• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».

Збирання здійснюється силами Виконавця за адресами: 1. Вулиця Вознесенський узвіз, буд. 22, м. Київ – приміщення тимчасового зберігання відходів на території закладу. 2. Вулиця Доброхотова, 13, м. Київ – приміщення тимчасового зберігання відходів (перший поверх, каб. № 106 поліклініки № 2).

Торги відмінено

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період уточнення: 18.02.2025 12:38 - 28.02.2025 00:00
Відповідь надана

Звернення

Номер: 997dfa461fce4f9cacef7d063055d942
Дата опублікування: 20.02.2025 15:40
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно Додатку ппп. 1.1.2 пп.1.1. п.1 Додатку 1 вами вимагається: "1.1.2 наявність власного або орендованого чи залученого на іншій підставі транспортного засобу (із зазначенням підстави користування, марки, моделі та державного номера), що має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються). На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів вказаних в довідці: - надати копії підтверджуючих документів про право користування: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування на підставі оренди додатковао надати договір(и) оренди; інший документ, що підтверджує право залучення транспортого засобу), свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів або документ виданий регіональним чи територіальним сервісним центром МВС про те, що на транспорт вказаний в довідці законодавством не передбачено наявність вищезазначеного свідоцтва." Звертаємо вашу увагу що дана вимога є дискримінаційною та такою що обмежує коло учасників та доводимо до вашого відому наступне: Згідно Наказу MBC України від 04.08.2018 р. № 656 змінено i порядок видачі та оформлення свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), згідно пункту 2 розділу 2 Порядку Свідоцтва видаються (продовжуються) на транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU (тип ТЗ визначається виходячи з його призначення i конструкції, наведених у підрозділі 9.1.1.2 ДOIНB. Відповідно до положення розділів 8.1.2, 9.1.2 i 9.1.3 ДОПНВ свідоцтво про дозвіл транспортних засобів (ТЗ) до перевезення небезпечних вантажів необхідне тільки для транспортних засобів типів EX/II, EX/III, MEMU, FL i AT. До спеціалізованих транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів (транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU) належать: • змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) машина a6o транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та ïx заряджання; • транспортний засіб AT — транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/IІІ, FL a6o MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах a6o багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м3, а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м3, та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м3, крім транспортних засобів-батарей типу FL; • транспортний засіб EX/ІІ a6o ЕХ/ІІІ — транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1); • транспортний засіб FL — транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °С (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого — № ООН 1202, щo відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (європейського стандарту EN 590:2013 + AC:2014) та мав температуру спалаху, зазначену в цьому стандарті) у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах aбo багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м3, у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м3; • транспортний засіб, призначений для перевезення легкозаймистих газів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м3, у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м3, та транспортний • засіб-батарея загальною місткістю понад 1 м3, призначений для перевезення легкозаймистих газів; • транспортний засіб, призначений для перевезення стабілізованого пероксиду водню чи стабілізованого водного розчину пероксиду водню з масовою часткою пероксиду водню більше ніж 60 % у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах місткістю понад 3 м3, а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м3 (пункт 4 розділу I Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, затвердженого наказом № 656). Отже, транспортні засоби, що перевозять відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції - 18 01 03*, 18 01 04*, Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (анатомічні, біологічні відходи) - 18 01 02*, Медичних відходів категорії С: Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини - 18 01 06*, Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи - 20 01 21*, що є предметом закупівлі, включені до Жовтого переліку відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, НЕ ВИМАГАЮТЬ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ШЛЯХОМ ВИДАЧІ СПЕЦІАЛЬНОГО СВІДОЦТВА. Відповідно до пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником. Потенційні учасники не зобов’язані звертатися за роз’ясненням до органів МВС, якщо вичерпне тлумачення міститься у