• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Футболка (теніска) трикотажна POLO чоловіча водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 12.02.2025 13:27 - 18.02.2025 00:00
Відповідь надана

висновки ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: d62d614a4e784ba8bc5870598ad8e1b4
Дата опублікування: 13.02.2025 22:06
Опис: Доброго дня! Додатком 2 до тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження його відповідності. Серед іншого, в Додатку 2 до ТД встановлено наступні вимоги: Перелік підтверджувальних документів - копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо основної тканини, завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал; Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника тканини, з яким співпрацює виробник футболок. - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основну тканину, завірену належним чином учасником; - З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та недоброякісного товару, своєчасного постачання в кількості, якості та з термінами придатності обов’язково надати гарантійного листа від постачальника матеріалу, який є і заявником експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, яким підтверджується можливість постачання тканини на адресу учасника. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на надання послуг, які пропонується надати за договором, та інших документів, повʼязаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Витрати учасника, повʼязані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Пунктом 1 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 N 247 (далі - Порядок), а також ст. 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» надано наступне визначення поняття: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Згідно п. 7.16. Порядку, Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років. Проте, 13.12.2023 Порядок втратив чинність згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247». 01.10.2023 також втратив чинність і ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в зв’язку із введенням в дію ЗУ «Про систему громадського здоров’я». В зв’язку із втратою чинності перелічених вище нормативно-правових актів на даний час висновки ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи не видаються ВЗАГАЛІ. Також слід вказати, що діюча редакція Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» також не містись такого документу, як Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину і світлоповертальні стрічки суперечать приписам чинного законодавства та складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні чинні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Аналогічний висновок Органу оскарження викладено в рішенні від 05.12.2023 № 19542-р/пк-пз. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом виключення вимог щодо надання учасниками у складі висновку ДЕРЖАВНОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи на. ДОВІДКОВО Інші Замовники при необхідності встановлюють вимогу наступним чином: 1. АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (тендер UA-2024-01-15-000758-a): копії документів санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками – у разі наявності) на тканини, що підтверджують відповідність об’єкту експертизи (Тканини) вимогам санітарного законодавства. 2. КП «Житомирводоканал» (тендер UA-2023-12-21-013555-a): Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основну тканину з якої виготовляється товар або звіт про експертизу, або протокол випробувань, або інший аналогічний документ з відповідним поясненням, що підтверджує безпечність та відповідність основної тканини вимогам медико-санітарного законодавства України. Вказане, пояснюється тим, що органи, які раніше займалися санітарно-епідеміологічною експертизою продовжили свою діяльність, проте, документ, який вони тепер видають має назву: Висновок НАУКОВОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи. З кінця 2023 року ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ не видає жодні висновки, ні державної, ні наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, тому вимога щодо надання гарантійного листа від постачальника матеріалу та світлоповертаючих стрічок, який є і заявником експертизи ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ також складена не коректно. У випадку якщо Замовник буде наполягати у своїй відповіді на правомірності перелічених вище вимог (як при проведенні попередньої закупівлі UA-2024-09-26-004814-a) іншого виходу, як оскаржувати в АМКУ умови даної тендерної документації не залишиться.
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в останній редакції) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді: 16.02.2025 09:00