• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2025 19:12 - 16.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА Про скасування неправомірного ришення ДП " НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА викладені в Протоколі №27 від21.02.2025 " Визначити Учасника ПП "Клiнiнг-Про" переможцем Закупiвлi. та рiшення про нaмip укласти договiр про закупiвлю з переможцем закупівлі, а саме Учаснuком ПП "Клiнiнг-Про". в закупивли UA-2025-02-11-015576-a Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ).

Номер: 8de24199d7af48f7abcc5bfba4ab4342
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-11-015576-a.c1
Назва: ВИМОГА Про скасування неправомірного ришення ДП " НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА викладені в Протоколі №27 від21.02.2025 " Визначити Учасника ПП "Клiнiнг-Про" переможцем Закупiвлi. та рiшення про нaмip укласти договiр про закупiвлю з переможцем закупівлі, а саме Учаснuком ПП "Клiнiнг-Про". в закупивли UA-2025-02-11-015576-a Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ).
Вимога:
Уповноваженій особі ДП " НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА " ВИМОГА Про скасування неправомірного ришення ДП " НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА викладені в Протоколі №27 від21.02.2025 " Визначити Учасника ПП "Клiнiнг-Про" переможцем Закупiвлi. та рiшення про нaмip укласти договiр про закупiвлю з переможцем закупівлі, а саме Учаснuком ПП "Клiнiнг-Про". в закупивли UA-2025-02-11-015576-a Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ). .11.02.25рДП НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА " оголошенням № UA-2025-02-11-015576-a було оголошено проведення Відкритіх торгив з особливостями на закупівлю послуги за предметом: Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ). У зазначеній закупівлі прийняли участь наступні учасники: 1. ФОП "Романенко Тетяна Миколаївна" 2. Приватного пидприемства «Клінінг-Про» 3. ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 21.02.25р. Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано протокол №27 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасника ПП "Клінінг-Про" визначити переможцем Закупівлі.та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцим Закупівлі,а саме учасником ПП "Клінінг-Про". Зазначене рішення вважаю протзаконним та таким,що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,оскільки пропозиція ПП "Клінінг-Про" не відповідає вимогам тендерной документації Замовника,та змист пропозиції порушуе ряд законов Украіни. Невідповідність тендерной пропозициції ПП " ПП "Клінінг-Про " вбачаю у наступному: 1) Так додатком№3 Замовником встановлено п3.1. Для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 3.2. Копія/сканкопія Статут або інший установчий документу (за наявності) або код доступу до скан-копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. (для юридичної особи). 3.3. Копія/сканкопія Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара. 3.4. Довідка з відомостями про учасника за встановленою формою 1, яка наведена нижче У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «7.ведомості» подае . Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1,в якой він вказує 11. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.): генеральний директор Дячик Ольга Михайлівна, +380500294660 12. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.): генеральний директор Дячик Ольга Михайлівна, +380500294660 13. Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.): генеральний директор Дячик Ольга Михайлівна, +380500294660 14. Відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи із зазначенням наступної інформації: прізвища, ім’я, по-батькові (за наявності), дати народження, країни громадянства, адреси бенефіціара: Козолуп Сергій Миколайович, 25.11.1976р, громадянство українець, Україна, 04176, м. Київ, Набережно-Рибальська дорога, будинок 3, квартира 85. Для пидвердження повноважень генерального директора Дячик Ольга Михайлівна, що уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника додані документі файл «10документі що до уповноваженной особі»,там вказані 2 документа: 1.Рішення №15-05/2024-1 одноосібного учасника Приватного пидприемства «Клінінг-Про» 2.Наказ №21-п про призначення генеральним директором Дячик Ольга Михайлівна Рішення №15-05/2024-1 одноосібного учасника Приватного підприємства «Клінінг-Про» не аутентичне (підробка) пояснення : 1. У цьому рішенні вказано: «ТОВ Клінінг-Про в особі директора Козалупа Сергія Михайловича»,це означає що дане рішення повинно бути підписано Козалупом Сергійом Михайловичем. в присутності нотаріуса(приклад файл « 15. Документи щодо уповноваженої особи».файл «1.0_Протокол та наказ_про призначення_зміна назви») 2 В статуте Приватного підприємства «Клінінг-Про» файл «13 статут копія» в статті 6 управління та керівництво п.п 6.3 до виключної компетенції засновника (власника відноситься: призначення та звільнення Генерального Директора. Других документов тобто доверенности по яким особа по призначенню генерального директора непередбачена статутом Приватного підприємства «Клінінг-Про» 3 У цьому рішенні вказано від імені Козалупа С.М. на підставі довіреності діє Музика Максим Петрович(довіреність згідно тендерної документації не представлена, по якій Музика М.П. може призначать Генерального директора Приватного підприємства «Клінінг-Про») 4 У цьому рішенні Музика М.П. вказаний як учасник ПП "Клінінг-Про,а підпис його, яку засвідчу нотаріус стоїть від ТОВ «Клінінг-Про»,що свідчить ,що цей документ підробка-зроблена з 2 або 3 документів. 5 Зміст цього документу є очевидно підробленими, оскільки складені різними шрифтами, текст нерівний, відстань між рядками на початку рядка відрізняється від відстані наприкінці рядка, чого ніяк не може бути, коли документ виготовлений у звичайний спосіб. Тому згідно цього рішення Дячик Ольга Михайлівна, не може підписувати документи тендерної пропозиції та на посаді Генерального директора вона находиться не законно. Згідно р5.п.п2 Інша інформація. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. Замовником встановлено Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції 2) додатком№3 Замовником восстановлено 3.4. Довідка з відомостями про учасника за встановленою формою 1, У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «7.ведомості» подав . Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1 За вих № 07/01-25 від 31 січня 2025 року. Ця довідка не дійсна, тому що біла зроблена до 11.02.25р.дня оголошення Відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги за предметом: Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ). 