• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електронні комунікаційні послуги через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних

Торги відмінено

20 445 602.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 228.01 UAH
Період уточнення: 18.02.2025 19:47 - 05.04.2025 00:00
Відповідь надана

Умови проведення закупівлі

Номер: f99b6ea0e2514658900d292f58a7ceb9
Дата опублікування: 04.04.2025 16:44
Опис: Шановний Замовнику, у разі проведення Вами аукціону, яким чином буде відбуватись подальше її проведення, в тому числі, підписання договору з переможцем, враховуючи закупівлю UA-2025-01-29-017280-a? Тобто Замовником не може бути підписано два ідентичних за предметом закупівлі договору. Дякуємо.
Відповідь: Шановний запитувачу, Державний центр зайнятості як замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинен надати відповідь на звернення, що стосуються тендеру, в межах якого це звернення було оприлюднено в електронній системі закупівель. Порядок проведення відкритих торгів з особливостями визначений розділом IV «Відкриті Торги» та з урахуванням вимог Особливостей, зокрема розділу «Порядок проведення відкритих торгів». Таким чином, Замовником приймається рішення щодо закупівлі виходячи із наявної потреби та вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 04.04.2025 17:17
Відповідь надана

Умови закупівлі

Номер: bab3b25f41744ceabd071d446ed9636b
Дата опублікування: 04.04.2025 16:38
Опис: Зважаючи на Вашу відповідь, питання: якщо ДЕРЖАВНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ вже здійснюється ідентична закупівля за тим самим предметом: Електронні комунікаційні послуги через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних, ID Закупівлі UA-2025-01-29-017280-a, за якою вже визначений переможець та опублікований протокол про намір укласти договір, який чином Замовник може провидити аукціон 09 квітня 2025 року за тим самим предметом закупівлі, згідно з практикою АМКУ та Державної аудиторської служби України, як приклад: моніторинг UA-M-2023-02-28-000021, враховуючи, що такі дії прямо суперечать законодавству з питань закупівель? Чи планується відміна торгів зважаючи на вищевикладене?
Відповідь: Шановний запитувачу, нормами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема пунктом 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) встановлено право Замовника на відміну відкритих торгів. Замовником приймається рішення виходячи із наявної потреби та вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 04.04.2025 17:17
Відповідь надана

Строк надання послуг

Номер: 749af9505c744ec687279af1a6de9e39
Дата опублікування: 04.04.2025 12:22
Опис: Вітаю, шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації послуга має надаватись з березня 2025 року, проте сам аукціон запланований на 09 квітня 2025 року. Таким чином, реалізація послуги з березня місяця не є можливою. Таким чином тендерна документація не відповідає умовам закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації згідно вимог чинного законодавства.
Відповідь: Шановний запитувачу, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Разом з тим, чинним законодавством України в сфері закупівель встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель тендерну документацію, проект договору про закупівлю, які містять зокрема: технічні, якісні, інші характеристики предмета закупівлі, кількість і строк надання послуг, та оголошення про проведення відкритих торгів, яке має містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. Також, інформація про очікувану вартість міститься в річному плану закупівель. Таким чином, технічні, якісні, інші характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість мають бути визначені до оголошення торгів. Проте, замовник може внести зміни до тендерної документації та до оголошення про проведення відкритих торгів, в якому зміна очікуваної вартості, може призвести до невідповідності очікуваної вартості, зазначеної в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів, що, в свою чергу, на думку Державної аудиторської служби України, є порушенням (UA-2020-09-22-007643-b). Підсумовуючи вищенаведене, наслідком внесення змін до тендерної документації та до оголошення про проведення відкритих торгів в частині зміни строку надання послуг є зміна очікуваної вартості, що протирічить вимогам чинного законодавства України в сфері закупівель. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 04.04.2025 16:31
Відповідь надана

Умови проведення закупівлі

Номер: 854225c1483c4a198c6bd6f6f7cb0856
Дата опублікування: 03.04.2025 18:33
Опис: Шановний Замовнику, який чином проводиться дана закупівля та оголошений аукціон, якщо ДЕРЖАВНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ вже здійснюється ідентична закупівля за тим самим предметом: Електронні комунікаційні послуги через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних, ID Закупівлі UA-2025-01-29-017280-a, за якою вже визначений переможець та опублікований протокол про намір укласти договір? Згідно з практикою АМКУ та Державної аудиторської служби України, як приклад: моніторинг UA-M-2023-02-28-000021, такі дії суперечать законодавству з питань закупівель.
Відповідь: Шановний запитувачу, Державний центр зайнятості як замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) діє відповідно до норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, зокрема Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), пунктом 54 яких визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Виходячи з норм цього пункту замовник повинен надати відповідь на звернення, що стосуються тендеру, в межах якого це звернення було оприлюднено в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що на виконання рішення органу оскарження №-3474р/пк-пз від 06.03.2025, Державним центром зайнятості були внесені зміни до тендерної документації. Крім того повідомляємо, що дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону, зокрема розділу IV «Відкриті Торги» та з урахуванням вимог Особливостей, зокрема розділу «Порядок проведення відкритих торгів», пунктом 38 якого визначено, що дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 04.04.2025 16:30