-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електронні комунікаційні послуги через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних
Торги відмінено
20 445 602.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 228.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 228.01 UAH
Період оскарження:
18.02.2025 19:47 - 05.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
f9abd4af94ae4508a43fac29639125c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-18-013998-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в
частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.02.2025 20:27
- Скарга.pdf (1).p7s 21.02.2025 20:27
- Скарга_Validation_Report (1).pdf 21.02.2025 20:27
- Рішення від 03.03.2017 1002.pdf 21.02.2025 20:27
- рішення від 15.11.2019 № 16781.pdf 21.02.2025 20:27
- рішення від 31.05.2023 № 7742.pdf 21.02.2025 20:28
- Додаток № 3 до тендерної документації.docx 21.02.2025 20:28
- Витяг НКЕК 2024.pdf 21.02.2025 20:28
- sign.p7s 21.02.2025 20:30
- рішення від 25.02.2025 № 2811.pdf 25.02.2025 15:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 № 3474.pdf 07.03.2025 15:30
- рішення від 06.03.2025 №3474.pdf 11.03.2025 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2025 20:45
Дата розгляду скарги:
06.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2025 15:54
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2025 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c394b6b4917c4fd5aac8cae8dbcae230
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 1.1 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2025-02-18-013998-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: Відкриті торги з особливостями
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного звְ’язку та передачі даних (Електронні комунікаційні послуги через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних, ДК 021:2015 64216200-5 Електронні інформаційні послуги)
Наша компанія хоче взяти участь в даній процедурі закупівлі, проте тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які не дають нам змоги взяти участь в ній.
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" (далі – Учасник, Скаржник)
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (далі – Замовник торгів)
Замовник торгів на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» оголосив про проведення процедури закупівлі в електронній системі «https://prozorro.gov.ua/».
Скаржник не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту - Документація), як такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі.
Уважно вивчивши Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав (встановлення замовником дискримінаційних умов в оголошені про проведення закупівлі)
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, в яких наявні три договори, філії та необхідну кількість точок доступу.
Вимога щодо наявності не менше трьох аналогічних договорів з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України, в яких планується надання послуг є дискримінаційною, оскільки вона безпідставно обмежує участь потенційних постачальників, які мають відповідний досвід, але не в такій кількості. Законодавство України не передбачає, що кількість договорів є визначальним критерієм підтвердження досвіду. Достатнім доказом професійної спроможності може бути навіть один успішно виконаний договір із відповідним предметом закупівлі.
Окрему увагу слід приділити вимозі про надання аналогічного договору з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України.
Така вимога є надмірною та необґрунтованою, оскільки вона штучно звужує коло потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення подібних вимог в тендерній документації та не пояснює, чому саме така кількість точок є критичною для виконання договору.
Отже, необґрунтованість зазначених умов свідчить про їх дискримінаційний характер.
Дана позиція була підтверджена Комісією Антимонопольного комітету України в своєму рішенні № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року та рішенні №7742-р/пк-пз від 31.05.2023 року.
Як приклад, Скаржник, надає електронні комунікаційні послуги по всій Україні, обслуговує понад 220 тисяч абонентів, має більше 600 співробітників та експлуатує понад 1000 вузлів по країні. Таким чином, відсутність в потенційних учасників трьох аналогічних договорів з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України, не може бути аргументом для відхилення їх пропозицій та визначення їх досвіду надання послуг.
Додатково хочемо зазначити, що Замовником в раніше проведених закупівлях: UA-2024-02-27-011924-a та UA-2025-01-29-017280-a за аналогічним предметом та об’ємом закупівлі, ніколи не встановлювалась вимога, щодо надання трьох аналогічних договорів з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України.
Таким чином, зазначені вимоги порушують принципи відкритої конкуренції та є такими, що підлягають оскарженню до Антимонопольного комітету України як такі, що безпідставно обмежують доступ до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
№ у ЦБД: UA-2025-02-18-013998-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: Відкриті торги з особливостями
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного звְ’язку та передачі даних (Електронні комунікаційні послуги через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних, ДК 021:2015 64216200-5 Електронні інформаційні послуги)
Наша компанія хоче взяти участь в даній процедурі закупівлі, проте тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які не дають нам змоги взяти участь в ній.
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" (далі – Учасник, Скаржник)
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ (далі – Замовник торгів)
Замовник торгів на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» оголосив про проведення процедури закупівлі в електронній системі «https://prozorro.gov.ua/».