3) додатком№3 Замовником встановлено .1.4. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «4.2 4 дф» надає Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків в цьому додатку вказані фізичні особі с персональними даними у кількості 218 осіб. У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «4.6 згоді» подає листи згоді на обробку персональних даних від 45 осіб. Таким чином ПП "Клінінг-Про" грубо порушив проти 173 осіб не довших згоду на обробку персональних данніх Вiдповiдно до Закону Україні '.Про захист персональних даних'' ,та Закону України “Про інформацію” згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Законом України « Про захист персональних даних» персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Порушена вимога Замовника 8.1. Документи, що подаються у складі пропозиції та які містять інформацію про персональні дані фізичної особи – суб’єкта персональних даних, оприлюднюються та обробляються учасником процедури закупівлі (володільцем персональних даних) з урахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних» та подаються разом із документами, що підтверджують надану суб’єктом персональних даних згоду на обробку (в т.ч збирання, зберігання і поширення) таких персональних даних (із їх зазначенням) володільцем персональних даних. 4) додатком№3 Замовником встановлено 1.1.2. учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Під аналогічної послугою мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД. У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «3.1 Аналогічний договір+відгук Дніпропетровська обл. (2).PDF» надано договір №154/2022 від 01.09.22р В п 4.1 цього договору вказано: «Щомісячно Замовник здійснює оплату послуг, протягом 10 банківських днів після підписання акту приймання-передачи наданих послуг В п4.2 цього договору вказано «Оплата послуг може здійснюватися замовником за фактично наданні послуги на підставі актів приймання- передачі наданих послуг. В п.5.4 цього договору вказано: «В актах приймання –передачі наданих послуг зазначається найменування сторін, від послуг, період, протягом якого вони надавались, обсяг виконання, фактична вартість послуг, інша інформація, а також сумма яка підлягає оплаті Замовником. Датою прийняття послуг вважається дата підписання акту обома Сторонами. Виходячи с тих пунктов договору единим документом (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору е акт приймання-передачи наданих послуг. ПП "Клінінг-Про" не надав акт приймання-передачи наданих послуг ,порушив ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, п. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також цей договір не може виконатися взагалі. Тому що в переліку послуг до цього договору вказанні послуги: «вологе протирання стін. періодичність надання послуг 1 раз на квартал.». «обмітання пилу періодичність надання послуг 1 раз на квартал.». «Генеральне прибирання приміщень (в т.ч. після ремонтних робіт).періодичність надання послуг 2 рази на рік. А цей договір заключен лише на один місяць. ПП "Клінінг-Про" надав відгук до цього договору, в якому нема інформації про цей документ(№ віх, дата та інша інформація передбачена законодавством Україні) Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМОГАЕМО : 1.Прийняти вимогу до розгляду 2.Вимагаємо усунути порушення законодавства. 3.Вимагаємо скасувати рішення Протоколу №27 від21.02.2025 "" Визначити Учасника ПП "Клiнiнг-Про" переможцем Закупiвлi. та рiшення про нaмip укласти договiр про закупiвлю з переможцем закупівлі, а саме Учаснuком ПП "Клiнiнг-Про". в закупивли UA-2025-02-11-015576-a Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ). При негативному розгляді даної вимоги ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА буде змушена звернутися в антимонопольний комітет України, та Державну аудиторську службу України зі скаргою. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА ________________________ ________________________ Романенко Т.М )
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до вимоги про скасування неправомірного рішення ДП " НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ УКРАЇНИ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА викладених у Протоколі №27 від21.02.2025 " визначення Учасника ПП "Клiнiнг-Про" переможцем Закупiвлi та рiшення про нaмip укласти договiр про закупiвлю з переможцем закупівлі, а саме Учаснuком ПП "Клiнiнг-Про". у закупівлі UA-2025-02-11-015576-a Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання ) надаємо пояснення. По- перше: Стосовно уповноваженої особи (підписанта) ПП "Клiнiнг-Про". Твердження скаржника базується на власній думці, яка не підтверджується документально. Не вивчивши всіх документів, скаржник вводить замовника та учасників процедури в оману. Звертаємо увагу на те, що Учасником ПП Клінінг-Про надано документ №12 Витяг з ЄДР ,де чітко зазначені відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи: Керівник: ДЯЧИК ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА Дата призначення (набуття повноважень): 16.05.2024, та інші дані. Відповідно у Замовника відсутні підстави вважати інформацію неправдивою. По-друге: У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «4.2 4 дф» надає Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків в цьому додатку вказані фізичні особі с персональними даними у кількості 218 осіб. У складі своєї пропозиції ПП "Клінінг-Про" у файлі «4.6 згоди» подає листи згоди на обробку персональних даних від 45 осіб, тобто тих осіб, дані яких можуть бути ідентифіковані відповідно до наданих документів. Решта даних, які зазначені в 4 ДФ не можуть бути ідентифіковані відповідно до наданих документів учасника. Відповідно учасник виконав вимогу в повному обсязі. По-третє: Відповідно до вимог – «Учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.» Під аналогічної послугою мається на увазі обслуговування приміщень виконаних за одним договором загальною площею не менш ніж 15 000 м2 та виконання аналогічних послуг згідно додатку №1 до ТД. Учасник ПП «Клінінг-Про» надав відповідний аналогічний Договір з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, а саме позитивний відгук, в якому зазначено ID номер закупівлі, та інформація, яка підтверджує повне належне виконання договору. Звертаємо увагу скаржника, що відгук надано на цифровому бланку, який містить всю необхідну інформацію. Відповідно учасник ПП «Клінінг-про» надав інформацію щодо виконання аналогічного договору в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено