• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»

Завершена

97 872 581.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 489 362.91 UAH
Період уточнення: 12.02.2025 19:55 - 23.02.2025 00:00
Відповідь надана

Невідповідність вимоги тендерної документації ЕЦП/КЕП

Номер: 000188e3aa8b475f8d96c7c121860cbd
Дата опублікування: 20.02.2025 18:50
Опис: Вітаємо. У пункті 9 тендерної документації зазначено умову: «Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.». Тобто, вимога правомірна та передбачає можливість підписання банківської гарантії як ЕЦП так і КЕП. Проте, пункт 15 Додатку №5 до ТД містить вимогу: «Банківська гарантія (повинна бути підписана ЕЦП);». Тобто передбачено можливість підписання лише ЕЦП. Чому не передбачена можливість підпису і КЕП? Просимо внести зміни у невідповідності тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.02.2025 о 18:50, повідомляємо, що замовником внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 21.02.2025 16:53
Відповідь надана

Фінансова звітність, невідповідність у тедндерній документації ВИМОГ

Номер: 6fce1046634a421eaef5340739e5c045
Дата опублікування: 20.02.2025 18:28
Опис: Вітаємо. У пункті 4 Додатку №1 до ТД вказано що учасники мають надати Фінансову звітність за 2023 або 2024 рік. Проте у додатку №5 до ТД вказано надати фінансову звітність за 2023 рік. Просимо Вас привести у відповідність тендерну документації. А саме 1) або забрати із додатку №1 вимогу про надання фінансової звітності за 2024 рік. Або 2) добавити в додаток №5 вимогу про можливість надання фінансової звітності не тільки за 2023 рік, а також за 2024 рік. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.02.2025 о 18:28, повідомляємо, що замовником внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 21.02.2025 16:53
Відповідь надана

Технічна помилка

Номер: 5d88b0fdc63e49d1ba227066fb7c851e
Дата опублікування: 20.02.2025 18:07
Опис: Вітаємо. В пункті 31 Додатку №5 до тендерної документації, міститься вимога про надання наступного документу: «Об’єднання учасників: документ про створення такого об1єднання;». Незрозумілим є «ОБ1ЄДНАННЯ». Дайте трактування такому поняттю відсутньому у законодавстві. Просимо виправити та привести у відповідність технічну помилку у додатку, задля уникнення майбутніх непорозумінь. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.02.2025 о 18:07, повідомляємо, що замовником внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 21.02.2025 16:53
Відповідь надана

Сертифікат ISO 9001

Номер: c5dafb2fc3994a39bd7a0019be1eed10
Дата опублікування: 20.02.2025 11:04
Опис: Шановний Замовнику. Додаток №5 до ТД пункт 11.1 містить вимогу про надання наступного сертифікату: «- скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад;». У даній вимозі вказані 2 окремих сертифікати а саме: ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) та через дріб вказано інший сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT). Скажіть будь ласка, вами вимагається одразу надання двох сертифікатів? Чи надання одного із вказаних сертифікатів? Повідомляємо, що ISO 9001 належить до однієї сфери застосування і вимагати одразу 2 сертифікату є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ. Просимо Вас набратись рішучості, професійних якостей, компетентності та оприділитися який із вказаних сертифікатів потрібно надавати. А також внести зміни в тендерну документації, для приведення у відповідність вказаної вимоги, і зазначити який саме із вказаних сертифікатів повинен надати учасник. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.02.2025 о 11:04, повідомляємо наступне. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У пункті 5 статті 23 Закону зазначено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, замовником встановлено вимогу надати, зокрема, скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. Зазначені ДСТУ є чинними: ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) затверджено наказом Державного підприємства «Український Науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.12.2015 № 221; EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) затверджено наказом Державного підприємства «Український Науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454. Звертаємо Вашу увагу, що встановлена вимога надати «скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника» зазначена в однині. Разом з тим, окремо існує необхідність зазначити, що відповідно до § 165 Українського правопису, затвердженого Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.) та схваленого постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 437, скісну риску (/) ставимо в офіційно-діловому та науковому стилях — як розділовий знак між однорідними членами речення та в інших подібних випадках у значенні, близькому як до єднального (= і), так і до розділового (= або) сполучників (з можливістю переважання в різних контекстах то одного, то іншого з цих значень). Враховуючи вищезазначене, а також те, що ДСТУ ISO 9001 належить до однієї сфери застосування, учасник закупівлі повинен надати скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад АБО скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю, відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. Дякуємо за компетентне запитання.
Дата відповіді: 21.02.2025 16:50
Відповідь надана

