• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обробка дерев’яних конструкцій дахових приміщень закладів освіти вогнетривким розчином

Завершена

195 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 978.00 UAH
Період уточнення: 12.02.2025 13:34 - 12.03.2025 00:00
Відповідь надана

тендер

Номер: d646a75021b04ac285214a1a6ef4d3f5
Дата опублікування: 11.03.2025 10:10
Опис: Шановний замовнику! Пункт 6.14., в якому Ви вимагаєте надати "Гарантійний лист – погодження про те, що виконані роботи будуть здані в експлуатацію (акти прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту будуть підписані всіма членами комісії, які безпосередньо приймали участь у процесі прийняття послуг з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій на об'єктах вогнезахисту при залученні третьої сторони – експертної організації: акредитований інспекційний орган). Учасник забезпечує прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту власними силами та за власний рахунок." був оскаржений в АМКУ (п. 3 Рішення No 2922-р/пк-пз від 25.02.2025). Однак Ви не виконали в повній мірі Рішення АМКУ щодо внесення змін! Просимо уважніше ознайомитись з даним рішенням та внести відповідні зміни до тендерної документації!
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 3 резолютивної частини рішення комісії АМКУ №2922-р/пк-пз від 25.02.2025 зобов'язано внести зміни до п.п. 6.21 п. 6 Додатку №1 до ТД, що й було виконано замовником. Зважаючи на це замовник вважає, що ним виконано Рішення комісії АМКУ в повній мірі. Витяг з Рішення за п. 3 резолютивної частини Рішення АМКУ: "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 1 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 6.21 пункту 6 додатку 1 Документації вимагається гарантійний лист - погодження щодо залучення акредитованої дослідно-випробувальної 11 лабораторії, яка має свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду згідно Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" для визначення якості виконаних послуг за рахунок учасника. Враховуючи зазначене, зокрема, пункт 2 мотивувальної частини рішення, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які будуть визначати якість виконаних послуг саме за власний рахунок, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Пропозиція щодо внесення змін до п.п. 6,14 п. 6 Додатку №1 до ТД Замовником буде розглянута окремо. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 11.03.2025 22:26
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 5353e541df174bc1a2922c84ef9b31e8
Дата опублікування: 13.02.2025 12:53
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 1, пункт 6.23 ви вимагаєте надати "Висновок/ки чи сертифікат/ти (якості) відповідності, що підтверджує/ють відповідність вогнезахисної речовини вимогам ДБН В.1.1-7-2016, ДСТУ 4479-2005, ДСТУ 8829-19, ГОСТ 30219-95, ГОСТ 16363-98". В Додатку 2 зазначені вимоги: "Вогнезахисна речовина повинна бути перевірена на відповідність вимогам ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги", ДСТУ 4479-2005 "Речовини вогнезахисні водорозчинні для дерева. Загальні технічні вимоги та методи випробування", ДСТУ 8829-19 "Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація", ГОСТ 30219-95 "Деревина вогнезахищена. Загальні технічні вимоги. Методи випробувань. Транспортування і зберігання", ГОСТ 16363-98 "Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей" - щодо І групи вогнезахисної ефективності (підгрупи 1А, просочена деревина відноситься до важкогорючих матеріалів, середня втрата маси менше 6%), корозійної дії на метал в просоченій деревині (не викликає корозію метала), індексу поширення полум'я просоченої деревини (не поширює полум'я), токсичності продуктів горіння просоченої деревини (малонебезпечні), з середнім значенням витрати засобу в перерахунку на суху речовину не менше 200 г/м2 - що повинно бути підтверджено сертифікатом (якості) відповідності, виданим акредитованим органом, на відповідність цим вимогам." Всі технічні характеристики ви прописали під конкретний розчин "Піролікс". Вам потрібно закупити "вогнезахисну обробку" чи "вогнезахисну обробку саме розчином Піролікс"? Вимагаємо прибрати вище зазначені дискримінаційні вимоги. Дані дискримінаційні вимоги оскаржені в АМКУ, Рішення АМКУ №18898-р/пк-пз від 26.11.2024, ідентифікатор скарги - UA-2024-11-12-009041-a.c1. В іншому випадку ваша закупівля буде заблокована.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо застосування учасником вогнезахисної речовини (засобу, суміші тощо) з середнім значенням витрати засобу в перерахунку на суху речовину не менше 200 г/м2, не є дискримінаційно, тому що на ринку вогнезахисних засобів України є достатньо сертифікованих речовин (засобів, сумішей, тощо) - еквівалентів, які відповідають даним технічним вимогам. Замовнику відомо не менше трьох різних сумішей-еквівалентів , які сертифіковані та відповідають вимозі щодо витрати засобу в перерахунку на суху речовину не менше 200 г/м2 з зазначенням цього у сертифікатах відповідності, а саме: вогнебіозахисний засіб «Піролікс», просочувальна вогнебіозахисна речовина «БіоФлейм», просочувальна вогнебіозахисна речивина «WOOD SAVER». Учасник не обмежений у придбанні та застосуванні таких вогнезахисних засобів (речовин, сумішей)-еквівалентів.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:57
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 79545eb7e7fd4090aa90b878a04a0e2b
Дата опублікування: 13.02.2025 12:44
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 1 підпунктом 6.15 ви вимагаєте надати: "- інформацію у довільній формі про експертну організацію (акредитований інспекційний орган), яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; - копію атестату про акредитацію експертної організації (акредитований інспекційний орган) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC 17020:2012) в сфері інспектування вогнезахисного обробляння; лист-згоду від експертної організації (акредитований інспекційний орган), у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час підписання акту прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту та проведення інспектування." Дана вимога є дискримінаційною і визнана такою рішенням АМКУ №18898-р/пк-пз від 26.11.2024, ідентифікатор скарги - UA-2024-11-12-009041-a.c1. Ознайомтеся з даним рішенням та приберіть дискримінаційні вимоги. Всі дискримінаційні вимоги, які оскаржені в Рішенні АМКУ №18898-р/пк-пз від 26.11.2024 також наявні у вашій тендерній документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Правилами з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року № 1064 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230 (далі – Правила з вогнезахисту), відповідно до п. 4 розділу 1 Наказу 1064, вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт: - проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства; - виконання робіт з вогнезахисного обробляння; - перевірка відповідності вогнезахисту; - забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочувань, облицювань, проходок, екранів); - відновлення (ремонт), заміна ВЗ, повторний вогнезахист (обробляння). Тобто перевірка відповідності вогнезахисту є частиною робіт. Відповідно до п. 2 розділу IХ Наказу 1064 для перевірки відповідності вогнезахисту замовник робіт створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (далі - орган з оцінки відповідності)." Оскільки Замовник не має у штаті персоналу, який має відповідні знання у сфері вогнезахисту, вважаємо правомірно визначеними вимоги п.п. 16.5. Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:57
Відповідь надана