Скаржник не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту - Документація), як такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі.
Уважно вивчивши Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону з наступних підстав (встановлення замовником дискримінаційних умов в оголошені про проведення закупівлі)
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, в яких наявні три договори, філії та необхідну кількість точок доступу.
Вимога щодо наявності не менше трьох аналогічних договорів з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України, в яких планується надання послуг є дискримінаційною, оскільки вона безпідставно обмежує участь потенційних постачальників, які мають відповідний досвід, але не в такій кількості. Законодавство України не передбачає, що кількість договорів є визначальним критерієм підтвердження досвіду. Достатнім доказом професійної спроможності може бути навіть один успішно виконаний договір із відповідним предметом закупівлі.
Окрему увагу слід приділити вимозі про надання аналогічного договору з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України.
Така вимога є надмірною та необґрунтованою, оскільки вона штучно звужує коло потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення подібних вимог в тендерній документації та не пояснює, чому саме така кількість точок є критичною для виконання договору.
Отже, необґрунтованість зазначених умов свідчить про їх дискримінаційний характер.
Дана позиція була підтверджена Комісією Антимонопольного комітету України в своєму рішенні № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року та рішенні №7742-р/пк-пз від 31.05.2023 року.
Як приклад, Скаржник, надає електронні комунікаційні послуги по всій Україні, обслуговує понад 220 тисяч абонентів, має більше 600 співробітників та експлуатує понад 1000 вузлів по країні. Таким чином, відсутність в потенційних учасників трьох аналогічних договорів з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України, не може бути аргументом для відхилення їх пропозицій та визначення їх досвіду надання послуг.
Додатково хочемо зазначити, що Замовником в раніше проведених закупівлях: UA-2024-02-27-011924-a та UA-2025-01-29-017280-a за аналогічним предметом та об’ємом закупівлі, ніколи не встановлювалась вимога, щодо надання трьох аналогічних договорів з кількістю кінцевих точок каналів передачі даних в кожному договорі не менше 125 точок у всіх областях України.
Таким чином, зазначені вимоги порушують принципи відкритої конкуренції та є такими, що підлягають оскарженню до Антимонопольного комітету України як такі, що безпідставно обмежують доступ до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a23864bd47604d82b699b7751b502320
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 1.2 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, в наявності необхідну кількість працівників та з відповідною спеціалізацією а також транспортні засоби які не впливають на якість робіт.
Вимога щодо наявності не менше чотирьох працівників з конкретними сертифікаціями є дискримінаційною, оскільки вона створює штучні перешкоди для потенційних учасників закупівлі. Умови надання телекомунікаційних послуг не потребують чітко визначеної кількості персоналу з вузькоспеціалізованими сертифікатами, оскільки виконання договору може бути забезпечене різними організаційними підходами та технічними рішеннями.
Вимога щодо наявності транспортних засобів у кожному регіональному представництві є необґрунтованою, оскільки Виконавець може забезпечити аварійно-відновлювальні роботи у встановлені терміни незалежно від наявності транспорту в кожному регіоні, а предметом закупівлі є надання електронно комунікаційних послуг, а не виконання будівельно-монтажних робіт. Технічні можливості виконання таких робіт підтверджуються Додатком 3 до тендерної документації, що робить додаткові вимоги щодо транспорту зайвими.
Вимога щодо підтвердження права власності або оренди приміщень у кожному обласному центрі є дискримінаційною, оскільки фізичне розташування обладнання не впливає на якість телекомунікаційних послуг. Сучасні технології дозволяють надавати послуги без необхідності мати власний вузол у кожному обласному центрі, що робить цю вимогу застарілою та такою, що порушує принципи вільної конкуренції.
Таким чином, зазначені вимоги порушують принципи відкритої конкуренції та є такими, що підлягають оскарженню до Антимонопольного комітету України як такі, що безпідставно обмежують доступ до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимога щодо наявності не менше чотирьох працівників з конкретними сертифікаціями є дискримінаційною, оскільки вона створює штучні перешкоди для потенційних учасників закупівлі. Умови надання телекомунікаційних послуг не потребують чітко визначеної кількості персоналу з вузькоспеціалізованими сертифікатами, оскільки виконання договору може бути забезпечене різними організаційними підходами та технічними рішеннями.
