• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експертного обстеження (контролю технічного стану) трубопроводів облаштованих засобами катодного захисту для НГВУ «Чернігівнафтогаз», ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).

Торги не відбулися

11 755 802.69 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 117 558.03 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 11:21 - 22.02.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2025-02-12-004457-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4

Номер: 53d33a30eae14f0e9006b593bcb58b5e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-004457-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2025-02-12-004457-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 30.03.2025 00:00
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", Колісніченко Сергій Васильович 380509695277 zhetc.tender@ukr.net http://www.etc.zt.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3c5314d453ef43989835216b80a1b650
Заголовок пункту скарги: Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Товариством з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2025-02-12-004457-a. За результатами аукціону, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 17.03.2025 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 18.03.2025, 16:22:30, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно виконати вимогу Замовника наступного змісту: «1. Учасник, на виконання вимог пп.2.1 п.2 Додатку 1 до ТД надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка не містить інформацію про наявність - технічного експерта з промислової безпеки за напрямом «Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування нафтогазовидобувної промисловості та геологорозвідки» – не менше 2-х осіб, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.2.1 п.2 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку, складену згідно Таблиці №1, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників, необхідного рівня кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором: - технічний експерт з промислової безпеки за напрямом «Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв» – не менше 2-х осіб; - технічний експерт з промислової безпеки за напрямом «Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування нафтогазовидобувної промисловості та геологорозвідки» – не менше 2-х осіб; - технічний експерт з промислової безпеки за напрямом «Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування газової промисловості з тиском природного газу не більше ніж 1,2 МПа і зрідженого газу - не більше ніж 1,6 Мпа» - не менше 1-ї особи; - технічний експерт з промислової безпеки за напрямом «Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування газової промисловості з тиском природного газу понад 1,2 МПа» - не менше 1-ї особи; - сертифікований фахівець ІІ рівня з візуально-оптичного методу неруйнівного контролю – не менше 2-х осіб; - сертифікований фахівець ІІ рівня з ультразвукового методу неруйнівного контролю – не менше 2-х осіб; - сертифікований фахівець ІІ рівня з радіографічного методу неруйнівного контролю – не менше 2-х осіб; - фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації - не менше 4-х осіб. 2. Учасник, на виконання вимог пп.2.2 п.2 Додатку 1 до ТД не надав копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (сертифікати, дипломи про освіту, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), які підтверджують наявність в Учасника кваліфікованих фахівців, а саме: технічного експерта з промислової безпеки за напрямом «Проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування нафтогазовидобувної промисловості та геологорозвідки» – не менше 2-х осіб та фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації - не менше 4-х осіб, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.2.2 п.2 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (сертифікати, дипломи про освіту, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), які підтверджують наявність в Учасника кваліфікованих фахівців, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно пп.2.1 3. Учасник, на виконання вимог пп.3.1 п.3 Додатку 1 до ТД надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформацію про наявність – адгезиметра покриттів на основі синтетичних (поліуретанових та епоксидних) смол – не менше 1-ї одиниці; універсального реєстратора "ПРИМА-2005 М" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм – 1 шт; з наборів для візуально-оптичного контролю відсутні: лупа вимірювальна 4х - 1 шт, лупа вимірювальна 10х – 1 шт, штангельциркуль з глибиноміром – 1 шт, мікрометр – 1 шт, вимірювачі радіусів – 2 шт, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.3.1 п.3 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку, складена згідно Таблиці №2, про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми, обладнання, тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази для надання послуг: - трасопошукове обладнання для пошуку підземних комунікацій – не менше 2-х одиниць; - мегомметр (вимірювач електричного опору) – не менше 2-х одиниць; - кліщі вимірювальні для електричних величин – не менше 2-х одиниць; - апарат рентгенівський промисловий – не менше 1 одиниці; - набір для візуально-оптичного контролю (лупа вимірювальна 4х; лупа вимірювальна 10х; штангенциркуль з глибиноміром; мікрометр; - універсальний шаблон зварювальника УШС-3; вимірювачі радіусів; лінійка вимірювальна; рулетка вимірювальна; набір щупів пелюсткових щілинних) – не менше 2-х комплектів; - товщиномір металу ультразвуковий – не менше 2-х одиниць; - дефектоскоп металів ультразвуковий – не менше 2-х одиниць; - комплект для проведення