-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Торги не відбулися
980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 900.00 UAH
Період уточнення:
11.02.2025 19:07 - 06.03.2025 00:00
Відповідь надана
Коли буде проведено дисциплінарна перевірка
Номер:
9c46382e60194f8ebecebd35c19691fd
Дата опублікування:
05.03.2025 18:26
Опис:
Шановний замовник, зобовязуємо розпочати службову перевірку відповідними структурними підрозділами стосовно дій уповноваженої особи Лариси ДУДАРЕНКО яка в тендерній документації навмисно або в змові із іншими особами прописала дискримінаційні вимоги, які попередній учасник успішно оскаржив їх в АМКУ. Відтак АМКУ підтвердив факт зазначення дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника. Виникає питання чому Учасник зобовязаний писати скарги та платити кошти щоб захистити свої права на участь в закупівлі. Враховуючи викладене зобовязуємо вжити заходи реагування, у разі їх відсутності змушені бкдемо звернутися в ДАСУ для проведення моніторингу Вашої закупівлі та накладення адміністративного штрафу на уповноважену особу для недопущення нею в майбутнбому аналогічних помилок.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Замовник здійснює процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а також нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, зокрема, Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель" .
Щодо вашого звернення зазначаємо наступне:
1. Процедура внесення змін до тендерної документації
Згідно з частиною 16 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення Антимонопольного комітету України щодо усунення порушень є обов’язковими для виконання замовником. У разі якщо рішення АМКУ містить вимогу про внесення змін до тендерної документації, замовник виконує таку вимогу та оновлює документацію відповідно до приписів органу оскарження.
Отже, після ухвалення відповідного рішення АМКУ замовник у встановлені строки вніс зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційні вимоги, що підтверджується оприлюдненими документами у системі .
2. Щодо відповідальності уповноваженої особи
Частина 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що уповноважена особа діє в межах своїх повноважень та організовує закупівлі відповідно до чинного законодавства. Факт внесення змін до тендерної документації після рішення АМКУ не є підставою для ініціювання службової перевірки чи застосування санкцій до уповноваженої особи, оскільки вона виконала свої обов’язки згідно з Законом.
3. Щодо ініціювання службової перевірки
Питання ініціювання службових перевірок відносно уповноважених осіб регулюється внутрішніми процедурами замовника. Втручання сторонніх осіб у кадрову політику підприємства є неприпустимим. Замовник самостійно визначає, чи є підстави для проведення внутрішнього розслідування щодо дій уповноваженої особи.
4. Щодо права учасника подавати скаргу в АМКУ
Законодавство передбачає механізм оскарження рішень замовника. Відповідно до статті 18 Закону, учасники мають право подавати скарги до АМКУ у разі порушення їхніх прав. Оплата за подання скарги передбачена законом і є стандартною процедурою для всіх учасників ринку.
5. Щодо можливості звернення до ДАСУ
Згідно з частиною 1 статті 8 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Державна аудиторська служба України (ДАСУ) здійснює контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Водночас, враховуючи, що замовник виконав рішення АМКУ та усунув порушення, підстав для накладення санкцій на уповноважену особу немає.
Таким чином, замовник діяв у межах чинного законодавства, виконав рішення АМКУ та вжив заходи для забезпечення відкритості та прозорості закупівлі. Враховуючи наведене, підстави для службової перевірки відсутні.
