• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 - 2026 роки: М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (окремими ділянками), Південний під’їзд до м. Чернігова, Північний під’їзд до м. Чернігова, Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Н-28 /Н-27/ – Городня – контрольно-пропускний пункт “Сеньківка”, Р-56 Чернігів – Пакуль – контрольно-пропускний пункт “Славутич” – Чорнобиль, Під’їзд до м. Славутича, Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Під’їзд до с-ща Гончарівське, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Т-10-08 Київ – Літочки – Кіпті, Т-25-06 Чернігів – Любеч, Т-25-07 /М-01/ – Добрянка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Марківці - Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-35 Козелець – Карпилівка – Сорокошичі, Т-25-47 /М-01/ – Ладинка, Т-25-49 Козелець – Данівка, Т-25-53 Красилівка – Надинівка, Т-25-54 /М-01/ – Олешня, Т-25-55 /Н-27/ – Вознесенське, Т-25-61 Ріпки – Задеріївка – Радуль)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

622 841 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 228 411.90 UAH
Номер: 4a97ade8f445465f99cbcc5b824b3388
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 01.04.2025 11:57 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.03.2025 № 19-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-02-20-010838-a 20.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, t.i.maksymenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.02.2025 № 100, зі змінами від 24.02.2025 № 105, зі змінами від 26.02.2025 № 109, 28.02.2025 № 118 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2025 № 134, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025 № 154, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2025, договір підряду від 01.04.2025 № 25069, укладений Замовником з ТОВ «Автомагістраль-Південь» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 02.04.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 04.04.2025 та 16.04.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено: «…документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису…». Водночас, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено опис та приклади формальних несуттєвих помилок щодо засвідчення документів, а саме те, що формальною помилкою вважається подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Відповідно до статей 5, 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Юридичну силу документів, які передають через автоматизовані інформаційні й телекомунікаційні системи, підтверджує обов`язковий реквізит електронний цифровий підпис. Документ у електронній формі без електронного цифрового підпису не має юридичної сили і є звичайним засобом передавання інформації. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» містить документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Автомагістраль-Південь» на кожній сторінці, а саме: файли «1. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «2. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «3. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «4. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «5. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «6. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «7. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «8. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «9. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «10. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «11. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «12. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «13. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «14. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «15. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf», «3.2. Наявність працівників.pdf», «9. Інші документи.pdf», «8. Підтвердження повноважень.pdf», «3.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf», «4. Відсутність підстав відхилення.pdf», чим недотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що сканування дає цифрову копію документу, що зберігається на комп`ютері або іншому носії (флешнакопичувач, карта пам`яті, жорсткий диск тощо). Таким чином, вказані вище документи є скан-копіями їх паперових оригіналів, що не є тотожним за змістом оригіналу документа, оскільки кваліфікований електронний підпис Замовником накладено в цілому на всю тендерну пропозицію, а не на кожен документ тендерної пропозиції окремо, та в цілому. Отже останні не набули статусу оригіналу електронного документа. Аналогічна правова позиція наведена у рішенні Чернігівського окружного адміністративного суду від 05.02.2024 № 620/17720/23. Згідно з пунктом 5 додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що «… на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці…». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції надано довідку від 26.02.2025 № 26/02/2025/2.2.1.-Ч/ЕУ, відповідно до якої працівники Могила А.В., Станчук Г.П., Кононевський В.А, Бабич І.В., Костюк О.О., Гибець В.А., Самсонюк Ю.