Вимога щодо наявності транспортних засобів у кожному регіональному представництві є необґрунтованою, оскільки Виконавець може забезпечити аварійно-відновлювальні роботи у встановлені терміни незалежно від наявності транспорту в кожному регіоні, а предметом закупівлі є надання електронно комунікаційних послуг, а не виконання будівельно-монтажних робіт. Технічні можливості виконання таких робіт підтверджуються Додатком 3 до тендерної документації, що робить додаткові вимоги щодо транспорту зайвими.
Вимога щодо підтвердження права власності або оренди приміщень у кожному обласному центрі є дискримінаційною, оскільки фізичне розташування обладнання не впливає на якість телекомунікаційних послуг. Сучасні технології дозволяють надавати послуги без необхідності мати власний вузол у кожному обласному центрі, що робить цю вимогу застарілою та такою, що порушує принципи вільної конкуренції.
Таким чином, зазначені вимоги порушують принципи відкритої конкуренції та є такими, що підлягають оскарженню до Антимонопольного комітету України як такі, що безпідставно обмежують доступ до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b5dba592bc52485c95eb051712dd1b49
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 4.7 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, в якого наявні чинні ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України.
Вимога щодо надання копії чинної ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України є необґрунтованою, якщо предмет закупівлі не передбачає використання радіочастотного спектру. Якщо запропонована послуга не використовує технології радіодоступу (Wi-Fi або інші бездротові рішення у ліцензованих частотних діапазонах), то така вимога не має відношення до предмета закупівлі.
Включення цієї вимоги до тендерної документації створює необґрунтовані бар’єри для учасників. Відповідно, вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло можливих учасників без об’єктивної необхідності.
Згідно пункту 4.1.1. Додатку № 3 до тендерної документації, вимогою до послуг є надання електронних комунікаційних послуг через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних та надаються відповідно до Закону України «Про електронні комунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295 та інших нормативно-правових актів України у сфері телекомунікацій та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах мережі.
В таблиці 1 пункту 4.1.3. Додатку № 3 до тендерної документації чітко встановлені характеристики та вимоги до цифрових каналів передачі даних та їх обслуговування
Таким чином, технічні вимоги та умови тендерної документації жодним чином не передбачають надання послуг з використанням радіочастотного спектру України та технології радіодоступу (Wi-Fi або інші бездротові рішення у ліцензованих частотних діапазонах).
У 2019 році відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню", скасовано ліцензії у сфері телекомунікацій, тому надання телекомунікаційних послуг наразі не підлягає ліцензуванню. Натомість, 01.01.2022 набрав чинності Закон України "Про електронні комунікації", відповідно до якого суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних мереж та/або послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій.
Відповідно до частини 2 ст. 19 Закону України "Про електронні комунікації", надання електронних комунікаційних мереж та послуг на території України є виключним правом юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих відповідно до законодавства (резиденти України), право власності та право на технічне обслуговування і експлуатацію електронних комунікаційних мереж може належати будь-якій фізичній особі - підприємцю або юридичній особі, незалежно від форм власності, які є резидентами України.
АМКУ неодноразово наголошував, що вимоги тендерної документації повинні відповідати предмету закупівлі та не створювати необґрунтованих перешкод для участі в торгах. У цьому випадку відсутність ліцензії на радіочастотний ресурс не впливає на можливість виконання договору, а отже, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Додатково хочемо зазначити, що Замовником в раніше проведених закупівлях: UA-2024-02-27-011924-a та UA-2025-01-29-017280-a за аналогічним предметом та об’ємом закупівлі, ніколи не встановлювалась подібна вимога.
З огляду на зазначене, вимога про надання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом є безпідставною, оскільки вона не обґрунтована технічними характеристиками предмета закупівлі. Тендерна документація повинна бути приведена у відповідність до предмета закупівлі, а вимога щодо ліцензії –вилучена.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимога щодо надання копії чинної ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України є необґрунтованою, якщо предмет закупівлі не передбачає використання радіочастотного спектру. Якщо запропонована послуга не використовує технології радіодоступу (Wi-Fi або інші бездротові рішення у ліцензованих частотних діапазонах), то така вимога не має відношення до предмета закупівлі.
Включення цієї вимоги до тендерної документації створює необґрунтовані бар’єри для учасників. Відповідно, вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло можливих учасників без об’єктивної необхідності.
