-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 - 2026 роки: М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (окремими ділянками), Південний під’їзд до м. Чернігова, Північний під’їзд до м. Чернігова, Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Н-28 /Н-27/ – Городня – контрольно-пропускний пункт “Сеньківка”, Р-56 Чернігів – Пакуль – контрольно-пропускний пункт “Славутич” – Чорнобиль, Під’їзд до м. Славутича, Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Під’їзд до с-ща Гончарівське, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Т-10-08 Київ – Літочки – Кіпті, Т-25-06 Чернігів – Любеч, Т-25-07 /М-01/ – Добрянка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Марківці - Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-35 Козелець – Карпилівка – Сорокошичі, Т-25-47 /М-01/ – Ладинка, Т-25-49 Козелець – Данівка, Т-25-53 Красилівка – Надинівка, Т-25-54 /М-01/ – Олешня, Т-25-55 /Н-27/ – Вознесенське, Т-25-61 Ріпки – Задеріївка – Радуль)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
622 841 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 228 411.90 UAH
мін. крок: 1% або 6 228 411.90 UAH
Період уточнення:
20.02.2025 16:06 - 02.03.2025 00:00
Відповідь надана
АБЗ
Номер:
a195f3340ec14383b5452e346f8db06f
Дата опублікування:
27.02.2025 11:34
Опис:
З урахуванням внесених змін до Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу).
Згідно з абзацом першим підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314, «У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ ПРАВО НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЖЕ НАБУВАТИСЯ суб’єктами господарювання НА ПІДСТАВІ безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, БЕЗ ОТРИМАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ (ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ, ЛІЦЕНЗІЙ АБО ІНШИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАДАННЯ ПУБЛІЧНИХ ПОСЛУГ), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.»
Провадження господарської діяльності, яка потребує отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, НЕ ВХОДИТЬ ДО ПЕРЕЛІКУ ЗГІДНО З ДОДАТКОМ 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314.
Згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), на момент проведення даної закупівлі на території України діє воєнний стан.
Керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314, суб’єкти господарювання можуть здійснювати свою діяльність на підставі Декларації про провадження господарської діяльності замість дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
При цьому, відповідно, відсутнє також рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Враховуючи те, що частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та пунктом 1 Розділу 3 ТД закріплено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.», просимо Замовника викласти вимогу тендерної документації у відповідності до діючого законодавства, надавши можливість подання Декларації про провадження господарської діяльності щодо асфальтобетонного заводу, наступним чином:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає: дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу АБО ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ЗАВОДУ, ЯКА ОФОРМЛЕНА ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 18.03.2022 №314.».
Відповідь:
Шановний Учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.02.2025 14:32
Відповідь надана
АБЗ
Номер:
9d2ce0e6045342f696b35cd749017451
Дата опублікування:
24.02.2025 12:42
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність асфальтобетонного заводу, який буде залучений для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі. В довідці щодо наявності асфальтобетонного заводу потрібно зазначити вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка), проте в тендерній документації містяться деякі відмінності. В переліку основних матеріальних ресурсів(додаток до проєкту договору) зазначено найменування асфальтобетонної суміші, але без марки - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні),що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті тип Б. В переліку основних матеріальних ресурсів (окремий файл), найменування з маркою - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі[асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні),що застосовуються у верхніх шарах покриттів дрібнозернисті, тип Б, марка 2. В технічному завдані асфальтобетонні суміші теж зазначені без марок : Суміші асфальтобетонні (тип Б), Суміші асфальтобетонні тип Б. А відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку містить два найменування : одне без зазначення марки - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, а інше із зазначенням марки - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2. Просимо уточнити найменування асфальтобетонних сумішей, а саме їх марок.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо, що до переліку основних матеріальних ресурсів внесені відповідні зміни. Крім того, зазначаємо, що відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку є складовою інвесторської кошторисної документації, яка визначає кошторисну вартість послуг та є основою для визначення очікуваної вартості об’єкту закупівлі. Вимоги до видів та обсягів робіт, а також матеріальних ресурсів, передбачені технічним завданням.
Дата відповіді:
24.02.2025 15:03