-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експертного обстеження (контролю технічного стану) трубопроводів облаштованих засобами катодного захисту для НГВУ «Чернігівнафтогаз», ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Торги не відбулися
11 755 802.69
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 117 558.03 UAH
мін. крок: 1% або 117 558.03 UAH
Період уточнення:
12.02.2025 11:21 - 22.02.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо оприлюднення на сайті Держпраці
Номер:
3d6198f80d6a409d9ab00cf2018afaf7
Дата опублікування:
18.02.2025 13:15
Опис:
Згідно з положеннями пункту 3 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954 (далі – Вимоги): інформація про суб'єктів господарювання, які відповідають Вимогам, оприлюднюється на вебсайті Держпраці.
Зважаючи на це пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документаці, передбачивши, що інформація про Учасника повинна бути оприлюднена на вебсайті Держпраці в Інформаційному переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідь:
Добрий день! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесенні зміни до тендерної документації. Дякуємо
Дата відповіді:
19.02.2025 15:29
Відповідь надана
Щодо документів, які вимагає Замовник
Номер:
1d59e14d089a45b796eed43774cca137
Дата опублікування:
12.02.2025 16:38
Опис:
Уважно ознайомившись із умовами та вимогами, викладеними Замовником у тендерній документації, ми, як потенційний Учасник даної закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують чинне законодавство України та наші права на рівну конкуренцію з наведених нижче підстав.
Відповідно до пункту 2.13 розділу ІІ «Документи» додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати атестат про акредитацію національним органом України з акредитації, як органу з інспектування, що здійснює інспектування, як третя сторона.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці.
При цьому ні Законом України «Про охорону праці», ні Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, не передбачено обов’язкової акредитації відповідних експертних організацій.
Крім того, статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема принцип добровільності акредитації.
Тому вимога Замовника щодо обов’язкового надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції атестату акредитації суперечать Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», оскільки порушує один з основних принципів на яких базується діяльність з акредитації.
Зазначені вище твердження підтверджує Державна регуляторна служба України, яка своїм рішенням від 06.02.2025 № 42/0/107-25 запропонувала Міністерству економіки України визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.01.2024 за № 76/41421. Рішення Державної регуляторної служби України щодо усунення порушень принципів державної регуляторної політики підлягає виконанню у порядку, визначеному статтею 28 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у двомісячний строк з для прийняття такого рішення (тобто до 06.04.2025).
Вимога Замовника щодо обов’язкового надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції атестату акредитації суперечить чинному законодавству України, є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас, як учасника, та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі, уникнення порушень чинного законодавства України, створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, вилучивши вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі атестату про акредитацію національним органом України з акредитації, як органу з інспектування, що здійснює інспектування, як третя сторона, відповідно до пункту 2.13 розділу ІІ «Документи» додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
Відповідь:
Добрий день!
Послуга з експертного обстеження промислових трубопроводів у відповідності до вимог «Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687), надається експертною організацією (п.23).
Вимога встановлена Замовником в пп.2.13 Додатку 4 до ТД у відповідності до діючого наказу №17954 від 27.11.2023 затвердженого Міністерством економіки України «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а саме: п.9 пп.1 - Суб'єкти господарювання (експертні організації, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, та провадять діяльність у цій сфері як третя сторона) повинні бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона.
Проблемне питання, на вирішення якого спрямовані дії ДРС, а саме: Запропонувати Міністерству економіки України визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954 «Про затвердження Вимог до суб`єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.01.2024 за № 76/41421 (Рішення №42 від 2025-02-06) НЕ ВИКОНАНО, тому на час проведення закупівлі обґрунтованих підстав для зміни вимог тендерної документації немає. Замовник не вбачає внесення змін до тендерної документації, вимога встановлена правомірно у відповідності діючого наказу №17954 від 27.11.2023.
Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
14.02.2025 15:36