-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2
Завершена
210 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 105.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 105.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2025 16:34 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
0d9b8a91c3814911bc898a21204be921
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-19-012426-a.a1
Назва:
Скарга
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Розділ ІІ «Тимчасового порядку визначення вартості (Доказ №4 до Скарги).pdf 11.03.2025 11:48
- Кошторис в PDF-форматі на суму 174 216,70 грн. з ПДВ (Доказ №3 до Скарги).rar 11.03.2025 11:48
- Додаток 5 Проєкт договору 5041 зі змінами (Доказ №2 до Скарги).pdf 11.03.2025 11:48
- Додаток 4 до ТД!! (Доказ №1 до Скарги).pdf 11.03.2025 11:48
- 11.03.2025 року Скарга до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf 11.03.2025 11:48
- sign.p7s 11.03.2025 11:50
- 11.03.2025 року Скарга до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.docx 11.03.2025 14:00
- рішення від 13.03.2025 № 3880.pdf 13.03.2025 18:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2025 № 4358.pdf 21.03.2025 14:34
- рішення від 20.03.2025 № 4358.pdf 25.03.2025 11:45
- Додаток 4.pdf 17.03.2025 11:46
- технічна частина Учасник.pdf 17.03.2025 11:46
- відповідь АМКУ про оскарження результатів кваліфікації.pdf 17.03.2025 11:46
- проєкт договору.pdf 17.03.2025 11:46
- 25031.pdf 25.03.2025 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 12:44
Дата розгляду скарги:
20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 18:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2025 11:47
Дата виконання рішення Замовником:
25.03.2025 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 4358-р/пк-пз від 20.03.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з метою усунення порушення, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ" (код ЄДРПОУ 43772385) за процедурою закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-012426-a.
Зважаючи на технічні можливості електронної системи закупівель, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ", таким чином пропозиції учасників повернуто на етап кваліфікації, чим виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
beb8cf21fecf4f5b8e3c60870dca98f8
Заголовок пункту скарги:
Незаконне та абсурдне рішення, яке немає жодних законних підстав, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція та відповідно кошторисна документація Учасника ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ" виконана з дотриманням усіх вимог та відповідає умовам додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація».
Замовником процедури закупівлі, чомусь з незрозумілих причин не зазначено в своєму Протоколі, конкретно на який пункт Додатку 4 тендерної докумен-тації він посилається і відповідно вимоги якого пункту Додатку 4 тендерної документації, були нами не враховані та порушені при розрахунку вартості послуг та подачі тендерної пропозиції, де він зазначав, що Регламент 2 містить послуги Регламенту 1 та додаткові, необхідні для виконання щоквартального технічного обслуговування.
Замовником процедури закупівлі, чомусь з незрозумілих причин не зазначено в своєму Протоколі, конкретно на який пункт Додатку 4 тендерної докумен-тації він посилається і відповідно вимоги якого пункту Додатку 4 тендерної документації, були нами не враховані та порушені при розрахунку вартості послуг та подачі тендерної пропозиції, де він зазначав, що Регламент 2 містить послуги Регламенту 1 та додаткові, необхідні для виконання щоквартального технічного обслуговування.
×
-
Назва доказу:
4. Скан-копія розділу ІІ «Технічне обслуговування технічних засобів та систем пожежо-гасіння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації» «Ввідні вказівки» «Тимчасового порядку визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремон-ту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоро-нно-пожежної сигналізації» наказу від 25.06.2003р. №261
-
Повʼязаний документ:
Розділ ІІ «Тимчасового порядку визначення вартості (Доказ №4 до Скарги).pdf
-
-
Назва доказу:
3. Кошторисна документація учасника ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"
-
Повʼязаний документ:
Кошторис в PDF-форматі на суму 174 216,70 грн. з ПДВ (Доказ №3 до Скарги).rar
-
-
Назва доказу:
2. Скан-копія Додатку 5 до тендерної документації «Проєктом договору» про закупівлю послуг, відповідно Додатками №1…№2 та №7 до Договору.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 Проєкт договору 5041 зі змінами (Доказ №2 до Скарги).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Скан-копія Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація»!!!