законодавчих актах. Ваша вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою що прописана під конкретного Учасника. Пропонуємо внести зміни до тендерної документації у вище зазначеному додатку, шляхом ВИЛУЧЕННЯМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ або викласти кваліфікаційну вимогу у відповідності до чинного законодавства, та додати наступний текст: "Або лист-пояснення із посиланням на законодавчу базу, у разі якщо документи, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців." У разі ігнорування чи затягування із відповіддю, будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 5 Розділу І Наказу МОЗ № 325, Перевезення небезпечних медичних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на внутрішнє перевезення небезпечних відходів, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та 6 небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1001 Наказом МВС 04.08.2018 № 656 затверджено зокрема Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до п.4. Розділу І Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, Дорожнє перевезення небезпечних вантажів територією України здійснюється з урахуванням вимог додатків А, В до ДОПНВ та цих Правил. Відповідно до ДОПНВ серед класів небезпечних вантажів передбачається наступний: Клас 6.2. Інфекційні речовини. Критерії Назва класу 6.2 охоплює інфекційні речовини. Для цілей ДОПНВ інфекційними речовинами є речовини, про які відомо або є підстави вважати, що вони містять патогенні організми. Патогенні організми визначаються як мікроорганізми (включаючи бактерії, віруси, рикетсії, паразити, грибки) і інші інфекційні агенти, такі як пріони, які можуть викликати захворювання людей або тварин. Речовини класу 6.2 підрозділяються в такий спосіб: I1 інфекційні речовини, небезпечні для людей; I2 інфекційні речовини, небезпечні тільки для тварин; I3 клінічні відходи; I4 біологічні препарати. Для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з внутрішніх перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 Ліцензійні умови які визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви на отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з внутрішніх перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями (далі - ліцензія), а також встановлюються організаційні, кадрові та технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата і засобів провадження діяльності, обов’язкові для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати. . Документи, що подаються для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з внутрішніх перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями 1. Заява про отримання ліцензії; 2. Опис документів, що подаються для одержання ліцензії (у двох екземплярах); 3. Відомості про наявність матеріально-технічної бази, яка забезпечує виконання технологічних операцій, або договорів із суб’єктами господарювання, що надають послуги з виконання таких операцій, за формою згідно з додатком 2 та завірені здобувачем ліцензії копії зазначених договорів; 4. Відомості про власні, орендовані, надані ліцензіату в кредит або лізинг транспортні засоби за формою згідно з додатком 3 та завірені заявником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та тимчасових реєстраційних талонів, якщо передбачено їх оформлення; 5. Договір з АТП; 6. Договір оренди офісного приміщення з актом приймання-передачі; 7. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (ТЗ) (Тех.паспорта); 8. Свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів; 9. Диплом про освіту уповноваженого; 10. Наказ про призначення уповноваженого; 11. Свідоцтва про підготовку водіїв транспортних засобів (ТЗ) що перевозять небезпечні вантажі; 12. Посвідчення водіїв; 13. Свідоцтво про допущення транспортних засобів (ТЗ) до перевезення визначених небезпечних вантажів 14. Довіреність на уповноваженого представника. Слід зазначити, що в 2024 році при проведенні Замовником закупівель ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9)), Тендерна документація неодноразово оскаржувалася в Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. При підготовці Тендерної документації 2025 року, було враховано всі аспекти. Дана вимога оскаржувалася в Закупівлі ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності.Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9)). За результатами розгляду АМКУ вважає, що дана вимога не є дискримінаційною, тому вимога: « надати копії підтверджуючих документів про право користування: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування на підставі оренди додатковао надати договір(и) оренди; інший документ, що підтверджує право залучення транспортого засобу), свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів або документ виданий регіональним чи територіальним сервісним центром МВС про те, що на транспорт вказаний в довідці законодавством не передбачено наявність вищезазначеного свідоцтва» залишена Замовником в Тендерній документації без змін. Уповноважена особа Наталія ГУТОВЕЦЬ
Дата відповіді: 21.02.2025 09:20
Відповідь надана

ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ!

Номер: 78a8c0ef758b45fa9315251800806e16
Дата опублікування: 18.02.2025 21:22
Опис: Хочему звернути Вашу увагу на те, що вимога розміщена невідомим автором, щодо обов'язкового включення до тендерної документації Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». - НЕОДНОРАЗОВО була оскарження в АМКУ та визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА ТА ТАКА, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ. Просимо Вас врахувати дану інформацію під час прийняття Вами рішень.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за небайдужість.
Дата відповіді: 19.02.2025 10:41
Відповідь надана

Вимога

Номер: 0a0542a4db7949a3b5090c751e818248
Дата опублікування: 18.02.2025 18:15
Опис: 1. Законодавче регулювання. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Питання отримання ліцензій на поводження з небезпечними відходами врегульоване Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) та постановою Кабінету Міністрів України від 5.12.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови). Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов, до заяви про отримання ліцензії додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Згідно вказаного додатку, суб’єкт господарювання має мати, зокрема: висновок з оцінки впливу на довкілля, у випадках визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД); дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. 2. Щодо висновоку з оцінки впливу на довкілля. Пунктом 8 частини першої статті 3 Закону про ОВД встановлено, що здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами (об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше). Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Окремо варто зазначити, відповідно до частини третьої статті 17 Закону про ОВД висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію Закону про ОВД, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Разом з тим, логічним є те, що при отриманні ліцензії, діяльність оцінена в рамках державної екологічної експертизи повинна співпадати з діяльністю, яка мала б бути оцінена в рамках оцінки впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності з управління відходами. Такої ж позиції дотримується Державна регуляторна служба України в листі від 21.11.2024 № 4497/20-24, в якому зазначено, що діяльність яка оцінена висновком державної екологічної експертизи повинна відповідати вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме: код відходів, операція з управління відходами та інше). 3. Щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до статей 41, 42 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати або здійснюють діяльність у сфері оброблення відходів, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України постановою від 18.03.2022 року № 314 установив, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Так, згідно з додатком 2 (у редакції від 18.03.2022) декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Змінами внесеними постановою Кабміну від 31.10.2023 № 1137 в додаток 2, декларативний принцип не застосовується до господарської діяльності управління небезпечними відходами та з 9.01.2024 здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того, пунктом 2 вказаної постанови установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. При цьому постановою Кабінету Міністрів України не передбачено, що подані декларації мають силу або прирівнюються до дозволу або ліцензії (документів дозвільного характеру), вона лише надає право на провадження певних видів господарської діяльності за декларативним принципом на період дії військового стану. 4. Колізія норм законодавства. 4.1. Законодавче регулювання, а саме надання права суб’єктам господарювання на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, а також надання повноважень Кабінету Міністрів України, щодо затвердження відповідного порядку, відбулося з прийняттям та набранням чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (02.09.2024). Крім того, частиною другою прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 врегульовано, що декларації про провадження господарської діяльності за своїм правовим статусом прирівнюються до документа дозвільного характеру, ліцензії та інших результатів надання публічних (електронних публічних) послуг. Таким чином, декларація до 02.09.24 не могла вважатись та використовуватись у статусі документа дозвільного характеру. Кабінет Міністрів України фактично не мав повноважень на прийняття постанови від 18.03.2022 року № 314. 4.2. Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 1 вказаного закону встановлення інших видів документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності може здійснюватися шляхом внесення відповідних змін до цього Закону. Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не передбачено такого виду документу дозвільного характеру, як декларація про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів. Крім того він не містить посилання на прирівнювання декларації до документа дозвільного характеру. Законом України № 3869-IX від 17.07.2024 не внесено відповідних змін до Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». 4.3. Частиною 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України № 3869-IX від 17.07.2024 встановлено, що декларації про провадження господарської діяльності, подані відповідно до законодавства до набрання чинності цим Законом, продовжують діяти відповідно до цього Закону. Тобто декларація про провадження господарської діяльності є чинною у період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування. Крім того, застосування декларацій не можливо і вони втрачають чинність з моменту внесення їх до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності. Разом з тим, Кабінет Міністрів України в супереч закону, постановою від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. Цією ж постановою вносить зміни у перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів з 9.01.2024. 5. Виявлені порушення. 