-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Торги не відбулися
286 470.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 432.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 432.35 UAH
Період уточнення:
11.02.2025 18:34 - 05.03.2025 00:00
Відповідь надана
Незрозуміла дискримінаційна вимога
Номер:
77882c4ed0624185937b12fe0f169cad
Дата опублікування:
04.03.2025 22:07
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 2 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження наявна вимога п.3.3. Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо надання послуг контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис послуг та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг.
Яким чином можна зрозуміти вашу вимогу??? Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
А чому саме не більше десятиденної давнини??? А яка різниця між листом-відгуком, який наданий учаснику процедури закупівлі рік назад, чи півроку, чи місяць назад??? Чому учасники процедури закупівлі повинні з незрозумілих на те причин повторно звертатися до Замовника послуг, яким раніше надавали подібні послуги, щоб вони повторно видавали учасникам листи-відгуки??? Чим ви це мотивуєте??? Навіщо ви навмисно даною незрозумілою вимогою навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі??? Внесіть відповідні зміни до вимог тендерної документації та не порушуйте основні Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасниківї, відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них!!!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
06.03.2025 09:43
Відповідь надана
Необхідність долучення вимог, які визначаються чинним законодавством України
Номер:
9a8e1226108d4d7ba940e48f234794c9
Дата опублікування:
13.02.2025 20:45
Опис:
Шановний Замвонику процедури закупівлі!!!
Предметом закупівлі є "Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою" відповідно до ЗАТВЕРДЖЕНО та чинного Наказу Держнаглядохоронпраці України №15 від 26.01.2005 року "ПЕРЕЛІКУ робіт з підвищеною небезпекою" п.11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням
вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння віднсяться до робіт з підвищеною небезпекою!!!
Отже, виходячи з вищезазначеної інформації "Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації" є робоми з з підвищеною небезпекою.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до ст. 18 ЗУ №2694 “”Про охорону праці” Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка регламентується та визначається Законом України "Про охорону праці" вважаємо за необхідне та за доцільне долучити вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо проходження Навчання директора (керівника) підприємства, працівників (керів-ника та виконавців робіт) Учасника повинно бути проведене обов’язково у відповідності з Законом України «Про охорону праці» та «Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05).
Проходження навчання з питань охорони праці посадових осіб дирек-тора (керівника) підприємства, керівника робіт та виконавців повинно бути пройдено в спеціалізованих навчальних центрах. Перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних центрах, проводиться комісією відповідного територіального органу Держпраці.
У випадку проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань персоналу та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, чинні посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці у відповідності з Законом України «Про охорону праці» та «Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) та у разі надання документів про навчання та перевірку знань працівників з питань пожежної безпеки, надати лист ДСНС про розгляд та погодження розроблених програм навчання з питань пожежної безпеки. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій.
З метою виконання вимог ст.14 Закону України «Про охорону праці» зобовязати учасників надати чинні копії протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання з Охорони праці, а саме:
на директора(керівника) підприємства:
- загальний курс з охорони праці;
- загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12).
на керівника робіт:
- загальний курс з охорони праці;
- навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електро-установок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), група допуску з електро-безпеки, не нижче ІV до 1000 В.
на виконавців робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналіза-ції (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустат-кування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та при-ладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автома-тичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики):
- навчання з питань пожежної безпеки для виконавців робіт (пожежно-технічний мінімум), (відповідно до Постанови №444 від 26.06. 2013 року);
- правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відпо-відно до НПАОП 0.00-1.15-07);
- НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електро-установок споживачів» (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електро-захисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) група допуску з електро-безпеки, не нижче ІІІ до 1000 В.
Сподіваємося на здоровий глузд, дотримання норм та вимог чинного законодавства України, а саме Закону України "Про охорону праці", що автоматчино убезпечить вас як Замовника процедури закупівлі, а також відповідальних осіб за стан систем протипожежного захисту на всіх обєктах на яких будуть надаватися послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою від недобросовісних учасників,а також учасників, які не дотримуються та відповідно грубо порушують норми ст. 18 ЗУ №2694 “”Про охорону праці" і наражують на небезпеку, адміністративну та кримінальну відповідальність не тільки самих себе, але й директорів шкіл та садочків, а також відповідальних осіб за стан систем протипожежного захисту на обєктах на яких будуть надватися послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту".