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до ТД!! (Доказ №1 до Скарги).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду постійно діючою колегією АМКУ. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати повністю неправомірне та незаконне рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», згідно з Протоколом №07/03 від 7 березня о 10:49 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, а саме Протоколом №26/03 від 26 березня о 15:27 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте незаконне рішення, яке немає жодних підстав, про скасування процедури закупівлі!!!
Номер:
15fe116d946e4a41abd1588ee3eb9202
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-19-012426-a.a2
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, а саме Протоколом №26/03 від 26 березня о 15:27 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте незаконне рішення, яке немає жодних підстав, про скасування процедури закупівлі!!!
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 6. Тендерна Документація 5041 зі змінами з Додатком №6 (Акт огляду обєкту).docx 11.04.2025 10:13
- 1. Настанова №281 КНУ з визначення вартості проектних робіт.pdf 11.04.2025 10:13
- 11.04.2025 року Доповнення №2 до Скарги до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf 11.04.2025 10:13
- 11.04.2025 року Доповнення №2 до Скарги до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.docx 11.04.2025 10:13
- 3. Настанова №281 КНУ з визначення вартості будівельних робіт.pdf 11.04.2025 10:13
- 4. Додаток-36 Настанови №281 КНУ з визначення вартості будівельних робіт.pdf 11.04.2025 10:13
- 5. Додаток-37 Настанови №281 КНУ з визначення вартості будівельних робіт.pdf 11.04.2025 10:13
- 2. Форма №9 Акту здачі-приймання проектних робіт.pdf 11.04.2025 10:13
- 7. Лист-направлення та Акт обстеження обєкту від 26.02.2025р..pdf 11.04.2025 10:13
- 08.04.2025 року Доповнення до Скарги до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.docx 08.04.2025 15:06
- 04.04.2025 року Скарга до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf 05.04.2025 17:46
- 4. Протокол №2603 про скасування тендерної закупівлі від 26.03.2025р..pdf 05.04.2025 17:46
- 5. Протокол затвердження річного плану закупівель.pdf 05.04.2025 17:46
- 2. Тендерна Документація 5041 зі змінами з Додатком №4 (Технічні вимоги).docx 05.04.2025 17:46
- 08.04.2025 року Доповнення до Скарги до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.pdf 08.04.2025 15:06
- 6. Річний план закупівель на 2025 рік.pdf 05.04.2025 17:46
- sign.p7s 05.04.2025 17:47
- 04.04.2025 року Скарга до АМКУ ТОВ ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ.docx 05.04.2025 17:46
- 3. Рішення АМКУ від 20.03.2025 № 4358.pdf 05.04.2025 17:46
- 1. Протокол про оголошення процедури закупівлі від 19.02.2025 року.pdf 05.04.2025 17:46
- пояснення на виконання рішення АМКУ5458.docx 10.04.2025 12:55
- Договір_1778 про виготовлення проекту.pdf 10.04.2025 12:55
- Неправомірні звернення учасника до замовника.pdf 10.04.2025 12:55
- пояснення на виконання рішення АМКУ 5458.pdf 10.04.2025 12:55
- Акт прийому системи пожежної сигналізації в експлуатацію.pdf 10.04.2025 12:55
- Договір_1777 про монтаж системи пожежної сигналізації.pdf 10.04.2025 12:55
- Лист 06133.pdf 07.04.2025 17:36
- Робочий проект впровадження АПС.pdf 07.04.2025 17:36
- Рішення від 16.04.2025 №6041.pdf 18.04.2025 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 №6041.pdf 17.04.2025 13:38
- Рішення від 08.04.2025 №5458.pdf 08.04.2025 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2025 17:51
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2025 18:26
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2025 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 6041-р/пк-пз від 16.04.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з метою усунення порушення, скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2 оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-012426-a.
Зважаючи на технічні можливості електронної системи закупівель, Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2 оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-012426-a, таким чином пропозиції учасників повернуто на етап кваліфікації, чим виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1ced6f0674cd4817ac2258d88536dafa
Заголовок пункту скарги:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте незаконне рішення про скасування процедури закупівлі, що є порушенням законодавства в сфері публічних закупівель!!!
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
19.02.2025 року о 16:34 Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оприлюднив Оголошення про заплановану процедуру закупівлю: UA-2025-02-19-012426-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: «Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3, згідно Коду ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів».
