-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2
Завершена
210 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 105.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 105.00 UAH
Період уточнення:
19.02.2025 16:34 - 28.02.2025 00:00
Відповідь надана
Відсутність у внесених змінах, вимоги щодо наявності дозвільного документу - Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності
Номер:
bf87a3fe3d404eb6837e998c79d4819c
Дата опублікування:
27.02.2025 20:02
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Відповідно до Протоколу №26/2 від 26 лютого 2025 року ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ’КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР” ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (скорочене найменування КНП «КФПЦ»)
ви з незрозумілих причин не внесли в зміни до вимог тендерної документації наданння учасниками процедури закупівлі підтверджуючого документу, який визначається чинним законодавством України, а саме - Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності. Даний документ, є все одно, що іншими словами дозвільний документ, який дає законне право видавати Органу з оцінки відповідності - здіцснювати свою діяльнсіть (сертифікацію), видавати сертифікати відповідності та відповідно здійснювати щорічний технічний нагляд (наглядовий аудит), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії будь-якого сертифікату відповідності!!!!
Адже без наявності в Органу оцінки відповідності (ОВВ) дозвільного, Атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності, який є обовязковим відповідно до чинного законодавства України, такий Орган оцінки відповідності (ОВВ) здіцйснює незаконну та нелегальну видачу сертифікатів відповідності, а іншим словами займається підробкою документів!!!
Ви як відповідальний Замовник процедури закупівлі не має права допустити, щоб Учасники закупівлі порушували чинне законодавство України та надавали в своїх тендерних пропозиціях підроблені документи!!! Які видані Органами оцінки відповідності (ОВВ) які не мають на це жодного законного права!!!
Відповідно до положень ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч.5 даної статті в частині сертифікатів, тобто сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, в будь-якому випадку необхідні підтвердження визначені в умовах цієї тендерної документації.
Відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне:
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є "компетентним" для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається: Атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації.
Строк дії Атестата (дозвільного документу) про акредитацію становить п'ять років.
В Україні акредитуючим органом є Національне агенство по акредитації України, яке підвідомче Міністерству економічного розвитку та торгівлі НААУ та діє на основі Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (№ 720-IX від 17.06.2020, з усіма змінами та доповненнями).
Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» статті 1. Основні терміни та їх визначення
Акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
З метою дотримання норм чинного законодавства України, які регламентуються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а також недопущення порушення норм чинного законодавства України, шляхом надання учасниками підроблених документів в вигляді сертифікатів відповідності видані не зрозуміло яким Органом та незаконним формуваннями!!! Наполягаємо сумлінно дотримуватися норм чинного законодавства України та внести зміни до тендерної документації, шляхом вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо надання ними в своїх тендерних пропозиціях дозвільного документу в Органів з оцінки відповідності (ОВВ), які відповідно акредитовані в Україні на видачу сертифікатів відповідності та відповідно здійснення самої сертифікації - Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, перелік документів визначений Додатком 2 до Тендерної документації достатній для підтвердження кваліфікації потенційного Учасника та його спроможності для надання послуг згідно з предметом закупівлі.
Дата відповіді:
01.03.2025 10:08
Відповідь надана
Необхідність долучення вимог, які визначаються чинним законодавством України
Номер:
c0b860ae28bf46a0a7bd023255f615b3
Дата опублікування:
27.02.2025 19:30
Опис:
Шановний Замвонику процедури закупівлі!!!
Предметом закупівлі є "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів- Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП "КФПЦ" за адресою вул. Харківське шосе, 121/3", відповідно до ЗАТВЕРДЖЕНО та чинного Наказу Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 року "ПЕРЕЛІКУ робіт з підвищеною небезпекою" п.11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням
вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння віднсяться до робіт з підвищеною небезпекою!!!
Отже, виходячи з вищезазначеної інформації "Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації" є робоми з з підвищеною небезпекою.
Відповідно до чинного занодавства України, а саме: ПОРЯДКУ здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях
Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444
ч.16 Особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань нормативних актів з пожежної безпеки.
Наголошуємо та підчеркуємо ще раз для вас пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою,
Програми проведення інструктажів (вступний, первинний, повторний, позаплановий та цільовий), програми навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки та програми спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) затверджуються керівниками підприємств, установ та організацій.
Порядок затвердження таких програм, організації та контролю їх виконання визначається МВС.
