• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Код ДК 021:2015 45230000-8 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, послуги з нанесення дорожньої розмітки та встановлення засобів регулювання дорожнього руху)

Торги не відбулися

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 17.02.2025 14:24 - 19.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискваліфікаційні вимоги

Номер: d3f2f1b85d184051a926e2c20591f1fc
Дата опублікування: 18.03.2025 14:04
Опис: Додаток № 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції п. 12 таблиці - копію сертифікату про випробування систем дорожньої розмітки холодним пластиком білого кольору для довготривалої розмітки у відповідності до стандарту EN 1436 на відповідність класу стійкості не нижче Р7 В Україні діє ДСТУ EN 1436:2020 "Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційні властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань" проте в ньому немає жодної згадки про визначення класу стійкості з показниками P6 чи P7. Просимо при брати незаконні вимоги внесенням змін до ТД. у протилежному випадку ми будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою на умови.
Відповідь: Шановний учасник. Згідно ДСТУ 2587_2021 п. 6.2.4 Вимоги до окремих характеристик дорожньої розмітки мають градацію за класами якості згідно з EN 1436 [19] залежно від конкретних умов застосування (на проїзній частині чи за її межами, залежно від інтенсивності руху, виду покриття проїзної частини тощо). В сертифікату EN 1436 є таке поняття як клас стійкості P6 чи P7, що відповідає за довговічності дорожньої розмітки після наїзду авто 4000000 разів , що є еквівалентним показникам зазначених в ДСТУ 2587_2021 таблиця 11 функціональна довговічність постійної дорожньої розмітки. Сертифікат EN 1436 містить поняття як клас стійкості P6 чи P7, що зазначається в ньому. Замовник повинен бути впевнений, що при надані послуг згідно закупівлі, матеріали які буде використовувати виконавець повинні бути якісними та відповідати всім стандартам зазначених в ДСТУ 2587_2021 та мати відповідні сертифікати.
Дата відповіді: 20.03.2025 13:09
Відповідь надана

щодо переліку послуг та товарів, згідно Додатку 3 до тендерної пропозиції

Номер: d0c85c497c9143b3a101adb6270b92a6
Дата опублікування: 17.03.2025 21:26
Опис: В Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНі ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» п. 7 пп.9.Відновлення дорожньої розмітки фарбою 1.31 (колір фарби білий, червоний, чорний). Замовник, чорний колір фарби використовується для зафарбовування існуючої розмітки (демаркування) та не підпадає під поняття Відновлення дорожньої розмітки м.кв 600,6. Вірним буде винести в окремий пункт демаркування.м.кв 600,6. Відтак спочатку відбувається демаркування розмітки типу 1.31 площею м.кв 600,6, а вже потім нанесення нової розмітки на ті ж м.кв 600,6. Замовни же все об'єднав в одне, що призведе до невірного розрахунку вартості та витрат фарби всього з розрахунком на м.кв 600,6. У вас має бути: 1. демаркування розмітки типу 1.31 площею м.кв 600,6 (чорна фарба); 2. відновлення дорожньої розмітки фарбою 1.31 (колір фарби білий, червоний) м.кв 600,6 Віт так разом площа становить 1201,2 м2 (з яких 600,6 м2 - розмітка чорною фарбою (зафарбовування), та додатково 600,6 м2 -нова розмітка (білий, червоний). Внесіть зміни до тендерної документації, чітко розділивши площу демаркування чорною фарбою, та нанесення нової розмітки білою і червоною для правильного розрахунку учасниками.
Відповідь: Шановний учасник просимо звернути Вашу увагу, що в технічних вимогах до предмета закупівлі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі не вказується зафарбовування існуючої розмітки (демаркування) чорним кольором фарби. В п. 7 пп. 9.Відновлення дорожньої розмітки фарбою 1.31 (колір фарби білий, червоний, чорний) - м. кв. 600,6. Згідно ДСТУ 2587:2021 таблиці 1 горизонтальна дорожня розмітка вказано «Форма колір, розмір, м.» що візуально можна побачити на картинці якого колір використовується фарба. Звертаємо увагу, що чорна фарба використовується не тільки в розмітці 1.31 згідно ДСТУ 2587:2021, а ще в багатьох типах розмітки, номер розмітки 1.29, 1.30, 2.1.1-2.1.6, 2.2.1, 2.4, 2.5.1, 2.5.2, та 2,6. Ще раз звертаємо Вашу увагу що нам потрібно відновити, дорожню розмітку фарбою 1.31, а не виконати зафарбовування існуючої розмітки (демаркування).
Дата відповіді: 20.03.2025 13:08
Відповідь надана

Невиконання Рішення Антимонопольного комітету України

Номер: 835d5726c4b24be1b8635666ff211c59
Дата опублікування: 17.03.2025 20:41
Опис: По даній закупівлі, як бачимо, є діюче рішення Антимонопольного комітету про внесення змін до тендерної документації, згідно якого АМКУ зобов'язав Замовника внести зміни до ТД та серед іншого зобов'язав прибрати тимчасове ОДР із вимог для учасників. Проте, як бачимо, Замовник внесеними змінами не виконав вимог АМКУ, а навпаки додав ще декілька вимог, що ускладнюють участь та у супереч рішенню АМКУ залишив вимоги обов'язкового надання учасниками погодженого тимчасового ОДР у Додаток 1 нова редакція та Додаток 3 нова редакція від 17.03.2025. Складається враження самовпевненості Замовника, що призведе до повторного призупинення закупівлі. Чи замовник таки вперто протягує тільки свого виконавця робіт обмежуючи інших учасників? Навчіться вже працювати по закону. Чи будуть Замовником внесені зміни до ТД з метою повного виконання рішення АМКУ? Нагадуємо, що невиконання рішення АМКУ є умисним порушенням, що є предметом розгляду Держаудитслужби та Мінекономіки та тягне за собою відповідальність.
Відповідь: Шановний учасник. На виконання рішення органу оскарження Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.03.2025 13:08
Відповідь надана

Додок № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНі ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі»

Номер: 3b26fca3f8f14cffa2a0c4e2b0b35c0b
Дата опублікування: 21.02.2025 15:14
Опис: В п.2 Улаштування дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення, тип лінії 1.14.1-1.14.2 Лінія 1.14.1 складова для розмітки тільки біла фарба, а Лінія 1.14.2 складова з двох кольорів: біла та червона. Просимо надати більш уточнену інформацію кількості нанесення по кожній з ліній. Просимо надати інформацію, щодо кількості м2 окремо кожного виду ліній, для розрахунку вартості.
Відповідь: Шановний учасник. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 24.02.2025 14:42
Відповідь надана

• П.10 та п.23 Дорожній знак типовий ДСТУ 4100:2021, ІІ типорозмір

Номер: dd774c74d46e400db36975a6e89eaa47
Дата опублікування: 21.02.2025 15:11
Опис: • П.10 та п.23 Дорожній знак типовий ДСТУ 4100:2021, ІІ типорозмір Згідно ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». - дорожній знак типовий - не існує. У кожного знаку є свій номер, форма та відповідний розмір згідно п. 6 . «Основні параметри та розміри» ДСТУ 4100:2021 . Просимо надати уточнюючу інформацію по переліку знаків для надання коректної комерційної пропозиції.
Відповідь: Шановний учасник. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 24.02.2025 14:41
Відповідь надана

щодо переліку послуг та товарів, згідно Додатку 3 до тендерної пропозиції

Номер: 4cae1d8e1f01467f8667e0f3ce5e0880
Дата опублікування: 21.02.2025 15:08
Опис: В Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНі ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» п. 8. Обсяги по відновленню дорожньої розмітки та встановленню засобів регулювання дорожнього руху наведені в таблиці: • п1. Відновлення дорожньої розмітки фарбою маркірувальною машиною, вид лінії за номером від 1.1 до 2.6 згідно ДСТУ 2587:2021 Надана інформація Замовником не відповідає вимогам ДСТУ ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». та є не коректною і унеможливлює правильність розрахунку фактичних витрат виконання цих робіт, так як згідно нормативного документу існує два типи ліній: повздовжня та поперечна. Кожна лінія має свої характеристики відповідно до товщини, ширини та кольорів фарби, яка застосовується. При цьому, відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» на яке також посилається Замовник, є різні норми витрат матеріалів та механізмів на виконання робіт по нанесенню дорожньої розмітки. Просимо внести зміни до тендерної документації та надати перелік видів нанесення розмітки та їх об’ємів.
Відповідь: Шановний учасник. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 24.02.2025 14:40
Відповідь надана

Запит на адреси де будуть проводиться відповідні роботи з нанесення дорожньої розмітки