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій, який встановлено Замовником до 03.03.2025р. 10:00. Очікувана вартість процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями): 210 500,00 грн. без ПДВ.
В процедурі закупівлі прийняли участь наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» (далі – ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», або Скаржник) – 172 216,70 грн.;
2) ПРИВАТНЕ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЕТЕЙ – СЕРВІС» (далі – ПНВП «ПРОМЕТЕЙ – СЕРВІС») – 206 580,8 грн.
Рішення про оголошення закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів - Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3 було прийнято уповноваженою особою, відповідно до Протоколу №19/2/2 від 19 лютого 2025 року.
В Протоколі №19/2/2 від 19 лютого 2025 року підставою для оголошення процедури заку-півлі є:
2. Затверджені зміни до річного плану закупівель на 2025 рік та забезпечити оприлюдне-ння річного плану закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 5-ти днів з дня їх затвердження (ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Отже, процедура закупівлі була оголошена на основі Протоколу №19/2/2 від 19 лютого 2025 року на основі внесених та затверджених змін до річного плану закупівель на 2025 рік та оприлюдненням даних змін в річному плані закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 5-ти днів з дня їх затвердження (ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» була визнана найбільш економічно вигідною.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, а саме Протоколом №07/03 від 7 березня о 10:49 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте рішення, яке немає жодних законних підстав, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ».
11 березня о 11:48 Учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» була подана Скарга до Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), щодо повністю незаконного та абсурдного рішення, яке немало жодних законних підстав, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», відповідно до Протоколу №07/03 від 7 березня щодо прийнятого рішення уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Рішенням №4358-р/пк-пз від 20.03.2025 року постійно діючої Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було постановлено: зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (код ЄДРПОУ: 01993865) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» (код ЄДРПОУ: 43772385) за процедурою закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-012426-a.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, а саме Протоколом №26/03 від 26 березня о 15:27 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте рішення про скасування процедури закупівлі!!! Причина скасування процедури закупівлі, яка зазначена в Протоколі №26/03 від 26 березня є:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг).
«Пунктом 15 Постанови КМУ №1216 встановлено, що централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери в інтересах замовників відповідно до Закону з урахуванням особливостей укладення і виконання рамкових угод, визначених Уповноваженим органом, та цих особливостей.
Пунктом 21 Постанови КМУ №1216 передбачено, що замовник самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізо-вану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель.
Пунктом 23 Постанови КМУ №1216 передбачено, що замовник вносить в разі потреби зміни до затвердженого ним річного плану закупівель протягом п’яти робочих днів з моменту оприлюднення річного плану закупівель централізованої закупівельної організації в інтересах замовників.
ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), крім того, прийнятим рішенням Замовник порушує законні інтереси та права Скаржника на позитивний результат участі (стати Переможцем) у цій Закупівлі, зважаючи на наступне.
По – перше. Пунктом 50 Особливостей чітко визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Тобто відміна процедури закупівлі обов’язково обґрунтовується замовником в системі закупівель.
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг вимагає від Замовника мати в наявності рішення, накази для підтвердження відсутності фінансової можливості або ж необхідності в товарі саме в тому вигляді, технічними характеристиками тощо, який планували придбати. Замовником ГУЖВОЮ Мариною процедури закупівлі КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) до Протоколу №26/03 від 26 березня Не долучено жодного рішення, наказу для підтвердження відсутності потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації, які дійсно підтверджують зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг!!!
Окрім того виникає логічне запитання, яким чином була сформована Замовником тендерна документація і чому Замовником Не були внесені відповідні зміни, щодо кількості та складу, яка викладена у тендерній документації, які дійсно підтверджують зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг на етапі подання Учасниками процедури закупівлі тендерних пропозицій.
Тобто іншими словами увесь цей час Замовник мав можливість внести відповідні зміни до тендерної документації закупівлі, однак чомусь цього не зробив, та лише під час розгляду пропозиції потенційного Переможця процедури закупівлі ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» прийняв рішення щодо скасування Закупівлі.
По – друге. Замовником процедури закупівлі було прийнято рішення про оголошення закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів - Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3 відповідно до Протоколу №19/2/2 від 19 лютого 2025 року, а трішки більше ніж через 1(один) місяць уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте рішення про скасування процедури закупівлі, відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня, що в свою чергу викликає значні сумніви, стосовно реальної (дійсної) причини скасування процедури закупівлі.
