відомості про межі яких внесені до Державного земельного кадастру).
Торги відмінено
1 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Період уточнення:
21.02.2025 16:04 - 28.03.2025 00:00
Відповідь надана
Стосовно п. 2.1 додатку 1 до тендерної документації
Номер:
9676740a91e9449fa28c73b002ebd9b0
Дата опублікування:
25.02.2025 13:25
Опис:
Стосовно п. 2.1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону « Про публічні закупівлі» - про наявність сертифікованих інженерів – землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою не менше 2 осіб (за основним місцем роботи) та сертифікованого інженера-геодезиста – не менше 1 особи (за основним місцем роботи), повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» від 22.05.2003 р № 858-4, розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою або фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Крім того відповідно до ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998 р № 353-14, топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами , які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій».
Враховуючи, що згідно ст. 52 Закону «Про Землеустрій» проекти землеустрою, що забезпечують еколого – економічне обґрунтування сівозмін та впорядкування угідь є одним з видів землевпорядної документації, вважаємо вимоги щодо кількості інженерів- землевпорядників та наявності інженера-геодезиста для виконання даного виду робіт необґрунтованими та недоцільними.
Просимо внести зміни до тендерної документації з дотриманням вимог чинного законодавства і виправити пункт про необхідну кількість інженерів землевпорядників для виконання умов договору.
Відповідь:
Шановний Учасник. Замовник має право встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою відповідно статті 27 абзацу Б Закону України «Про землеустрій» (Документ 858-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 31.03.2023, підстава - 2849-IX). Крім цього, статті 29 абзац 3, статті 34 абзац 1 Закону України «Про землеустрій», а також закону України «Про Державний земельний кадастр» (Документ 3613-VI, чинний, поточна редакція — Редакція від 06.05.2023, підстава - 3050-IX) статті 11 пункту 1 для якісного надання послуги.
В процесі встановлення меж населених пунктів проводиться топографо-геодезична зйомка території та їх меж, визначають координати меж, складають плани для ведення Виконання кадастрової зйомки здійснюється сертифікованим інженером-геодезистом з використанням спеціальних приладів.
Наявність в Учасника не менше 3-х сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованого інженера-геодезиста, було встановлено насамперед виходячи з вимоги якісного та вчасного надання послуг відповідно технічного завдання та обмеженого терміну виконання (на підставі статті 5 Закону України «Про внесення змін до законів України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" та "Про землеустрій"»).
Пункт 28, 48 Особливостей встановлює, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Замовник може самостійно встановлювати кваліфікаційних критеріїв залежно від обсягів та термінів надання послуги.
Таким чином, встановлені вимоги тендерної документації, не являються дискримінаційними, не обмежують конкуренцію та відповідають чинному законодавству України.
Окрім цього повідомляємо, що проєкти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць розробляється відповідно до статті 46 Закону України «Про землеустрій». В тендерній документації до предмета закупівлі «Розробити проєкти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Полтавської міської територіальної громади (крім населених пунктів, відомості про межі яких внесені до Державного земельного кадастру)» відсутні відомості, які стосуються ст. 52 Закону України «Про землеустрій» Проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.
Дата відповіді:
25.02.2025 16:43