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
16.02.2025 19:13
Відповідь надана
Відсутність ключової вимоги в тендерній документаціх, щодо наявності матеріально-технінчої бази
Номер:
9a741e83cf964ef59ca0ddf1b49f8d78
Дата опублікування:
13.02.2025 19:54
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку №2 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження"
Наявна вимога: п.1.1 Довідка, згідно форми, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для надання послуг (обовязкова наявність амперметра, вольтметра, омметра, магаометра, тестера, імітатора диму та тепла!!! Ми з цим всі згодні, це все прописано і зазначено в чинні Постанові №852 від 23.11.2016 року, але чомусь, з незрозумілих прични вами упущений один дуже ключовий та важдивий момент, щодо обовязкової наявності в учасника процедури закупівлі адміністративного приміщення на правах власності (оренди), відповідно до п.6 розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожеж-ного призначення" чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Виходячи з вищезазначеної інформації, наполягаємо на долучені вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою, відповідно до чинного законодавства України, щодо наявності адміністративного/офісного приміщення в Учасника на правах власності або оренди. У випадку оренди – Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати чинний Договір оренди адміністративного/офісного та/або складських/виробничих приміщень, що вказані в Довідці. У разі якщо адміністративне/офісне/складське/виробниче приміщення є власністю Учасника (надати підтверджуючі документи на право власності). У разі якщо адміністративне/офісне/складське/виробниче приміщення не є власністю Учасника (надати підтверджуючі документи на право власності Орендодавця, адже бувають такі випадки, що Орендодавець не має відповідних підтверджуючих документів на право власності і відповідно не має жодних законних підстав здавати дані приміщення. чи споруду в оренду, тобто іншими словами Договір оренди може бути фіктивним)!!!
Сподіваємося на здоровий глузд, дотримання норм та вимог чинного законодавства України!!!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
16.02.2025 19:12
Відповідь надана
Необхідність надання чітких розяснень, щодо вимоги, яка наявна в тендерній документації
Номер:
f92c1082fcdc4dafa555ca92d3a8eba0
Дата опублікування:
13.02.2025 19:38
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку №7 до тендерної документації "Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції" наявна наступна вимога: п.8. Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони "Учасника", включаючи Додатки та Специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника. При заповненні Проєкту договору та додатків до Договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)!!!
В той же час В Додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору про закупівлю послуг" в розділі 9 Додатки до Договору, п.9.1. Додатки до цього Договору є його невідємною частиною:
Додаток №1 - Перелік послуг та їх обсяг;
Додаток №2 - Розрахунок варстості послуг (Кошторис);
Додаток №3 - Протокол погодження доовірної ціни.
В Проєкті Договору взагалі відсутні форми Кошторису - Розрахунку варстості послуг та Протоколу погодження доовірної ціни.
Додайте будь-ласка ці форми з метою правильного заповнення учасниками процедури закупівлі.
Також просимо вас чітко розяснити та надати чітку відповідь, які документи повинен включати в себе кошторис, можливо це: Договірна ціна з пояснювальною запискою; Локальний кошторис з відомістю до локального кошторису, форми яких затверджені иа передбачені Настановою №281 від 01.11.2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" чи можливо якимось іншим затвердженим нормативним документом, відповідно до чинного законодавства України???
Також наполягаємо на надані чітких пояснень, яким чином повинен бути виконаний розрахунок кошторису (кошторисної документації) учасником процедури закупівлі???
Доводимо до вашого відома, що в Україні для розрахунку вартості послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та управління евакуацією людей, устаткування передачі тривожних сповіщень розроблений та затверджений «Тимчасовий порядку визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації» наказ від 25.06.2003 №261 «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» з використанням даних прейскуранта №2661001-92 «Система технічного обслу-говування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації». Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт» розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р. та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування.
Кошторисні розрахунки (Кошторис) - Розрахунок варстості послуг учасниками процедури закупівлі повинен бути виконаний з дотриманням вимог «Тимчасового порядку визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації» чи якогось іншого чинного нормативного Акту чи документу???
Наступне запитання, Кошторисна документація повинна бути виконана учасником з використанням ліцензійного програмного забезпечення АВК-5 або іншого аналогічного ліцензійного програмного забезпечення, останньої версії чи ні??? Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати скан-копію чинної ліцензії на програмне забезпечення та договір на використання ліцензійного програмного комплексу, без права передачі третім особам, або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного комплексу та який передбачений чинним законодавством України???