Номер: be67377691e647b2b326938d96c56027
Дата опублікування: 20.02.2025 17:25
Опис: У пункті 4 додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» де Замовник наголошує, що Учасник повинен надати у складі пропозиції на закупівлю схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт, що розроблені у відповідності до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» та оформлені згідно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту». Схеми тимчасової організації дорожнього руху мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним підрозділом управління патрульної поліції. У п.п. 4.3 Розділу 1 "Загальні положення" тендерної документації зазначено кількість товару та місце його поставки, а саме: Місце: Територія Білогородської сільської територіальної громади; Кількість: 1 послуга. Інших відомостей про місце виконання робіт/надання послуг у тендерній документації не зазначено. Враховуючи вищезазначене, прошу вказати перелік конкретних адрес Білогородської сільської територіальної громади де будуть проводиться відповідні роботи з нанесення дорожньої розмітки за відповідними адресами.
Відповідь: Шановний учасник. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 21.02.2025 19:24
Відповідь надана

Дискваліфікаційні вимоги

Номер: e0fcb3d18dff4ea39347e5fb17e54e2f
Дата опублікування: 19.02.2025 12:22
Опис: Додаток 3 п. 4 Замовник вказує, що Учасник повинен надати у складі пропозиції на закупівлю схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт, що розроблені у відповідності до ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт» та оформлені згідно ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту». Схеми тимчасової організації дорожнього руху мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним підрозділом управління патрульної поліції. Така вимога, замовника обмежує участь учасників. Оскільки усе залежить від погодження тимчасової ОДР відповідним підрозділом управління патрульної поліції на території Замовника, що має тісний зв'язок з ним. Це дає змогу "відсіяти" учасників банальною відмовою або затягування погодження ОДР, що не залежить від учасника. Учасник напряму залежить від імовірної бездіяльності начальника управління патрульної поліції або його відмови. А від так учасник буде 100% дискваліфікований, якщо у строк на не дасть погоджену тимчасову схему ОДР у додатках до своєї пропозиції. Окрім, того, розробка схеми тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт у відповідності до ДСТУ 8749:2017 та у відповідності до характеру виконуваних робіт, а також її погодження відповідним підрозділом управління патрульної поліції займає більше часу, а ніж надається тендерними вимогами Замовника, що надає перевагу тільки місцевому виконавцю робіт який на місці може "швидко все порішати" та виконати вимоги у визначений строк Замовником у тендерній документації, без порушення строку подання тендерної пропозиції. А віт так іншим "не місцевим" учасникам вписатись у такі строки буде важко та затратно без гарантій отриманні погодження ОДР, оскільки такі вимоги Замовника вимагають затрати часу та коштів на поїздки для погодження. Окрім того, немає чіткого законодавчого визначення процедури та чітких строків, чітких вимог до погодження схем тимчасової організації дорожнього руху на період виконання дорожніх робіт. А від так у часник попросту не в змозі гарантовано отримати у визначені строки погоджену схему тимчасової організації дорожнього руху, що потягне його дискваліфікацію. Згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв визначених частиною 2 зазначеної статті. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Але варто наголосити, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, також ч.1 ст. 5 Закону містить перелік принципів відповідно до яких здійснюються закупівля, а ч. 4 передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вище викладеного просимо внести зміни у тендерну документацію, та прибрати дискваліфікаційні вимоги.
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками в складі пропозиції схеми тимчасової організації дорожнього руху є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки кожен учасник має право її розробити у відповідності до вимог ДСТУ. Крім того слід зазначити, що учасник зобов’язаний виконувати вимоги ряду нормативних документів, що регламентують предмет закупівлі, зокрема ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт», який зазначає: Під час будівництва, ремонту або експлуатаційного утримання доріг та вулиць, а також під час аварійних робіт необхідно застосовувати тимчасові заходи з ОДР для чіткого та завчасного попередження всіх учасників дорожнього руху про обмеження в дорожньому русі, а також безпечного пересування учасників дорожнього руху та ДТЗ зоною дорожніх робіт. П.1.1 Цей стандарт установлює вимоги щодо огородження та організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування (далі — доріг) та в межах червоних ліній вулиць та доріг населених пунктів (далі — вулиць). 11.1 Тимчасові типові схеми ОДР (додаток В) застосовують відповідно до виду, типу та технології дорожніх робіт з урахуванням вимог цього стандарту. 11.2 Якщо умови проведення дорожніх робіт або умови руху не відповідають жодній з наведених тимчасових типових схем ОДР (додаток В), розробляють тимчасову індивідуальну схему ОДР з використанням рішень тимчасових типових схем ОДР, урахуванням вимог цього стандарту та інших чинних нормативних документів. Схеми тимчасової організації дорожнього руху, що відрізняються від типових розробляються виконавцем робіт, мають відповідати характеру виконуваних робіт, повинні бути погоджені відповідним (за територіальним поділом) підрозділом управління патрульної поліції, оскільки в іншому випадку вони є недійсними.
Дата відповіді: 21.02.2025 19:24