По-третє. Замовником зазначено, що відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг). Однак, для підтвердження зазначеної підстави у Протоколі, жоден підтверджуючий документ (рішення, наказ, розпорядження) для підтвердження відсутності потреби Не долучений Замовником до Протоколу №26/03 від 26 березня.
Враховуючи вищезазначене, Замовником документально не підтверджено інформацію, що зазначається ним у Протоколі.
По-четверте. Дана процедура Закупівлі була передбачена затвердженими змінами до річного плану закупівель на 2025 рік з річним планом закупівель Замовника на 2025 рік з розміром фінансування 210500,00 грн. (двісті десять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
Таким чином, кошти на проведення процедури закупівлі були передбачені та виділені ВИКОНАВЧИМ ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), а також погоджене технічне завдання для процедури закупівлі.
Тобто, оприлюднюючи оголошення про проведення процедури закупівлі, Замовник мав передбачену ВИКОНАВЧИМ ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) суму у розмірі 210500,00 грн. (двісті десять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ, визначені технічним завдання та проектом договору.
По-п’яте. Замовником процедури закупівлі не укладено жодного додаткового Договору, що в свою б чергу призвело до відсутності подальшої потреби, щодо проведення процедури закупівлі.
По-шосте. Замовником процедури закупівлі в Протоколі №26/03 від 26 березня, що відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг), але зменшення обсягів послуг, відповідно до чинного законодавства України можна здійснити вже після підписання Договору про закупівлю, шляхом укладання Додаткової угоди без порушення законодавства.
По-сьоме. Під час проведення даної процедури закупівлі Замовником одного разу вносилися зміни до тендерної документації, відповідно до Протоколу №26/2 від 26 лютого 2025 року, але зміни щодо кількості та складу, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг) Замовником з незрозумілих причин Не були внесені з власної ініціативи відповідно до норм чинного законодавства.
Тобто, Замовник процедури закупівлі без будь-яких проблем міг внести відповідні зміни до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але не зробив цього. І тільки після того, як постало питання про визначення Переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» Замовник виявив невідповідності у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг).
Окрім того, Замовник відміняє процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг), але не зрозуміло які це саме зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг відбулися та який відповідно нормативно-правовий акт порушив Замовник.
Звертаємо увагу постійно діючої Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Протокол з рішення Замовника про скасування процедури закупівлі не містить чіткої інформації, яка підтверджує які саме зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг відбулися).
Також Замовник жодним чином Не довів та документально Не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі, а також Не довів, що причина відміни процедури є такою, що виникла через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а не через бездіяльність Замовника.
На думку Скаржника ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», Замовником Не висвітлено, Не доведено та документально Не підтверджено яке саме порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Замовником.
Додатково звертаємо увагу членів постійно діючої Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг).
Таким чином, з огляду на все вище зазначене, рішення щодо відміни процедури Закупівлі прийняте Протоколом №26/03 від 26 березня, є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1. Відсутній сам факт відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг, оскільки дані послуги здійснюють протягом року.
2. Замовником не зазначено чітких підстав для відміни процедури закупівлі. Зміна кількості та складу послуг не є підставою для відміни процедури закупівлі.
3. Замовником не укладено жодного договору на послуги, які є предметом закупівлі, що свідчить про подальшу потребу у закупівлі даних послуг.
4. Замовником не оприлюднено жодного рішення, наказу, розпорядження для підтвердження відсутності подальшої потреби, щодо закупівлі послуг, які є предметом закупівлі.
5. Розмір очікуваної вартості предмета Закупівлі визначено на момент оголошення закупівлі на основі розроблених, погоджених та затверджених Технічних вимог, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» предмета закупівлі та технічна специфікація Код ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Технічні вимоги до предмету закупівлі.
Отже, Відміна даної процедури Закупівлі є неправомірною.
Отже, Скаржник вважає, що Замовник формально виніс Протокол з метою відмінити процедуру Закупівлі, а отже рішення Замовника є безпідставним, надуманим, таким, що суперечить нормам Закону.
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що згідно абзацу чотири пункту 59 Особливостей, Скарга, що стосується прийнятого Замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня 2025 року, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані Скаржником у повній мірі.