Кошторисна документації повинна бути пропечатана та підписана Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проек-тувальника у частині кошторисної документації чи ні??? Якщо так, то чи потрібно учасникам процедури закупівлі надавати в складі своїх тендерних пропозиції кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, в разі якщо це передбачено чинним законодавством, свідоцтво про підвищення кваліфікації)???
Чекаємо на ваші чіткі та змістовні відповіді, яким чином, з застосуванням яких форм учасники процедури закупівлі повинні виконувати кошторис (кошторисні розрахунки) та з дотриманнях яких вимог та чинних нормативних документів!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Звертаємо Вашу увагу, що Замовником розроблено тендерну документацію відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), яка містить всю необхідну інформацію для підготовки тендерної пропозиції. Зокрема, не виключено, розрахунок вартості послуг (кошторис) може бути зроблено з використанням програмного забезпечення АВК-5.
Дата відповіді:
16.02.2025 20:36
Відповідь надана
Необхідність дозавантаження тендерної документації в машинозчитувальному форматі!!!
Номер:
428855d34e7146b7b3f06dc4accbf390
Дата опублікування:
13.02.2025 18:16
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В своїй тендерній документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надання листа погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками процедури закупівлі, а також заповнений в повній мірі Проект Договору з усіма Додатками та інші документи.
Ви завантажили чомусь тендерну документацію лише в PDF-форматі, причому поставили блокування (захист, кодування) на копіювання тексту та документів, їх не можна скопіювати, потрібно лише набирати заново. Тому наполягаємо на дозавантажені Тендерної документації в машинозчитувальному форматі, як того вимагає ч.1. статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме в форматі Word!!! І не створювати навмисно додаткових труднощей для потенційних учасників процедури закупівлі, а також перепони, щодо заповнення документів, які ви вимагаєте при подачі в тендерних пропозиціях учасників процедури закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Звертаємо Вашу увагу, що Замовником розроблено тендерну документацію відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Законом не визначено формат тендерної документації, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу. Зважаючи на вищевикладене, питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
16.02.2025 19:56
Відповідь надана
Наявність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не в повній мірі відповідає чинному законодавству України
Номер:
f3c6b3e1ba744823af2ed150feffda32
Дата опублікування:
13.02.2025 17:49
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку №2 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження"
Наявна вимога згідно п.2.4.: Для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників необхідно надати копії дипломів, що підтерджують наявність вищої освіти за однією з спеціальностей “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" відповідно послуги які і є предметом закупівлі чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Тобто, як ми чітко бачимо,що чинною Постаново. №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" вимагається стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Чомусь ви цей суттєвий момент "прогавили" в своїй тендерній документації, а саме в вимозі, щодо керівника робіт!!!
Виходячи з вищезазначеної нами інформації, яка грунтується на нормах чинного законодавства України, наполягаємо на приведені вашої вимоги до норм чинного законодавства України, а не так як ви це собі самі придумали!!!
А саме на керівник робіт (повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», стаж роботи за цим видом робіт не менше 3 років або не менше 5 років в органах та підрозділах цивільного захисту за спеціальністю «Пожежна безпека»).
Для підтвердження стажу роботи керівника робіт надати завірені скан-копії усіх сторінок трудової книжки або скан-копії усіх сторінок послужного списку (у випадку роботи в органах та підрозділах цивільного захисту). Для підтвердження інформації про наявність в учасника керівника робіт, надати скан-копію повідомлення та квитанції №2 про прийняття керівника робіт на роботу з зазначенням реєстраційного номеру ДПС України, як це регламентує та визначає чинне законодавство України!!!
В випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на нормах чинного законодавства України і нічого зайвого та надмірного, ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою (вимогою) до Антимонопольного комітету України, який беззаперечно прийме рішення в нашу сторону, адже ваша вимога є абсолютно незаконною та дискримінаційною!!! Що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі на невизначений термін!!! Щоб ви потім на нас не ображалися вельмишановний Замовнику процедури закупівлі.
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України. Ми не хочемо втрачати свій (на підготовку вимоги (скарги) до АМКУ) і ваш (на надання відповідей на вимоги (скарги) до АМКУ) дорогоцінний час!!!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
16.02.2025 19:08
Відповідь надана
Наявність дискримінаціної вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України
Номер:
72df09daffc343188bdd88176a1bcc94
Дата опублікування:
13.02.2025 17:36
Опис:
Шановний Замовнику процедури Закупівлі!!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку №2 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження"
Наявна вимога: Робітничі спеціальності, які є необхідними для надання послуг що є предметом закупівлі:
- електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв звязку (не менше двох осіб)!!!
