• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: 15550000-8 – Молочні продукти різні (Йогурт не менше 2% жирності , фасування стакан пластиковий )»

Торги відмінено

1 138 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 385.00 UAH
Період уточнення: 18.02.2025 10:06 - 18.04.2025 00:00
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: 20aa20e931f94abeb9b97d549b7edb21
Дата опублікування: 27.03.2025 16:27
Опис: Після внесення змін 24.03.2025 у Вашій тендерній документації так і залишилась умова, яка обмежує коло учасників, а саме зазначено: "ПРАВА ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА АБО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ УЧАСНИКОМ СКЛАДСЬКИМИ ПРИМІЩЕННЯМИ НА ПІДСТАВІ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ З ВЛАСНИКОМ ПРИМІЩЕНЬ". Не усунуті дискримінаційні умови, про які йде мова вище, ви можете побачити в абазаці 4 додатку 5 до тендерної документації, який вигядає таким чином: Правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття ПРАВА ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА АБО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ УЧАСНИКОМ СКЛАДСЬКИМИ ПРИМІЩЕННЯМИ НА ПІДСТАВІ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ З ВЛАСНИКОМ ПРИМІЩЕНЬ, а також документи що підтверджують право власності на транспортні засоби або отримання учасником відповідних послуг з використанням транспортних засобів або право використання транспортних засобів на підставі договорів оренди.
Відповідь: На підставі рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5426-р/пк-пз від 07.04.2025р. Уповноваженою особою було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ««ДК 021:2015: 15550000-8 – Молочні продукти різні (Йогурт не менше 2% жирності , фасування стакан пластиковий ), UA-2025-02-18-002047-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення
Дата відповіді: 17.04.2025 12:07
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: 0fffded3b0254d489c4400e9243860d9
Дата опублікування: 25.03.2025 19:44
Опис: Тендерна документація в редакції від 18.02.2025 містила вимоги, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, такі документи: Правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування учасником складськими приміщеннями на підставі договору оренди з власником приміщень, а також документи що підтверджують право власності на транспортні засоби або отримання учасником відповідних послуг з використанням транспортних засобів або право використання транспортних засобів на підставі договорів оренди, а саме: 4) для власних складських приміщень - витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням; 5) для орендованого складського приміщення – договір оренди даного складського приміщення, укладений з власником складського приміщення, чинний не менше ніж до 31.12.2025р. разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу складського приміщення та додатково надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та 6 відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням; Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалено рішення № 3489-р/пк-пз від 06.03.2025, яким визнано, що умови тендерної документації, які передбачають можливість користування складським приміщенням ЛИШЕ НА ПРАВІ ПРИВАТНОЇ ВЛАСНОСТІ АБО НА ПІДСТАВІ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ, зокрема і з власником нерухомого майна, є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Відповідно до даного рішення Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Замовником 24.03.2025 внесено зміни до умов тендерної документації, проте не було виконано в повній мірі рішення Комісії. Умовами тендерної документації в новій редакції від учасників вимагається: - Правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття ПРАВА ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА АБО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ УЧАСНИКОМ СКЛАДСЬКИМИ ПРИМІЩЕННЯМИ НА ПІДСТАВІ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ З ВЛАСНИКОМ ПРИМІЩЕНЬ, а також документи що підтверджують право власності на транспортні засоби або отримання учасником відповідних послуг з використанням транспортних засобів або право використання транспортних засобів на підставі договорів оренди, а саме : 4) для власних складських приміщень - витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням; 5) для орендованого складського приміщення – договір оренди даного складського приміщення, чинний не менше ніж до 31.12.2025р. разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу складського приміщення та додатково надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням; Таким чином Замовник залишив в умовах тендерної документації положення, які обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які користуються складськими приміщення лише НА ПРАВІ ПРИВАТНОЇ ВЛАСНОСТІ АБО ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ. Наголошуємо, що Комісією визнано дискримінаційними умови, які обмежують допустимі правові підстави користування складським приміщенням САМЕ ЦИМИ ДВОМА ФОРМАМИ. Крім того, відповідно до умов тендерної документації, в редакції від 24.03.2025, учасник повинен надати: 11) акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на склад. ПРИМІЩЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА (ЧИ ОРЕНДОВАНІ НИМ); 12) акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення ПОСТАЧАЛЬНИКА (ЧИ ОРЕНДОВАНІ НИМ). Замовником не внесені зміни в даній частині тендерної документації і відповідно до наявних формулювань учасник повинен надати акти державного контролю, які видані на складські приміщення, які належать йому на праві власності або використовуються ним на праві оренди. Вимога в такій редакції обмежує коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які користуються складськими приміщення лише НА ПРАВІ ПРИВАТНОЇ ВЛАСНОСТІ АБО ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ. Пропонуємо Замовнику внести відповідні зміни до умов тендерної документації та привести її у відповідність до ухваленого рішення Комісією. В іншому випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше запитання від 25.03.2025 до процедури закупівлі UA-2025-02-18-002047-a, за результатами розгляду повідомляємо про наступне. За результатами розгляду скарги UA-2025-02-18-002047-a.b1 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) рішенням № 3489-р/пк-пз від 06.03.2025 встановлено, що умови тендерної документації, які передбачають можливість користування складським приміщенням лише на праві приватної власності або на підставі договору оренди, укладений саме з власником нерухомого майна - є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Так, Комісією з цього приводу зазначено наступне: «…За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть для орендованого складського приміщення надати ДОГОВІР ОРЕНДИ даного складського приміщення, УКЛАДЕНИЙ САМЕ З ВЛАСНИКОМ СКЛАДСЬКОГО ПРИМІЩЕННЯ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника …» та зобов’язано внести зміни до тендерної документації в цій частині Таким чином внесені Замовником зміни до тендерної документації в цій частині відповідають вимогам Комісії, оскільки вимога «надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням» похдить від обєкта договору оренди а не від правового статусу сторони договору (орендодавеця чи суборендодавця).
Дата відповіді: 27.03.2025 15:56