Дата відповіді:
06.03.2025 11:09
Відповідь надана
Виконайте рішення АМКУ в повному обсязі
Номер:
4d1b75f187fc4f13b32fc59c3f9b6f1a
Дата опублікування:
04.03.2025 11:16
Опис:
Шановний замовник виконайте рішення комісіі АМКУ від 24.02.2025 №2798-р/пк-пз в повному обсязі, а саме виключіть із Додатка 2 до тендерної документації вимогу щодо надання Учасником Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). Оскільки комісія підтримала Учасника та вказала замовнику що даний сертифікат є дискримінаційною вимогою.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякую за запитання. Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
04.03.2025 11:35
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
f4b031e4b1e943dea985ce6b5688aa87
Дата опублікування:
04.03.2025 10:37
Опис:
Шановний замовник, тендерної документацію передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог може надати документи які підтверджуть наявність орендованого приміщення, централізованого пульта то чому уповноважена особа обмежує коло учасників зазначивши, що відомості щодо присвоєння радіочастоти ДП «Український державний центр радіочастот» повині видані лише Учаснику . ЧОМУ замовник обмежує права Учасників та непередбачає оренду даного обладнення. ЧИ ця ВИМОГА прописана для маніпулювання даних під час кваліфікації переможця.
Враховуючи викладене та з метою недопущення маніпулювання фактами, а також не допущення порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом викладення абз.3 та 4 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації у новій редакції, а саме:
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких або договір оренди радіостанцій або договору надання послуг або інший документ, що свідчить про використання засобів радіозв’язку Учасником.
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності або договір оренди радіостанцій або договору надання послуг або інший документ, що свідчить про використання засобів радіозв’язку Учасником.
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Відповідь:
Шановний Учасник. дякую за запитання.
Зазначена вимога зумовлена тим, що ефективна координація дій охоронників безпосередньо впливає на рівень безпеки об'єкта, що охороняється. Використання професійного радіозв’язку дозволяє забезпечити оперативне управління силами охорони, знижує ризики несанкціонованого втручання та гарантує безперервність комунікації.
Щодо вимоги про наявність радіостанцій саме у учасника, а не їх оренди або залучення субпідрядника, слід зазначити наступне:
5. Безпека та контроль. Наявність радіозасобів у власності учасника виключає можливість втручання сторонніх осіб у роботу системи зв’язку, що є критично важливим для забезпечення конфіденційності та безпеки об’єкта, що охороняється.
6. Дотримання вимог законодавства. Відповідно до статті 32 Закону України "Про радіочастотний ресурс України", використання радіочастотного спектра потребує наявності відповідних дозволів, які видаються безпосередньо суб’єкту господарювання, що експлуатує відповідні засоби зв’язку. Передача таких дозволів третім особам (наприклад, через оренду) не передбачена законодавством.
7. Оперативне управління. Власні засоби зв’язку дозволяють учаснику гарантувати їх справність, доступність та оперативне використання в будь-який момент без залежності від третіх осіб.
8. Недопущення ризиків субпідряду. Використання субпідрядників для забезпечення критично важливих елементів охоронних послуг може призвести до втрати контролю за якістю надання послуг та оперативністю реагування.
Щодо твердження про можливе обмеження конкуренції, варто зазначити, що умови тендерної документації є рівними для всіх учасників ринку. Вони встановлюють чіткі критерії для забезпечення високих стандартів охоронної діяльності, які відповідають загальноприйнятим практикам та вимогам безпеки.
Таким чином, вимоги щодо наявності засобів радіозв’язку в учасника є законними, обґрунтованими та такими, що спрямовані на забезпечення якісного виконання охоронних послуг відповідно до умов тендеру.
Дата відповіді:
04.03.2025 11:52
Відповідь надана
Надайте розяснення
Номер:
086881b3d8f9498a928328e08a5f2d46
Дата опублікування:
04.03.2025 10:15
Опис:
Умовами тендерної документації передбачається, що Учасник може мати у власності або використовувати на правах оренди централізованого пульта охорони (моніторингова станція) тобто замовник не обмежує коло потенційних Учасників.
В той же час Замовник ПРОПИСУЄ дискримінаційну вимогу щодо НАЯВНОСТІ ЛИШЕ В УЧАСНИКА радіостанцій без можлимості їх брати в оренду чи залучати субпідрядника, саме чітко наголошує, що відомості щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу.