Ваша вимога, щодо наявності в учасника процедури закупівлі - електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв звязку (не менше двох осіб)
не відповідає чинному законодавству України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року і якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі, тим самим створюючи абсолютно дискримінаційні умови, які направленні на обмеження кількості потенційних учасників процедури закупівлі.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" відповідно послуги які і є предметом закупівлі чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Виходячи з вищезазначеної нами інформації,, яка грунтується на нормах чинного законодавства України, наполягаємо на приведені вашої вимоги до норм чинного законодавства України, а не так як ви це собі самі придумали, лобіюючи інтереси певного учасника процедури закупівлі, і навмисно обмежуючи потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
На виконавців робіт електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду учасники процедури закупівлі "зобовязані", згідно чинного законодавства України надати копії з оригіналів документів, що підтверджують відповідний рівень рівень освіти (кваліфікацію) виконавців робіт (працівників): дипломи/свідоцтва та/або посвідчення кваліфікованих робітників, які будуть задіяні для надання послуг(робіт) та копії документів щодо отримання та під-твердження відповідної кваліфікації (свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду) та витягу з прото-колу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України, а саме частини 4 п.4. чинної Постанові №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". в якому "чорним по-білому" зазначено наступне Ліцензіат повинен мати на надати копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами;
В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою (вимогою) до Антимонопольного комітету України, який беззаперечно прийме рішення в нашу сторону, адже ваша вимога є абсолютно незаконною та дискримінаційною!!! Що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі на невизначений термін!!! Щоб ви потім на нас не ображалися вельмишановний Замовнику процедури закупівлі.
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України. Ми не хочемо втрачати свій (на підготовку вимоги (скарги) до АМКУ) і ваш (на надання відповідей на вимоги (скарги) до АМКУ) дорогоцінний час!!!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
16.02.2025 19:07
Відповідь надана
Наявність дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі
Номер:
ed1e5f746ad54f9cbd33a05881e7a921
Дата опублікування:
13.02.2025 16:41
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку №2 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження"
Наявна вимога: До переліку обовязкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для надання послуг, що є предметом закупівлі, відносяться:
- Головний інженер або інша особа, яка здіснює технічне керівництво діяльністю організації;
- Інженер з охорони праці.
Ваша вимога, щодо наявності в учасника процедури закупівлі - Інженера з охорони праці є такою, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме Закону України "Про охорону праці" і якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі, тим самим створюючи абсолютно дискримінаційні умови, які направленні на обмеження кількості потенційних учасників процедури закупівлі.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до статті 15 Закону України "Про охорону праці" в якій "чорним по-білому" зазначена наступна інформація, яка визначає обовязковість, щодо наявності у відповідного субєкта господарювання такого фахівця як - Інженера з охорони праці.
Стаття 15. Служба охорони праці на підприємстві
На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
{Частина перша статті 15 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку!!!
Ми маємо на своєму підприємстві, згідно затвердженого штатного розпису - 10 працівників і керівника робіт (інженера), на яку відповідно до Наказу по підприємству покладені функції особи відповідальної за Охорону праці та Пожежну безпеку.
Посаду інженера з охорони праці наше підприємство, як і більшість аналогічних підприємств, як наше, не зобовязане та не повинне мати!!! Ми маємо особу відповідальної за Охорону праці та Пожежну безпеку, а також всі необхідні дозвільні документи та навчання з Охорони праці, які передбачені чинним законодавством України.
Виходячи з вищезазначеної інформації, наполягаємо на видалені вашої абсолютно не законної, придуманої вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо наявності у них посад інженерно-технічного працівника - Інженера з охорони праці.
В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою (вимогою) до Антимонопольного комітету України, який беззаперечно прийме рішення в нашу сторону, адже ваша вимога є абсолютно незаконною та дискримінаційною!!! Що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі на невизначений термін!!! Щоб ви потім на нас не ображалися вельмишановний Замовнику процедури закупівлі.
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України. Ми не хочемо втрачати свій (на підготовку вимоги (скарги) до АМКУ) і ваш (на надання відповідей на вимоги (скарги) до АМКУ) дорогоцінний час!!!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! Питання, яке поставлено по даній закупівлі прийнято до відома та опрацьовується. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані Замовником у відповідності з чинним законодавством.
Дата відповіді:
16.02.2025 19:06