Файли/документи які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема на сайті prozorro.gov.ua.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. №1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Отже, рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі є незаконним та порушує ст. 5 Закону, якою встановлено, що основним з принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія, ефективність та пропорційність та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником даної процедури закупівлі та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу постійно діючою Комісією Антимонопольного комітету України до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» «Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-19-012426-a.
3. Зобов’язати уповноважену особу ГУЖВУ Марину КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙ-НОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) скасувати незаконне рішення про відміну процедури закупівлі, відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-19-012426-a.
ДОДАТКИ:
1. Протокол №19/2/2 від 19.02.2025 року про оголошення процедури закупівлі, іденти-фікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
2. Тендерна Документація 5041 зі змінами з Додатком №4 (Технічні вимоги) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація».
3. Рішення АМКУ від 20.03.2025року №4358 про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
4. Протокол №2603 від 26.03.202 5року про скасування тендерної закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
5. Протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-02-19-014377-a.
6. Річний план закупівель на 2025 рік.
З повагою:
Директор
ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» Олександр МЕЛЬНИЧЕНКО
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій, який встановлено Замовником до 03.03.2025р. 10:00. Очікувана вартість процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями): 210 500,00 грн. без ПДВ.
В процедурі закупівлі прийняли участь наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» (далі – ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», або Скаржник) – 172 216,70 грн.;
2) ПРИВАТНЕ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЕТЕЙ – СЕРВІС» (далі – ПНВП «ПРОМЕТЕЙ – СЕРВІС») – 206 580,8 грн.
Рішення про оголошення закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів - Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3 було прийнято уповноваженою особою, відповідно до Протоколу №19/2/2 від 19 лютого 2025 року.
В Протоколі №19/2/2 від 19 лютого 2025 року підставою для оголошення процедури заку-півлі є:
2. Затверджені зміни до річного плану закупівель на 2025 рік та забезпечити оприлюдне-ння річного плану закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 5-ти днів з дня їх затвердження (ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Отже, процедура закупівлі була оголошена на основі Протоколу №19/2/2 від 19 лютого 2025 року на основі внесених та затверджених змін до річного плану закупівель на 2025 рік та оприлюдненням даних змін в річному плані закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 5-ти днів з дня їх затвердження (ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» була визнана найбільш економічно вигідною.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, а саме Протоколом №07/03 від 7 березня о 10:49 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте рішення, яке немає жодних законних підстав, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ».
11 березня о 11:48 Учасником процедури закупівлі ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» була подана Скарга до Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), щодо повністю незаконного та абсурдного рішення, яке немало жодних законних підстав, щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», відповідно до Протоколу №07/03 від 7 березня щодо прийнятого рішення уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Рішенням №4358-р/пк-пз від 20.03.2025 року постійно діючої Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було постановлено: зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (код ЄДРПОУ: 01993865) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» (код ЄДРПОУ: 43772385) за процедурою закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 021:2015)-50410000-2», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-19-012426-a.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, а саме Протоколом №26/03 від 26 березня о 15:27 Замовником процедури закупівлі, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте рішення про скасування процедури закупівлі!!! Причина скасування процедури закупівлі, яка зазначена в Протоколі №26/03 від 26 березня є:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг).
«Пунктом 15 Постанови КМУ №1216 встановлено, що централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери в інтересах замовників відповідно до Закону з урахуванням особливостей укладення і виконання рамкових угод, визначених Уповноваженим органом, та цих особливостей.
Пунктом 21 Постанови КМУ №1216 передбачено, що замовник самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізо-вану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель.
Пунктом 23 Постанови КМУ №1216 передбачено, що замовник вносить в разі потреби зміни до затвердженого ним річного плану закупівель протягом п’яти робочих днів з моменту оприлюднення річного плану закупівель централізованої закупівельної організації в інтересах замовників.
ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його необґрунтованим, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), крім того, прийнятим рішенням Замовник порушує законні інтереси та права Скаржника на позитивний результат участі (стати Переможцем) у цій Закупівлі, зважаючи на наступне.
По – перше. Пунктом 50 Особливостей чітко визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Тобто відміна процедури закупівлі обов’язково обґрунтовується замовником в системі закупівель.
