-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Завершена
4 004 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 044.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 044.00 UAH
Номер:
29a39dcc524f4c59a60998343bf8ecf0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000141
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 17:13 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 25-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 24.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.03.2025 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-02-20-008868-a 20.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 12.03.2025 № 5, укладеного з ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена на підставі рішення уповноваженої особи від 20.02.2025 (протокол № 15); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРІС-СТАЛЬ» (далі – ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2023 № 16; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 12.03.2025 № 5 (далі – Договір про закупівлю); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати: «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
Крім того, відповідно до пункту 6 Додатку 3 та пункту 6 Додатку № 5 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: «Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» вказаного вище сертифікату, Замовник надав пояснення наступного змісту: «оскільки за результатами тендерної закупівлі було обрано швидкоспоруджуване укриття з металевих гофрованих листів, то відповідно організатором не застосовувалась вимога про надання переможцем Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Разом з цим, 21.02.2025 в електронній системі закупівель до Замовника звернулися за роз’ясненнями щодо дискримінаційних умов тендерної документації стосовно надання учасниками, зокрема «Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Замовник 24.02.2025 надав роз’яснення стосовно вимог тендерної документації щодо якості матеріалів з яких виготовляється предмет закупівлі, а саме, що «вказані вимоги конкурсної документації поширювались не лише на конкретну особу або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено наступне.
Замовник в Додатку 6 до тендерної документації визначив документи, що подаються переможцем процедури закупівлі, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- Повний Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з електронного сервісу мвс vytiah.mvs.gov.ua. Зазначений витяг надається щодо осіб (особи), визначених згідно підпунктом 6 пункту 47 Особливостей (виключно для керівник учасника процедури закупівлі. Зазначений Витяг повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання);
- Гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей.
Замовник визнав ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 04.03.2025. При цьому, ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», як переможець процедури закупівлі після 04.03.2025, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
02.04.2025 16:23 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2025 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на порушення законодавства у сфері закупівель, встановлене (встановлені) відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-20-008868-a Державної аудиторської служби України від 02. 04. 2025 року (далі — Висновок), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, Сторони відповідно до встановленого порушення пункту 43 Особливостей, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору з 04.04. 2025 року.
Дата публікації звіту:
04.04.2025 14:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.04.2025 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
1340a446557446bfa42fee8a41ced0c2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.03.2025 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-008868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d6994b2fab974a8fb5eca91164147607
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.03.2025 17:08
Опис:
Пояснення
у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом
«ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджуваня захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-02-20-008868-а)
Номер:
804e4ab818d74f07afe9838b47e5ccee
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.03.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-008868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати: «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Прошу пояснити причини ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та/або зазначити файл тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ», в якій знаходиться вказана вище довідка?
2. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: «Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Учасник ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
Прошу пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРІС-СТАЛЬ» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та/або зазначити файл тендерної пропозиції, в якій знаходиться вищевказаний сертифікат?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2b625ffcee548a49b031738ae2b57db
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.03.2025 16:52
Опис:
Пояснення
у межах процедури проведення моніторингу закупівлі за предметом
«ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджуваня захисна споруда для улаштування укриття» (інформація опублікована в електронній системі закупівель за № ID UA-2025-02-20-008868-а)
Номер:
40125979f70b4ff59b846ebed643e923
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.03.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда для улаштування укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-20-008868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.