речовина

Номер: 524bfdccdc404c6e8a3d9a5b2e946e0b
Дата опублікування: 13.02.2025 11:02
Опис: Шановний Замовнику! В Технічному завданні зазначено що Вогнезахисна речовина повинна бути з середнім значенням витрати засобу в перерахунку на суху речовину не менше 200 г/м2. Повідомляємо Вам, що жоден вогнезахист на ринку України не має таких характеристик. Тобто всі відомі речовини чи суміші мають середнє значення витрати засобу в перерахунку на суху речовину МЕНШЕ 200 г/м2. Не зрозуміло на яких підставах було визначено таку характеристику речовини. Велике прохання видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо застосування учасником Вогнезахисної речовини (засобу чи суміші) з середнім значенням витрати засобу в перерахунку на суху речовину не менше 200 г/м2, не є дискримінаційною, тому що на ринку вогнезахисних засобів України є достатньо сертифікованих речовин (засобів, сумішей, тощо) - еквівалентів, які відповідають даним технічним вимогам, зокрема вогнебіозахисний засіб «Піролікс», просочувальна вогнебіозахисна речовина «БіоФлейм», просочувальна вогнебіозахисна речивина «WOOD SAVER». Учасник не обмежений у придбанні та застосуванні таких вогнезахисних засобів (речовин, сумішей).
Дата відповіді: 14.02.2025 15:56
Відповідь надана

