-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вивезення комунально-змішаних відходів
Місце надання послуг за адресою Замовника: - 69600, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 - 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 78 - 69040, м. Запоріжжя, Культурна 177а
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2025 13:37 - 17.02.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
С К А Р Г А щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
1e11c8ea2ebe433793573bd21c8a1f64
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-12-008045-a.a1
Назва:
С К А Р Г А щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Вих. №_351__ від __14.02.2025 року
ДО: КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя"
код ЄДРПОУ: 35924440
адреса: 69068, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Іванова,99
тел.: +380612285501
електронна адреса: office@weltum.com
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ: 02006716
адреса: 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя,
вул. ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
тел.: +380617698131
електронна адреса: andrii_babaian@ukr.net
С К А Р Г А щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було оголошено закупівлю ID UA-2025-02-12-008045-a на Послуги з вивезення комунально-змішаних відходів
ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Додатком 3 до тендерної документації встановлено вимоги щодо надання послуг, а саме передбачено надання послуг конкретним видом контейнерів із визначеним об’ємом (аброл-контейнер ємністю 21 м3) без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
2. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (додаток № 3 до ТД) передбачено, що надання послуги повинно відповідати наступним вимогам:
1. Учасник повинен протягом 1 (одного) календарного дня з моменту заявки від Замовника привезти аброл - контейнер ємністю 21 м3 за вказаною у заявці адресою Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
2. У вартість послуг повинно входити надання технічно справних аброл -контейнерів ємністю 21 м3 в кількості 15 штук, які будуть розташовані на вказаних Замовником місцях і будуть використовуватися Замовником для збору будівельних відходів. (Надати гарантійний лист у довільній формі) (Надати гарантійний лист у довільній формі)
Цими вимогами Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, у яких є в наявності аброл - контейнери ємністю 21 м3 та зможуть запропонувати надання послуги згідно технічних вимог ТД.
Слід зазначити, що аброл – контейнери існують різного об’єму від 5 куб.м. до 30 куб.м., також існують контейнери для збирання комунального сміття, паперу, пластику, металу та будівельних та ремонтних та інших видів відходів (об'ємом від 3, 5, 7, 8 або 10 м3). При наявності цих контейнерів також можливо надавати якісні послуги, які є предметом процедури закупівлі UA-2025-02-12-008045-a «Послуги з вивезення комунально-змішаних відходів» у зазначеному об’ємі (315куб.м.) та очікувана вартість закупівлі 165`000.00 Гривня (з ПДВ), тільки у іншої кількості контейнерів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Додатково зауважуємо, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (додаток № 3 до ТД) передбачено, що надання послуги повинно відповідати наступній вимозі: 12. Термін дії договору становить: з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року. Учасник повинен надати гарантійні листи окремо у даній тендерній документації.
Слід зазначити, що «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025р.». Необхідне внесення змін до тендерної документації щодо терміну дії договору.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що дискримінаційних умов тендерної документації.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Додатки до скарги (докази):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
Генеральний директор, т.в.о. директора І.В. Бурчак
Пов'язані документи:
Учасник
- С К А Р Г А щодо дискримінаційних умов тендерної документації UA-2025-02-12-008045-a 14.02.2025 17:19
- sign.p7s 14.02.2025 17:20
- Квитанція ticket-2599016874-uk 14.02.2025 17:24
- Заперечення на скаргу комунально-змішані.pdf 18.02.2025 14:32
- Заперечення на скаргу комунально-змішані.docx 18.02.2025 14:32
- рішення від 18.02.2025 № 2406.pdf 18.02.2025 17:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 17:21
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2025 17:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aabdc4df1d664cc4b313ff44427eb685
Заголовок пункту скарги:
наявність дискримінаційних положень
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Додатком 3 до тендерної документації встановлено вимоги щодо надання послуг, а саме передбачено надання послуг конкретним видом контейнерів із визначеним об’ємом (аброл-контейнер ємністю 21 м3) без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
2. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (додаток № 3 до ТД) передбачено, що надання послуги повинно відповідати наступним вимогам:
1. Учасник повинен протягом 1 (одного) календарного дня з моменту заявки від Замовника привезти аброл - контейнер ємністю 21 м3 за вказаною у заявці адресою Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
2. У вартість послуг повинно входити надання технічно справних аброл -контейнерів ємністю 21 м3 в кількості 15 штук, які будуть розташовані на вказаних Замовником місцях і будуть використовуватися Замовником для збору будівельних відходів. (Надати гарантійний лист у довільній формі) (Надати гарантійний лист у довільній формі)
Цими вимогами Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, у яких є в наявності аброл - контейнери ємністю 21 м3 та зможуть запропонувати надання послуги згідно технічних вимог ТД.
Слід зазначити, що аброл – контейнери існують різного об’єму від 5 куб.м. до 30 куб.м., також існують контейнери для збирання комунального сміття, паперу, пластику, металу та будівельних та ремонтних та інших видів відходів (об'ємом від 3, 5, 7, 8 або 10 м3). При наявності цих контейнерів також можливо надавати якісні послуги, які є предметом процедури закупівлі UA-2025-02-12-008045-a «Послуги з вивезення комунально-змішаних відходів» у зазначеному об’ємі (315куб.м.) та очікувана вартість закупівлі 165`000.00 Гривня (з ПДВ), тільки у іншої кількості контейнерів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Додатково зауважуємо, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (додаток № 3 до ТД) передбачено, що надання послуги повинно відповідати наступній вимозі: 12. Термін дії договору становить: з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року. Учасник повинен надати гарантійні листи окремо у даній тендерній документації.
Слід зазначити, що «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025р.». Необхідне внесення змін до тендерної документації щодо терміну дії договору.
2. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (додаток № 3 до ТД) передбачено, що надання послуги повинно відповідати наступним вимогам:
1. Учасник повинен протягом 1 (одного) календарного дня з моменту заявки від Замовника привезти аброл - контейнер ємністю 21 м3 за вказаною у заявці адресою Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
2. У вартість послуг повинно входити надання технічно справних аброл -контейнерів ємністю 21 м3 в кількості 15 штук, які будуть розташовані на вказаних Замовником місцях і будуть використовуватися Замовником для збору будівельних відходів. (Надати гарантійний лист у довільній формі) (Надати гарантійний лист у довільній формі)
Цими вимогами Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, у яких є в наявності аброл - контейнери ємністю 21 м3 та зможуть запропонувати надання послуги згідно технічних вимог ТД.
Слід зазначити, що аброл – контейнери існують різного об’єму від 5 куб.м. до 30 куб.м., також існують контейнери для збирання комунального сміття, паперу, пластику, металу та будівельних та ремонтних та інших видів відходів (об'ємом від 3, 5, 7, 8 або 10 м3). При наявності цих контейнерів також можливо надавати якісні послуги, які є предметом процедури закупівлі UA-2025-02-12-008045-a «Послуги з вивезення комунально-змішаних відходів» у зазначеному об’ємі (315куб.м.) та очікувана вартість закупівлі 165`000.00 Гривня (з ПДВ), тільки у іншої кількості контейнерів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Додатково зауважуємо, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі (додаток № 3 до ТД) передбачено, що надання послуги повинно відповідати наступній вимозі: 12. Термін дії договору становить: з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року. Учасник повинен надати гарантійні листи окремо у даній тендерній документації.
Слід зазначити, що «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025р.». Необхідне внесення змін до тендерної документації щодо терміну дії договору.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що дискримінаційних умов тендерної документації. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.