• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79710000-4 «Охоронні послуги»

Торги не відбулися

552 308.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 523.08 UAH
Період уточнення: 11.02.2025 11:05 - 07.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дикримінаційна вимога

Номер: 4659b5daca2f439582d7be7c1342f73d
Дата опублікування: 13.02.2025 10:27
Опис: В Додаткку2 до тендерної документації, Ви вимагаєте на інженерно-технічних працівників надати протокол та посвідчення про проходження навчання з питань: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), електробезпеки (ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ, ПРРЕЕ, ПУЕ); «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18); ППБУ та «Загальний курс з охорони праці» або аналогічне до ОП. Така вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: Мета Закону про закупівлі та Особливостей полягає у запобіганні проявам корупції у сфері публічних закупівель, а ст. 5 Закону про закупівлі прямо передбачає принципи на яких ґрунтується принципи їх здійснення: ч. 6 - запобігання корупційним діям і зловживанням. Фактично, Замовник вимагає від Скаржника виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи, що жодним чином не відносяться до предмету закупівлі. Як наслідок, маємо не відповідність Наказу МЕРТ «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:20072» від 23.12.2015 № 1749 (надалі – Класифікатор ДК) (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1749731-15#Text). Тобто, Замовник вимагає проведення робіт, що підпадають під інший код класифікатору та не має жодного відношення до надання охоронних послуг за ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги. Хочемо зауважити, що предметом договору є фізична охорона. Даний вид послуг (робіт) виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності, отримання якої регламентується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 Акцентуємо увагу, що Замовник жодним чином ні в технічному завданні ні в проекті договору не аргументував чим саме обумовлена вимога про надання підтвердження щодо навчання з питань: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), електробезпеки (ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ, ПРРЕЕ, ПУЕ); «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18); ППБУ та «Загальний курс з охорони праці» або аналогічне до ОП.. Також, акцентуємо увагу, що питання електробезпеки та правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском є сферою іншого напрямку діяльності і ця сфера є ліцензійною зі своїми вимогами і критеріями. А пов’язувати дві ліцензійні діяльності не законно на території України. Враховуючи вище викладене ВИМАГАЄМО прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації, а саме: «на інженерно-технічних працівників надати протокол та посвідчення про проходження навчання з питань: «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), електробезпеки (ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ, ПРРЕЕ, ПУЕ); «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18); ППБУ та «Загальний курс з охорони праці» або аналогічне до ОП.» В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 2, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в даній частині
Дата відповіді: 14.02.2025 13:13
Відповідь надана

Дикримінаційна вимога

Номер: 2d339bc4a084426890041535d85c5316
Дата опублікування: 13.02.2025 10:26
Опис: В Додаткку2 до тендерної документації, Ви вимагаєте: «- наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку;» Охоронні послуги регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають працівників із копіями посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку. Встановивши дану дискримінаційну вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які не мають вищевказаних документів, а отже не відповідають вимогам тендерній документації Замовника та не можуть взяти участь у закупівлі. Відповідно до ЗУ "Про охоронну діяльність", ст. 11, п. 1, визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. Наявності ніяких інших документів у персоналу охорони чинним законодавством не передбачено. Тобто, учасники, які мають ліцензію на надання охоронних послуг та мають персонал, який відповідає ЗУ "Про охоронну діяльність" та Ліцензійним умовам не можуть прийняти участь у даній закупівлі, тому що Замовником встановлена вимога щодо надання додаткових документів, які учасники не повинні мати і права яких обмежуються, та тим самим порушуються принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 "Про публічні закупівлі". Також, звертаємо увагу на те, що кожен охоронник при отриманні кваліфікаційного свідоцтва проходить навчальний курс, у переліку якого є перша домедична допомога. Додатково, хочемо зазначити, що об'єкти Замовника розташовані не у зоні бойових дій, тому вимагати від охоронників, які будуть залучені до охорони об’єкта, такого навчання є необґрунтованим. Охоронники пройшли відповідне навчання під час отримання кваліфікаційного свідоцтва і цього підтвердження цілком достатньо. Також воно свідчить про те, що персонал охорони має базові навички по наданню першої медичної допомоги. Встановлення такої вимоги Замовником обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та є дискримінаційною, адже встановлює спеціальні вимоги, які можуть виконати обмежене коло учасників. Статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у рішенні АМКУ №11616-р/пк-пз від 04.07.2024 року; рішенні АМКУ № 19975-р/пк-пз від 16.12.2024 року, рішенні АМКУ № 326-р/пк-пз від 08.01.2025 року. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення вимоги з Тендерної документації, а саме: «наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку» В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 2, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Відповідь: Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, передбачено, що працівники повинні проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, включаючи надання першої медичної допомоги. Відповідно до статті 18 Закону України "Про охорону праці", працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця навчання з питань охорони праці, включаючи надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків. Це положення спрямоване на забезпечення безпеки та здоров'я працівників на робочому місці. Вимога щодо надання посвідчень та витягів з протоколів засідання комісії, які підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та надання першої медичної допомоги, встановлена з метою підтвердження кваліфікації та компетентності персоналу учасника. Це відповідає принципам забезпечення безпеки праці та дотримання нормативних вимог. Зазначені вимоги не є дискримінаційними, оскільки вони базуються на чинному законодавстві України та спрямовані на забезпечення належного рівня безпеки та охорони праці на об’єкті, також потрібно враховувати умови та обставини воєнного стану в Україні. Враховуючи наведене, в цій частині зміни до тендерної документації вноситись не будуьб
Дата відповіді: 14.02.2025 13:13
Відповідь надана

