-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Київська, 310А в м. Бровари Київської області. Коригування”; 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
2 994 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 946.15 UAH
мін. крок: 1% або 29 946.15 UAH
Номер:
421c6a140dbc47b997006533cbdfc803
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
30.04.2025 11:28 - 22.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 № 187
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-11-008635-a 11.02.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.02.2025 року № 24 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУД КОЗАК» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД КОЗАК», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 07.03.2025 № 45 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.03.2025, договір підряду від 13.03.2025 № 27/25, пояснення та документи, надані Замовником від 06.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «УКРБУД КОЗАК» з ціновою пропозицією 2 994 609,42 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 17 Особливостей № 1178, установлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 13.03.2025 оприлюднено договір підряду від 13.03.2025 № 27/25 та додатки до нього («Договірна ціна», «Календарний графік виконання робіт» «Графік передачі проектної документації», «Графік фінансування» та «Підсумкову відомість ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси»), у форматі PDF, чим недотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Поряд з тим, Замовником 30.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду від 13.03.2025 № 27/25 та додатки до нього («Договір.doc», «Додаток1 ДОГОВІРНА ЦІНА.xls», «Інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls») у машинозчитувальному форматі, однак з недотриманням терміну (трьох робочих днів з дня його укладення), чим відповідно порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
20.05.2025 16:44 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здiйснено заходи для недопущення таких порушень у майбутньому, зокрема вiдповiдальнiй особi винесено усне попередження та проведено роз'яснювальну роботy.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
7d0d4adfd0bc40db9667688fa79eeda6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.05.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Київська, 310А в м. Бровари Київської області. Коригування (за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-11-008635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2fe830c3c4eb46d9a63aaa9c548020a4
Назва:
Про надання пояснень по моніторингу
Дата опублікування:
06.05.2025 10:41
Опис:
1. На підставі розробленої проектної документації по об'єкту: Капітальний ремонт шатрового даху житлового будинку по вул. Київська, 310А в м. Бровари Київської області. Коригування, яка пройшла експертизу і отримала Експертний звіт (Позитивний) від 14.10.24 року №01-0323-24/КД виданий ФІЛІЄЮ КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ (реєстраційний номер EX01:4885-6347-7715-5390) замовником визначено очікувану вартість предмету закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://brovary-rada.gov.ua/news/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-0605
3. Фінансування робіт по вищезазначеному об'єкту, здійснюється в межах лімітних призначень виділених на поточний рік, відповідно до Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2025-2029 роки, затвердженої рішенням Броварської міської ради Київської області від області від 20.12.2024 року № 1895-84-08. Перелік об’єктів закладів освіти, культури, спорту та соціального призначення, які підлягають проведенню капітального ремонту, будівництву, реконструкції у 2025 році, затверджений рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Броварського району Київської області від 21.01.2025 року № 39.