-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Завершена
4 004 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 044.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 044.00 UAH
Період уточнення:
20.02.2025 14:48 - 25.02.2025 00:00
Відповідь надана
Вимоги ТД не відповідають вимогам чинного законодавства
Номер:
9906f07a09f1439aa345398301d90fe4
Дата опублікування:
24.02.2025 14:15
Опис:
Відповідно до п. 5 Порядку реалізації експериментального проєкту щодо створення в будівлях і спорудах закладів освіти захищених просторів (приміщень для фізичного захисту), затверджених Постановою КМУ № 1245 від 01.11.2024, забезпечення укриття учасників освітнього процесу здійснюється шляхом: створення, утримання, експлуатації та ведення обліку захисних споруд цивільного захисту (сховищ та протирадіаційних укриттів) або споруд подвійного призначення із захисними властивостями сховища чи протирадіаційного укриття; створення, утримання, експлуатації та ведення обліку найпростіших укриттів;
створення (облаштування) захищених просторів (приміщень для фізичного захисту).
Створення, утримання, експлуатація та ведення обліку захисних споруд цивільного захисту (сховищ та протирадіаційних укриттів) або споруд подвійного призначення із захисними властивостями сховища чи протирадіаційного укриття здійснюється відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 24, ст. 682), вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС від 9 липня 2018 р. № 579, та ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту”.
Назва предмету закупівлі: Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття та кваліфікаційні вимоги, перераховані у відповідях Замовника, не відповідають жодній із визначених Порядком, Кодексом цивільного захисту та ДБН В.2.2-5:2023.
Створення (облаштування) захищених просторів (приміщень для фізичного захисту) дозволяється лише в закладах, розташованих на території територіальних громад із задовільним та помірним рівнями ризику безпеки в системі освіти та здійснюється відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо створення в будівлях і спорудах закладів освіти захищених просторів (приміщень для фізичного захисту), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 926 “Про реалізацію експериментального проекту щодо створення в будівлях і спорудах закладів освіти захищених просторів (приміщень для фізичного захисту)”.
Проте, вимоги до таких просторів також не мають нічого спільного із предметом закупівлі.
Відповідь:
На ваше звернення від 24.02.2025 «Вимоги ТД не відповідають вимогам чинного законодавства» повідомляємо наступне:
Кодекс цивільного захисту України, Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138, Вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджені наказом МВС від 9 липня 2018 р. № 579, та ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту” (нормативно-правові акти, на які ви посилаєтесь у своєму зверненні) є загальними нормами, які регламентують створення, утримання та експлуатацію фонду захисних споруд цивільного захисту.
Поряд з цим існують спеціальні норми, які регламентують вказані правовідносини (тільки ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту” має посилання більше ніж на 70 інших ДБН, ДСТУ, ДСанПІН тощо).
Положення Закону України «Про публічні закупівлі», не містять вимог за якими Замовник зобов’язаний надавати консультації та/або роз’яснення потенційним учасникам стосовно нормативно-правової бази, яка регламентує вимоги до предмету закупівлі.
Навпаки, ст.16 вказаного Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
За таких обставин, ваше звернення від 24.02.2025 «Вимоги ТД не відповідають вимогам чинного законодавства» свідчить про невідповідність кваліфікаційним критеріям щодо предмету закупівлі.
Дата відповіді:
24.02.2025 22:40
Відповідь надана
Розбіжність у вимогах ТД
Номер:
d32b3baefa3e431ba88a807dbc845389
Дата опублікування:
24.02.2025 13:57
Опис:
На обгрунтування вимоги про усуненні розбіжностей:
Додаток № 3: Вплив на основні складові споруди підвищеної до +500С та пониженої до -500С температури;
Додатку № 5: Вплив на основні складові споруди підвищеної до +50С та пониженої до -50С температури. Визначтесь з критеріями для укриття, за яке нестимете відповідальність.
Відповідь:
На ваше звернення від 24.02.2025 "Розбіжність у вимогах ТД" повідомляємо наступне: посилань на температуру +500 і -500 в документації немає. За таких обставин, ваше звернення не коректне.
Дата відповіді:
24.02.2025 22:53
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації відносно якості матеріалів
Номер:
8b2c9474c0674e618edc615c265ef81a
Дата опублікування:
24.02.2025 12:16
Опис:
Доброго дня.
На вашу відповідь стосовно вимог тендерної документації відносно якості матеріалів з яких виготовляється предмет закупівлі, прошу роз'яснити:
1. Чому кваліфікаційні критерії визначені ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та установлені Вами як замовником мають бути підтвердженні саме вказаними у ТД сертифікатами, що охоплюють одночасно два різних матеріали для виробу: бетон та сталь?
2. Чому Вами установлено всі, а не один один або декілька кваліфікаційних критеріїв визначених ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. яким чином предмет закупівлі:: швидкоспоруджувана захисна споруда для влаштування укриття в середній школі, за яку Ви в силу Закону України «Про загальну середню освіту» несете відповідальність за організацію цивільного захисту у вказаному закладі, пов'язаний з вимогами, встановленим ним у тендерній документації, спрямованими на отримання якісного укриття, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг (предмет закупівлі не є укриттям в силу вимог Кодексу цивільного захисту)?
Прошу роз'яснити з посиланням на Державні стандарти та нормативно-правові акти. Дякую за відповіді
Відповідь:
Добрий день. На ваше звернення від 24.02.2025 «Вимоги тендерної документації відносно якості
матеріалів» повідомляємо наступне:
Створення, утримання та експлуатацію фонду захисних споруд цивільного захисту
регламентуються як загальними нормами (Закони України, постанови Кабінету Міністрів
тощо), так і спеціальним (тільки ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту”
має посилання більше ніж на 70 інших ДБН, ДСТУ, ДСанПІН тощо).
Положення Закону України «Про публічні закупівлі», не містять вимог за якими
Замовник зобов’язаний надавати консультації та/або роз’яснення потенційним учасникам
стосовно нормативно-правової бази, яка регламентує вимоги до предмету закупівлі.
Навпаки, ст.16 вказаного Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників
процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх
відповідність кваліфікаційним критеріям.
За таких обставин, ваше звернення від 24.02.2025 «Вимоги тендерної документації
відносно якості матеріалів» свідчить про необізнаність з нормативно-правової базою, яка
регламентує створення, утримання та експлуатацію фонду захисних споруд цивільного
захисту, тобто про невідповідність кваліфікаційним критеріям щодо предмету закупівлі.
Дата відповіді:
24.02.2025 22:45
Відповідь надана
Технічні характеристики, що вимагаються Замовником, не узгоджуються з ДСТУ 9195:2022
Номер:
d158e82d3469423abe34ab61f9841632
Дата опублікування:
21.02.2025 12:05
Опис:
Відповідно до вимог ТД: Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Проте, Додаток № 3 та Додаток № 5 містять вимоги про надання документації (Сертифікатів/протоколів випробування), що не мають жодного відношення до відповідності якості, параметрів та виготовлення предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022. А тому, вимоги Замовника підлягають корегуванню та приведенню у відповідність до вимог ДСТУ 9195:2022
Відповідь:
Добрий день. На ваші вимоги, що свідчать про непрозорість закупівлі та є дискримінаційними від 21.02.2025 р. стосовно того, що Додаток № 3 та Додаток № 5 містять вимоги про надання документації (Сертифікатів/протоколів випробування), що не мають жодного відношення до відповідності якості, параметрів та виготовлення предмету закупівлі ДСТУ 9195:2022.
Відповідно до розділу 2 «Нормативні посилання» ДСТУ 9195:2022 предмет закупівлі має відповідати також вимогам визначених у відповідних нормативних актах, які в свою чергу містять окремі вимоги, які не містяться напряму у ДСТУ 9195:2022.
Враховуючи, що ми не надаєм консультацій стосовно методології виготовлення предмета закупівлі, ваші вимоги відхиляються як необґрунтовані.
Дата відповіді:
24.02.2025 13:41
Відповідь надана
Невідповідність вимог Замовника у тендреній документації
Номер:
0e3bd0ba681b45c1a3d99c256ea8bf9c
Дата опублікування:
21.02.2025 11:58
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник узгодьте вимоги Додатку № 3 з вимогами Додатку № 5, що містять розбіжності та внесіть відповідні зиміни до ТД.
Відповідь:
Добрий день. У ваших вимогах, що свідчать про непрозорість закупівлі та є дискримінаційними від 21.02.2025 р. стосовно неузгодженості вимог Додатку № 3 з вимогами Додатку № 5, не вказано які самі є розбіжності, тобто вимога є необґрунтованою.
При вказівці конкретних розбіжностей ваша вимога буде розглянута повторно.