Дикримінаційна вимога

Номер: a0a3e47f94644d6e848fa5fab929f599
Дата опублікування: 13.02.2025 10:26
Опис: В Додаткку2 до тендерної документації, Ви вимагаєте: «Документи, що підтверджують наявність професійних засобів радіозв’язку між охоронниками: - довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони; - відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких. Зауважимо, що предметом договору є фізична охорона, а саме фізична охорона одного цілодобового поста охорони!. Даний вид послуг (робіт) виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності, отримання якої регламентується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та Законом про охоронну діяльність. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності передбачено: 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України; 2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти; 3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; 4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення; 5) використовувати транспорт реагування; 6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони; 7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. ЖОДНИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО ЗДІЙСНЕННЯ КООРДИНАЦІЇ ДІЙ ПРАЦІВНИКІВ ОХОРОНИ МАЄ БУТИ САМЕ РАДІОСТАНЦІЯМИ ПОТУЖНІСТЮ НЕ МЕНШЕ 5 ВТ! Для здійснення координації дій працівників охорони достатньо використовувати радіостанції потужністю 2 Вт. Також додатково хочемо зауважити, що на посту перебуває один охоронник 24 години на добу. Питання в тому з ким він буде тримати зв’язок?????? Встановивши дану вимогу, Ви навмисно обмежуєте коло учасників (що має ознаки лобіювання інтересів конкретного учасника, який має відомості на експлуатацію радіоелектронних засобів потужністю не менше ніж 5 Вт), та є грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО вилучити з Тендерної документації вимогу щодо ОБОВ’ЯЗКОВОГО надання Учасником відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, саме ПОТУЖНІСТЮ НЕ МЕНШЕ 5 Вт. В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 2, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в даній частині
Дата відповіді: 14.02.2025 13:14
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога тендерної документаціії щодо розряду охоронників