Виникає питання якщо в одному пункті замовник розширює коло учасників то навіщо в іншому він їх обмежує. Некомпетентність уповноваженої особи чи надання вигоди / переваги іншому Учаснику. Враховуючи викладене просимо розяснити дане питання а вразі необхідності внести зміни до тендерної документації
Відповідь:
Шановний Учасник, дякую за запитання.
Зазначена вимога зумовлена тим, що ефективна координація дій охоронників безпосередньо впливає на рівень безпеки об'єкта, що охороняється. Використання професійного радіозв’язку дозволяє забезпечити оперативне управління силами охорони, знижує ризики несанкціонованого втручання та гарантує безперервність комунікації.
Щодо вимоги про наявність радіостанцій саме у учасника, а не їх оренди або залучення субпідрядника, слід зазначити наступне:
1. Безпека та контроль. Наявність радіозасобів у власності учасника виключає можливість втручання сторонніх осіб у роботу системи зв’язку, що є критично важливим для забезпечення конфіденційності та безпеки об’єкта, що охороняється.
2. Дотримання вимог законодавства. Відповідно до статті 32 Закону України "Про радіочастотний ресурс України", використання радіочастотного спектра потребує наявності відповідних дозволів, які видаються безпосередньо суб’єкту господарювання, що експлуатує відповідні засоби зв’язку. Передача таких дозволів третім особам (наприклад, через оренду) не передбачена законодавством.
3. Оперативне управління. Власні засоби зв’язку дозволяють учаснику гарантувати їх справність, доступність та оперативне використання в будь-який момент без залежності від третіх осіб.
4. Недопущення ризиків субпідряду. Використання субпідрядників для забезпечення критично важливих елементів охоронних послуг може призвести до втрати контролю за якістю надання послуг та оперативністю реагування.
Щодо твердження про можливе обмеження конкуренції, варто зазначити, що умови тендерної документації є рівними для всіх учасників ринку. Вони встановлюють чіткі критерії для забезпечення високих стандартів охоронної діяльності, які відповідають загальноприйнятим практикам та вимогам безпеки.
Таким чином, вимоги щодо наявності засобів радіозв’язку в учасника є законними, обґрунтованими та такими, що спрямовані на забезпечення якісного виконання охоронних послуг відповідно до умов тендеру.
Дата відповіді:
04.03.2025 11:40
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога сертифікат 14001
Номер:
159dbf008d864181847eb0875973f359
Дата опублікування:
04.03.2025 09:58
Опис:
Шановний замовник, припиніть зазначати в тендерній документації дискримінаційні умови, а саме: в ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКАТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ додаток 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник зобовязаний додатково надати Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015) стосовно діяльності охоронних служб з документами, що підтверджують позитивні висновки здійснення останнього наглядового аудиту.
Наголошуємо, що комісія АМКУ у рішенні від 24.02.2025 №2798-р/пк-пз по ВАШІЙ ЗАКУПІВЛІ чітко наголосила та ЗАЗНАЧИЛА, що ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИЙ СЕРТИФІКАТ є дискримінаційним на жодним чином не має відношення до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити дискримінаційні вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь:
Шановний Учасник, дякую за запитання. Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
04.03.2025 11:31
Відповідь надана
Не надано відповідь
Номер:
4f92eb04997b487993bce84e65bdfc94
Дата опублікування:
04.03.2025 09:42
Опис:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу що вами не надано відповідь стосовно початку дисциплінарного провадження відносно уповноваженої особи за зазначення нею в тендерній документації дискримінаційних вимог які звужують /обмежують коло потенційних учасників та не вірного визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Відповідь:
Шановний Учасник, дякую за запитання.
Відповідно до статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі", уповноважена особа здійснює свої повноваження відповідно до законодавства та несе відповідальність у випадках, передбачених чинними нормами права.
Після подання скарги та прийняття відповідного рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ), замовником були внесені необхідні зміни до тендерної документації відповідно до вимог регулятора. Це свідчить про виконання замовником своїх зобов’язань щодо усунення можливих зауважень та забезпечення прозорості закупівельного процесу.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, вона формується з урахуванням ринкових досліджень, аналізу цінових пропозицій та інших економічно обґрунтованих розрахунків. Законодавством не передбачено дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи за визначення вартості, якщо це зроблено відповідно до встановлених процедур.
Таким чином, звинувачення у можливих порушеннях з боку уповноваженої особи не мають правових підстав, оскільки всі зміни були внесені відповідно до рішень АМКУ та вимог чинного законодавства України, а очікувана вартість визначена згідно з чинною методикою.
Дата відповіді:
04.03.2025 11:45
Відповідь надана
Відповідь
Номер:
ba551af576cd4de8b73f6ff480920f7b
Дата опублікування:
14.02.2025 12:48
Опис:
Шановний замовник чекаємо з нетерпінням на аргументовані відповіді або внесенні зміни до тендерної документаціх. Просимо не затягувати час з їх наданням
Відповідь:
Шановний Учасник! Зміни до тендерної документації внесені та надані аргументовані відповіді.
Дата відповіді:
14.02.2025 21:21
Відповідь надана
Договора страхування ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
b263769f87764f218092135b4d858b12
Дата опублікування:
13.02.2025 09:32
Опис:
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так, пунктом 6 Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника Додатку 4 до Тендерної документації передбачено, що учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків.
Наголошуємо, що дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Оскільки Закон України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови) не передбачають для суб’єктів господарської діяльності обов’язкового обов’язку укладання вище зазначених договорів. Таким чином страхування є добровільне.
Отже, страхування не може бути обов'язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників таких договорів. Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Відповідно до ЗУ "Про охоронну діяльність" та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності суб'єкти господарювання здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу - ліцензії на надання охоронних послуг. Ніяких інших документів на здійснення охоронної діяльності Законом не передбачено. Дана вимога розрахована на учасників торгів, які в змозі надати вказану інформацію та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі до нас як потенційного Учасника.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушує зазначені вище вимоги діючого законодавства. Крім того, виходячи з наведеного, страхування професійної відповідальності перед третіми особами та добровільне страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків не відноситься до предмета закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі до нас як потенційного Учасника.
Звертаємо увагу, що така дискримінаційна вимога неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ (рішення комісії АМКУ від 06.01.2025 № 148-р/пк-пз).
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема щодо наявності фінансової спроможності. Надання договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами є підтвердженням такої спроможності та гарантією відшкодування можливих збитків, що можуть виникнути під час надання охоронних послуг.
Крім того, стаття 22 цього ж Закону передбачає, що тендерна документація може містити вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, однією з форм якого є страхування.
Встановлення вимоги щодо надання договорів страхування не є дискримінаційним, оскільки вона спрямована на забезпечення належного рівня безпеки та відповідальності підрядника перед замовником . Ця вимога є обґрунтованою та пропорційною до предмета закупівлі, що відповідає принципам, визначеним у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Варто зазначити, що хоча Закон України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, не передбачають обов'язкового укладання договорів добровільного страхування, замовник має право встановлювати додаткові вимоги для забезпечення належного виконання договору про закупівлю.
Дата відповіді:
14.02.2025 21:17
Відповідь надана
Прописані вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі.