Сертифікати

Номер: 6430afaacc9f42b9a1f407f9806027c8
Дата опублікування: 16.02.2025 23:58
Опис: В пункті 11.1 додатку 5 тендерної документації встановлено - Гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; - Видані на ім’я Учасника Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право Учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, асфальтоукладальник, автогрейдер, екскаватор, котки дорожні вібраційні гладковальцеві масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний пневмоколісний масою не менше 16 т., автогудронатор, навантажувач, машини для ліквідації вибоїн струменевим методом, відомості про які, Учасником зазначено в інформації про наявність техніки (Таблиця 1); -Машини (установки) для ліквідації вибоїн (ремонту дорожнього покриття) пневмоструменевим методом, які залучатимуться учасником до надання послуг, повинні забезпечувати виконання робіт відповідно до ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг», що підтверджується атестатом виробництва (свідоцтвом про відповідність), які чинні на дату подання тендерної пропозиції; - Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7 - 129:2013. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, чинний на дату подання тендерної пропозиції та відповідний йому протокол сертифікаційних випробувань. - - скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління якістю, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад; - - скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад; - - скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад; - - скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад; - - скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління на систему управління безпекою дорожнього руху за ДСТУ ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) «Системи управління безпекою дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад; - - скан копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління безпекою ланцюга постачання, відповідно ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.»; - Якщо з дати видачі сертифікатів на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то Учасниками в складі тендерної пропозиції надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного (сертифікаційного) аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікатів на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року - надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного наглядового аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. - скан копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату внутрішнього аудитора Учасника про успішне проходження навчання стосовно вимог: ДСТУ ISO 9001:2015/ ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 14031:2016, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 39001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008. Надайте роз’яснення як дану вимогу підтвердити Учаснику як об’єднанню де дані сертифікати видані окремо на кожного Учасника об’єднання, а не конкретно на саме об’єднання. Просимо внести зміно до документації та врахувати потреби усіх Учасників ринку закупівель і не обмежувати участь Учасників даними незрозумілими вимогами.
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частина 5 статті 16 Закону зазначає, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Дата відповіді: 19.02.2025 17:57
Відповідь надана

Декларація

Номер: e1e7ec08cbe1428eb36a67bec8c3bdd6
Дата опублікування: 16.02.2025 23:55
Опис: У пункті 11.1 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що Учасник повинні надати Видані на ім’я Учасника Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право Учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, асфальтоукладальник, автогрейдер, екскаватор, котки дорожні вібраційні гладковальцеві масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний пневмоколісний масою не менше 16 т., автогудронатор, навантажувач, машини для ліквідації вибоїн струменевим методом, відомості про які, Учасником зазначено в інформації про наявність техніки (Таблиця 1). Повідомляємо, що у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» можуть подаватись електронні декларації про провадження господарської діяльності без зазначення техніки як того вимагається Замовником. Окрім того просимо внести зміни до документації адже у разі залучення техніки за договором оренди або надання послуг Учасник не зможе подати декларацію видану на його ім’я адже техніки буде залучено тому просимо привезти тендерну документацію у відповідність до встановлених вимог. Так само це стосується об’єднання учасників де документи будуть на учасників об’єднання, а не на Учасника.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.02.2025 17:54
Відповідь надана

