-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вивезення комунально-змішаних відходів
Місце надання послуг за адресою Замовника: - 69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 - 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 78 - 69040, м. Запоріжжя, Культурна 177а
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 650.00 UAH
Період уточнення:
12.02.2025 13:37 - 17.02.2025 00:00
Відповідь надана
ВИМОГИ про усунення порушення
Номер:
7c7c2bcc791d466e851f4cf77064b892
Дата опублікування:
13.02.2025 16:00
Опис:
Дискримінаційна вимога!!!
Необхідно внесення відповідних змін до оголошеної процедури, а саме виключення /перегляд вимог, що зазначені у додатку № 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме обов’язкова наявність у Учасника аброл - контейнерів ємністю 21 м3 та обмеження у кількості ходок для надання послуги з вивезення комунально-змішаних відходів у кількості 315 куб.м..
Зазначаємо, аброл – контейнери існують різного об’єму від 5 куб.м., також існують контейнери для збирання комунального сміття, паперу, пластику, металу та інших видів відходів (об'ємом від 3, 5, 7, 8 або 10 м3). При наявності цих контейнерів також можливо надавати якісні послуги, зазначеної у Процедура закупівлі UA-2025-02-12-008045-a «Послуги з вивезення .комунально-змішаних відходів» у зазначеному об’ємі.
Складається враження, що у цій процедури прописані вимоги для одного конкретного постачальника.
Вимагаємо перегляду цієї надуманої вимоги, так як вона є дискримінаційною для інших постачальників. У такому випадку можна претендувати на захист порушених прав та надати звернення до Антимонопольного комітету України (АМКУ). Адже здорова конкуренція виключає наявність дискримінації.
Також необхідне уточнення стосовно умови зазначеної у п.12. «Термін дії договору становить: з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року.»
Відповідь:
Використання контейнера зазначеного обсягу зумовлене специфікою роботи закладу, кількістю відходів та їх габаритами, що утворюються, та необхідністю їх оперативного вивезення. Замовник заявляє такі контейнери, які будуть виконувати максимальну потребу закладу. Тому зміна об’єму контейнера є недоцільною.
Дата відповіді:
17.02.2025 16:41