5.1. Мінприроди за період з 2023 по 02.09.2024 (дата набрання чинності Законом України № 3869-IX від 17.07.2024) видано 30 ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами за відсутності необхідних дозвільних документів (дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів). Суб’єктами господарювання, у цей період, в відомостях про наявність документів дозвільного характеру зазначалися декларації про провадження господарської діяльності, які не мали статусу документа дозвільного характеру. Крім того не враховано, що ліцензія є безстроковим документом, в той час як декларації діють протягом певного строку. Для прикладу у період з 9.10.2024 по 13.12.2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій з оброблення відходів не діяли, оскільки відповідні постанови Кабміну ще не були прийняті. З 09.01.2024 року 2024 декларації про провадження господарської діяльності здійснення операцій не можуть бути фактично застосовані, оскілки така діяльність не може провадитися на підставі подання декларації у зв’язку з внесенням змін постановою Кабміну від 31 жовтня 2023 р. № 1137. 5.2. Частина виданих ліцензій видана на підставі висновків державної екологічної експертизи. При цьому Мінприроди не врахована (проігноровано) необхідність співставлення матеріально технічної-бази та переліку відходів на дату отримання ліцензії та матеріально технічної-бази і переліку відходів, яка подавалась для отримання висновку державної екологічної експертизи. Враховуючи, що зміни законодавства у сфері управління відходами включають у себе розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності саме у сфері управління відходами – Замовник має право вимагати Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Враховуючи зазначене, вважаємо за доціьлне додати до вимог тендерної документації надання копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі, або копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно листа Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302- 06/19552-07 "Щодо застосування законодавства у сфері закупівель", зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником при підготовці Тендерної документації було проведено моніторинг Закупівель аналогічних процедурі закупівель «ДК 021-2015 Код 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 01 04*, 18 02 02*, 18 01 06* (операції D13, D15, D10); 20 01 21* (операції D13, D15, D9)» та відповідно опрацьовано Закони, Накази, Положення на предмет надання відповідних документів Учасником. Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України "Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами" від 08.06.2015 №325 відповідно до підпункту 12 пункту 4 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, наказую: 1. Затвердити Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, що додаються. Відповідно до пункту 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами ці Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та фізичними особами- підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, що забезпечують медичне обслуговування населення відповідної території; громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями, що здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню ВІЛ- інфекції, в закладах громадського здоров’я (далі - заклади), з метою попередження їхнього негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів. 4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійними умовами (постанова КМУ від 05.12.2023 № 1278), для здійснення діяльності з управління небезпечними відходами необхідно мати ліцензію, яка видається лише після проходження всіх необхідних процедур, включаючи надання висновку з оцінки впливу на довкілля (ОВД) у випадках, передбачених законодавством. Щодо декларативного принципу, зазначеного у постановах КМУ, слід враховувати, що з 09.01.2024 року здійснення операцій з оброблення відходів не може провадитися на підставі декларації, оскільки ця діяльність включена до переліку, який виключає застосування декларативного принципу (постанова КМУ від 31.10.2023 № 1137). Водночас сам факт подання декларації не прирівнюється до отримання дозвільного документа чи ліцензії, що також підтверджено Законом України № 3869-IX від 17.07.2024. Додатком 1.1 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання Учасником: Пункт 6. «Надати у складі пропозиції дозвіл виданий учаснику та субпідряднику /співвиконавцю ( у разі залучення) на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи.» До заяви про отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів для об’єктів, які здійснюють такі операції, додаються: 1) відомості про назву та код відходів згідно з Національним переліком відходів, відомості про їх склад та властивості, обсяги, для яких передбачається здійснення операції з оброблення; 2) відомості про наявність матеріально-технічної бази для здійснення операцій з оброблення відходів та код здійснення планованої операції відповідно до додатка 1 або 2 Закону України "Про управління відходами"; 3) відомості про питомі та граничні показники утворення відходів у технологічних процесах; 4) відомості про перелік та опис технологічних процесів, що застосовуються для здійснення операцій з оброблення відходів; 5) копія розпорядчого документа про призначення відповідальних осіб у сфері управління відходами; 6) відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля - у випадках, передбачених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Тобто Учасник при отриманні дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів також надає відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля - у випадках, передбачених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", що перевіряється контролюючими органами. Слід зазначити, що Коди відповідно до Національного переліку відходів зазначено і в Ліцензії і в дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів. Пунктом 8.3 Додатку 1 Тендерної документації зазначено: «8.3. Надання послуги повинне передбачати з боку учасника застосування заходів із захисту довкілля дана вимога підтверджується наданням довідки у довільній формі про те, що запропонована учасником послуга буде виконуватися із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII “Про охорону навколишнього природного середовища”, а також розроблених відповідно до нього Земельного, Водного, Лісового кодексів, Законів “Про охорону атмосферного повітря”, “Про відходи”, “Про поводження з радіоактивними відходами” та передбачати усі заходи спрямовані із захисту довкілля.» На підставі вищевикладеного, Замовником передбачено вичерпний перелік необхідних документів для участі в закупівлі. Враховуючи викладене, у Замовника немає необхідності вносити зміни до Тендерної Документації. Замовник не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов та не переобтяжив Тендерну документацію перевіреними відповідними органами документами. Уповноважена особа Наталія ГУТОВЕЦЬ
Дата відповіді: 19.02.2025 10:39