-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи )
Закупівля здійснюється згідно наявної потреби у проведенні ремонтних робіт приміщення КДЦ КНП «Надвірнянська ЦРЛ» для облаштування бактеріологічної лабораторії за рахунок власних коштів підприємства.
Завершена
3 029 058.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 290.58 UAH
мін. крок: 1% або 30 290.58 UAH
Номер:
e67f8388374644c1b181a1f6834b0662
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-11-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2025 00:00
Період моніторингу:
11.03.2025 09:53 - 02.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2025 №16-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.03.2025 №16-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-02-21-009703-a 21.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено недотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону, абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ОКУНЬ ПЕТРО ІВАНОВИЧ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому при складанні тендерної документації, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНАРАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ФОП ОКУНЬ ПЕТРО ІВАНОВИЧ, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 13.03.2025 №71, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2025 року, договір про закупівлю від 21.03.2025 №89 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 13.03.2025 року.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у підпункті 3.7 пункт 3 Додатку №1 до ТД вимагає від учасників: «Документ в довільній формі (завірений представником замовника) про те, що представники Учасника відвідали та обстежили об’єкт «Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а».
Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель.
Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
Період усунення порушень:
25.03.2025 09:48 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 09:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу від 25.03.2025року процедури закупівлі UA-2025-02-21-009703-a повідомляю. Надалі при складанні тендерної документації будуть враховані Ваші зауваження та дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону, абзацу десятого пункту 28 Постанови КМУ №1178, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедур закупівель. З метою недопущення встановленого порушення у подальшому при складанні тендерної документації керівником підприємства доручено юрисконсульту здійснити відповідну роз’яснювальну правову роботу, а фахівцю з публічних закупівель забезпечити неухильне дотримання законодавства у сфері публічних закупівель (Наказ №87 від 28.03.2025року, що додається). На виконання даного наказу проведено відповідну інформаційну нараду, протокол якої надається.
Дата публікації звіту:
28.03.2025 12:48
Запити/Пояснення
Номер:
ae85ff86fedb447c85ded5f5732a7462
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.03.2025 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-21-009703-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати документальне підтвердження)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f3ac6a365565484ab22af887678a51f2
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
13.03.2025 13:49
Опис:
На Ваш запит надаємо відповідь наступного змісту.
З метою забезпечення умов для належного надання лабораторних послуг пацієнтам КНП «Надвірнянська ЦРЛ» проводиться закупівля робіт Капітальний ремонт приміщення для облаштування бактеріологічної лабораторії КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за адресою: м. Надвірна, вул. Грушевського, 12а (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2025-02-21-009703-a).
Очікувана вартість закупівлі робіт, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані на підставі затвердженого дефектного акту та складеної в установленому порядку кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Вартість зазначених робіт по об’єкту відповідає умовам КНУ Настанови з визначення вартості будівництва. Свідченням цього є ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № І-0002-25/ПРОЕКСП від 07 лютого 2025р, що додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог чинного законодавства України відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень допомоги пацієнтам, необхідність безперебійного функціонування баклабораторії, а також належної організації лікувального процесу.
«Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості» додається.