-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
11.02.2025 19:12 - 16.02.2025 00:00
Відповідь надана
зміни до Тендерної документації
Номер:
7b89173e795e46e2b55e1e4c67587c07
Дата опублікування:
14.02.2025 12:49
Опис:
Шановний Замовник, просимо внести зміни до Тендерної документації, оскільки деякі її
умови є суперечливими та такими, що не відповідають нормам чинного законодавства, а саме
1) пунктом 2.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у
складі тендерної пропозиції «довідки у довільній формі, яка містить інформацію про
наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до
виконання умов договору (проведення робіт) і із обов’язковим зазначенням ПІБ працівників,
посади, стаж роботи на посаді, РНОКПП працівників. В довідці необхідно також надати
інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов
договору щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі.
- На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці)
необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або
копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до
виконання договору.
- На працівників учасника, які залучені за цивільно- правовими договорами (угодами), в складі
тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на
кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору».
Проте, згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання,
зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди,
крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного
добробуту та захисту прав людини. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку
персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків,
визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та
прав людини. Законом України « Про захист персональних даних» персональні дані – це
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути
конкретно ідентифікована.
Зважаючи на те, що потенційний учасник закупівлі може залучати працівників за цивільно-
правовими договорами, такі договори надати не завжди є можливість через ненадання
суб'єктами персональних даних згоди на їх поширення, крім того, в договорах міститься
інформація, що відноситься до комерційної таємниці.
2) вимоги, встановлені пунктом 2.1.2 та 2.1.3 Додатку 3 суперечать вимогам Тендерної
документації та чинному законодавству.
Так, пунктом 7 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що учасник надає інформацію
про залучення субпідрядників, а також спроможності інших суб’єктів господарювання лише
у разі залучення їх в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю
Якщо учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в
обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного
субпідрядника/співвиконавця, або взагалі не планує залучати субпідрядника/співвиконавця
такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідну довідку в довільній
формі.
Таким чином, вимога, встановлена п.2.1.2 та п.2.1.3 не може бути виконана учасником, який
планує залучати до виконання договору про закупівлю субпідрядників у обсязі менше 20
відсотків вартості договору.
3) вимога, встановлена пунктом 2.1.4 Додатку 3 є дискримінаційною. Так, зазначеним
пунктом встанволено вимогу надати завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового
розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних
осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за III квартал
2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про
отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників
податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного
внеску. Разом з тим, строком виконання послуг за тендерною документацією встановлено 01
березня 2025р. По 31 грудня 2025 року. Таким чином, встановленою вище умовою, замовник
фактично усуває від участі в закупівлі учасників, які лише планують у зв'язку з укладенням
договору на закупівлю, укласти і договори цивільно-правового характеру та виплачувати
доходи на користь платників податків - фізичних осіб.
4) пунктами 3.1.2 та 3.1.3 Додатку 3 встановлено вимоги, які є дискримінаційними. Оскільки
фактично унеможливлює участь учасників, які планують використовувати спроможності, про
які йдеться в даних пунктів при залученні субпідрядників у обсязі менше 20 відсотків
вартості договору.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови тендерної
документації, які направлені на забезпечення перемоги в закупівлі окремих учасників. В
іншому випадку, будемо змушені звертатися зі скаргою на умови тендерної документації до
Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Шановний УЧАСНИК !!! Надаємо роз’яснення стосовно поданих питань . У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто, у разі закупівлі робіт або послуг, замовник в тендерній документації обов’язково повинен зазначити хоча б один з кваліфікаційних критеріїв, визначених у статті 16 Закону.
Крім того, замовник повинен зазначити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто визначити документальне підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У такому разі на виконання пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, замовник в тендерній документації повинен зазначити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Якщо Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю , він надає довідку про не залучення субпідрядника/співвиконавця.
Дата відповіді:
16.02.2025 14:03
Відповідь надана
пояснення про аналогічний договір
Номер:
d20191985f624c9595c66b2a9550a1a8
Дата опублікування:
13.02.2025 15:50
Опис:
Шановний Замовник,просимо надати пояснення стосовно п.2 додатку № 3 до тендерної документації п.п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів),а саме п 1.1.2. учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічної послугою мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД.
1.Поясніть які саме документи ви мали на увазі що підтверджуює (підтверджують) виконання такого договору,бо документом підтвердження виконання договору є тільки акти виконаних робіт (послуг) згідно умов договору. Других документів про виконання робіт в законодавстві України не передбачається.
2.Поясніть що мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД.,Це мається на увазі одне приміщення 15000м2(приклад Державне підприємство «Національнийакадемічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка» або 100 приміщень по 150м2 (приклад договір на прибирання 100 приміщень свинарників у одного замовника).
Заздалегідь вдячні за належне реагування
Відповідь:
Шановний УЧАСНИК !!! Надаємо пояснення стосовно п.2 додатку № 3 до тендерної документації п.п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів),а саме п 1.1.2. учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічної послугою мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД.
1.) Документом, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору є : акти виконаних робіт (послуг), позитивний лист відгук від контрагента також може бути документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
2.)Обслуговування приміщень виконаних ЗА одним договором ЗАГАЛЬНОЮ ПЛОЩЕЮ не менш ніж 15 000 м2 та виконання АНАЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ згідно додатку №1 до ТД.. (у Додатку №1 до ТД вказані саме які аналогічні послуги маються на увазі).
Дата відповіді:
13.02.2025 16:30