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг вимагає від Замовника мати в наявності рішення, накази для підтвердження відсутності фінансової можливості або ж необхідності в товарі саме в тому вигляді, технічними характеристиками тощо, який планували придбати. Замовником ГУЖВОЮ Мариною процедури закупівлі КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) до Протоколу №26/03 від 26 березня Не долучено жодного рішення, наказу для підтвердження відсутності потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації, які дійсно підтверджують зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг!!!
Окрім того виникає логічне запитання, яким чином була сформована Замовником тендерна документація і чому Замовником Не були внесені відповідні зміни, щодо кількості та складу, яка викладена у тендерній документації, які дійсно підтверджують зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг на етапі подання Учасниками процедури закупівлі тендерних пропозицій.
Тобто іншими словами увесь цей час Замовник мав можливість внести відповідні зміни до тендерної документації закупівлі, однак чомусь цього не зробив, та лише під час розгляду пропозиції потенційного Переможця процедури закупівлі ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» прийняв рішення щодо скасування Закупівлі.
По – друге. Замовником процедури закупівлі було прийнято рішення про оголошення закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів - Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3 відповідно до Протоколу №19/2/2 від 19 лютого 2025 року, а трішки більше ніж через 1(один) місяць уповноваженою особою ГУЖВОЮ Мариною було прийняте рішення про скасування процедури закупівлі, відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня, що в свою чергу викликає значні сумніви, стосовно реальної (дійсної) причини скасування процедури закупівлі.
По-третє. Замовником зазначено, що відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг). Однак, для підтвердження зазначеної підстави у Протоколі, жоден підтверджуючий документ (рішення, наказ, розпорядження) для підтвердження відсутності потреби Не долучений Замовником до Протоколу №26/03 від 26 березня.
Враховуючи вищезазначене, Замовником документально не підтверджено інформацію, що зазначається ним у Протоколі.
По-четверте. Дана процедура Закупівлі була передбачена затвердженими змінами до річного плану закупівель на 2025 рік з річним планом закупівель Замовника на 2025 рік з розміром фінансування 210500,00 грн. (двісті десять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
Таким чином, кошти на проведення процедури закупівлі були передбачені та виділені ВИКОНАВЧИМ ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), а також погоджене технічне завдання для процедури закупівлі.
Тобто, оприлюднюючи оголошення про проведення процедури закупівлі, Замовник мав передбачену ВИКОНАВЧИМ ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) суму у розмірі 210500,00 грн. (двісті десять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ, визначені технічним завдання та проектом договору.
По-п’яте. Замовником процедури закупівлі не укладено жодного додаткового Договору, що в свою б чергу призвело до відсутності подальшої потреби, щодо проведення процедури закупівлі.
По-шосте. Замовником процедури закупівлі в Протоколі №26/03 від 26 березня, що відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг), але зменшення обсягів послуг, відповідно до чинного законодавства України можна здійснити вже після підписання Договору про закупівлю, шляхом укладання Додаткової угоди без порушення законодавства.
По-сьоме. Під час проведення даної процедури закупівлі Замовником одного разу вносилися зміни до тендерної документації, відповідно до Протоколу №26/2 від 26 лютого 2025 року, але зміни щодо кількості та складу, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг) Замовником з незрозумілих причин Не були внесені з власної ініціативи відповідно до норм чинного законодавства.
Тобто, Замовник процедури закупівлі без будь-яких проблем міг внести відповідні зміни до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але не зробив цього. І тільки після того, як постало питання про визначення Переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» Замовник виявив невідповідності у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг).
Окрім того, Замовник відміняє процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність потреби у закупівлі послуг у кількості та складі, що викладена у тендерній документації (зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг), але не зрозуміло які це саме зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг відбулися та який відповідно нормативно-правовий акт порушив Замовник.
Звертаємо увагу постійно діючої Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Протокол з рішення Замовника про скасування процедури закупівлі не містить чіткої інформації, яка підтверджує які саме зміни кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг відбулися).
Також Замовник жодним чином Не довів та документально Не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі, а також Не довів, що причина відміни процедури є такою, що виникла через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а не через бездіяльність Замовника.
