• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони об`єктів Першотравенського міського житлово-комунального підприємства)

Торги відмінено

4 177 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 885.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2025 14:59 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана

Відгук не раніше дати оголошення

Номер: b2eb010cb30145dd89ccbe8a2540aff4
Дата опублікування: 14.02.2025 08:38
Опис: Враховуючи практику Колегії АМКУ просимо ознайомитися із рішенням №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р. (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-12-013227-a ): Позиція Колегії: "Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть мають у наявності та зможуть лист-відгук, датований не раніше, ніж дата оголошення про закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Будь-яка прив'язка внадання відгуку до конкоретно визначеної дати - дискримінація. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання листа-відгуку, що датований не раніше дати оголошення про проведення торгів.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді: 14.02.2025 13:29
Відповідь надана

Приміщення дискримінація

Номер: 7e86a7f1ff3f47e2ba35f283d8468c18
Дата опублікування: 13.02.2025 18:09
Опис: Шановний замовнику, ми маємо значний досвід з надання охоронних послуг. Проте у тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний підтвердити Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону а саме: шляхом надання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою суб’єкта охоронної діяльності (у разі наявності) про наявність у учасника власного або орендованого службового/офісного приміщення у м. Першотравенськ для розміщення обладнання та працівників. До довідки додаються документи, що підтверджують право власності/користування. Прописуючи дискримінаційну вимогу в Документації, дія Замовник спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, які мають власне або орендоване службове/офісне приміщення у м. Першотравенськ. Відповідно виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають у власності або оренді приміщення саме на території м. Першотравенськ та можуть надати відповідні підтвердні документи, що є дискримінацією щодо нас як потенційного Учасника. Звертаємо увагу, що така дискримінаційна вимога неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ. На сайті АМКУ розміщено велику кількість рішень на користь Учасника з даного питання, просимо ознайомитися як приклад: від 08.11.2024 №18100-р/пк-пз, від 25.10.2019 № 15427-р/пк-пз. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації! Заздалегідь вдячні за належне реагування. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді: 14.02.2025 13:29
Відповідь надана

Витяги МВС після оголошення

Номер: 6cf0f0d60f8e47cab6730fe8418d4632
Дата опублікування: 12.02.2025 16:22
Опис: Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно до пункту 3 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до Тендерної документації вами зазначена наступна вимога: Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбаченних кримінальним процесуальним законодавством України на дату не раніше дати оголошення закупівлі. Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності. Відтак, працівники охоронної компанії постійно проходять перевірку на відсутність в особи судимості або обмежень, передбаченних кримінальним процесуальним законодавством України. Проте, замовник свідомо порушуючи вимоги чинного законодавства вирішив обмежити коло потенційних учасників зазначивши в тендерній документації, що витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» повинен бути сформований не раніше дати оголошення закупівлі, що є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Звертаємо увагу, що ми маємо витяги про відсутність судимості датовані жовтнем – груднем 2024 року, але не в січні 2025 року. Враховуючи, що зазначений документ не містить строку чинності, то в ньому міститься достатньо актуальна інформація, яка слугує достатнім підтвердженням про не притягнення відповідних осіб до кримінальної відповідальності. Однак, Замовник ускладнює участь потенційних учасників, шляхом встановленням даної вимоги, адже виконати їх зможуть лише ті учасники, котрим пощастить отримати зазначені довідки для працівників до кінцевого строку подання пропозицій. Дана обставина ставить Нас у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не встигнуть отримати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості. Згідно Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»: Надання відомостей з ІАС або вмотивованої відмови в їх наданні здійснюється протягом 30 календарних днів, якщо інше не передбачено законодавством . В той час на подачу тендерних пропозицій надається 7 календарних днів . Таким чином, не всі учасники можуть прийняти участь у закупівлі. Звертаємо увагу, що така дискримінаційна вимога неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ. На сайті АМКУ розміщено велику кількість рішень на користь Учасника з даного питання, просимо ознайомитися як приклад з останнім рішенням комісії АМКУ від 29.01.2025 № 1358-р/пк-пз На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації! Заздалегідь вдячні за належне реагування. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді: 14.02.2025 13:29
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога акт попереднього огляду

Номер: 23a8e819255b44c0a3800094ed7af59c
Дата опублікування: 12.02.2025 16:07
Опис: Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Так, у своїй тендерній документації ви вимагаєте надання підписаного АКТУ про проведення попереднього огляду об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами послуг. Вважаємо, що дана вимога є незаконною і дискримінаційною такою, що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками. По-перше, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель. По-друге, обмін і збереження інформації та документів в електронній системі має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону про публічні закупівлі). По-третє, факт відсутності огляду (обстеження) об’єкта охорони учасником на об`єкті до аукціону, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, згідно ст.31 Закону про публічні закупівлі. По-четверте, Замовник зобов’язаний опублікувати в Документації у повному обсязі всю інформація для ознайомлення учасникам. Технічні характеристики предмета закупівлі впливають на конкуренцію серед учасників на етапі торгів, і вони мають бути сформульовані об'єктивно та обґрунтовано. Крім того, практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) у подібних випадках свідчить про неправомірність встановлення зазначеної вимоги, а саме: 1). Рішення Колегії №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c); 2). Рішення Колегії № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a); 3). Рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c); 4). Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a). 5). Рішення Колегії № 5781 від 02.05.2023 р. (закупівля UA-2023-04-18-009342-a). Дана вимога ставить нас у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не завантажать у складі пропозиції письмове підтвердження про ознайомлення та погодження з умовами даної закупівлі, в тому числі про огляд об’єктів охорони із дотриманням вимог статті 5 закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації! Заздалегідь вдячні за належне реагування. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді: 14.02.2025 13:28