В., Брюховецький А.О., Батенко І.О., Жаріков О.М., Овчаренко В.Ю., Сокологорський Т.Г., Бахур С.В., Биков Л.Ю., Боєв М.А., Болгаров В.М., Грицків Н.С., Семененко В.О., Ястремський П.В., Заїка В.В., Драмарецький А.С., Гужва Р.В., Яровий О.А., Писарський О.С., Демків Р.Б., Балковий О.М., Маківський В.А., Єндовицький В.С., Заяц А.А., Козак М.М., Косюрка Ю.А., Малакі І.А., Табак Ю.М., Мізерний С.В., Осипчук С.І., Бойченко Р.В., Чигер М.З., Могилянський А.А., Дубовий В.А., Малаховський О.В., Жук М.П., Невінчаний В.В., Зеленюк С.І., Вовк О.В., Загуменний В.В., Катрич А.В., Кругликов Є.Г., Солових О.С., Какушко М.В., Дідух Р.В., Назаренко С.С., Сагалатний С.О., Ворчаков С.В., Чумак Д.В., Кузьменко Д.В., Тихонюк С.А., Ясінський В.М., Бевз І.О., Бєлкін В.О., Марченко В.М., Підтуркін Д.А., Ростоцький Н.М., Тимків А.В., Чистяр Р.В. прийняті на роботу по строковим трудовим договорам (контрактам), термін дії яких сплинув на момент подання тендерної пропозиції учасника торгів. Отже, у ході моніторингу встановлено, що на момент подання тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» між учасником та зазначеними працівниками трудові відносини не підтверджено документами (файл «3.2. Наявність працівників.pdf»), що оприлюднено в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції. Положеннями абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, Замовником не враховано вищезазначені невідповідності тендерної пропозиції Учасника та не надано ТОВ «Автомагістраль-Південь» можливості виправити їх, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей. Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025 № 154 про визначення ТОВ «Автомагістраль-Південь» переможцем процедури закупівлі та 01.04.2025 з ТОВ «Автомагістраль-Південь» укладено Договір. Разом з тим, відповідно до додатку № 7 до тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (відповідно до частини 3 Розділу 6 тендерної документації). Слід зазначити, що згідно з пунктом 6 Статуту ТОВ «Автомагістраль-Південь, затвердженого рішенням єдиного учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» № 160125 від 16.01.2025 (далі – Статут): 6.1. Вищим органом Товариства є Загальні Збори. 6.1.1. Наглядова Рада Товариства є органом, що здійснює контроль та регулює Генерального директора, здійснює захист прав Учасників Товариства. 6.1.2. Виконавичм одноосібним органом Товариства, що здійнює управління поточною діяльністю Товариства є Генеральний директор. Відповідно до пункту 7.1 Статуту ТОВ «Автомагістраль-Південь: «Вищим органом управління Товариством є Загальні Збори Учасників… До виключної компетенції Загальних Зборів Учасників належить:… обрання одноосібного виконавчого органу Товариства або членів колегіального виконавчого органу (всіх чи окремо одного або декількох з них), встановлення розміру винагороди членам виконавчого органу Товариства.…». Водночас, положеннями пунктів 9, 9.7-9.7.3 Статуту ТОВ «Автомагістраль-Південь передбачено, що «Виконавчий орган Товариства є одноосібним, його очює Генеральний директор. Генеральний директор Товариства має право: без доручення (довіреності) здійснювати дії (діяти) від імені Товариства; укладати договори (контракти) та чинити юридичні дії від імені Товариства; видавати доручення (довіреності) віж імені Товариства на здійснення відповідних повноважень щодо Товариства третім особам в межах своїх повноважень…». На виконання вимог додатку № 7 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь надано протокол Загальних Зборів засновників від 01.04.2009 № 3 та наказ від 01.04.2009 № 8/1-К/1 (файл «Документи переможця.7z.pdf») відповідно до яких Генеральним директором ТОВ «Автомагістраль-Південь» є Тимофеєв Микола Сергійович. Згідно з протоколом Загальних Зборів Учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 05.04.2017 Тимофеєву Миколі Сергійовичу надано повноваження щодо підпису документів тендерних пропозицій, що подаються Товариством у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі», а також укладання, підписання від імені Товариства відповідних договорів без обмеження суми (ціни) таких договорів. Разом з тим, у файлі «Документи переможця.7z.pdf» міститься наказ ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 28.11.2024 № 1990-ОК, відповідно до якого Генеральний директор Тимофеєв Микола Сергійович відбуває у щорічну основну відпустку з 02.12.2024 по 15.12.2024 та покладає виконання обов’язків генерального директора на заступника генерального директора з економіки Вакарчука Віталія Анатолійовича. Проте, період відпуски Генерального директора Тимофеєва Миколи Сергійовича, зазначений у наказі від 28.11.2024, не відповідповідає періоду проведення процедури закупівлі та даті укладення Договору (01.04.2025), чим недотримано вимоги додатку № 7 до тендерної документації Замовника, оскільки ТОВ «Автомагістраль-Південь» не надано доручення (довіреність) від імені Товариства на здійснення відповідних повноважень щодо укладання договору заступником генерального директора з економіки в особі Вакарчука Віталія Анатолійовича в