На думку Скаржника ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», Замовником Не висвітлено, Не доведено та документально Не підтверджено яке саме порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Замовником.
Додатково звертаємо увагу членів постійно діючої Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає зміна кількості, строків надання послуг та уточнення характеристик послуг).
Таким чином, з огляду на все вище зазначене, рішення щодо відміни процедури Закупівлі прийняте Протоколом №26/03 від 26 березня, є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1. Відсутній сам факт відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг, оскільки дані послуги здійснюють протягом року.
2. Замовником не зазначено чітких підстав для відміни процедури закупівлі. Зміна кількості та складу послуг не є підставою для відміни процедури закупівлі.
3. Замовником не укладено жодного договору на послуги, які є предметом закупівлі, що свідчить про подальшу потребу у закупівлі даних послуг.
4. Замовником не оприлюднено жодного рішення, наказу, розпорядження для підтвердження відсутності подальшої потреби, щодо закупівлі послуг, які є предметом закупівлі.
5. Розмір очікуваної вартості предмета Закупівлі визначено на момент оголошення закупівлі на основі розроблених, погоджених та затверджених Технічних вимог, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» предмета закупівлі та технічна специфікація Код ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Технічні вимоги до предмету закупівлі.
Отже, Відміна даної процедури Закупівлі є неправомірною.
Отже, Скаржник вважає, що Замовник формально виніс Протокол з метою відмінити процедуру Закупівлі, а отже рішення Замовника є безпідставним, надуманим, таким, що суперечить нормам Закону.
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Додатково звертаємо увагу, що згідно абзацу чотири пункту 59 Особливостей, Скарга, що стосується прийнятого Замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня 2025 року, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані Скаржником у повній мірі.
Файли/документи які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема на сайті prozorro.gov.ua.
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. №1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Отже, рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі є незаконним та порушує ст. 5 Закону, якою встановлено, що основним з принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія, ефективність та пропорційність та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником даної процедури закупівлі та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу постійно діючою Комісією Антимонопольного комітету України до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» «Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-19-012426-a.
3. Зобов’язати уповноважену особу ГУЖВУ Марину КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙ-НОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) скасувати незаконне рішення про відміну процедури закупівлі, відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-19-012426-a.
ДОДАТКИ:
1. Протокол №19/2/2 від 19.02.2025 року про оголошення процедури закупівлі, іденти-фікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
2. Тендерна Документація 5041 зі змінами з Додатком №4 (Технічні вимоги) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація».
3. Рішення АМКУ від 20.03.2025року №4358 про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
4. Протокол №2603 від 26.03.202 5року про скасування тендерної закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
5. Протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-02-19-014377-a.
6. Річний план закупівель на 2025 рік.
З повагою:
Директор
ТОВ «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ» Олександр МЕЛЬНИЧЕНКО
×
-
Назва доказу:
Річний план закупівель на 2025 рік Замовника процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
6. Річний план закупівель на 2025 рік.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-02-19-014377-a
-
Повʼязаний документ:
5. Протокол затвердження річного плану закупівель.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №26/03 від 26.03.2025 року про скасування тендерної закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
-
Повʼязаний документ:
4. Протокол №2603 про скасування тендерної закупівлі від 26.03.2025р..pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 20.03.2025року №4358 про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
-
Повʼязаний документ:
3. Рішення АМКУ від 20.03.2025 № 4358.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна Документація 5041 зі змінами з Додатком №4 (Технічні вимоги) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація».
-
Повʼязаний документ:
2. Тендерна Документація 5041 зі змінами з Додатком №4 (Технічні вимоги).docx
-
-
Назва доказу:
Протокол №19/2/2 від 19.02.2025 року про оголошення процедури закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-19-012426-a.
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол про оголошення процедури закупівлі від 19.02.2025 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти дану Скаргу постійно діючою Комісією Антимонопольного комітету України до розгляду. 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015:50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» «Послуги з технічного обслуговування протипожежних систем Дарницького підрозділу КНП «КФПЦ» за адресою вул. Харківське шосе, 121/3, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-19-012426-a. 3. Зобов’язати уповноважену особу ГУЖВУ Марину КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) скасувати незаконне рішення про відміну процедури закупівлі, відповідно до Протоколу №26/03 від 26 березня, ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-19-012426-a.