Згідно пункту 4.1.1. Додатку № 3 до тендерної документації, вимогою до послуг є надання електронних комунікаційних послуг через відомчі електронні комунікаційні мережі передавання даних та надаються відповідно до Закону України «Про електронні комунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295 та інших нормативно-правових актів України у сфері телекомунікацій та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах мережі.
В таблиці 1 пункту 4.1.3. Додатку № 3 до тендерної документації чітко встановлені характеристики та вимоги до цифрових каналів передачі даних та їх обслуговування
Таким чином, технічні вимоги та умови тендерної документації жодним чином не передбачають надання послуг з використанням радіочастотного спектру України та технології радіодоступу (Wi-Fi або інші бездротові рішення у ліцензованих частотних діапазонах).
У 2019 році відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню", скасовано ліцензії у сфері телекомунікацій, тому надання телекомунікаційних послуг наразі не підлягає ліцензуванню. Натомість, 01.01.2022 набрав чинності Закон України "Про електронні комунікації", відповідно до якого суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних мереж та/або послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій.
Відповідно до частини 2 ст. 19 Закону України "Про електронні комунікації", надання електронних комунікаційних мереж та послуг на території України є виключним правом юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих відповідно до законодавства (резиденти України), право власності та право на технічне обслуговування і експлуатацію електронних комунікаційних мереж може належати будь-якій фізичній особі - підприємцю або юридичній особі, незалежно від форм власності, які є резидентами України.
АМКУ неодноразово наголошував, що вимоги тендерної документації повинні відповідати предмету закупівлі та не створювати необґрунтованих перешкод для участі в торгах. У цьому випадку відсутність ліцензії на радіочастотний ресурс не впливає на можливість виконання договору, а отже, не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Додатково хочемо зазначити, що Замовником в раніше проведених закупівлях: UA-2024-02-27-011924-a та UA-2025-01-29-017280-a за аналогічним предметом та об’ємом закупівлі, ніколи не встановлювалась подібна вимога.
З огляду на зазначене, вимога про надання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом є безпідставною, оскільки вона не обґрунтована технічними характеристиками предмета закупівлі. Тендерна документація повинна бути приведена у відповідність до предмета закупівлі, а вимога щодо ліцензії –вилучена.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
bae3b0856ceb4747bd9cc3f677cab3b3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 4.9 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, в наявності двох вузлів ядра мережі.
Вимога щодо надання детальної архітектури вузлів ядра мережі та документів на власність обладнання є надмірною та може порушувати принципи збереження комерційної таємниці. Учасники готові підтвердити відповідність мережі технічним вимогам шляхом надання загальної довідки про наявність вузлів, що є достатнім підтвердженням спроможності виконання умов закупівлі.
Враховуючу діючий військовий стан в Україні, запит на детальну архітектуру мережі створює серйозні загрози для кібербезпеки, конкурентних переваг компаній та захисту критичної інфраструктури. Відкриття таких даних без належного обґрунтування не тільки необґрунтовано обмежує конкуренцію, але й порушує загальноприйняті принципи захисту комерційної інформації.
Вимога про надання документів на власність обладнання не є виправданою, адже послуги можуть надаватися через орендовані чи лізингові активи. Головним критерієм є здатність забезпечити стабільне функціонування мережі, а не форма власності на обладнання.
Вищевказаної позиції притримується і комісія Антимонопольного комітету України в своєму рішенні № 16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року.
Наявність двох ядерних вузлів безумовно сприяє підвищенню відмовостійкості, проте сучасні технології дозволяють досягнути цього ефекту за рахунок розгалужених вузлів зв’язку з надлишковими каналами резервування, що забезпечують необхідну надійність навіть при використанні альтернативних схем побудови мережі.
Сучасні мережі побудовані за принципом багаторівневої архітектури, де застосування N+1 резервуваннядозволяє забезпечити безперебійну роботу навіть у разі відмови одного або декількох елементів. Завдяки цьому вимога наявності жорстко визначених двох вузлів ядра мережі стає надмірною. Сучасні протоколи динамічного маршрутизування, такі як OSPF та BGP, а також протоколи високої доступності (наприклад, VRRP або HSRP) дозволяють автоматично перемикатися на резервні лінії зв’язку без втрати якості обслуговування, що свідчить про можливість досягнення необхідного рівня надійності за допомогою альтернативних рішень.