межах повноважень Генерального директора та/або рішення Загальних Зборів Учасників про вчинення ТОВ «Автомагістраль-Південь» в особі Вакарчука Віталія Анатолійовича (в період відстуності Генерального директора) правочину та укладання договору закупівлі за результатами проведення торгів без обмеження суми. На запит Управління Замовником надано пояснення, які не спростовують вищезазначеного порушення, оскільки згідно з наданим Замовником файлом «Лист 31-04 2025.PDF», зокрема наказом ТОВ «Автомагістраль-Південь від 26.02.2025 № 274-ОК, Генеральний директор Тимофеєв Микола Сергійович відбуває у відрядження з 01 по 31 березня 2025 року та на період відрядження покладає виконання обов’язків на заступника генерального директора з економіки Вакарчука Віталія Анатолійовича. Слід зазаначити, що відповідно до рішення Учасника Товариства від 03.12.2025 № 03-12/24, на час відсутності Генерального директора Тимофеєва Миколи Сергійовича, всі необхідні повноваження одноосібного виконавчого органу Товариства, тобто Генерального директора надаються заступнику генерального директора з економіки Вакарчука Віталія Анатолійовича. Проте, період відрядження Генерального директора Тимофеєва Миколи Сергійовича, зазначений у наказі від 26.02.2025 № 274-ОК, не відповідає даті укладення Договору (01.04.2025), чим недотримано вимоги додатку № 7 до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, учасником процедури ТОВ «Автомагістраль-Південь» документально не підтверджені повноваження заступника генерального директора з економіки Вакарчука Віталія Анатолійовича щодо укладання та підписання від імені Товариства договору закупівлі за результатами проведення процедури закупівлі згідно ID: UA-2025-02-20-010838-a. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 18.04.2025 11:52 - 03.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2025 11:52

Оскарження висновку в суді

Опис: Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
Дата публікації: 19.06.2025 09:41
Дата відкриття провадження: 18.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 620/5017/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: 1. Щодо першого питання викладеного у запиті. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 - 2026 роки: М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (окремими ділянками), Південний під’їзд до м. Чернігова, Північний під’їзд до м. Чернігова, Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Н-28 /Н-27/ – Городня – контрольно-пропускний пункт “Сеньківка”, Р-56 Чернігів – Пакуль – контрольно-пропускний пункт “Славутич” – Чорнобиль, Під’їзд до м. Славутича, Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Під’їзд до с-ща Гончарівське, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Т-10-08 Київ – Літочки – Кіпті, Т-25-06 Чернігів – Любеч, Т-25-07 /М-01/ – Добрянка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Марківці - Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-35 Козелець – Карпилівка – Сорокошичі, Т-25-47 /М-01/ – Ладинка, Т-25-49 Козелець – Данівка, Т-25-53 Красилівка – Надинівка, Т-25-54 /М-01/ – Олешня, Т-25-55 /Н-27/ – Вознесенське, Т-25-61 Ріпки – Задеріївка – Радуль)», затвердженої протоколом уповноваженої особи № 100 від 20 лютого 2025 року (зі змінами), (далі – тендерна документація) передбачено загальні вимоги, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника, зокрема зазначено наступне. «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022). Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями).» Враховуючи те, що документи зазначені у запиті надані у формі скан-копії оригіналів документів (які також містять скан-копії документів, що видані іншими підприємствами/установами/організаціями), Учасник на виконання вказаних вимог тендерної документації було накладено КЕП на тендерну пропозицію в цілому, тим самим виконав загальні вимоги, щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам визначеним тендерною документацією в цій частині, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону. Крім того, враховуючи викладену інформацію у запиті в частині засвідчення документів тендерної пропозиції Учасника повідомляємо, що пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено опис формальних помилок, до яких відноситься зокрема, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Надання Учасником документів без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (без зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, а також без відбитків печатки учасника) на кожній сторінці такого документа враховано замовником під час оцінки тендерної пропозиції, та визначено це як помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та відповідає пункту 2 Опису формальних помилок, визначених замовником у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації та положенням наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону. Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі. 2. Щодо другого питання викладеного у запиті. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 36 КЗпП підставами припинення трудового договору є закінчення строку трудового договору (пункти 2, 3 статті 23), крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не поставила вимогу про їх припинення. Частиною першою статті 391 КЗпП України передбачено, що коли після закінчення строку трудового договору (п. 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають і жодна зі сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. За інформацією, що містяться у довідці ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 26.02.2025 № 26/02/2025/2.2.1.-Ч/ЕУ, Учасник надає наступне пояснення, а саме: «…що ТОВ «Автомагістраль-Південь» при прийнятті на роботу нових працівників укладає з ними строкові трудові договори по 25 грудня, а з 2019 року – по 30 грудня поточного року (тобто року, в якому працівник був прийнятий на роботу). Враховуючи те, що після закінчення строків трудових договорів ТОВ «Автомагістраль-Південь» не видавало відповідні накази про звільнення працівників, що прийняті на роботу у 2014 – 2024 р.р., приймаючи до уваги те, що трудові відносини з працівниками тривають, жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія трудових договорів вважається продовженою на невизначений строк (ч.1 ст. 391 КЗпП України).» Враховуючи наданні документи на працівників, що зазначені у запиті, беручи до уваги пояснення Учасника з приводу дійсності правовідносин ТОВ «Автомагістраль-Південь» із такими працівниками, Учасник цілком і повністю виконав вимоги передбачені пунктом 5 додатку № 2 до тендерної документації, що в свою чергу не потребує надання вимоги про усунення вищезазначених невідповідностей такому Учаснику згідно Закону. Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі. 3. Щодо третього питання викладеного у запиті. Абзацом першим частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Абзацом першим частини другої статті 207 Цивільного кодексу України визначено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Виходячи зі змісту положень глави 53 Цивільного кодексу України та ураховуючи специфіку укладання договору про закупівлю за результатом проведення відповідної процедури закупівлі, моментом укладання договору про закупівлю є підписання замовником одержаного від учасника проекту такого договору, що містить, зокрема, реквізити учасника та підпис уповноваженої особи учасника. 31 березня 2025 року до Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (надалі – «Служба відновлення») надійшов лист від 31.03.2025 року №31-03/2025 із пакетом документів про те, що ТОВ «Автомагістраль-Південь», як учасник-переможець закупівлі надає до Служби відновлення, підписаний в.о. генерального директора – Вакарчуком Віталієм Анатолійовичем договір та додатки до нього у 2-х екземплярах. Крім того, учасником-переможцем надано документи, що підтверджують повноваження в.о. генерального директора ТОВ «Автомагістраль-Південь» на укладення та підписання від імені Товариства відповідного договору. У документах наданих учасником-переможцем міститься наказ ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 26.02.2025 № 274-ОК, згідно якого Генеральний директор Тимофеєв Микола Сергійович відбув у відрядження з 01 по 31 березня 2025 року. Тим самим наказом, на період відрядження Генерального директора Тимофеєва Миколи Сергійовича, його обов’язки було покладено на заступника генерального директора з економіки Вакарчука Віталія Анатолійовича. Відповідно до рішення учасника від 03.12.2025 № 03-12/24 ТОВ «Автомагістраль-Південь», на час відсутності Генерального директора Тимофеєва Миколи Сергійовича, всі необхідні повноваження одноосібного виконавчого органу Товариства, тобто Генерального директора надаються заступнику генерального директора з економіки Вакарчуку Віталію Анатолійовичу. Таким чином, 31 березня 2025 року ТОВ «Автомагістраль-Південь» було фактично передано до Служби екземпляри договору із додатками, які містили підпис в.о. генерального директора ТОВ «Автомагістраль-Південь» та відбитки печатки Товариства, з документами, які підтверджували його повноваження на укладення та підписання від імені Товариства відповідного договору, тобто у період, коли заступник генерального директора з економіки - Вакарчук Віталій Анатолійович, згідно наказу ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 26.02.2025 № 274-ОК виконував обов’язки генерального директора Товариства. Твердження, зазначені у Висновку про те, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» документально не підтверджені повноваження заступника генерального директора з економіки Вакарчука Віталія Анатолійовича щодо укладання та підписання від імені Товариства договору закупівлі за результатами проведення процедури закупівлі не відповідають дійсності. Підстав у Служби відновлення для відхилення пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» згідно пункту 44 Особливостей, як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації були відсутні. Враховуючи вищевикладене, Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту: 25.04.2025 08:24

Запити/Пояснення