• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Фарби

Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації

Завершена

537 784.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 61.39 UAH
Період уточнення: 21.02.2025 15:03 - 26.02.2025 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: cd276e6c87774dda86864366f647e37b
Дата опублікування: 25.02.2025 15:58
Опис: Пунктом 7.1. вказано, що Кожна із Сторін як суб’єкт персональних даних надає іншій Стороні однозначну згоду на обробку її персональних даних (зокрема прізвище, ім’я і по-батькові фізичної особи, номер та серія паспорта, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку, відомості про зареєстроване або фактичне місце проживання фізичної особи, електронні ідентифікаційні дані та ін.) із метою забезпечення реалізації економічних відносин з іншою Стороною, у тому числі реалізація податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку відповідальними особами іншої Сторони згідно із чинним Законодавством України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-УІ. Обсяг персональних даних вказаний у пункті 7.1. договору дає змогу ідентифікувати Постачальника, що є Фізичною особою — підприємцем (ФОП). Тобто це є фізична особа, яка реалізує здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик, діяльності з метою отримання прибутку. Дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку, відомості про зареєстроване або фактичне місце проживання є необхідними відомостями, що вносятся у державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань для отримання статусу ФОП. У випадку здійснення поставки товару юридичною особою з організаційно-правовою формою ТОВ або ТДВ, зазначені відомості не потрібні для ідентифікації юридичної особи, адже юридична особа є самостійною і здійснює діяльність відповідно до Статуту. Відповідно до ч. 4 ст. 89 ЦКУ до єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом. Ідентифікувати юридичну особу можна в ЄДР відповідно до коду ЄРПОУ Відповідно, у випадку укладання договору із переможцем закупівлі з організаційно-правовою формою ТОВ або ТДВ, Замовник не має права вимагати надання згоди на обробку персональних даних (зокрема прізвище, ім’я і по-батькові фізичної особи, номер та серія паспорта, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку, відомості про зареєстроване або фактичне місце проживання фізичної особи, електронні ідентифікаційні дані та ін.) із метою забезпечення реалізації економічних відносин з іншою Стороною. Прошу погодити внесення змін у пункт 7.1 договору та викласти у наступній редакції або підтвердити можливість коригування зазначеного пункту договору, із переможцем закупівлі, на етапі укладання договору. 7.1. Кожна із Сторін як суб’єкт персональних даних надає іншій Стороні однозначну згоду на обробку її персональних даних: для ФОП - прізвище, ім’я і по-батькові фізичної особи, номер та серія паспорта, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку, відомості про зареєстроване або фактичне місце проживання фізичної особи, електронні ідентифікаційні дані та ін.; для юридичної особи- відомості визначені законодавством, із метою забезпечення реалізації економічних відносин з іншою Стороною, у тому числі реалізація податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку відповідальними особами іншої Сторони згідно із чинним Законодавством України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-УІ.
Відповідь: Шановний Учасник! КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 7.1 проекту Договору, а саме: Кожна із Сторін як суб’єкт персональних даних надає іншій Стороні однозначну згоду на обробку її персональних даних (зокрема прізвище, ім’я і по-батькові фізичної особи, номер та серія паспорта, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку, відомості про зареєстроване або фактичне місце проживання фізичної особи, електронні ідентифікаційні дані та ін.) із метою забезпечення реалізації економічних відносин з іншою Стороною, у тому числі реалізація податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку відповідальними особами іншої Сторони згідно із чинним Законодавством України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-УІ. Персональні дані Сторони, на обробку яких надано згоду, можуть бути передані (або поширені) іншою Стороною третім особам лише у випадках, передбачених чинним законодавством України. Передача персональних даних, які належать Стороні, третім особам у випадках, не передбачених чинним законодавством України, здійснюється тільки за згодою такої Сторони. Підписанням даного Договору Сторони підтверджують, що вони повідомлені (без необхідності їх письмового повідомлення) про права, які встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про мету обробки їх персональних даних
Дата відповіді: 26.02.2025 10:44
Відповідь надана

