-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи )
Закупівля здійснюється згідно наявної потреби у проведенні ремонтних робіт приміщення КДЦ КНП «Надвірнянська ЦРЛ» для облаштування бактеріологічної лабораторії за рахунок власних коштів підприємства.
Завершена
3 029 058.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 290.58 UAH
мін. крок: 1% або 30 290.58 UAH
Період уточнення:
21.02.2025 15:50 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана
Уточніть
Номер:
3556ed294c2e4452b9c7008f5a2d27ed
Дата опублікування:
03.03.2025 19:36
Опис:
Відповідь
за всіма розрахунками характеристик можливих наслідків відповідальності відноситься до класу наслідків (відповідності) СС1. В результаті чого на дані роботи проектна документація не розроблялась. Обсяги робіт визначені за Дефектним актом.
Також, згідно пункту 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва зазначено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови*) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 Настанови.»
Тоді запитання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), з посиланням на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідь:
Очікувана вартість закупівлі робіт, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а» сформовані на підставі затвердженого дефектного акту та складеної в установленому порядку кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Свідченням того, що вартість зазначених робіт по об’єкту відповідає умовам КНУ Настанови з визначення вартості будівництва є ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № І-0002-25/ПРОЕКСП від 07 лютого 2025р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог чинного законодавства України відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень допомоги пацієнтам, необхідність безперебійного функціонування баклабораторії, а також належної організації лікувального процесу.
Згідно п.4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості та оприлюднення на веб-сайті здійснюється головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки.
Пунктом 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачем бюджетних коштів є суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
КНП «Надвірнянська ЦРЛ» є комунальним підприємством та згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів має статус отримувача бюджетних коштів і не є розпорядником. Дану інформацію також підтверджує документ «Мережа розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету». Після підписання Договору з Національною службою здоров’я України замовник отримує кошти за надані медичні послуги та здійснює свою діяльність згідно затвердженого фінансового плану, а не бюджетних призначень.
А тому, у відповідності до вимог Постанови КМУ №710, у Замовника немає обов’язку в оприлюдненні на веб-сайті обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Дата відповіді:
06.03.2025 16:34
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ
Номер:
43291a71ed67488c9dcb4c6c325464ca
Дата опублікування:
01.03.2025 02:33
Опис:
Просимо подати згідно Настанови:
Замовник для визначення обсягу та переліку робіт щодо закупівлі в технічних вимогах повинен врахувати п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, а саме:«Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)замовник надає відомість обсягів робіт з обгрунтування (шифр норми), відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.»
Відповідь:
Добрий день.
Будівельні роботи здійснюватимуться шляхом проведення капітального ремонту приміщення згідно дефектного акту та технічного завдання. Відповідно до п. 4.4 ДСТУ — Н Б В. 1.2— 16:2013 клас наслідків (відповідальності) об’єкту «Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а», за всіма розрахунками характеристик можливих наслідків відповідальності відноситься до класу наслідків (відповідності) СС1. В результаті чого на дані роботи проектна документація не розроблялась. Обсяги робіт визначені за Дефектним актом.
Також, згідно пункту 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва зазначено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови*) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 Настанови.»
(*3.10. При визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.)
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах для виконання робіт зазначених у Дефектному акті. Нормативна потреба у ресурсах визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання та технологією виконання того чи іншого виду робіт.
Висновок: Замовником надано всі вихідні дані за складом, обсягом і умовами виконання робіт у Додатку №2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.03.2025 16:09