Фінансова спроможність

Номер: a4b44cc42e224dfca782a6df3848f378
Дата опублікування: 16.02.2025 23:30
Опис: Вимоги щодо періоду, за який надаються документи для підтвердження фінансової спроможності обмежуються роками, протягом яких діє військовий стан, що мало суттєві наслідки на фінансові показники більшості компаній, зокрема, в частині річного доходу (виручки), які працюють з публічними закупівлі, насамперед, через брак фінансування. Просимо задля розширення кола потенційних спроможних учасників та забезпечення дійсної конкуренції, виключно за наявності якої можливе досягнення реальної економії, внести зміни у вимоги до способу підтвердження фінансової спроможності, розширивши період фінансової звітності, якою підтверджується спроможність, зокрема, за один з останніх чотирьох років.
Відповідь: Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зазначає, що фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Метою складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність подається за звітний період, звітним періодом є календарний рік, відповідно вимога на підтвердження фінансової спроможності учасника встановлена у роках. Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4.1. розділу 4 Порядок здійснення оплати Договору про закупівлю послуг Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. Оскільки умовами оплати договору встановлено 100 % післяоплату, строк надання послуг до 31.03.2026, а очікувана вартість предмета закупівлі становить більше 97,9 млн грн, це потребує від Замовника особливої уваги у визначенні кваліфікаційної відповідності, фінансово-економічного становища учасників процедури закупівлі, щоб бути впевненим, що потенційний переможець Учасник буде фінансово спроможним надати послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Дата відповіді: 19.02.2025 19:06
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: b85ad9d128144a239b8c45330f8f64bc
Дата опублікування: 16.02.2025 23:21
Опис: В п.1.2 ДОДАТКУ № 1 До тендерної документації замовником встановлено: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх чотирьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі» Не зрозуміло чому саме, за яких підстав та причин замовнику потрібен досвід виконання аналогічних робіт тільки в цей період. Дана вимога є дискримінаційною, так як період виконання аналогічних договорів обмежений часовими рамками. Додатково звертаємо увагу на те, що чотири роки, з визначеного замовником періоду, в Україні діє воєнний стан і підприємство набагато менше мало можливості реалізовувати відповідні договори. Просимо Вас змінити дану вимогу, шляхом внесення наступних змін в тендерну документацію: «Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини.»
Відповідь: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, яким учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, встановлених у статті 5 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. Так, відповідно до абзацу другого пункту 11 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 р. № 198 (у редакції постанов КМУ № 1714 від 24.12.2001, № 319 від 28.03.2023), власники дорожніх об'єктів або уповноважені ними органи, підприємства та організації, що забезпечують ремонт та утримання дорожніх об’єктів, зобов'язані своєчасно і якісно виконувати роботи з ремонту та утримання дорожніх об’єктів відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54, ДСТУ 3587:22 “Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану”, ДСТУ 8749:2017 “Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт”. Звертаємо увагу, що наказом державного підприємства «Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 22 листопада 2022 р. № 228 стандарту ДСТУ 3587:2022 надано чинності з 01.12.2022. Також, стандартом, який установлює види ремонтів та переліки, зокрема, робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування є ДСТУ 8747:2017, затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 20 грудня 2017 р. № 434, та згідно з наказом ДП «УкрНДНЦ» від 17.12.2019 № 425 йому надано чинності з 01.01.2022. Додатково звертаємо увагу на те, що Указом Президента України 24 лютого 2022 року № 64/2022 введено в Україні воєнний стан з 24.02.2022 строком на 30 діб (строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 8 лютого 2025 року строком на 90 діб згідно з Указом Президента України № 26/2025 від 14.01.2025). У зв’язку із цим можуть, зокрема, водитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану". Основними ознаками виконання аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи), а також предмет закупівлі. Конкретна кількість документально підтверджених договорів, а також період, протягом якого вони укладені, Законом не передбачено, отже Замовник, враховуючи період набрання чинності нових стандартів під час здійснення експлуатаційного утримання автомобільних доріг, а також введеним в Україні воєнним станом, встановлює необхідну кількість та період укладення договорів самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду надання послуг. Вказана закупівля здійснюється шляхом застосування процедури відкритих торгів з особливостями, а тому Замовнику потрібно бути впевненим, що потенційний переможець Учасник має досвід та спроможний надати послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, зокрема у період дії правового режиму воєнного часу та за новими Національними стандартами України. Окрім того, період виконання аналогічних договорів передбачений у Рекомендаціях щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України17.08.2020 № 1572.
Дата відповіді: 19.02.2025 19:00