Якщо розкласти це на пальцях, то мережа Інтернет – це як автомобільні шляхи, якими рухаються автомобілі (передача даних). N+1 резервування – це як мати запасний автомобільний шлях на випадок, якщо основний шлях стане недоступним. Завжди є ще один, який готовий працювати. Динамічні протоколи маршрутизації (OSPF, BGP) – це як навігатори, які постійно перенаправляють автомобілі у разі, якщо основний шлях виявиться зламаним. Протоколи високої доступності (VRRP, HSRP) – це автоматичне перемикання зв'язку на запасний маршрут без втрати доступності, навіть якщо основний вузол вийшов з ладу.
Таким чином, замість жорсткої вимоги щодо наявності двох конкретних вузлів ядра, можна використовувати сучасні альтернативні рішення, які забезпечують відмовостійкість, безперервність зв’язку та гнучкість мережевої інфраструктури, що робить встановлену вимогу застарілою, технічно невиправданою та дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимога щодо надання детальної архітектури вузлів ядра мережі та документів на власність обладнання є надмірною та може порушувати принципи збереження комерційної таємниці. Учасники готові підтвердити відповідність мережі технічним вимогам шляхом надання загальної довідки про наявність вузлів, що є достатнім підтвердженням спроможності виконання умов закупівлі.
Враховуючу діючий військовий стан в Україні, запит на детальну архітектуру мережі створює серйозні загрози для кібербезпеки, конкурентних переваг компаній та захисту критичної інфраструктури. Відкриття таких даних без належного обґрунтування не тільки необґрунтовано обмежує конкуренцію, але й порушує загальноприйняті принципи захисту комерційної інформації.
Вимога про надання документів на власність обладнання не є виправданою, адже послуги можуть надаватися через орендовані чи лізингові активи. Головним критерієм є здатність забезпечити стабільне функціонування мережі, а не форма власності на обладнання.
Вищевказаної позиції притримується і комісія Антимонопольного комітету України в своєму рішенні № 16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року.
Наявність двох ядерних вузлів безумовно сприяє підвищенню відмовостійкості, проте сучасні технології дозволяють досягнути цього ефекту за рахунок розгалужених вузлів зв’язку з надлишковими каналами резервування, що забезпечують необхідну надійність навіть при використанні альтернативних схем побудови мережі.
Сучасні мережі побудовані за принципом багаторівневої архітектури, де застосування N+1 резервуваннядозволяє забезпечити безперебійну роботу навіть у разі відмови одного або декількох елементів. Завдяки цьому вимога наявності жорстко визначених двох вузлів ядра мережі стає надмірною. Сучасні протоколи динамічного маршрутизування, такі як OSPF та BGP, а також протоколи високої доступності (наприклад, VRRP або HSRP) дозволяють автоматично перемикатися на резервні лінії зв’язку без втрати якості обслуговування, що свідчить про можливість досягнення необхідного рівня надійності за допомогою альтернативних рішень.
Якщо розкласти це на пальцях, то мережа Інтернет – це як автомобільні шляхи, якими рухаються автомобілі (передача даних). N+1 резервування – це як мати запасний автомобільний шлях на випадок, якщо основний шлях стане недоступним. Завжди є ще один, який готовий працювати. Динамічні протоколи маршрутизації (OSPF, BGP) – це як навігатори, які постійно перенаправляють автомобілі у разі, якщо основний шлях виявиться зламаним. Протоколи високої доступності (VRRP, HSRP) – це автоматичне перемикання зв'язку на запасний маршрут без втрати доступності, навіть якщо основний вузол вийшов з ладу.
Таким чином, замість жорсткої вимоги щодо наявності двох конкретних вузлів ядра, можна використовувати сучасні альтернативні рішення, які забезпечують відмовостійкість, безперервність зв’язку та гнучкість мережевої інфраструктури, що робить встановлену вимогу застарілою, технічно невиправданою та дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
25664ff3dc774e58a1e36bdb1e3b23e9
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 4.11 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, з наявністю актів приймання-передачі робіт про прокладання кабелю, технічних умов, копії договорів оренди волоконно оптичних ліній.
Вимога щодо підтвердження виконання підключення об’єктів Замовника за конкретними адресами двома незалежними волоконно-оптичними лініями зв’язку є надмірною та дискримінаційною. Зазначена вимога не обґрунтовує технічну необхідність саме такого підходу та безпідставно обмежує коло учасників, які можуть забезпечити надання послуг альтернативними засобами.