вимога

Номер: ccb2d497471d4686b7a9fdae46be09c0
Дата опублікування: 13.02.2025 10:47
Опис: П. 6.23. передбачено надати Висновок/ки чи сертифікат/ти (якості) відповідності, що підтверджує/ють відповідність вогнезахисної РЕЧОВИНИ вимогам ДБН В.1.1-7-2016, ДСТУ 4479-2005, ДСТУ 8829-19, ГОСТ 30219-95, ГОСТ 16363-98. Повідомляємо Вас, що на ринку України існують як вогнезахисна речовина, так і вогнезахисна суміш. Ви вимагаєте надати документи саме на Речовину, проте не передбачено що висновок чи сертифікат буде видано на суміш, що є дискримінаційним. Просимо внести зміни
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:52
Відповідь надана

підгрупи

Номер: 18ccfa9d9ec14841a7d614aafe56d86a
Дата опублікування: 13.02.2025 10:32
Опис: Шановний Замовнику! В Технічному завданні ви визначили характеристики вогнезахисної речовини: І групи вогнезахисної ефективності (підгрупи 1А). Стандартизація вогнезахисних речовин водорозчинних для деревини регулюється ДСТУ 4479-2005. Відповідно до норм даного стандарту не встановлено групи вогнезахисної ефективності. Приберіть цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації для максимально якісного і повного надання послуг, визначених у технічних вимогах до предмету закупівлі, в тому числі згідно ГОСТ 16363-98 щодо І групи вогнезахисної ефективності (підгрупи 1А), але не обмежуючись виключно даним нормативом.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:52
Відповідь надана

огляд

Номер: 2304856410b14891a0e2c5a6b210b3c5
Дата опублікування: 13.02.2025 09:58
Опис: Шановний Замовнику, вимога: «Учасник в період уточнення повинен здійснити виїзди на об'єкти для обстеження деревини горищних приміщень, про що у складі пропозиції надає відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником.» є дискримінаційною та неодноразово оскаржувалась у АМКУ, де АМКУ були на стороні Скаржника. Видаліть цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:51
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 03ff8a26e27c4c698477a47822383db0
Дата опублікування: 13.02.2025 09:57
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до предмету закупівлі будуть виконуватись послуги з обробки дерев’яних конструкцій дахових приміщень закладів освіти вогнетривким розчином. До чого вимоги щодо «Підтвердження наявності в Учасника права провадження діяльності відповідно до КВЕД 16.10 Лісопильне та стругальне виробництво»?? Повідомляємо що для надання таких послуг достатньо дозвільного документа на провадження господарської діяльності надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Видаліть цю безглузду вимогу, інакше будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:50
Відповідь надана

обладнання

Номер: 07a520d6c9b64dc3b08dafac6891dea9
Дата опублікування: 13.02.2025 09:56
Опис: Шановний Замовнику! Ви вимагаєте: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (захисного та страхувального інвентаря: касок, поясів, жилетів, захисту органів дихання, шкіри та зору тощо)… Такої вимоги немає у Постанові КМУ № 852, на якій підставі вимагаєте наявність вищезазначеного? Внесіть зміни в тендерну документацію та видаліть цю вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику, Замовником встановлена вимога щодо наявності захисного інвентаря в зв’язку з тим, що під час застосування вогнетривкого розчину необхідно дотримуватися вимог пожежної безпеки та промислової санітарії відповідно до ДСТУ Б А.3.2-7 «Система стандартів безпеки праці. Роботи фарбувальні. Вимоги безпеки». Особи, пов'язані із застосуванням речовини, повинні бути забезпечені спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту згідно з ДСТУ EN ISO 13688 «Одяг захисний. Загальні вимоги (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT)» та ДСТУ 7239 «Система стандартів безпеки праці. Засоби індивідуального захисту. Загальні вимоги та класифікація». Не допускається контакт речовини зі шкірою та слизовими оболонками. Безпека праці повинна здійснюватися відповідно до вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12)».Згідно ст. 153 КЗпП на всіх підприємствах, в установах, організаціях створюються безпечні і нешкідливі умови праці. Забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці покладається на роботодавця, крім випадків укладення між працівником та власником або уповноваженим ним органом трудового договору про дистанційну роботу. Роботодавець повинен впроваджувати сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників. Крім того, вимоги Замовника щодо наявності страхувального інвентаря встановлені для запобігання виникненню травматичних випадків на об’єктах, а саме закладах загальної середньої освіти, що перебувають в оперативному управлінні Замовника. Отже, дані вимоги встановлені у відповідності до чинних нормативно-правових актів України та не є дискримінаційними до Учасників.
Дата відповіді: 14.02.2025 15:50