кольорової дефектоскопії – не менше 2-х комплектів; - твердомір для вимірювання твердості металу – не менше 2-х одиниць; - товщиномір захисного покриття – не менше 2-х одиниць; - вольтметр/мультиметр з вхідним опором не менше 10 МОм для вимірювання потенціалу «труба – земля» – не менше 2-х одиниць; - переривач струму ПС 80 або еквівалент не менше - 8 одиниць; - вольтметр реєструючий "ПРИМА-2000Б" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм не менше 2-х одиниць; - універсальний реєстратор "ПРИМА-2005 М" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм – не менше 2-х одиниць; - вимірювач опору заземлення з комплектом електродів (не менше 4-х електродів в комплекті) - не менше 2-х одиниць; - трасошукач з функцією пошуку пошкодження ізоляційного покриття трубопроводів методами затухання струму та методом градієнту потенціалу одночасно - не менше 1 одиниць; - генератор для трасошукача потужністю не менше 25 Вт - не менше 1 одиниць - адгезиметр покриттів на основі синтетичних (поліуретанових та епоксидних) смол – не менше 1 одиниці; - адгезиметр стрічкових покриттів (покриттів зі стрічок) – не менше 1 одиниці; - адгезиметр покриттів на основі мастики (мастикових матеріалів) – не менше 1 одиниці; - дефектоскоп іскровий – не менше 1 одиниці. 4. Учасник, на виконання вимог пп.3.2 п.3 Додатку 1 до ТД не надав підтверджуючі документи (свідоцтва/ накладні/ акти приймання-передачі/ оборотно-сальдову відомість) чи інший документ, що підтверджує власність обладнання: адгезиметра покриттів на основі синтетичних (поліуретанових та епоксидних) смол – не менше 1-ї одиниці; універсального реєстратора "ПРИМА-2005 М" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм – 1 шт; з наборів для візуально-оптичного контролю відсутні документи на: лупа вимірювальна 4х - 1 шт, лупа вимірювальна 10х – 1 шт, штангельциркуль з глибиноміром – 1 шт, мікрометр – 1 шт, вимірювачі радіусів – 2 шт, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.3.2 п.3 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи (свідоцтва/ накладні/ акти приймання-передачі/ оборотно-сальдову відомість) чи інший документ, що підтверджує власність даного обладнання.** **У разі оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми, обладнання, тощо) – надати скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів договору (ів) оренди (документ має бути діючій на момент подання). 5. Учасник, на виконання вимог пп.2.10 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії не відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ ТД та форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатку 8, а саме: відсутній абзац «Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).», що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.2.10 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає Забезпечення тендерної пропозиції надається у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ цієї ТД та форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатку 8 цієї ТД.».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 18.03.2025 завантажено наступні документи: - «Довідка МТБ.pdf»; - «Довідка про фахівців.pdf»; - «Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 18.03.2025 p7s.7z»; - «ТзОВ ЖЕТЦ Держпраці_45516+45516-1_p7s.7z».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 24.03.2025 Замовником зареєстровано протокольне рішення від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до абзацу 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: «не надав у складі тендерної пропозиції копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (сертифікати, дипломи про освіту, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), які підтверджують наявність в Учасника кваліфікованих фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації на Кухара О.І., Ладику Р.С., Соколовського Р.В., Кузьміна А.В., які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації».

У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У відповідності до файлу «Довідка про фахівців.pdf», який завантажено на виконання повідомлення про усунення невідповідностей та належним чином не вивчений Замовником, передбачено, що чинні нормативно-правові акти України не передбачають отримання кваліфікації та/або атестації фахівцями з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації, що в свою чергу унеможливлює надання в складі тендерної документації сканованих копій (з оригіналу або з копії) документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації зазначених фахівців, саме як таких що є з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації, а відповідно завантажити скановані копії (з оригіналу або з копії) документу (-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, а саме фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації не передбачається законодавством, а тому і не виявляється можливим.
Окрім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що Замовником у своїй тендерній документації та всупереч пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації, ні в оскаржуваному протокольному рішенні від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4 так і не вказано, які саме кваліфікаційні документи та у відповідності до якого нормативно-правового акту повинні мати фахівці з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації.

Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 17.03.2025, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА", посилаючись на абзац 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.

Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 24.03.2025 № 01/01/13/10/01/01/40-ВЯ/4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника