• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Київська, 310А в м. Бровари Київської області. Коригування”; 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

2 994 615.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 946.15 UAH
Період уточнення: 11.02.2025 13:50 - 27.02.2025 00:00
Відповідь надана

Відомість обсягів робіт

Номер: aa7388823db14713bd386a102011310a
Дата опублікування: 26.02.2025 17:35
Опис: Шановник Замовник! В Додатку 2 "Відомість обясгів робіт" вказано " 3. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які поручатимуться для виконання третім особам, а також вартість замовлення будівельно - технічного дослідження (попередня перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2в) в державних спеціалізованих установах судових експертиз." Підкажіть, будь ласка, цей пункт (експертиза) у кошторису портібно окремим рядком прописати ?
Відповідь: Ні не потрібно. Протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 року № 37 внесені зміни до Тендерної документації, а саме з Додатку 2 видалено пункт 3. При підготовці тендерної пропозиції просимо Вас користуватись останньою редакцією Тендерної документації з усіма додатками (зміни 2), яка завантажена в електронну систему 25.02.2025 о 10:31 год.
Дата відповіді: 28.02.2025 08:45
Відповідь надана

Кваліфікаційні умови

Номер: 0b5d7c2c9ef44373b2025a32a5929bae
Дата опублікування: 21.02.2025 21:55
Опис: Шановний Замовник! Просимо вибачення за можливе непорозуміння щодо вимоги нотаріального засвідчення договорів. Щодо першого питання – вимоги надати відгук поточного року із зазначенням вартості – вважаємо її некоректною та дискримінаційною. У зв’язку з цим звертаємося з проханням внести відповідні зміни до тендерної документації. Ви відповідаєте на наше звернення таким чином : «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Проте Законодавство також передбачає, що встановлені вимоги мають бути обґрунтованими та недискримінаційними. Ваше пояснення «…оскільки за запитом учасника скан-копію листа-відгуку від замовника або суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, можна отримати протягом 14 днів за допомогою електронної пошти» є необґрунтованим та суб’єктивним. Жоден замовник не зобов’язаний протягом 14 днів надати повторний відгук. Встановлення вимоги щодо дати відгуку змушує учасника звертатися до контрагентів для отримання «свіжого» відгуку, що, у свою чергу, може: • збільшити час, необхідний для підготовки тендерної пропозиції; • створити залежність учасника від недобросовісних контрагентів; • спричинити ризик невиконання умов документації з причин, що не залежать безпосередньо від учасника, оскільки документ видається третьою особою. Окрім того, у деяких випадках повторне отримання відгуку неможливе, наприклад, якщо організація, що його видала, припинила свою діяльність. Звертаємо увагу, що замовники помилково встановлюють надмірні вимоги до відгуків, зокрема щодо: • оформлення, • дати отримання, • суб’єкта видачі, • змістового наповнення. Отримання відгуку від замовника робіт не передбачене чинним Законодавством. Також Законодавство не містить жодних вимог щодо форми чи змісту відгуку. Факт виконання будівельних/ремонтних робіт у повному обсязі підтверджується актом приймання виконаних будівельних робіт, підписаним сторонами договору. Додаємо приклади рішень Антимонопольного комітету України, які підтверджують неправомірність подібних вимог у тендерній документації: 1. Приклад 1 • Рішення: від 11.06.2019 № 7572-р/пк-пз • Замовник: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області • Очікувана вартість: 210 441 862,00 грн 2. Приклад 2 • Рішення: від 09.08.2019 № 10965-р/пк-пз • Замовник: Служба автомобільних доріг у Черкаській області • Очікувана вартість: 40 000 000,00 грн Висновок: Звертаємося до вас повторно з проханням внести зміни до тендерної документації щодо вимог до відгуків. У разі відсутності відповідного коригування ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний учаснику, враховуючи Ваші зауваження до тендерної документації внесені зміни в пункт 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.02.2025 10:44
Відповідь надана

Кваліфікаційні умови

Номер: c2efb45c26574b638a4c3eb0dcc2ba4f
Дата опублікування: 12.02.2025 15:35
Опис: Доброго дня! Ми ознайомились з тендерною документацією на закупівлю та хочемо звернути увагу на наступне : 1) Згідно з вимогами тендеру ,необхідно надати відгук поточного року про виконання аналогічних робіт. Вважаємо , що дана вимога є необгрунтованою , оскільки відгук компанія отримує після закінчення робіт. Тобто це створює дискримінаційні умови для учасників, які виконували аналогічні роботи раніше поточного року. По-друге, дата видачі відгуку не впливає на якість та досвід виконання робіт. Вимога вказати у відгуку вартість договору, суму,строки виконання є зайвами та надлишковими, оскільки у відгуку вже зазнається номер та дата договору, що дозволяє однозначно ідентифікувати договір. Сам договір зі всіма додатками публікується в електронній системі закупівель, де міститься вся необхідна інформація, включно з вартістю, строками виконання робіт, обсягами та іншими детялями. Повторне зазначення цих даних у відгуку не впливає на об’єктивну оцінку досвіду учасника та створює зайве адміністративне навантаження. 2) У «ДОДАТОК 1 до тендерної документації» у п.1.1.2. вказано «При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.» Вважаємо цю вимогу необгрунтованою з таких причин: -Виконання робіт за цим тендером триватиме до 31.03.2026, що становить менше 3 років. Отже вимога не має логічного обгрунтування та не впливає на якість виконання робіт. -Більшість договорів оренди підписується до кінця поточного року з умовою автоматичної пролонгації, що є загальноприйнятою практикою на ринку. Це забезпечує безперервність орендних відносин та стабільність викорастання приміщення. -Вимога про строк оренди на 3 роки може обмежувати конкуренцію та створювати дискримінаційні умови для учасників, які використовують приміщення на умовах автоматичної пролонгації. Вимога щодо нотаріального засвідчення є також не обгронтованою, оскільки: -Для договорів найму капітальної споруди відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України та ст.284 Господарського кодексу України, нотаріальне посвідчення потрібне лише для договорів оренди строком більше 3 років. На строк рівно 3 роки нотаріальне посвідчення не вимагається. Для договорів оренди транспортного засобу нотаріальне засвідчення договору оренди потрібне лише у разі, якщо орендодавцем є фізична особа (не підприємець). Вимога засвідчувати договори є надлишковою та не відповідає законодавству. З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! 1. Тендерна документація для проведення закупівлі розробляється у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, відповідно до частини 3 Статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У відповідності до статті 22 Закону Замовником було прийнято рішення включити вищезазначену вимогу до складу тендерної документації, оскільки за запитом учасника скан - копію Листа відгуку від замовника або суб’єкта господарювання з яким було укладено договір можливо отримати протягом 14 днів скориставшись електронною поштою. 2. В пункті 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції . При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Вимога щодо терміну дії договорів оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо тендерною документацією не встановлена, але прописано застереження, в якому випадку необхідно надати нотаріально засвідчений договір. Окремо зазначаємо, що відповідно ст. 793 Цивільного кодексу України «Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років». Зважаючи на викладене вище тендерна документація не містить обмежень для участі у закупівлі всіх потенційних учасників та повністю відповідає принципам проведення публічних закупівель зазначених в статті 5 Закону.
Дата відповіді: 14.02.2025 09:30