Дата відповіді:
24.02.2025 13:39
Відповідь надана
Вимоги, що свідчать про непрозорість закупівлі та є дискримінаційними
Номер:
cc2a406797194cd7a5c2dab23797fca7
Дата опублікування:
21.02.2025 11:56
Опис:
Пунктом 13 Додатку № 3 до ТД Замовник вимагає від учасників надати:
Протоколи випробовувань на:
1. Випробовування на дію вертикального навантаження;
2. Стійкість виробу укриття до наступних зовнішніх впливів: кліматичних, дії агресивних середовищ;
3. Вплив на основні складові споруди підвищеної до +500С та пониженої до -500С температури;
4. Вплив на основні складові споруди морського (сольового) туману;
5. Вплив на основні складові укриття атмосферних опадів та вологості повітря до 100% (дощ, сніг, роса);
6. Вплив на основні складові споруди агресивних рідин, олив;
7. Розрахунок ступеню послаблення радіаційного впливу;
8. На міцність при підвищених температурах;
9. Перевірку міцності та стійкості укриття для стримування дії навантажень, які виникають в результаті тиску вибухової хвилі від підриву речовин еквівалентних дії артилерійських мін, снарядів 80 мм, 120 мм та 152 мм.
З огляду на предмет закупівлі та вимоги Замовника щодо закопувавання споруди, з яких міркувань виходив Замовник вимагаючи вказані протоколи випробувань і яким саме нормативним актом/державним стандартом обов"язковість наявності таких протоколів для швидкоспоруджуваних захисних споруд для улаштування укриття передбачена?
Відповідь:
Добрий день. На ваші вимоги, що свідчать про непрозорість закупівлі та є дискримінаційними від 21.02.2025 р. стосовно умов, які містяться у п.13 Додатку №3 до ТД, повідомляємо, що: у вказіній вимозі ми запитауємо, з яких міркувань виходили, вимагаючи вказані протоколи випробувань і яким саме нормативним актом/державним стандартом обов"язковість наявності таких протоколів для швидкоспоруджуваних захисних споруд для улаштування укриття передбачена.
Відповідно до ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не зобов’язаний надавати консультації з приводу предмету закупівель потенційним учасникам.
Окрім того, задля недопущення до закупівель некомпетентних учасників, ч.1 ст.16 вказаного закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зважаючи на вказане, ваші зауваження свідчать про некомпетентність у виготовленні та реалізації предмета закупівлі.
Дата відповіді:
24.02.2025 13:38
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
e62dcc2137f541688b34e2660bf3316f
Дата опублікування:
21.02.2025 11:33
Опис:
Додаток № 3 до ТД містить вимоги, що є дискримінаційними для інших учасників, а саме вказуючи, що предметом закупівлю є Тендер: Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини, Замовник вимагає надання:
3. Сертифікат відповідності, який виданий уповноваженим органом з сертифікації, який відповідає за достовірність інформації, наведена в сертифікаті, про відповідність споруди ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу)*.
4. Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ISO 14001:2015. виробника*.
5. Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону та сталі, на виробника*.
6. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
Тобто документацію про відповідність не самого Виробу, а конкретно матеріалів з яких він виготовлений, в тому числі сталі. Вказані вимоги обмежують право на участь інших учасників, оскільки для отримання таких сертифікатів потрібен термін, що перевищує термін подання пропозицій та кошти, сума яких може бути непосильною для виробників аналогічної продукції.
Якщо Замовник налаштований дійсно на відкриті торги та прозору закупівлю, то вимоги щодо сертифікатів мають бути відкореговані задля надання можливості приймати участь у тендері всім бажаючим, а не лише тим, хто завчасно до цього підготувався.
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення від 21.02.2025 р. стосовно вимог тендерної документації відносно якості матеріалів з яких виготовляється предмет закупівлі, повідомляємо, що:
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», ми установлюємо один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Предметом закупівлі визначено швидкоспоруджувана захисна споруда для влаштування укриття в середній школі, тому ми в силу Закону України «Про загальну середню освіту» несемо відповідальність за організацію цивільного захисту у вказаному закладі, відтак вимоги, встановлені ним у тендерній документації, спрямовані на отримання якісного укриття, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг.
Ваші посилання, що вимоги тендерної документації відносно якості матеріалів, з яких виготовляється предмет закупівлі, є дискримінаційними, ми вважаємо безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги конкурсної документації поширювались не лише на конкретну особу або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Тому ваше звернення задоволенню не підлягає.
Дата відповіді:
24.02.2025 11:40