-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
За кодом CPV за ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95; Дизельне паливо)
Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.
Завершена
952 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 763.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 763.90 UAH
Період уточнення:
18.02.2025 15:20 - 14.03.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги Тендерної пропозиції
Номер:
83de53c01f5a4afb9444ea51cc59eb55
Дата опублікування:
18.02.2025 17:43
Опис:
Просимо вилучити вимоги з Додатку 1 до тендерної документації: п.4.6
- копію (або сканкопію з оригіналу) ліцензії на право перевезення небезпечних вантажів автомобілями, причепами та напівпричепами, виданий на ім’я учасника та/або партнера(ів) учасника (автотранспорт якого використовується для перевезення товару);
- копію (або сканкопію з оригіналу) ліцензії на зберігання нафтопродуктів на кожне місце зберігання, що буде задіяне учасником при виконанні умов договору про закупівлю. Документ має бути виданий на ім’я учасника та/або партнера (ів) учасника (якщо резервуари та ємності для зберігання нафтопродуктів знаходяться в учасника на праві користування, іншого правочину);
а також з Додатку 2 до тендерної документації : п. 3. Учасник (переможець) відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля. Учасник повинен надати копії дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надаються на всі стаціонарні АЗС зазначені учасником в листі в довільній формі про наявність АЗС м. Кропивницькому, надання якого передбачено пунктом 3 даного розділу).
п. 4. Учасник (переможець) торгів забезпечує зберігання товару у період між поставками. Використання, зберігання, транспортування вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 та 2 класів небезпеки здійснюється на підставі дозволів Держпраці (у складі пропозиції учасник повинен надати копії таких дозволів)
Оскільки дані вимоги значно обменшують коло учасників закупівлі, тому що вони можутьбезпосередньо не займаєтися роздрібною торгівлею пальним, такі договори та ліцензії можуть надаватися на АЗС.
Відповідь:
Шановний учаснику.
Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині вилучення вимог, передбачених Додатком 1 (пункт 4.6) та Додатком 2 (пункти 3, 4), повідомляємо, що внесення запропонованих змін є недоцільним з нищезазначених підстав.
Згідно з п.6.2 ДСТУ 7688:2015 для підтримання екологічної безпеки всіх операцій із дизельним паливом технічний стан і відповідність вимогам безаварійного експлуатування місткостей для зберігання і транспортування дизельного палива, трубопроводів і арматури та обладнання для роботи з ним потрібно в обов’язковому порядку регулярно за встановленим порядком перевіряти і контролювати, а виявлені несправності та недоліки оперативно ліквідовувати.
Згідно з п. 6.3 ДСТУ 7688:2015 Охорона атмосферного повітря від викидів шкідливих речовин має відповідати вимогам ГОСТ 17.2.3.02 та чинних нормативно-правових актів у сфері охорони атмосферного повітря.
Згідно з п.5.11 ДСТУ 7688:2015 Зони приміщень, у яких виконують роботи з дизельним паливом, згідно з НПАОП 40.1-1.32, належать до вибухонебезпечних зон класу 2, категорія приміщень згідно з НАПБ Б.03.002 — А (вибухопожежонебезпечні). Під час роботи в цих приміщеннях треба виконувати вимоги згідно з Правилами пожежної безпеки в Україні.
Зазначені вимоги не є дискримінаційними та відповідають принципам здійснення публічних закупівель, встановленим Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), зокрема:
• ст. 5 Закону – дотримання принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників;
• ст. 22 Закону – тендерна документація має містити вимоги, необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника;
• ст. 16 Закону – замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, які гарантують належне виконання договору.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості, Закон), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3 Ст.28 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовник формує технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи з потреб закупівлі послуг із зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що потрібно закупити для своїх потреб.
Вимоги щодо наявності ліцензій на перевезення небезпечних вантажів, зберігання нафтопродуктів, дозволів на викиди забруднюючих речовин та документів Держпраці є обґрунтованими та необхідними для належного виконання договору про закупівлю. Дотримання цих умов спрямоване на:
1. Безпеку перевезення та зберігання товару – пальне є небезпечним вантажем, перевезення якого без відповідної ліцензії може призвести до порушень законодавства України у сфері транспортування небезпечних речовин.
2. Екологічну безпеку – обов’язок учасника мати дозволи на викиди забруднюючих речовин відповідає нормам Законів України “Про охорону навколишнього природного середовища” та “Про охорону атмосферного повітря”.
3. Відповідність вимогам Держпраці – зберігання та транспортування вибухопожежонебезпечних речовин 1 та 2 класу небезпеки без відповідного дозволу суперечить вимогам Законів України “Про охорону праці” та “Про транспорт”.
Враховуючи вищевикладене, замовник не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
21.02.2025 08:42