-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)
Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 ... Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником PV – питома вага критерію “ціна”.
Завершена
362 099 905.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 810 499.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 810 499.53 UAH
Період уточнення:
13.02.2025 12:14 - 23.02.2025 00:00
Відповідь надана
Неправомірна вимога про надання документу
Номер:
1e23d7be1e4e4fb98363d86069016fed
Дата опублікування:
20.02.2025 19:05
Опис:
Шановний Замовнику! Пункт 15 Розділу 6 Додатку №1 до ТД, містить вимогу про надання: «дозвіл на узгоджені дії або попередній висновок Антимонопольного комітету України про те, що отримувати дозвіл на узгоджені дії об'єднання учасників нема необхідності». Повідомляємо, що Закон України «Про захист економічної конкуренції» та жоден інший нормативно-правовий акт не містить необхідності надання об’єднанням учасників дозволу чи попереднього висновку від АМКУ для участі у процедурі закупівлі. Просимо Вас, привести тендерну документації у відповідність шляхом вилучення вищевказаної вимоги. Дякуємо.
Відповідь:
Вимоги тендерної документації сформовано у відповідності до вимог діючого законодавства. Відповідно до пункту 3.1. Розпорядження Антимонопольного комітету України «Про затвердження Положення про порядок подання заяв до органів Антимонопольного комітету України про надання дозволу на узгоджені дії суб'єктів господарювання» № 26-р від 12.02.2002, попереднє одержання дозволу органів Комітету відповідно до статті 10 Закону України "Про захист економічної конкуренції" є обов'язковим на вчинення суб'єктами господарювання узгоджених дій, що призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, зокрема узгоджених дій, які стосуються:
1) установлення цін чи інших умов придбання або реалізації
товарів;
2) обмеження виробництва, ринків товарів,
техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення
контролю над ними;
3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним
принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи
придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за
іншими ознаками;
4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів,
тендерів;
5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з
ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
6) застосування різних умов до рівнозначних угод з іншими
суб'єктами господарювання, що ставить останніх у невигідне
становище в конкуренції;
7) укладення угод за умови прийняття іншими суб'єктами
господарювання додаткових зобов'язань, які за своїм змістом або
згідно з торговими та іншими чесними звичаями в підприємницькій
діяльності не стосуються предмета цих угод;
8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів
господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин.
Попереднє одержання дозволу органів Комітету є обов'язковим також на зміни в таких узгоджених діях.
Звертаємо увагу, що учасники процедури закупівлі повинні надати дозвіл на узгоджені дії або попередній висновок Антимонопольного комітету України про те, що отримувати дозвіл на узгоджені дії об'єднання учасників нема необхідності. Документи, що не передбачені законодавством для об'єднань учасників — окрема юридична особа, створена шляхом об'єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об'єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для об'єднань учасників — окрема юридична особа, створена шляхом об'єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об'єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. (відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації).
Дата відповіді:
20.02.2025 22:41
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Номер:
86311cbbbc754794878d89144785ef53
Дата опублікування:
17.02.2025 17:42
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації, у таблиці 6 передбачено «Перелік основних (ключових) видів робіт», згідно яких, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Вказана таблиця 6 містить: -пункт №3 із найменуванням: «Улаштування тонкошарового покриття» та -пункт №7 із найменуванням: «Улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини мостів». Вказані види робіт не є основними відповідно то технічної специфікації Замовника. Більше того, вказані Вами види робіт складають мізерний відсотковий об’єм виходячи із інших видів робіт технічної специфікації опублікованої Вами та виходячи із порівняння із очікуваною вартістю робіт закупівлі. Учасник може мати необхідний обсяг основних видів робіт технічної специфікації, проте вказані вами розцінки не є основними та ґрунтуючими відповідно до переліку технічної специфікації, що в свою чергу призводить до ДИСКРИМІНАЦІЇ учасників процедури закупівлі та порушенню основоположних принципів проведення процедури публічних закупівель та порушенні статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі». У зв'язку із цим, виникає необхідність у приведенні вимог Документації у відповідність до технічної специфікації, а саме забрати пункт №3 та пункт №7 у таблиці 6 - для уникнення дискримінації учасників.
Відповідь:
Перелік основних (ключових) видів робіт, передбачені технічним завданням, яке було розроблено Державним підприємством «Національний інститут розвитку інфраструктури». У зв'язку з введенням воєнного стану в Україні, було призупинено виконання робіт щодо ремонту автомобільних доріг та штучних споруд, а тому виконання робіт та утримання автомобільних доріг та штучних споруд забезпечується виключно в межах експлуатаційного утримання, з метою недопущення їх руйнування, що може призвести до перекриття руху та загрози для життя людей.
Улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини мостів є захистом будівельної конструкції (прогонової будови моста) від проникнення води.
Гідроізоляція має наступні властивості:
— водонепроникність по всій поверхні, що ізолюється;
— хімічну та біологічну стійкість;
— тепло та морозостійкість;
— зберігає еластичність у часі та інтервалі розрахункових температур;
— неушкоджуваність при тривалих впливах постійного і тимчасового навантаження і можливих деформацій бетону, при виникненні на ізольованій поверхні тріщин з розкриттям, що допускаються нормами проектування (статичних – розкриттям до 2 мм та динамічних розкриттям до 0,3 мм);
— не містить компонентів, що викликають корозію бетону та металу.
Улаштування тонкошарового покриття передбачено ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання та призначене для продовження довговічності дорожнього покриття. Станом на сьогодні в Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області наявні ряд незавершених об'єктів ремонту, стан яких погіршується у зв'язку з відсутністю коштів для їх завершення. Враховуючи вищенаведене, з метою збереження фактично виконаних робіт, даний вид робіт Замовником встановлено одним з основних (ключових) видів робіт.
Улаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини мостів та улаштування тонкошарового покриття є основними видами робіт, які забезпечують довговічність та збереження покриття автомобільних доріг та штучних споруд, в умовах обмеженого фінансування, для належного функціонування та проїзду автомобільними дорогами та штучними спорудами області.
Дата відповіді:
18.02.2025 11:49