• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_25Т-179_42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Таль ручна ланцюгова)

Торги відмінено

2 958 864.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 14.02.2025 14:04 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана

технічні характеристики

Номер: e281dcebbb92483796b5b81fd82b5f0c
Дата опублікування: 23.03.2025 23:52
Опис: Шановний змовнику! 1) Вами внесено зміни до Документації закупівлі, зокрема, до частини ІІ Додатку 3. Серед іншого були вилучені з Документації усі чітко визначені вимоги щодо основних технічних відомостей, які має містити журнал нагляду (паспорт) обладнання або інструкція (настанова) з експлуатації обладнання «на підтвердження відповідності запропонованого вантажопідіймального обладнання (всіх товарів закупівлі) вимогам якості та безпечності». З огляду на те, що одним з основних технічних завдань, вирішення якого передбачає виготовлення предмету закупівлі згідно до вимог частини І Додатку 3 , є комплектування талів ланцюгами, які крім забезпечення максимального їх захисту від корозії мають відповідати встановленій у частині І Додатку 3 вимозі щодо коефіціенту запасу міцності обладнання 4:1 згідно до ДСТУ EN 13157, вилучення вимоги щодо долучення до журналу нагляду (паспорту) обладнання чи Інструкції (настанови) з експлуатації обладнання документів про якість ланцюгів (сертифікатів виробника ланцюгів та/або сертифікатів виробника запропонованого обладнання) зумовлює неможливість контролю (як замовником, так і учасниками) фактичної відповідності обладнання, яке буде запропоноване учасниками, вимогам документації. Звертаємо Вашу увагу, що відповідність характеристики розривного зусилля вантажного ланцюга в складі обладнання (а отже і відповідність обладнання вимозі щодо коефіціенту запасу міцності 4:1 згідно до ДСТУ EN 13157), а також відповідність властивостей ланцюгів щодо корозійної стійкості не можуть бути перевірені на підставі візуального приймального контролю при поставці. Адже тендерною документацією та проектом договору при поставці предмету закупівлі не передбачається проведення спеціалізованих навантажувальних випробувань такого обладнання, а також лабораторного визначення хімічного складу сталі, з якого виготовлені ланцюги, зокрема, вмісту в ній елементів, частка яких встановлює належність матеріалу до категорії корозійностійких. Просимо, для забезпечення публічного контролю за дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників під час здійснення даної закупівлі, чітко встановити вимогу щодо підтвердження всіма учасниками характеристик ланцюгів у складі запропонованого обладнання шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних сертифікатів виробника на ланцюги з зазначенням у них розривного зусилля ланцюга та марки сталі або хімічного складу матеріалу в сертифікатах на вантажні ланцюги, а також марки сталі або хімічного складу матеріалу в сертифікатах на ручні привідні ланцюги. 2) З огляду на те, що вимогами частини І Додатку 3 не встановлено храктеристику щодо кількість віток вантажного ланцюга (кратність поліспасту) обладнання, що впливає на один з основних експлуатаційних параметрів ручних талей – швидкість підіймання та опускання вантажів – просимо внести відповідні уточнення до технічних вимог документації.
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідь 1. Зазначені в Вашому зверненні пропозиції щодо конкретизації характеристик ланцюгів талі ручної «… шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних сертифікатів виробника на ланцюги з зазначенням у них розривного зусилля ланцюга та марки сталі або хімічного складу матеріалу в сертифікатах на вантажні ланцюги, а також марки сталі або хімічного складу матеріалу в сертифікатах на ручні привідні ланцюги» вже містяться в технічних вимогах до предмета закупівлі. Дана інформація повинна відображатись в Журналі нагляду (паспорті) запропонованого обладнання. Загальний перелік інформації в Журналі нагляду зазначено в НПАОП 0.00-1.80-18, посилання на який міститься в вимогах пунктів 1.7 та 2.7 технічних критеріїв закупівлі (Додаток 3 тендерної документації). Крім цього, достовірність та відповідність технічної інформації запропонованих талей вимогам вітчизняним нормативних документів буде вивчена компетентними органами Держпраці при наданні виробнику або постачальнику Дозволу на застосування обладнання підвищеної небезпеки на території України. (Вимога пункту 2, частини ІІ Додатку3 оновленої тендерної документації). Відповідь 2. Швидкість підіймання та опускання вантажу визначається ручним типом приводу талі, тому не обумовлена в технічних критеріях закупівлі. Зазначені в технічних критеріях закупівлі вантажопідіймальність талі, допустиме тягове зусилля привідного ланцюга та, запропонований Вами, критерій кратності поліспасту талі є взаємо пов’язаними величинами, які враховуються виробником при проектуванні обладнання. Відповідно, запропоноване Вами розширення технічних вимог тендерної документації є недоречним.
Дата відповіді: 25.03.2025 14:01
Відповідь надана