Номер: a0460dd5dfe84032aab18ca41a38f684
Дата опублікування: 13.02.2025 10:25
Опис: В Додаткку2 до тендерної документації, Ви вимагаєте: «Надати копії підтвердження кваліфікації не нижче 4-го розряду двох охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації - Завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 4 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб).» Замовником не аргументована вимога щодо посилення посту охорони саме охоронниками з 4 розрядом. Наше підприємство вважає дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне: Згідно з Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року внесено зміни до кваліфікаційної характеристики такої поширеної у нас час професії як «Охоронник». Зокрема, встановлено кваліфікаційні вимоги максимально 4 розрядами охоронників (раніше їх було 6) відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, визначеної за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності. На даний час відповідно до встановлених критеріїв суб’єкти господарювання, що провадять господарську діяльність з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, належать до одного з трьох ступенів ризику - високого, середнього або незначного. Раніше при встановленні кваліфікаційних вимог до розряду охоронця враховувалася класифікація об'єктів охорони за категоріями відповідно до ДСТУ 78.11.001-98. а саме: «1-й розряд Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 1 року. Надається право охорони об’єктів з низьким ступенем ризику.» «2-й розряд Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 1 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 2 років. Можуть охороняти об’єкти із середнім ступенем ризику.» «3-й розряд Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років. Можуть охороняти об’єкти з високим ступенем ризику» «4-й розряд Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років. Можуть охороняти об’єкти з високим ступенем ризику» Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.» Охоронники 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти державної власності, тому виникає запитання - чому Замовник вказує саме наявність охоронців 4-го розряду так як охоронник 3-го розряду повністю відповідає кваліфікаційним критеріям? До того ж, Кабінетом Міністрів України та відповідними постановами затверджується перелік суб'єктів господарювання, яких віднесено до високого ступеня ризику. Враховуючи вищевикладене об’єкт Замовника не внесений до переліку об’єктів з високим ступенем ризику, то можна зробити висновок що даний об’єкт може бути віднесений до об’єктів, які підпадають під класифікацію, як об’єкти з низьким та середнім ступенем ризику. Для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронників, які мають відповідну кваліфікацію на рівні першого або другого розрядів. І взагалі не потрібно задіювати охоронників 4 розряду, на яких наполягає замовник в наданій документації. У нашого підприємства велика кількість охоронників з великим досвідом надання охоронних послуг, які мають 3 розряд. Слід зауважити, що до аналогічного висновку щодо надання свідоцтв охоронників 4-го розряду дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні від 15.02.2021 №2662 Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказані вимоги чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги: «Надати копії підтвердження кваліфікації не нижче 4-го розряду двох охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації - Завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 4 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб)» В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 2, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Відповідь: В даній частині будуть внесені зміни до умов тендерної документації
Дата відповіді: 14.02.2025 13:10
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо сертифікатів

Номер: 8c391646fc6e4d20b29c5f65a9b035e8
Дата опублікування: 13.02.2025 10:24
Опис: Шановний Замовник! В п.6. Додатку 2 Ви вимагаєте: «Учасник у складі пропозиції подає завірені копії або оригінали сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці; - сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України;Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті.» Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які відповідають вимогам та мають сертифікати видані органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України;Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності. Також хочемо зауважити, що дана вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників прийняти участь у тендері, що призведе до спотворення закупівлі шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Згідно з пунктом 7 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 № 1318, одним із основних принципів діяльності НААУ є добровільність акредитації. З огляду на це, органи сертифікації згідно з ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) не призначаються центральним органом виконавчої влади та провадять сертифікацію у добровільній сфері. Зазначаємо, що до аналогічного рішення прийшла комісія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Рішенні №15131-р/пк-пз від 21.09.2023. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги та прописати її наступним чином: ««Учасник у складі пропозиції подає завірені копії або оригінали сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці; - сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 2, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Відповідь: Включення вимоги про сертифікати ISO із зазначеними параметрами до тендерної документації обумовлене необхідністю підтвердження відповідності постачальника міжнародним стандартам якості та безпеки. Ця вимога встановлена відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційною, оскільки: Сертифікати ISO є загальноприйнятим інструментом підтвердження відповідності діяльності постачальника вимогам міжнародних стандартів. Додаткові вимоги до акредитації органу сертифікації (наприклад, атестат акредитації) гарантують, що оцінку відповідності виконано уповноваженим і компетентним органом, що зменшує ризики для замовника. В даній частині зміни вноситись не будуть.
Дата відповіді: 14.02.2025 13:07
Відповідь надана

Дикримінаційна вимога

Номер: bb0bec443d2b492b84d83cce56ac6893
Дата опублікування: 12.02.2025 17:12
Опис: Шановний Замовнику, у Додатку 2 до ТД Ви просите на інженерно-технічних працівників додатково надати протокол та посвідчення про проходження навчання з питань, зокрема, «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18). Підкажіть, будь ласка, яке охоронне обладнання, що встановлене на Ваших об'єктах, знаходиться під тиском? І під тиском чого саме?
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в даній частині
Дата відповіді: 13.02.2025 12:10