Виходячи з вищезазначеної інформації та з метою дотримання вимог чинних нормативних документів та Наказів, наполягаємо на долучені вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо проходження навчання з питань пожежної безпеки:
- директора (керівника) підприємства - особи відповідальної за стан пожежної безпеки;
- керівника робіт та виконавців робіт!!!
Відповідно до вимог чинної Постанови №444 від 26.06. 2013 року!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, перелік документів визначений Додатком 2 до Тендерної документації достатній для підтвердження кваліфікації потенційного Учасника та його спроможності для надання послуг згідно з предметом закупівлі.
Дата відповіді:
01.03.2025 10:08
Відповідь надана
Надання розяснень від Замовника, а при необхідності внесення змін до тендерної документаіції
Номер:
28738eb49c97455f8f860f5356eccd1b
Дата опублікування:
23.02.2025 21:22
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації є пару цікавих моментів та не узгоджень, які потребують розяснень та уточнень:
1. Чому у вас в Додаток 5 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю послуг
зазначено місто Черкаси, а не місто Київ??? Адже відповідно до тендерної документації місце знаходження обєкту: 03022, м. Київ, вул. Васильківська, 35!!!
2. Чому у вас в Додаток 5 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю послуг таблиці Розрахунку щомісячної вартості послуг - зазначено - 11 місяців, з врахуванням місяця - лютий!!! Останній день подачі тендерних пропозицій від учасників процедури закупівлі 27 лютого 2025 року??? Поки термін визначення Переможця, поки поройде термін оскарження, це буде не раніше 10 березня, тобто в лютому місяці вже ніяким чином Переможець процедури закупівлі не надасть послуги з Технічного обслуговування!!!
3. В Додаток 5 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю послуг таблиці Розрахунку щомісячної вартості послуг - зазначено "Знижувальний коефіцієнт", звідки він береться учасником процедури закупівлі??? Адже при розрахунку варстості послуг з Технічного обслуговування систем протипожежного захисту з використанням програмного забезпечення АВК-5 ніяких коефіцієнтів понижувальних не передбачено та відповідно їх не можна жодним чином застосувати!!!
4. В ДЕФЕКТНИХ АКТАХ на регламент 1 та на регламент 2 - послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу - в рядку ТО технічних засобів і систем. Гучномовці всіх типів та
ін (3АС100ПН), в стовпчику Одиниця виміру - шт. при розрахунку з застосуванням програмного забезпечення АВК-5 при розрахунку вибиває не штук, а пристрій!!! Не буде зміна одиниць вимірювання Учасником, розцінена як помилка при розрахунку кошторису та відповідно відхиленням тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі???
5. В ДЕФЕКТНИХ АКТАХ на регламент 1 та на регламент 2 - послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу - в рядку ТО технічних засобів і систем. Гучномовці всіх типів та
ін (3АС100ПН), в Програмному забезпеченні АВК-5 при розрахунку, вибиває не Гучномовці всіх типів та ін, а вибиває "Пристрої сигнальні звукові"!!! Не буде зміна найменування Учасником, розцінена як помилка при розрахунку кошторису та відповідно відхиленням відхиленням тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі???
Чекаємо на чіткі та відповідні розяснення з вашого боку для учасників процедури закупілі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до пунктів 1, 2 вашого звернення будуть внесені зміни у тендерну документацію; відповідно до пункту 3 повідомляємо вам, що при формуванні Додатку 7 до Тендерної документації "знижувальний коефіцієнт" може не застосовуватись; відповідно до пунктів 4 та 5, повідомляємо, що дані зміни не будуть вважатися помилкою та відхиленням від вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
24.02.2025 21:34
Відповідь надана
Необхідність внесення змін до тендерної документації, з метою дотримання норм чинного законодавства України
Номер:
96bdf45adc024547b8b49b29b655c627
Дата опублікування:
22.02.2025 19:10
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі
2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
- сертифікат відповідності ДСТУ СEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналiзацiї та оповiщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтyвання,пусконалагоджування, введення в експлуатацiю, експлуатyвання i технiчнного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, lDT)»,
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT),
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT),
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Доводимо до вашого відома наступну інформацію, що відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ще раз наголошуємо на нормі Закону компетентність яких підтверджена шляхом акредитації!!!
З метою дотриання норм чинного законодавства України Замовник зобовязаний вимагати, щоб всі сертифікати відповідності надавалися учасником разом з документом(ами), які підтверджують продовження чинності дії сертифікату відповідності, а саме - звітом щорічного технічного нагляду (наглядового аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності, у разі якщо з моменту (дати) видачі сертифікату відповідності минуло більше одного року.