Надання документів на власність волоконно-оптичних ліній або договорів на оренду кабельної каналізації не є обов’язковою умовою для підтвердження відповідності учасника. Послуги можуть бути надані через резервовані маршрути, альтернативні технології дублювання зв’язку або використання інфраструктури інших операторів, що не впливає на якість та надійність послуги.
Сучасні технології зв’язку дозволяють забезпечити необхідний рівень резервування без прив’язки до конкретних фізичних ліній, що підтверджується застосуванням динамічних протоколів маршрутизації, таких як OSPF, BGP, а також технологій високої доступності, таких як VRRP, HSRP. Ці рішення автоматично перемикають трафік на резервні канали у разі збоїв без втрати якості зв’язку.
Крім того, вказана вимога не враховує можливості застосування орендованих ліній, що є загальноприйнятою світовою практикою для операторів зв’язку. Законодавство не зобов’язує учасника володіти виключно власними фізичними лініями, оскільки головним критерієм є забезпечення безперебійного функціонування зв’язку, а не спосіб його реалізації.
Включення таких вимог у тендерну документацію суперечить принципам відкритої конкуренції та недискримінації учасників, оскільки створює необґрунтовані перешкоди для постачальників, які можуть забезпечити необхідну якість послуг іншими технічними засобами.
Таким чином, зазначені вимоги не відповідають принципам прозорості та добросовісної конкуренції, створюють необґрунтовані обмеження та можуть бути оскаржені до Антимонопольного комітету України як такі, що порушують принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимога щодо підтвердження виконання підключення об’єктів Замовника за конкретними адресами двома незалежними волоконно-оптичними лініями зв’язку є надмірною та дискримінаційною. Зазначена вимога не обґрунтовує технічну необхідність саме такого підходу та безпідставно обмежує коло учасників, які можуть забезпечити надання послуг альтернативними засобами.
Надання документів на власність волоконно-оптичних ліній або договорів на оренду кабельної каналізації не є обов’язковою умовою для підтвердження відповідності учасника. Послуги можуть бути надані через резервовані маршрути, альтернативні технології дублювання зв’язку або використання інфраструктури інших операторів, що не впливає на якість та надійність послуги.
Сучасні технології зв’язку дозволяють забезпечити необхідний рівень резервування без прив’язки до конкретних фізичних ліній, що підтверджується застосуванням динамічних протоколів маршрутизації, таких як OSPF, BGP, а також технологій високої доступності, таких як VRRP, HSRP. Ці рішення автоматично перемикають трафік на резервні канали у разі збоїв без втрати якості зв’язку.
Крім того, вказана вимога не враховує можливості застосування орендованих ліній, що є загальноприйнятою світовою практикою для операторів зв’язку. Законодавство не зобов’язує учасника володіти виключно власними фізичними лініями, оскільки головним критерієм є забезпечення безперебійного функціонування зв’язку, а не спосіб його реалізації.
Включення таких вимог у тендерну документацію суперечить принципам відкритої конкуренції та недискримінації учасників, оскільки створює необґрунтовані перешкоди для постачальників, які можуть забезпечити необхідну якість послуг іншими технічними засобами.
Таким чином, зазначені вимоги не відповідають принципам прозорості та добросовісної конкуренції, створюють необґрунтовані обмеження та можуть бути оскаржені до Антимонопольного комітету України як такі, що порушують принципи рівного доступу до участі в закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
fc83dc1f19884a59b140f934c22d126f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 4.12 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, з наявністю документів які підтверджують наявність волоконно оптичних ліній за чітко вказаними адресами.
Вимога щодо надання документів, що засвідчують наявність волоконно-оптичних ліній зв'язку за вказаними адресами є дискримінаційною, оскільки вона безпідставно обмежує конкуренцію серед потенційних постачальників. Законодавство не вимагає від учасників мати власні фізичні канали зв’язку, адже послуги можуть надаватися через орендовані або лізингові лінії, що є загальноприйнятою світовою практикою у сфері телекомунікацій.
Тендерна документація має встановлювати вимоги, які безпосередньо стосуються якості та надійності послуг, а не механізму їх надання. Відповідно до принципів недискримінації та добросовісної конкуренції, учасники повинні мати можливість використовувати різні технічні рішення, включаючи власні або орендовані волоконно-оптичні лінії зв’язку.
Крім того, вимога щодо підтвердження фізичної наявності волоконно-оптичних ліній між визначеними адресами необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі. Важливо враховувати, що основний критерій – це відповідність технічним параметрам та забезпечення гарантованої пропускної здатності каналів зв’язку, а не володіння конкретною інфраструктурою.