Щодо внесених змін та повторної дискримінації

Номер: a79dfb61d1e445198cc96696439926fb
Дата опублікування: 21.03.2025 12:50
Опис: Доброго дня шановний замовник! Вами не виконується рішення амку. Ви знову дописуєте дискримінаційну вимогу: копія - виданого виробнику або постачальнику, органом Держпраці України відповідно Постанови КМУ № 1107 від 26.11.2011р. (із змінами та доповненнями) Дозволу на застосування предмету закупівлі «Таль ручна ланцюгова», віднесеного Постановою КМУ № 77 від 03.02.2021р. до групи машин підвищеної небезпеки : « Група А, пункт 7. «Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників.» В своїй документації ви вимагаєте надати на таль ручна ланцюгова дозвіл на підіймання працівників??? Питання кого ви тялями будете підіймати, тих працівників які вносять зміни та не виконують рішення амку? Приберіть це будь ласка та дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день ! Звертаємо Вашу увагу на «граматичну» неповагу до державного органу України з абревіатурою АМКУ та емоційне небажання зрозуміти суть класифікації машин підвищеної небезпеки на групи, визначені Постановою КМУ № 77 від 03.02.2021р. Просимо деталізувати Ваші претензії до вимог Постанови КМУ № 1107 від 26.11.2011р. (із змінами та доповненнями) щодо надання Дозволу на застосування в Україні предмету закупівлі.
Дата відповіді: 24.03.2025 16:29
Відповідь надана

Щодо усунення дискримінаційних вимог які не стосуються предмета закупівлі

Номер: 32092fb4aae14e389ea0b33b4ed4352a
Дата опублікування: 20.02.2025 17:02
Опис: Доброго дня. Відповідно до п.1.2 та 1.3 додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками у складі тендерної пропозиції Дозволу на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (предмету закупівлі), виданого виробнику або постачальнику обладнання, органом Держпраці України (або колишньої Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки) відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.11.2011р. (із змінами та доповненнями). Разом з цим у Постанові КМУ № 1107 від 26.11.2011р. визначено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу. Цей перелік є виключним і лише на цей перелік робіт може бути виданий дозвіл. Разом з цим цьому переліку не зазначено такого виду робіт як експлуатація талей. Тому такий дозвіл не може бути виданий. Крім цього, предмет закупівлі стосується закупівлі талей як товару, а не надання послуг з експлуатації або прокату талей. Таким чином, вказаний дозвіл взагалі жодним чином не стосується предмету закупівлі. Відповідно до п. 1.3 додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками у складі тендерної пропозиції Документу про відповідність системи управління якістю на виробництві згідно стандарту ISO 9001:2015 або еквівалент, яке отримане виробником відносно товару, що є предметом закупівлі, або номенклатурної групи товарів, до яких належить предмет закупівлі». Але в учасників можуть бути еквівалентні документи, зокрема GB/T 19001-2016 idt ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015. З огляду на це, доцільним є передбачити можливість надання учасниками у складі тендерної пропозиції Документу про відповідність системи управління якістю на виробництві згідно стандарту ISO 9001:2015, GB/T 19001-2016 idt ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015 або еквівалентному стандарту. З огляду на вищезазначене, просимо видалити з умов тендерної документації вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції Дозволу на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (предмету закупівлі), виданого виробнику або постачальнику обладнання, органом Держпраці України (або колишньої Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки) відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.11.2011р. (із змінами та доповненнями); передбачити можливість надання учасниками у складі тендерної пропозиції Документу про відповідність системи управління якістю на виробництві згідно стандарту ISO 9001:2015, GB/T 19001-2016 idt ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015 або еквівалентному стандарту.
Відповідь: Добрий день! Порядком видачі дозволів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) встановлено необхідність та можливість оформлення виробникові або постачальникові дозволу на експлуатацію (застосування) товару за предметом закупівлі. В пункті 6 Постанови № 1107 зазначено : Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. Предмет закупівлі входить до обладнання групи А, зазначеного в пункті 7 Постанови № 77 Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників. Пунктом 1.3. частини ІІ додатку №3 до тендерної документації замовником встановлена вимога про надання у складі тендерних пропозицій Документу про відповідність системи управління якістю на виробництві згідно стандарту ISO 9001:2015 або еквівалент, яке отримане виробником відносно товару, що є предметом закупівлі, або номенклатурної групи товарів, до яких належить предмет закупівлі». Для уніфікації вимог щодо якості продукції в ряді країн світу діють національні стандарти, гармонізовані з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015, зокрема GB/T 19001-2016 idt ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно, для збереження конкурентного середовища закупівлі при постачанні обладнання, виробленого різними світовими виробниками, в кваліфікаційній вимозі передбачено надання документу еквівалентного стандарту ISO 9001:2015.
Дата відповіді: 21.02.2025 14:26