Також Усі без винятку сертифікати відповідності повинні бути видані органом з оцінки відповідності (ООВ), які акредитовані в Україні (на підтвердження надати чинний Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності) відповідно до сфери надання послуг (закупівлю товару), щодо предмету закупівлі, як це зазначено в абзаці 2 ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»!!!
Наполягаємо, щоб ви дотримувалися норм частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і вимагали від учасників процедури закупівлі надання ними: вищезазначених сертифікатів відповідності, а саме:
- сертифікат відповідності ДСТУ СEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналiзацiї та оповiщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтyвання,пусконалагоджування, введення в експлуатацiю, експлуатyвання i технiчнного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, lDT)»,
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT),
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT),
- сертифікат відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
які повинні бути видані Учаснику органом з оцінки відповідності (ООВ), які акредитовані в Україні (на підтвердження надати чинний Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності) відповідно до сфери надання послуг (закупівлю товару), якщо з моменту (дати) видачі сертифікату відповідності минуло більше одного року надання учасником сертифікатів відповідності разом з документом(ами), які підтверджують продовження чинності дії сертифікату відповідності, а саме - звітом щорічного технічного нагляду (наглядового аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності, відповідно до норм чинного законодавства України!!!
Шановний Замовнику дотримуйтеся будь-ласка сумлінно норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі»!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
24.02.2025 21:33
Відповідь надана
Необхідність внесення змін до тендерної документації, щодо можливості надання аналогічного сертифікату відповідності
Номер:
d8457c2c37a5423088769010986d1a5a
Дата опублікування:
22.02.2025 14:04
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі
ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT),
Доводимо до вашого відома, що в Україні прийнятий та діє держстандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)!!!
Затверджуючий документ: Наказ від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів
Дата початку дії: 05.12.2018 року
Дата прийняття: 30.11.2018 року
Відповідно до частини 3 та абзацу 2 частини 6 статті 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності Закону України "Про публічні закупівлі"
ч.3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Абзац 2 ч.6 Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до вищезазначеної інформації, яка є обовязковою відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" ви зобов'язанти надати учасниками процедури закупівлі надавати аналогічний сертифікат відповідності держстандарту, який прийнятий та діє ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
24.02.2025 21:33
Відповідь надана
Необхідність надання пояснень в звязку з різницею, щодо вимог!!!
Номер:
3a1cce236bdc473f8294c56be4268820
Дата опублікування:
22.02.2025 13:32
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 2 до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі наявна вимога до учасників процедури закупівлі:
п.3.1. Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281) відповідно до технічного завдання.
Кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 або іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, завірену учасником та за підписом та печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, яка має складатися з:
- договірна ціна (вид договірної ціни – тверда)
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок щомісячної вартості послуг (Додаток 7).
В той же час в Додатку 5 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю послуг
розділ 10. Додатки до договору
10.1. *Невід’ємними Додатками до цього Договору є:
10.1.3. Додаток №3 – Зведений кошторисний розрахунок.
10.1.4. Додаток № 4 – Локальний кошторис.
10.1.5. Додаток № 5 – Розрахунок щомісячної вартості послуг.
Так які все ж такі документи в кошторисі (кошторисні розрахунки) повинен надати учасник процедури закупівлі притримуючись переліку, який зазначений в п.3.1 Додатку 2 до тендерної документації чи в Додатку 5 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ??? Чекаємо на вашу відповідь!!!
Наступне ви вимагаєте від учасників надати - розрахунок щомісячної вартості послуг (Додаток 7) А де цей Додаток 7 в тендерній документації???
А також відповідно до Додатку 5 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю послуг п.10.1.5. Додаток № 5 – Розрахунок щомісячної вартості послуг. Даний Додаток №5 також відсутній.
Надайте відповідні пояснення щодо змісту кошторису та відповідно кошторисних розрахунків та Внесіть відповідні зміни до тендерної документації!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію
Дата відповіді:
24.02.2025 21:32
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
b3c50edc8b36476d8b05e8f83e9db2ff
Дата опублікування:
21.02.2025 16:43
Опис:
Вимога: сертифікат ДСТУ СEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналiзацiї та оповiщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтyвання,пусконалагоджування, введення в експлуатацiю, експлуатyвання i технiчнного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, lDT)»,сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT)сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT). Дана вимога є дискримінаційною, адже дані сертифікати є необов'язковими та не перкдбачен Ліцензійними умовами Постанови №852
Відповідь:
Згідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від
учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним
чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що
замовник може вимагати від учасників сертифікати; не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Крім того, повідомляємо, що ДСТУ СEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналiзацiї та оповiщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтyвання, пусконалагоджування, введення в експлуатацiю, експлуатyвання i технiчнного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, lDT)» є національним стандартом відповідно до п.1 Наказу від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів.
ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT) є національним нормативним документом відповідно до п.3 Н Наказу від 08.08.2018 № 263 Про прийняття та скасування національних нормативних документів.
ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є національним стандартом України відповідно до п.2 Наказу № 203 від 21.12.2015.
Дата відповіді:
24.02.2025 15:24
Відповідь надана
Необхідність внесення змін до тендерної документації
Номер:
fe6314933f9046adbde1d8803d3d90a1
Дата опублікування:
21.02.2025 15:16
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА"
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
До довідки додаються: · оригінал або копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації;
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного законодавства України, а саме:
Статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність"
Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Тобто іншими словами, кожен інженер-проектувальник, який має кваліфікаційний сертифікат і зрозуміло, що інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації не є винятком!!! Не рідше одного разу на пять років, повинні проходити підвищення кваліфікації з подальшим отриманням свідоцтва, щодо підвищення кваліфікації сертифікованого виконавця робіт.
Без проходження підвищення кваліфікації та при відсутності свідоцтва, щодо підвищення кваліфікації - сертифікат інженера-проектувальника є не дійсним!!! Відповідно до норм чинного законодавства України!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.02.2025 15:47
Відповідь надана
Незрозуміла вимога, яка не відповідає предмету закупівлі
Номер:
dc9f3b65ff384a1e879495fd85c4191f
Дата опублікування:
21.02.2025 15:00
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація. є взагалі незрозуміла вимога, яка взагалі не відноситься до послуг які є предметом закупівлі!!!
Послуни повинні надаватися відповідно до чинних в Україні законодавчих та нормативно-правових актів у сфері з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, та відповідати вимогам:
- ДСТУ EN 15004-1:2014 «Стаціонарні системи пожежогасіння. Системи газового пожежогасіння. Частина 1. Проектування, монтування та технічне обслуговування (EN 15004-1:2008, IDT)»
- ДСТУ 4466-8:2008 Системи газового пожежогасіння. Проектування, монтування, випробування, технічне обслуговування та безпека. Частина 8. Вогнегасна речовина HFC 125 (ISO 14520-8:2006, MOD). З Поправкою (ІПС № 10-2010).
Яким боком тут взагалі Стаціонарні системи пожежогасіння. Системи газового пожежогасіння??? У вас в Регламенті №1 та №2, а також в ДЕФЕКТНОМУ АКТІ на регламент 1 - послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ВІДСУТНЄ обладнання, яке відноситься Стаціонарних Систем газового пожежогасіння.
Приведіть вашу вимогу до норм чинного законодавства України та відповідно до Інформаціі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.02.2025 15:21
Відповідь надана
Нузгодження вимоги з нормами чинного законодаства України
Номер:
65816a51aea047cb944577ff8ae7f4df
Дата опублікування:
21.02.2025 14:52
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 2 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі
Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності і технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічній специфікації, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічній специфікації до предмета закупівлі.
Предметом закупівлі є Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП "КФПЦ" за адресою вул. Харківське шосе, 121/3
Даний вид послуг виконується на підставі паперової або електронної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 №852 (далі – Ліцензійні умови), з врахуванням вимог розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень».
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік матеріально-технічної бази, яка повинна бути наявна в учасника процедури закупівлі Ліензіата на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Приведіть вашу вимогу, щодо наявності в учасника процедури закупівлі відповідної матерііально-технічної бази до норм чинного законодавства України, а саме п.16 чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 №852 Для підтвердження підстави володіння та/або користу-вання учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують наявність та право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (оборотно-сальдова відомі-сть, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова(і) накладна(і), або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) щодо обладнання та мате-ріально-технічної бази, зазначеного у поданій довідці.
А також п.6 розділу «Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чинної Постанові №852 від 23.11.2016 року Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг)!!!
Ваша Вимога тендерної документації не узгоджується із нормами чинного законодавства України.
Враховуючи вище викладене, просимо Вас усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо вам, що відповідно до вашого зауваження будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.02.2025 15:21