Номер:
439980c2690946cc935b18d7b144a6c2
Дата опублікування:
13.02.2025 09:01
Опис:
Шановний Замовник, завертає увагу , що вами здійснюється закупівля послуг з фізичної охорони за кодом ДК 79710000-4 «Охоронні послуги». Відповідно прописуючи дискримінацій вимоги в тендерній документації, ви порушуєте принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 та статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Яке відношення, до предмету закупівлі є надання посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, надання медичної допомоги, наявності в штаті медпрацівника для медичного огляду водіїв, договорів добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. Можливо вам потрібно амбулаторію відкривати чи надавати послуги сімейного лікаря, а можливо й проктолога запрошувати для оглядів працівників чи терапевта. Чому не просите надати ліцензію на страхування адже договори ви зобов’язуєте надати. Аналогічно наявність 2 працівників (охоронників не нижче 4 розряду) ???? для залучення у випадку настання надзвичайної ситуації які використовуватимуть пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів чому на 2 чи третього розряду, чому саме два працівника. Уклали б договір з поліцією і не морочили б голову Учасникам прописуючи дискримінаційні вимоги. Хто Вас буде захоплювати!!!!!
Таким чином прописані вимоги розраховані на учасників торгів, які в змозі надати вказану інформацію та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі до нас як потенційного Учасника.
Крім того, зазначені вимога Тендерної документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушує зазначені вище вимоги діючого законодавства. Відповідно, вищезазначені положення Тендерної документації не узгоджуються з предметом закупівлі.
Як наслідок, викладені факти свідчать про некомпетентність уповноваженої особи в проведені даної закупівлі та ймовірно змову з визначеним учасником прописуючи дані вимоги, а також дискредитацію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Враховуючи викладене ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації, а також розпочати дисциплінарне провадження стосовно уповноваженої особи за зазначення нею в тендерній документації дискримінаційних вимог які звужують /обмежують коло потенційних учасників та не вірного визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Адже послуги за попереднім договором надавалися по 75 грн/год , а вданій закупівлі розраховано по 66, 72 грн./год. . При цьому, обсяг послуг та вимоги до послуг не змінювалися. Як наслідок розмір очікуваної вартості не відповідає терміну надання послуг.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення. Що як ми знаємо за ст. 364 Кримінального кодексу України «Зловживання владою або службовим становищем» якщо буде доведено, що уповноважена особа Замовника умисно внесла до тендерної документації дискримінаційні умови, які надавали перевагу одому з учасників закупівлі. В свою чергу учасник пообіцяв віддячити за таке сприяння; та за ст 367 Кримінального кодексу України «Службова недбалість» якщо буде доведено, що уповноважена особа Замовника не здійснила належну перевірку тендерної документації через недбале ставлення до обов’язків, що надало перевагу одному з учасників закупівлі. Буде притягнуто до відповідальності у разі порушення законодавства.
Відповідь:
Шановний Учасник! Будуть внесені зміни до Закупівлі.
Дата відповіді:
14.02.2025 21:16
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
c67c365b53d84c5a9486e7d9d73586d2
Дата опублікування:
13.02.2025 08:08
Опис:
Вимога щодо проходження навчання з електробезпеки за всіма нормативними документами одночасно (ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ, ПРРЕЕ, ПУЕ). Відповідно до статті 5 Закону, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципу недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Вимога проходження навчання за всіма вказаними нормативними документами одночасно є надмірною, оскільки кожен з цих документів регулює окремі аспекти електробезпеки, і їх вивчення може відбуватися в різний час або в різних навчальних центрах. аконодавством України не передбачено обов’язкового одночасного проходження навчання за всіма цими документами. Вимога обмежує участь тих учасників, які вже пройшли навчання за окремими документами і мають дійсні посвідчення.
Відповідь:
Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) встановлюють вимоги щодо безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС) визначають порядок технічної експлуатації електроустановок. Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) регламентують використання засобів захисту при роботі з електроустановками. Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) містять вимоги до проектування та монтажу електроустановок.
Комплексне навчання за всіма цими документами забезпечує всебічну підготовку працівників до безпечної роботи з електроустановками та відповідає вимогам чинного законодавства.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників повинно бути обґрунтованим та відповідати предмету закупівлі. Вимога щодо проходження навчання з електробезпеки за всіма зазначеними нормативними документами спрямована на забезпечення належного рівня безпеки при наданні охоронних послуг, що відповідає принципу пропорційності та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
14.02.2025 21:15