Сучасні телекомунікаційні технології дозволяють забезпечити резервування каналів зв’язку, використання логічних VPN-з’єднань та інших інноваційних рішень, які можуть відповідати всім технічним вимогам. Таким чином, вимога про наявність виключно власних оптичних ліній є надмірною і не враховує сучасних можливостей телекомунікаційної інфраструктури.
Тендерна документація також містить неправомірне обмеження щодо використання виключно власних засобів зв’язку, що порушує принципи відкритої конкуренції. Це штучно виключає з участі у тендері компанії, які можуть ефективно надавати послуги, залучаючи інфраструктуру на умовах оренди, партнерства чи інших комерційних домовленостей. Чинне законодавство не обмежує постачальників у виборі механізму надання послуг, якщо вони забезпечують необхідну якість та надійність зв’язку.
Таким чином, дана вимога підлягає оскарженню до Антимонопольного комітету України, оскільки вона безпідставно звужує коло можливих учасників і створює несправедливі конкурентні умови.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимога щодо надання документів, що засвідчують наявність волоконно-оптичних ліній зв'язку за вказаними адресами є дискримінаційною, оскільки вона безпідставно обмежує конкуренцію серед потенційних постачальників. Законодавство не вимагає від учасників мати власні фізичні канали зв’язку, адже послуги можуть надаватися через орендовані або лізингові лінії, що є загальноприйнятою світовою практикою у сфері телекомунікацій.
Тендерна документація має встановлювати вимоги, які безпосередньо стосуються якості та надійності послуг, а не механізму їх надання. Відповідно до принципів недискримінації та добросовісної конкуренції, учасники повинні мати можливість використовувати різні технічні рішення, включаючи власні або орендовані волоконно-оптичні лінії зв’язку.
Крім того, вимога щодо підтвердження фізичної наявності волоконно-оптичних ліній між визначеними адресами необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі. Важливо враховувати, що основний критерій – це відповідність технічним параметрам та забезпечення гарантованої пропускної здатності каналів зв’язку, а не володіння конкретною інфраструктурою.
Сучасні телекомунікаційні технології дозволяють забезпечити резервування каналів зв’язку, використання логічних VPN-з’єднань та інших інноваційних рішень, які можуть відповідати всім технічним вимогам. Таким чином, вимога про наявність виключно власних оптичних ліній є надмірною і не враховує сучасних можливостей телекомунікаційної інфраструктури.
Тендерна документація також містить неправомірне обмеження щодо використання виключно власних засобів зв’язку, що порушує принципи відкритої конкуренції. Це штучно виключає з участі у тендері компанії, які можуть ефективно надавати послуги, залучаючи інфраструктуру на умовах оренди, партнерства чи інших комерційних домовленостей. Чинне законодавство не обмежує постачальників у виборі механізму надання послуг, якщо вони забезпечують необхідну якість та надійність зв’язку.
Таким чином, дана вимога підлягає оскарженню до Антимонопольного комітету України, оскільки вона безпідставно звужує коло можливих учасників і створює несправедливі конкурентні умови.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
0f2f90e0b8f84bbbbfe5681ee9e3c9f9
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Опис заперечення:
Пункт 4.5 Додатку № 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, в яких наявні регіональні представництва (філії та/або дочірні підприємства) в кожному обласному центрі України (за умови відсутності зони бойових дій, закінчення дії обставин, що створюють загрозу життю і здоров’ю працівників).
Згідно з принципом недискримінації та рівного доступу до закупівель, учасники не зобов’язані мати власні філії чи представництва по всій країні. Достатньо наявності технічних можливостей та ресурсів для забезпечення належного рівня послуг.
Предметом закупівлі є надання електронно комунікаційних послуг.
Відповідно до Закону України "Про електронні комунікації", суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних мереж та/або послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій.
Відповідно до частини 2 ст. 19 Закону України "Про електронні комунікації", надання електронних комунікаційних мереж та послуг на території України є виключним правом юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих відповідно до законодавства (резиденти України), право власності та право на технічне обслуговування і експлуатацію електронних комунікаційних мереж може належати будь-якій фізичній особі - підприємцю або юридичній особі, незалежно від форм власності, які є резидентами України.
Згідно реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, Скаржник надає електронно комунікаційні послуги на території всієї України, що підтверджується витягом з реєстру.