проєкт

Номер: a11c9287e4ad408b870563e3f28ac14e
Дата опублікування: 25.02.2025 12:41
Опис: Пунктом 10.1. вказано, що Гарантійний термін на Товар - 12 місяців з моменту поставки, при умові додержання всіх умов використання, транспортування, зберігання, експлуатації. Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: Строк придатності на Товар – не менше 12 місяців з дати виготовлення товару відповідо до ТУ виробника, при умові додержання всіх умов використання, транспортування, зберігання, експлуатації.
Відповідь: Шановний Учасник! КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 10.1 проекту Договору, а саме: Гарантійний термін на Товар - 12 місяців з моменту поставки, при умові додержання всіх умов використання, транспортування, зберігання, експлуатації.
Дата відповіді: 26.02.2025 10:43
Відповідь надана

проєкт

Номер: ce2cfdf2c9bd4d798b6aa6633fc05b1b
Дата опублікування: 25.02.2025 12:33
Опис: Пунктом 9.4. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або його територіальними органами в межах повноважень. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 9.4. та викласти у наступній редакції: 9.4.Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або його територіальними органами в межах повноважень або підтвердження іншим компетентним органом.
Відповідь: Шановний Учасник! КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 9.4. проекту Договору, а саме: Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або його територіальними органами в межах повноважень
Дата відповіді: 26.02.2025 10:41
Відповідь надана

проєкт

Номер: 883cd68d56bc42709fd31472f0a1c345
Дата опублікування: 25.02.2025 12:17
Опис: Пунктом 5.5. вказано, що під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Замовника затримати оплату на суму податкового кредиту за ПДВ, який Постачальник повинен отримати, за податковою накладною (розрахунком коригування до податкової накладної), не зареєстрованою Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних або не належно заповненої податкової накладної/розрахунку коригування до моменту надання Замовнику належним чином оформленої і зареєстрованої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної). Пунктом 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові. Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкові накладні/розрахунки коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Пропонуємо привести речення вказане у п.5.5. проєкту договору у відповідність до ПК України, виключивши з нього вимогу щодо надання податкової накладної (або підтвердити такі зміни при укладанні договору з переможцем), шляхом викладення п.5.5. в редакції: 5.5. За текстом пункту договору……. Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Замовника затримати оплату на суму податкового кредиту за ПДВ, який Постачальник повинен отримати, за податковою накладною (розрахунком коригування до податкової накладної), не зареєстрованою Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних або не належно заповненої податкової накладної/розрахунку коригування до моменту реєстрації Замовнику належним чином оформленої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної). За текстом пункту договору…….
Відповідь: Шановний Учасник! Пункт 5.5. проекту Договору формулює складання в електронній формі належним чином оформленої і зареєстрованої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної) у відповідності з вимогами діючого законодавства (стаття 187.7 Податкового кодексу України), а не надання її Замовнику. Крім того, ст. 201.10. ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ зазначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою
Дата відповіді: 26.02.2025 10:40
Відповідь надана

проєкт

Номер: ab8604a48d174809bf625fb3e289244a
Дата опублікування: 25.02.2025 12:04
Опис: Пунктом 2.3. вказано, що Розрахунки за Договором, здійснюються по факту поставки Товару, на визначену у Специфікації (Додаток №1) адресу, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника. Вказана редакція пункту не дає учаснику чіткого уявлення про строк оплати товару в календарних днях з дати поставки товару. Сторони договору є рівними у своїх правах та обов’язках. Строк поставки товару чітко визначений для Постачальника, а строк для виконання Замовником своїх зобов’язань - ні. Надходження бюджетних коштів може здійснюватися із затримкою навіть і до кінця поточного року. В умовах не стабільної економічної системи, ростом інфляції та стрімким зростання цін на сировинні компоненти зазначення строку оплати є надзвичайно важливим. Постачальник закладає у ціну мінімальну маржинальність товару для більшої економії бюджетних коштів та конкуренції на ринку товарів. Відтак, тривале відтермінування оплати зменшує дохід учасника від реалізації товару. Більшість виробників лакофарби працює в надзвичайно важких умовах, а тривале відтермінування оплати товару ускладнює діяльність. Враховуючи вище викладене, прошу вказати можливість зазначення у пункті 2.3 строку оплати товару з дати поставки товару.
Відповідь: Шановний Учасник! КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 2.3. у проекті Договору, у зв’язку з тим, що кошти місцевого бюджету надходять на розрахунковий рахунок Замовника по його заявці у строки, які не залежать від самого Замовника. Також п. 5.3 проекту Договору передбачено, що Замовнику можливе нарахування пені після спливу 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника
Дата відповіді: 26.02.2025 10:40
Відповідь надана

щодо призначень барвників

Номер: 517aeda549d5467186160d32a5a7ae10
Дата опублікування: 25.02.2025 10:02
Опис: Шановний Замовнику! Просимо уточнити барвником будете колорувати водоемульсійну фарбу?
Відповідь: Шановний Учасник! Барвником будемо колорувати водоемульсійну фарбу
Дата відповіді: 26.02.2025 10:37
Відповідь надана

щодо позиції 17 у лоті 3 Барвник синій (100 мл)

Номер: dcb99281eca04ae5bb3e75e13a4f9849
Дата опублікування: 25.02.2025 10:02
Опис: Шановний Замовнику! Назва даного кольору барвника у деяких вробників звучить як блакитний. Адже додаючи даний пігмент у фарбу білого кольору Ви все одно отримуєте не насичені віддітнки синього,а відтінки блакитного кольору. То ж просимо внести зміни і прописати у тендерній документації: Барвник синій або блакитний (100 мл). Завчасно вдячні!
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до плану використання бюджетних коштів для потреб нашого підприємства необхідно придбати саме синій барвник
Дата відповіді: 26.02.2025 10:40
Відповідь надана

щодо позиції 18 в лоті 3

Номер: 9cb8b2a1812243b4bab8361f14dcde55
Дата опублікування: 25.02.2025 10:00
Опис: Шановний Замовнику! Позиція 18 Фарба водоемульсійна біла - просимо уточнити фарба необхідна для внутрішніх чи для зовнішніз робіт? А також прописати коректні одиниці виміру, адже дана фарба фасується в кілограмах ( у відрі вага вимірюється в кілограмах). То ж просимо ести відповідні зміни до тендерної документаці та вказати кількість даної позиції у кілограмах.
Відповідь: Шановний Учасник! Фарба водоемульсійна біла потрібна для зовнішніх робіт. У Тендерній документації та Додатках до неї, продукція зазначена у літрах, тому що норми витрат застосовуються у літрах та відповідно до плану використання бюджетних коштів.
Дата відповіді: 26.02.2025 10:36
Відповідь надана

щодо уточнення Срібло молоткова (емаль алкідна ПФ-115 Star Paint)

Номер: 6d5b4ce29e7a444290724806c992810a
Дата опублікування: 25.02.2025 09:58
Опис: Шановний Замовнику! В лоті 3 на позицію: Срібло молоткова (емаль алкідна ПФ-115 Star Paint) Вам необхідна саме молоткова емаль? чи пф -115 срібляста. Адже це зовсім різні продукти. ПФ-115 емаль не має молоткового ефекту. А відтак молоткова емаль не є ПФ-115. Просимо уочнити і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що Лот 3 це Фарба для розмітки доріг (дорожня), в якому нема фарби Срібло молоткова (емаль алкідна ПФ-115 Star Paint)
Дата відповіді: 26.02.2025 10:36
Відповідь надана

щодо кількості фарби у лоті 3 АК-515 червона

Номер: dfd1323ebec645a89e7e67ea45dfa916
Дата опублікування: 25.02.2025 09:56
Опис: Шановний Замовнику! Дана фарба фасується у відра по 30 кг (про що Вами вказано у тендерній документації) - у всіх виробників на ринку. Кількість 139.6 кілограм загалі не кратно жодному фасуванні. Привезти дану кількість фарби по договору постачальником просто не можливо. Відлити з відра спеціально грами - також неможливо. Відро з виробництва герметичне та запаковане. Таким чином, прийняти участь з даною кількістю у закупівлі не можливо. Просимо привести у відповідність до фасування і внести зміни у кількість фарби кратну фасовці 30 кг, а саме: 5 відер по 30 кг-це 150 кг. Просимо внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Шановний Учасник! Кількість продукції, що закуповується, відповідно до плану використання бюджетних коштів заплановано виходячи з норм витрат. Пунктом 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: ● визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; ● перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; ● перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, при укладанні договору є можливість перерахувати кількість до кратності упаковки.
Дата відповіді: 26.02.2025 10:28