Відсутність зареєстрованих представництв або філій не можуть бути критерієм для оцінки потенційних учасників надавати належний рівень послуги та обслуговування в кожному обласному центрі України згідно з пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації. Оскільки потенційний учасник може мати орендовані приміщення, склади та іншу інфраструктуру по всій території України без наявності представництв або філій.
Вищевказана вимога, щодо наявності зареєстрованих представництв або філій в кожному обласному центрі України є необґрунтована та документально не підтверджена Замовником.
Таким чином, зазначені вимоги порушують принципи відкритої конкуренції та є такими, що підлягають оскарженню до Антимонопольного комітету України як такі, що безпідставно обмежують доступ до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
На додаток до вищезазначеного, хоче зауважити, що Замовник оголосив дану закупівлю UA-2025-02-18-013998-a 18 лютого 2025 року, при цьому, на сьогоднішній день триває період оскарження закупівлі Замовника за аналогічнім предметом закупівлі UA-2025-01-29-017280-a.
Документація Замовника містить вимоги що суперечать принципам здійснення закупівель визначених Законом.
Відповідно до Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Вимоги, встановлені в документації визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 1 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 1.1 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
3. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 2 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 1.2 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
4. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 3 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.7 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
5. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 4 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.9 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
6. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 5 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.11 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
7. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 6 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.12 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
8. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 6 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.5 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Рішення Антимонопольного комітету України № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року;
2. Рішення Антимонопольного комітету України № 7742-р/пк-пз від 31.05.2023 року;
3. Додаток № 3 до тендерної документації;
4. Рішення Антимонопольного комітету України № 16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року;
5. Витяг ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.
Згідно з принципом недискримінації та рівного доступу до закупівель, учасники не зобов’язані мати власні філії чи представництва по всій країні. Достатньо наявності технічних можливостей та ресурсів для забезпечення належного рівня послуг.
Предметом закупівлі є надання електронно комунікаційних послуг.
Відповідно до Закону України "Про електронні комунікації", суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних мереж та/або послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій.
Відповідно до частини 2 ст. 19 Закону України "Про електронні комунікації", надання електронних комунікаційних мереж та послуг на території України є виключним правом юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих відповідно до законодавства (резиденти України), право власності та право на технічне обслуговування і експлуатацію електронних комунікаційних мереж може належати будь-якій фізичній особі - підприємцю або юридичній особі, незалежно від форм власності, які є резидентами України.
Згідно реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, Скаржник надає електронно комунікаційні послуги на території всієї України, що підтверджується витягом з реєстру.
Відсутність зареєстрованих представництв або філій не можуть бути критерієм для оцінки потенційних учасників надавати належний рівень послуги та обслуговування в кожному обласному центрі України згідно з пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації. Оскільки потенційний учасник може мати орендовані приміщення, склади та іншу інфраструктуру по всій території України без наявності представництв або філій.
Вищевказана вимога, щодо наявності зареєстрованих представництв або філій в кожному обласному центрі України є необґрунтована та документально не підтверджена Замовником.
Таким чином, зазначені вимоги порушують принципи відкритої конкуренції та є такими, що підлягають оскарженню до Антимонопольного комітету України як такі, що безпідставно обмежують доступ до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити зазначену вимогу тендерної документації.
На додаток до вищезазначеного, хоче зауважити, що Замовник оголосив дану закупівлю UA-2025-02-18-013998-a 18 лютого 2025 року, при цьому, на сьогоднішній день триває період оскарження закупівлі Замовника за аналогічнім предметом закупівлі UA-2025-01-29-017280-a.
Документація Замовника містить вимоги що суперечать принципам здійснення закупівель визначених Законом.
Відповідно до Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Вимоги, встановлені в документації визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 1 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 1.1 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
3. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 2 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 1.2 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
4. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 3 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.7 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
5. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 4 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.9 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
6. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 5 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.11 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
7. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 6 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.12 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
8. Виключити вимогу зазначену в обґрунтуванні пункту 6 цієї Скарги та яка зазначена в пункті 4.5 Додатку № 1 тендерної документації та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації;
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Рішення Антимонопольного комітету України № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року;
2. Рішення Антимонопольного комітету України № 7742-р/пк-пз від 31.05.2023 року;
3. Додаток № 3 до тендерної документації;
4. Рішення Антимонопольного комітету України № 16781-р/пк-пз від 15.11.2019 року;
5. Витяг ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації